Komunikacija. Put do uspjeha na OLX-u.

Ostavljen Vam je negativan dojam, pogriješili ste i pogrešno pritisnuli na ponudu?

Mnogo korisnika se obraćalo upravo administraciji u ovakvim situacijama.
Ne želite se dovesti u neugodnu situaciju, želite ostaviti dobar dojam?

Rješenje za uspjeh na OLX-u jeste dobra komunikacija, koja će Vam dugoročno donijeti poslovna poznanstva.

Koristeći OLX sam imao priliku da greškom objavim artikal i slučajno ga ne obrišem, a u pitanju je bila aukcija. Nakon što sam se ponovo prijavio na profil primijetio sam pristigle ponude na artikal. Bilo mi je žao i mislio sam da će korisnici prijaviti moj profil.
U nadi da ishod moje nepažnje neće biti negativan, odlučio sam se ljubazno obratiti korisnicima-ponuđačima, na šta su oni nevjerovatno ljubazno prihvatili moje izvinjenje i dozvolili bez prijave mog profila da obrišem artikal.

Tog momenta smo mogli samo potvrditi koliko je bitna dobra komunikacija, a kolege iz administracije na osnovu vaših pritužbi su primijetile da su konflikti nastajali upravo iz razloga što nije postojala obostrano brižna komunikacija i tok razgovora koji bi zadovoljio obje strane.

Ukoliko se budete pridržavali dobre komunikacije, mislimo da na Vašem profilu neće biti ostavljeni negativni dojmovi, što vam je prvenstveno bitna stavka, te ćete, što je također bitno, moći nastaviti poslovati sa istim korisnikom sa kojim se i dogodila nesuglasica i na taj način nećete suziti krug korisnika sa kojim možete trgovati.

Nastavit ćemo pisanje na teme koje su bitne za odnose između korisnika, kao i za sve stvari koje bi vam mogle pomoći. Hvala na čitanju i podijelite komentare sa nama, jer vas pažljivo slušamo.

46 mišljenja za “Komunikacija. Put do uspjeha na OLX-u.

  1. Mislim da je opcije dojma kao mjere kvaliteta i pouzdanosti pomalo precjenjena.
    Naime postoje korisnici na pik-u(mahom mlađa populacija) kojima nije do trgovine, već do zezanja.
    Ti klinci su u stanju da vam iz čistog hira daju lošu ocjenu i zbog toga onda ljudi odbijaju da trguju sa vama.
    Ja od svojih kupaca ne tražim da finaliziraju transakcije osim kad oni to traže, jer će se jednom desiti da će neko, bez obzira dali je zadovoljan ili ne, ostaviti negativan dojam što će naravno tjerati kupce sa mog profila.
    iako ja nudim svim kupcima ako su nezadovoljni robom, da istu vrate uz povrat novca i trudim se da svi, baš svi budu zadovoljni.
    ali će se uvjek naći neko kome se nemože udovoljiti.

  2. kad smo vec kod komunikacije, zasto neodgovarate na poruke, poslao sam dvije poruke, a niste ni na jednu odgovorili, a fino stoji ocekujte odgovor u roku 24 sata. pozdrav

  3. Definitivno je komunikacija od krucijalne važnosti kada je u pitanju kupoprodaja na PIK-u, vodeći se poznatom “Lijepa riječ i gvozdena vrata otvara”. Naime jučer sam imao jedan slučaj gdje sam od prodavača tražio originalne slike artikla i ubrzo isti prodavač mi je potvrdio da su priložene slike originalne, te iste slike su bile HD rezoluciji i već sam ih ranije viđao na stranim internet stranicama, ponovo sam se javio prodavaču uz priložene linkove sa “njegovim” slikama i ljubazno zamolio prodavača da ipak pošalje originalne slike što je u konačnici i napravio, sumnjam da bi istu napravio istu stvar da sam ga kojim slučajem nazvao prevarantom…

  4. U pravu ste za to, što se tiče komunikacije među korisnicima
    imao sam bezbroj situacija gdje postavim privatno pitanje korisniku tipa:
    “Poštovani, zainteresovan sam da kupim Vaš artikal, ali me prije toga interesuje par detalja….. Srdačan pozdrav.” , dok sa druge strane dobijem odgovor:
    “Znaš šta buraz, imam to sve što tražiš, ako hoćeš moremo se dogovorit kako da mi platiš pa da ti šaljem ovo”. Nakon takvog odgovora zgadi mi se kompletna pomisao na trgovinu sa tom osobom, osim u slučajevima kada sam primoran da kupim artikal koji nude. I pouzdano znam da bilo kakav vid poslovanja sa takvim osobama ne završi kako treba. Takvim ljudima u sličnim situacijama kao što je gore navedeno kako god da se obratimo možemo smo očekivati odgovor: “Šta me briga buraz, ti si objavio artikal ja sam stavio da sam kupio a ti ako nećeš da ga prodaš dobijaš negativan dojam.”

    • Upravo tako… Imao sam takvih slicnih situacija gdje se ja uvijek potrudim da napisem ljubaznu poruku i tri puta provjerim, a odgovor stize “dobro hajde salji”. Ni tacke, ni zareza, ni pozdrava… I onda, ni kriv, ni duzan dobijes negativan dojam bezveze…

    • Da imeni se to desava. Al to su jalijasi, koji samo gledaju kako koga prevariti. Ja sam za to da se na smokvi moras registrovati pod pravim imenom, i da informacije o adresi stanovanja moraju biti poznate administraciji i u slucaju sporova se sve lijepo moze rijesiti.

  5. ima puno tih stvari o dojmovima evo ja sam prodao momku mobitel a kupio sam drugi mi jedan drugome nismo mogli ostaviti nikakav dojam a prezadovoljni obojica onda sam primjetio kod razni artikala prodavaci fino napisu citaj detaljno ili nema zamjene samo kes i onda se postavljaju pitanja moze li zamjena i tako to samo se sprdaju ili budite kupci ili ne pozzz

  6. Mislim da opcija dojma ima svoju “težinu”,što i jeste smisao internet trgovine.Lično držim do svog 100% pozitivnog rejtinga,do fer i korektne komunikacije kao prvi korak prema uspješnom poslovanju.Ozbiljni prodavači/kupci vremenom već “stiču” sposobnost da prepoznaju šalabajzere,klince kao i one koji iz samo njima znanih razloga pokušavaju da nekog izvaraju ili recimo ispadnu duhoviti.Lično najčešće nakon prve komunikacije putem poruka/notifikacije kontaktiram kupca/prodavača na mobitel (izuzev članova sa kojima sam imao uspješnu saradnju).Naravno,uvijek možete vidjeti kako je ko i sa kim ranije poslovao,i sami izvući zaključak-znam slučaj gdje prodavač ima skoro 200 transakcija,sve pozitivne,na prvi pogled idila.Međutim kad pogledate 90% transakcija je obavljeno u njegovom gradu,sa maksimalno 5-6 različitih kupaca/prodavača,koji međusobno trguju …..većina sakriveni…a kad pokušate da im skrenete pažnju da su “provaljeni” sljede uvrede,psovke…na pp.(Na sreću postoji blok korisnika).Rizik uvijek postoji,to je normalno.Dojmovi su tu kao smjernice faktora rizika u našim transakcijama,i treba ih iskoristiti bilo kao kupac ili prodavač.

  7. Pozdrav svima,

    kako par ljudi iznad reče, kad naidjete na odgovore ili poruke, tipa “kolko ti je to jarane”, “osh to dat za cvaju”, “dam ti 120 u kesu” , i sl. , toliko stoke ovdje covjek vidi, ko sto nigdje drugo nemaa, i tek onda ti bude jasno u kakvom svijetu zivis, i u kakvoj zemlji, nazalost!

    O pravopisu, gramatici, itd. da ne govorimo ovdje, jer je ovdje sigurno nece sresti, mada nije to toliko ni bitno, jer nismo na casu bosanskog, al bar onu osnovnu kulturu i odgoj trebalo bi da ima svako!

    Kad mi se tako jave, ne zna covjek da li da im odgovori sa “nisam zainteresovan za ponudu”, ili nesto grublje, ili vec, kako god, opet kontas da nisi taj nivo, i da se ne zelis spustati na taj jadni nivo!

    Cijena stoji jasno na artiklu i on ti kao salje pp sa “dam ti 120 za kes”, ko da kes ima neku prednost veliku :), tj. ko da se i inace ovdje ne placa u kesu, nego u bakru :)!

    Drugi slucaj je, na artiklu jasno stoji “zamjene iskljucene”, i on ti se javi i kaze “pasha evo ti moj mobitel i jos 20km” , pa sta da mu covjek kaze!

    I jos hijaset ovakvih i slicnih idiota nulte kategorije, stoke bes presedana, i jos sve kakvih ne hajvana, pa da ti ogade svaki pokusaj neke transakcije ovdje!

    Cast izuzecima, kojih je jako malo, koji se jave kulturno, uglavnom ljudi koji su naucili persirati, obracati se nepoznatim ljudima, i koji znaju barem 2-3 prosto-prosirene recenice napisati, bez nekih satro fazona i prodavanje mangupluka ovdje!

    Ima ih, da se jave kulturno na pp, pa onda na telefon kad se jave, pocne ono “jaranee, buraaz, rolee, druzee, rodjak” itd itd. , ma fuj !

    Uglavnom niko ne tjera nikog da dolazi ovdje i obavlja transakcije, ali eto ne moze covjek da ostane ravnodusan, pored ovoliko stoke i nepismenih, nekulturnih hajvana, iako ce ispasti na kraju da sam i ja mozda takav, po ovolikim kritikama, ali jednostavno mi je doslo da ih ovdje sve popljujem, pa makar i mene popljuvali drugi!

    Svi oni koji tako idiotski nastupaju, prepoznace se!

  8. Pozdrav,posto je rijec o lijepom ponasanju ja bi nesto da kazem o PIK-u.Poslali su mi zahtjev za verifikaciju adrese i obecali mi da cu dobiti” pik kredit”.Medjutim nisu mi ga nikad poslali,mada sam im dva puta poslao e-mail,i” ljubazno” ih obavijestio da nikad nisam dobio nista.Lijep pozdrav.

    • Vama je dva puta odgovoreno, i to na upite na datume 9.1.2012. i 20.2.2012. te Vas molimo da pogledate e-mail sa kojeg ste se obratili kolegama iz administracije. Molimo Vas da se obratite kolegama i pratite Vaš e-mail, kako bi Vam mogli zatražiti podatke za provjeru Vašeg poslanog SMS-a. LP.

  9. Ja stvarno nemam primjedbe na pik-podršku, čak šta više ažurniji su nego li ijedan drugi web servis u BiH! Ako napišete mail klix.ba ili depo.ba, računajte da nećete nikada dobiti odgovor od njihovog supporta!

    Pik support team odgovori u maksimalno kratkom roku, i sa konkretnim rješenjima, uvijek su u susret svojim korisnicima, tipa neko sumnja u neku pik-radnju i sl. , obrati se pik.ba, i daju mu odmah konkretne informacije, bilo na telefon ili putem e-maila!

    Ovakav support i brzina odziva, sa ovako velikom bazom korisnika, je samo za pohvaliti!

    Budimo sretni da je neko osmislio ovakav servis u BiH, jer mnogi su ovdje jako lijepo zaradili, pa i svoju egzistenciju privremeno ili trajno putem pik.ba riješili, mnogi su jako korisne transakcije obavili, kompenzacije, naučili neke nove stvari, naučili kako dobro trgovati, itd itd.!

    Našim ljudima je najteže ugoditi, i eto neki će zanovijetati za 5-10 pik kredia i sl. , neki za ovo, neki za ono, u biti najteže je raditi sa našim ljudima, jer još nemaju informatičke pisemnosti i kulture, a da ne govorimo o onoj osnovnoj kulturi i odgoju, iskreno da vodim ovakav servis, u ovakvoj zemlji poslije 10 dana, izludio BiH :)! Na servisima u zemljama EU nema takve priče, psovki, nekulture kao kod nas, ali eto koliko-toliko, i ovo što imamo je odlično :), zahvaljujući pik supportu, koji je strpljiv sa ovako teškom populacijom :)!
    Zato vam hvala što postojite, i posebno vašem support na čelu sa Edinom.B, odličan momak i inače cijela ekipa pik supporta radi odličan posao!

    Lp, notorious 😉

  10. nevezano za ovu vasu temu,,ja imam jedno pitanje vezano za blokiranje drugih korisnika.ovako,,..blokirao sam jednog korisnika iz razloga sto je dosadan i sto vrijedja,,medjutim,,on se ponovo sa istim username-om javlja meni u privatne poruke,iako mu stoji blok! kako je to moguce?

  11. Zašto ne mogu drugome korisniku poslati PIK kredit, iako ga imam dovoljno, već mi samo na tabu izbacuju ” Ne možete poslati pik kredit ovome korisniku”. Hvala na odgovoru i lijep pozdrav

  12. kakom vi brojite transakcije …htjela sam jednom prodavcu od kojeg sam nesto kupila ostaviti pozitivan dojam i 100 posto sigurnost ali nece samo raniji komentari eto to me interesuje ..

  13. Povratni ping: Novosti o promjenama i riješenim greškama na PIKu – sedmi dio. | PIK.ba blog

  14. Ja bih predlozio kod postavljanja aukcija da se odredi kojim levelom verifikacije ljudi mogu da postave aukciju.iz iskustva govorim da me presao ne verifikovan lik za sitnicu al nema veze na greskama se uci.zato bi odlicno bilo da korisnik treba verifikovat i mail adresu i broj telefona da bi objavio aukciju.

  15. Pazite se kod aukcija, imao sam veoma loše iskustvo, licitirao sam na određeni proizvod ali sam prateći artikal primjetio da je korisnik uređivao oglas poslije datih ponuda. Sreća pa sam na vrijeme povukao ponudu jer da sam kojim slučajem pobijedio na aukciji morao bih prihvatiti uslove koji su naknadno dodati. Mislim da treba zabraniti editovanje artikla ako je na isti već data ponuda. Inače, sve ostalo je .o.k., 230 transakcija sa dojmom 100% pozitivnim. Zadovoljni korisnik.

  16. pozdrav ako bih mogao da vam dam jedan savjet..zar ne bi bilo super kad bi prilikom pretrage npr automobila mogli da oznacimo 2 ili 3 kantona u isto vrijeme a ne svaki kanton pojedinacno..valjda ste shvatili sta pokusavam da objasnim..ako bi vam se slucajno svidio ovaj moj prijedlog da me malo nagradite sa Pik kreditom 😀

    • I Vi ste nekada bili bez i jedne jedine transakcije. Pa po Vašem nikada nebi ni ostvarili prvu da se neko nije odlučio na rizik sa Vama.
      LP

  17. Ako mi vjerujete ja još neznam kako da
    koristim prevozničke usluge kompanije
    OLX-a jer neznam koji faktori utiču na
    cijenu prevoza i koju maksimalnu težinu
    artikla sobzirom na njegove gabarite
    se može koristiti ta kompanija bez obzira
    koja će biti varijanta roka dostave novca
    prodavcu?Lijep pozdrav administraciji
    i ozbiljnim kolegama sa PIK.a.

    • Čudi me da još nema odgovora,
      možda zbog toga što neko misli
      da nisam pogledao slikoviti prikaz
      postupaka dostave pri kupovini
      i prodaji artikala, te njihovoj dostavi
      kao i dostavi novca prodavcu.
      Nemoguće je da bude ista cijena
      dostave recimo mobitela od Tuzle u Živinice i od Tuzle u Sarajevo, ili recimo agregata.

  18. Olx mi se svidja samo sto stalno pazi na korisnike sto je divno. Međutim prije vise od mjesec dana sam poslala jedan prijedlog, koji vjerujem da bi bio dobar za sve korisnike, ali organizacija OLX nije nista uradila povodom toga, sto me navelo da oni ne obracaju toliko paznju na potrebe svojih korisnika.

  19. Dobar dan. Imam jedno pitanje. Sta da radimo kada dodjemo u situaciju da obavimo dvije kupovine ili transakcije sa velikim firmama-prodavcima, sve uredno i bez problema placeno roba stigla ali prodavci nece da se potrude i ostave dojam mada su zahtjevi za kupovinu poslati i nepostoji nista sporno. Evo ja imam dva poslana zahtjeva, zao mi je da nedobijam pozitivne dojmove radi buducih dogovora i transakcija jer meni to znaci puno a njima je izgleda svejedno. Da li administracija moze uticati na bilo koji nacin da se to malo ozbiljnije shvati.. mozda neka kulturna opomena ili sugestija itd.

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *