Novosti o riješenim greškama na PIKu – peti dio.



Poštovani čitatelji
,

PIK tim je nastavio sa radovima na sajtu.

Ovo je peti članak u nizu kojem želimo prenijeti novosti.

Ako želite da pregledate riješene stavke, one su:

– Mjesto Kostajnica dodano u lokacije:

Kratki opis u pregledu radnje je ponovo vidljiv:

Prikaz naziva profila više nije prebačen u novi red;

– Sređeno i potpuno podešen redoslijed izdvojenih artikala na pojedinim linkovima

– Odabir samo Vaših artikala za baner je ponovo moguće:

Spašene pretrage su opet u funkciji;

Pretraga artikla u brojčanom formatu, npr. “307”, misleći na automobil, je moguća:

Pretraga artikala u radnji je ponovo u funkciji nakon manje pauze:

Pretraga korisničkih imena je ponovo funkcionalna

Spašene artikle od sada možete vidjeti i na Vašem Piku:

Hvala svima koji su na bilo koji način pomogli!
Pozdrav 🙂

71 mišljenje za “Novosti o riješenim greškama na PIKu – peti dio.

  1. Još samo da krenete prihvaćati prijavu zloupotrebe, kako bi se izbrisali dupli artikli i artikli koji su u pogrešnim kategorijama da se stave na svoje mjesto. Dnevno prijavim dosta artikala, ali vi pošaljete ili jednu ili ni jednu poruku sa nagradom.
    Sve pohvale u dosadašnjem radu, mnogo se trudite da postanete još bolja stranica, ali učinite nešto i za svoje korisnike. LP

    • ja mislim da niko nema pravo da prijavljuje tuđe artikle ja to nebi nikad radila a vidim da ljudi guraju nos tamo gdje im nije mjesto, to je nekulturno i moj artkal je neko prijavijo a moj artikal je u pravoj kategoriji za posao znaci biznis jer se radi o artiklu koji nudi posao i to istinit nema lazi i prevare taj moj oglas za posao je definitivno istinit a ja nisam kriva sto mnogi ne razumiju kako se radi sta se radi i na koji nacin posluje mnogi ne znaju ni engleski jezik a kamoli neki drugi to su za mene maloumni ljudi slabo pismeni ne razumiju a idu prijavljivati prvo nek pitaju o cemu se radi a nek ne prijavljuju napamet a moj posao ima 2 linka neka kliknu nalink i sve ce im biti jasno..

      • Govorite za ljude koji ne znaju engleski jezik da su za Vas “nepismeni ljudi”. U isto vrijeme, međutim, u Vašoj poruci niste imali ni jedan jedini interpunkcijski znak. Toliko o pismenosti. A to što postoji mogućnost prijavljivanja artikala je vrlo dobra opcija.

      • Nikad ne prijavljujem ispravne artikle, ali za one korisnike, koji na svome profilu imaju 100 artikala, a 15 različitih, njih prijavim, ali slabo ko da reaguje, ignoriraju te prijave. I artikli koji su u pogresnim kategorijama; pik adminitracija bi u tim slucajevima trebala korisnicima sugerirati da im je artikal prijavljen jer je u pogresnoj kategoriji ili ga sami staviti u pravu kategoriju, i nagraditi korisnika koji je to uocio.

  2. iz dana u dan napredujete i to je vidljivo na ovim ispravljenim greskama
    samo jedno pitanje jer nisam znao gdje drugo da se obratim poslo sam poruku za verifikaciju adrese 18.11.2012 dosla mi je poruka da ce doci pismo sa PINom i instrukcijama nakon 15 dana nije mi jos stiglo za PIK profil Azir2

  3. Stvarno se trudite i stranica je dobra. Ja bih vam preporučio da uvedete i jednu rubriku o prevarama, da se može napisati tko vas je prevario pa da se može provjeriti tu kakav je prodavač prije obavljene transakcije. Ja sam nedavno prevaren a prodavač je odmah skinuo artikal sa profila tako da mu nisam mogao ostaviti negativan dojam.
    Pozdrav.

    • To bi bila jako nezgodno, jer ne dozvoljavamo da se o bilo kojem profilu piše u negativnom kontekstvu, iz prostog razloga što jasne dokaze o tome nemamo i svaki korisnik je nevin, osim da postoji valjan dokaz na Piku da korisnik nanosi štetu drugim korisnicima/korisniku. Hvala na prijedlogu, ali Vas molimo za razumjevanje. Lp.

  4. Bilo bi pozeljno i da se trazi obavezna veritifikacija broja telefona i maila. Jer jedna osoba je narucila artikal i odbija da ga preuzme. Imam dokaz za to, i moje misljenje i mnogih drugih korisnika koji Pik.ba shvataju ozbiljno, je da takve osobe treba trajno banovati.

    • Takvim uslovom bismo prodavačima i kupcima na Piku smanjili broj potencijalnih kupaca ili prodavača koji bi zaista htjeli trgovati, a nije im poznato, te nisu skloni takvom tipu verifikacije. Ipak, nastojat ćemo postepeno povećati stepen verifikacije koji je potreban. Lp.

  5. Svaka cast za ispravke.

    Ova nova pretraga u radnjama sto je aktivirana ponovo ne radi bas kako treba.
    Problem nastaje kada nadje vise od 24 rezultata odnosno kada rezultata ima na vise stranica ( npr 1 2 3 …).
    Prva stranica je OK.
    Kada se prebaci na stranicu 2 onda izbacuje standardno sve artikle iz radnje bez obzira na pretragu.

    Pozdrav

  6. Poštovanje, kada će nam Pik.ba omogućiti da svojevoljno izbrišemo artikle koje smo kupili, prodali ili artikle koji su završeni. Unaprijed hvala.

  7. prije svega, svaka Vam cast, kompletnoj PIK administraciji jer vidno napredujete i trudite se da budete sto bolja web adresa
    ali postoji jedan problem, javljam se po ko zna koji puta u vezi prikaza slika, i niti jednom nisam dobio odgovor zasto je to tako …
    u 90% otvorenih oglasa mi se pojavi reklama preko slike, i onda moram otici u tab sa pitanjima i onda kliknuti na tab slike, jer u “pitanjima” nema reklama, i prikaze sliku kako treba, a u tabu “informacije” mi bude preko slike reklama, ili ona ispod slike, ili ona iznad oglasa ….. u cemu je problem ???
    hvala unaprijed …

  8. Mislim da bi trebalo da se ugledate na vece web stranice ovog tipa, ili da korisnicima malo bolje objasnite koristenje iste, ja sam par puta kupila artikal medjutim, taj artikal kad je dosao bio je neispravan a ja nisam imala opciju da ostavim nikakav dojam, a prodavac se onda fino usuti i ne odgovara na poruke, dok na ebayu kad nesto kupim automatski imam pravo ostaviti i dojam na to,skreno ono narodski receno to vam je bezveze, a poslije kad se zalim vama onda ne odgovarate. Al hajd kakva nam je drzava tako i sve ostalo.
    PS. Ako ima ta mogucnost prosvijetlite me bas bi voljela ostavit dojam djevojci koja mi je prodala novu jaknu sa pokvarenim rajfeslusom i momku koji mi je prodao dvije desne kozne rukavice….zbog ovog mi se i ne kupuje vise na piku

  9. Pa iskreno, prvi put sam se zalila (jakna je bila u pitanju) a drugi put nisam medjutim nisam dobila nikakav odgovor. Al nema veze … postala sam mudrija pa se sad i ne zalijecem lako;nego htjela sam da i kao kupac mogu ostaviti dojam a ne cekati da prodavac prvo ostavi svoj…. i ako on ne ostavi onda nista ne mogu,ili kao sto sam rekla da mi objasnite kako to ide mozda to vec postoji a je se ne znam koristiti.Jer ja sam te artikle kupila regularno medjutim kad udjem u tekupljene artikle njih nema( a isla sam na kupi) Hvala!

  10. Svaka cast stvarno se admini trude da poboljsaju, ali treba i njih razumjeti, koliko samo ima korisnika i svaki nek posalje po poruku oni su zatrpani. Po tom i ja sam jedna koja je vise puta pisala adminu, vjecito mi se nesto desava 🙂 i sad imam problema, ali onaj “LJUBAZNI” admin nije se ni potrudio da mi objasni sta se desava, necu ga imenovati jer nije vrijedan spominjanja. Ali zato najveci pozdrav za admina Denisa svaka cast, stvarno se trudi svima sve lijepo da objasni i pomogne kako je moguce. Da je vise ovakvih ljudi vjeruj te pik bi radio bez problema i brzinom munje 🙂

  11. Pozdrav

    Predlažem da se ostavljanje dojmova ograniči na 20 dana bilo kupcu bilo prodavaču. Dešava se to da ostavite dojam a vama kupac ostavi dojam nakon 3 mjeseca. Mislim da bi nakon 20 dana trebalo ukinuti opciju ostavljanja dojmova jer 20 dana je i više nego dovoljno. Ovako iako ste sve završili po dogovoru i regularno možete dobiti negativan dojam nakon pola godine. Ipak zna se da ima svakakvih ljudi.

    Lijep Pozdrav

  12. Čestitke na dosadašnjem radu, jedina zamjerka je zbog loše programiranih aukcija. Ako napravite aukciju sličnu ebay-u to bi bio pun pogodak.
    Da pojasnim na ebay-u kupac može ostaviti maximalnu cijenu do koje je spreman platiti artikl, na piku cilj je sačekati samo zadnju sekundu aukcije i staviti marku više od zadnje cijene..

  13. Šta se dešava sa objavlljivanjem artikala, kada pokušam opciju “aukcija” ponudi mi klasičnu aukciju i aukciju od 60 minuta ali aukcija od 1km kao opcija se ne pojavljuje.
    Zašto?

    Hvala na odgovoru,lp

  14. Svaka cast na uradjenom. Imao sam pozitivno iskustvo sa vasom podrskom nakon sto mi je neko deriste iz ciste obijesti ostavilo negativan dojam, nakon prijave toga vi ste obrisali taj negativan dojam.

    Sto se tuce zamjerki, jos uvijek je potesko otvoriti stranicu ponekada.

  15. Vidim da ste odgovorili gospodinu poslije mog pitanja ali na moje niste.
    Molim da ne ignorišete jer ste počeli i to sve češće, žao mi je što to moram reći ali tako je.
    Već duže vrijeme koristim Pik.ba portal ali nije se do sad desilo da ne mogu postaviti artikla u 1km aukcije jer nema te ponude, već treći dan, mogu artikal objaviti u klasičnoj aukciji i u Turbo aukciji ali od 1km ne.
    Da li mi je nešto promaknulo, jesu li se kriteriji promjenili što se tiče toga?

    Poslala sam i poruku Pik timu ali odgovor nema???

    Također sam prije tri dana prijavila oglase ( jer se jedan te isti duplira ) u kojem se prodaju “Viseće kobasice” u kategorijama: odjeća za djevojčice i igračke za djevojčice ali niste se ni potrudili obrisati oglas.

    Toliko od mene.

    Lijep pozdrav.

    • Na Vaš upit na 14.12.12 – 13:59:44 kolege iz administracije su odgovorile, a odgovor je otišao na Vaš e-mail koji ste unijeli i to je naznačeno. Žao nam je što mislite da Vam ne odgovaramo, samo bismo tražili da bolje uočite da smo napisali da će odgovori na Vaše upite stizati na e-mail koji unesete.
      1km aukcije, odnosno ikona za njihovo objavljivanje nije bila vidljiva, međutim kolege su otklonile problem i on više nije prisutan.

      Također, vezano za prijavljene oglase na 14.12.12 – 13:43:35 su kolege odgovorile i reagovale, što možete vidjeti pritiskom na
      http://www.pik.ba/artikal/4318673/kobasice-visece/ ili na http://www.pik.ba/artikal/4318672/kobasice-visece/ da su oglasi obrisani.
      Svako Vaše mišljenje saslušamo i na svaki upit odgovorimo, te nam je žao što ste uopće Vaša obraćanja smatrali ignorisanim, jer smo očito odgovorili na Vaša oba upita/prijave.

      Hvala Vam na prijavi. Lijep pozdrav.

  16. Puno toga nije objasnjeno na PiK-u…i neko smatra da se to podrazumijeva, umjesto da sve fino napisu. Pomoc korisnicima je katastrofa,i jedini koji se koliko toliko trudi jeste Denis,a ostali cista nula.

  17. zasto ovi sto izdvajaju artikle mogu imati po 5 profila? prijavljeno bar 20 puta sa detaljnim objasnjenjem i poslano vise puta na Kontakt ali niko nista………a druga stvar zasto ne ukinete prijave za artikle koji krse pravila kad uvazite jednu od 50 prijavljeni?

  18. prijavim 5 duplih artiklala ili lazni artikala a vi samo 1 prihvatite ne isplati se to vise vama ni pomagati
    napravite bar nesto s ovim porukama kada dodje da odma javlja neki signal ili nesto sl… da se ne mora refresovati stranica svakih 2 minuta jer ima mnogo nas sto ne gasimo pik i nonstop smo online i neto cackamo

  19. zastomi stalno editujete moj artikl ..kaciga zastita glave…ti korisnici koji to prijavljuju i sjede i ubiraju punkte ti nemaju veze sa ovim stvarima staje …i vi nasijedate i menii editujete artikle…sad ja vas pitam staje za vas kaciga za glavu jeli stiti glavu staje tu pogresno… akomi jos jednom editujete artikal svecu izbrisati
    dalekoste vi sa ovim od dobrog tosto na piku mogu isto telefonom obaviti mogu kad moram 300.kilometara otic pa da vidim stasam kupio jer niku zastitu nema kupac.. avi se bavite necim nepotrebnim ..odgovorite mi…

    • Kolega iz administracije Vam je odgovorio, a kacige imaju svoju kategoriju, dok unutar kategorije “Zaštite za glavu” trebaju biti smještene kape i slična motooprema. Molimo Vas za razumjevanje. Lijep pozdrav.

  20. Nešto nije u redu sa log in podacima koji su memorisani u tri razlicita browsera.
    Više nisu zapamćena i svaki put moram ponovo ukucavati ime i password a browseri više ne nude opciju zapamti.
    Je li ovo do vas ili mene…
    Pozdrav.

  21. U kategoriji kompjuteri prije je uvijek ispisivalo artikle koji su tek dodati i ako nisu izdvojeni a izdvojeni su se mogli vidjeti u podkadtegoriji kompjuterska oprema.Sada na oba nacina prvo pokazuje sve izdvojene pa tek onda na nekoj stranici obicne tek postavljene artikle…da li tako treba ili?

  22. pa mislim da stvarno nema smisla

    ja sam sinoć prijavio oko 20 duplih artikala i to samo od jednog korisnika a vi ste ih sve obrisali a ja za prijave nisam dobio ni 1 Pikkredit

    ili smanjite nagradu za prijavu ako vam se 2 Pikkredita po prijavi ne isplati a ne ovako da ne dobijamo ništa

  23. Postoji problem sa promjenom avatara, kad pokusam da promijenim sliku dobijem obavjestenje da je uspjesno izvrseno i pojavi se nova slika, ali kad refreshujem vraca se stara slika.

  24. veliko poboljsanje u zadnje vrijeme. Zelio bih vam sugerisati nesto sto ce biti od koristi za kupce. A to je da kada kupci zele da edituju artikal da im se dozvoli potpuno editovanje. Ja to do sada nisam bio u stanju. Mogao sam samo da editujem ono sto je pod detaljno. A volio bih da se moze editovati i polje sa cijenom kao i naslov artikla!
    I josh jedna stvar, vidim da mnogi nestavljaju pravu cijenu tamo gdje treba, vec samo da privuku potc.kupce, dok prava mnogo veca cijena stoji u polju pod detaljno. Dali je to prihvatljivo? Meni izgleda kao jeftin trik, i gubljenje vremena kupca.
    Hvala unaprijed!

    • Hvala. Moguće je i sada da uredite Vaš oglas, uključujući cijenu i naslov, pritiskom na “Uredi artikal”, što možete vidjeti sa desne strane na stranici svakog Vašeg artikla. Uslov je da se prijavljeni na profil. Vezano za ostale stvari, naravno da ćemo se potruditi da se kvalitet oglasa podigne na veći nivo. Lijep pozdrav.

  25. Честитам вам на добром раду,немам ни једну замјерку!!!
    САМО ТАКО НАСТАВИТЕ!!!

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *