Top
Kako čuvati gume? Korisni savjeti za odlaganje sezonskih guma. - OLX blog
fade
1751
post-template-default,single,single-post,postid-1751,single-format-standard,eltd-core-1.2.1,flow-ver-1.7,,eltd-smooth-page-transitions,ajax,eltd-grid-1300,eltd-blog-installed,page-template-blog-standard,eltd-header-vertical,eltd-sticky-header-on-scroll-up,eltd-default-mobile-header,eltd-sticky-up-mobile-header,eltd-dropdown-default,wpb-js-composer js-comp-ver-6.4.2,vc_responsive

Kako čuvati gume? Korisni savjeti za odlaganje sezonskih guma.

s felgom

Pozdrav,

Mnogi od vas vjerovatno koriste razne tipove guma, mijenjaju ih iz sezone u sezonu, skidaju ljetne i stavljaju zimske. Drugi ipak koriste tip gume za obje sezone i ne moraju svake godine odlagati po 4 gume i brinuti se za njih, sigurnost koju pruža guma posebno namijenjena za vremenske uvijete sezone u kojoj se voze, razlog su promjene i njihovog korištenja.
Ponukani brigom da naši korisnici, koji uistinu objavljuju mnogo vozila na Piku, pravilno smjeste svoje gume koje upravo demontiraju sa svojih vozila, željeli smo vam ilustrativno prikazati koji je to pravilan način, savjet za čuvanje guma, u nadi kako ne bi izgubile svoj oblik/formu.

Obzirom da slike često govore više od 1000 riječi, izvolite pogledati kako je to pravilno, a kako ne:

s felgom

prva bez felge

Nadamo se da smo vam ovim putem pomogli 🙂
Hvala na čitanju!
Pozdravlja vas Pik tim!

sv3
Nema komentara
  • Nick

    Ne znam za ove gume koje vise na konopcu, ali ovo slaganje guma je potpuno pogresno, jednu zimu sam ostavio 4 gume naslagane jedna na drugu i sve 4 su se deformirale i postale potpuno neupotrebljive,postoje jeftina postolja za slaganje guma, pri cemu izmedju svake gume ostaje nekoliko cm prostora i gume se ne dodiruju

    10 Aprila, 2013 at 21:56 Komentariši
    • Denis | Pik.ba

      Da li ste pri tome imali stavljenu gumu na felgi, ili ste same gume ostavili ?

      12 Aprila, 2013 at 09:43 Komentariši
  • heheheh

    Gume zima ljeto?? Osim sto citam imam zelju da i to cudo od tehnike vidim….

    10 Aprila, 2013 at 22:12 Komentariši
    • All seasons

      Evo vidi i to cudo od tehnike inace te se gume zovu “All seasons” i obicno imaju na sebi nacrtano sunce i pahuljicu.Mjesavina gume je ljetna a profil je zimski sa lamelama. http://www.sava-tires.com/sava/emea/tires/passenger/adapto/index.jsp

      11 Aprila, 2013 at 11:30 Komentariši
      • Internet

        te all seasoms gume su rupa to je smece, znam jer sam ih imao…

        22 Aprila, 2016 at 16:29 Komentariši
        • Dado

          Imaju sad ove Miselinove po zimi su mekane a po ljeti postanu tvrde kao ljetne imao sam ih na automobilu sto sam prodao, jako dobre

          26 Aprila, 2016 at 20:32 Komentariši
  • Almir

    Svaka čast,…!
    Nema sta mislite na sve!

    10 Aprila, 2013 at 22:17 Komentariši
  • edo

    Ne postoje gume zima – ljeto, bilo je pokusaja da se takva guma osmisli i mislim da ju je neko i proizveo, medjutim pokazale su se kao jako lose…ako si mislio na M+S (MUD + SNOW) tim gore…set ljetnih i set zimskih i bez brige si.

    10 Aprila, 2013 at 22:55 Komentariši
    • Bob

      Postoji Ljeto zima ali je jako rijetka guma jer ne valja ni zimi ni ljeti.. To je cisto onako da ne vozis na felgama bez guma.. 😀

      29 Aprila, 2013 at 13:07 Komentariši
  • Denis | Pik.ba

    Hvala vam na ispravkama 🙂

    11 Aprila, 2013 at 10:00 Komentariši
  • pcbiro

    Ovo je lijep primjer brige o korisnicima ali vas moram ispraviti u drugoj recenici imate lapsus,gume ZIMA-LJETO nepostoje!!!

    11 Aprila, 2013 at 10:02 Komentariši
    • chris75

      Gume ZIMA-LJETO postoje, kao što reče korisnik “All seasons”, ali nigdje u BiH ih nema kupiti (bar ja nisam vidio).

      19 Aprila, 2013 at 11:47 Komentariši
  • pcbiro

    Opss,pardon,vec je neko ovo komentarisao,nisam vidio odmah.

    11 Aprila, 2013 at 10:03 Komentariši
  • Najfa

    PIK sretan rodjendan i hvala sto mislite na nas, SUPER STE!

    11 Aprila, 2013 at 10:34 Komentariši
  • vajo

    Sve je ovo super i ok,svaka cast

    11 Aprila, 2013 at 18:24 Komentariši
  • BMW525tdse39

    TG621 Tigar, je all seaseon ili sve sezone. znači da ima tzv. ljeto-zima

    11 Aprila, 2013 at 19:59 Komentariši
  • Huhahaha

    Ljeto zima, stalno koriatim, tzv., to su M+S, i nemam problema, ali ako su dobre, ako im se sara izlizala, nista od toga. Zimske, u mom kraju imaju efekta mozda koji dan, ima puno snijega, ali se redovno cisti, tako da ne trebaju. Kad idem na vikendicu, sa dobrom sarom uzidjem normalno.Ali ako je zadnja vuca, nece nam pomoci ni sam mali Bog da chuchi u njima hehe, ni razne skracenice ,ni ostali derivati, zapadnes i slikas se.Name..vozio sam BMW star 3 godine, kosta oko 25.000 km, zapadnem na izlasku iz avlije, dok me moj komsija, sa Golf 2 od 1500 km, prosao kraj mene kao da je ljeto. Nisam imao hrabrosti pitati ga za pomoc, nego sam zvao vucnu sluzbu, platio 90 km, da me izvuki nekih 55 cm ..a sta ces, snijeg je neprijatelj automobila..
    A odlaganje guma, pa isto tako, odlagao sam ih svakako, nisam nikad imao problema, jer to je kratak period stojanja goma, ali svejedno, ako guma ne valja,nece valjati ni u spavacoj sobi da ih drzimo..

    12 Aprila, 2013 at 02:30 Komentariši
    • agent363

      Drug moram te ispraviti, m+s znači blato+snijeg i to nije ljeto-zima guma nego samo zimska guma koja, ako se vozi cijelo ljeto iduću zimu može valjati samo za otpada jer previše otvrdne. A postoje i gume all season, koje se mogu voziti i ljeti i zimi ali nisu baš pohvaljene. Najbolje je imati dva para guma, i ljetne i zimske.

      13 Aprila, 2013 at 11:25 Komentariši
  • Sead

    Napuhati ih, tj. ispuhati na 1.0 bar.

    12 Aprila, 2013 at 09:10 Komentariši
  • Almin

    jel ovo prvo odlaganje sa felgama samo za one sa 5 serafa ili mogu i sa 4 😀 😀 😀

    12 Aprila, 2013 at 13:20 Komentariši
  • Mehemed

    Svakako da postoje gume koje su i za ljeto i za zimu, ali je pametnije koristiti jedne ljetne samo za ljeto, druge zimske samo za zimu.
    Mozes ti obuci jaknu i skafander ljeti i majicu kratkih rukava i sorc zimi ali je primjerenije da promjenis odjecu sa drugim godisnjim dobom

    13 Aprila, 2013 at 18:48 Komentariši
    • CoBexD

      E kralju svaka ti cast za ovu izjavu… 🙂

      30 Aprila, 2013 at 09:04 Komentariši
  • web hosting

    Ja svoje slazem jednu na drugu i nemam nikakvih problema. I naravno da postoje za ljeto i zimu gume, tu je i m+s koje ljudi koriste i zimi i ljeto tako je kod nas praksa vecinom.

    14 Aprila, 2013 at 11:54 Komentariši
  • zoka

    Ja sam cuo da proizvode univerzalne kupace kostime,ljeto zima.Ljeti se u njima kupas a zimi skijas i odlicno su se pokazali kao i te univerzalne gume koje se ponasaju odlicno na -20 c i na +50c 🙂

    14 Aprila, 2013 at 20:53 Komentariši
  • Bojan

    Gume ljeto zima naravno da postoje, s tim sto nisu dobre za ljeto kao ljetne niti za yimu kao zimske, to se isplati uzet samo ako se auto i ne vozi bas tako cesto i ne prelazi veca kilometraza.
    Zimska guma je mekana pa se ljeti lako trosi.
    dok je ljetna tvrdja pa nema dovoljno sare niti elasticnosti za snijega.

    17 Aprila, 2013 at 16:24 Komentariši
  • zzeljko

    Svaka čast, hvala na savjetima !!!

    18 Aprila, 2013 at 09:58 Komentariši
  • Dzenan

    Ako jedna kompanija kao sto je Bridgestone ili Goodyear u svom katalogu stave all-season tyre i u opisu kazu da je za sve vremenske uslove guma, kako se onda jedan korisnik pika nade pametan da tvrdi da ne postoje all-season gume. Te sto kupujete tipa sava i tigar all-season ( ili ljeto-zima ) gume pa vam se ne pokazu najbolje je jedna stvar. Isprobajte neke gume malo kvalitetnijih proizvodaca, nije dzaba bas tolika razlika u cijeni. pozz 🙂

    18 Aprila, 2013 at 14:45 Komentariši
    • test

      Nemoj se ljutis, al iz ovoga se vidi da ne znas bas mnogo o gumama. 😉 Ne bih da te ljutim, ovo pisem cisto da drugi ne bi dobili pogresnu informaciju.

      All Season gume su obicno za terence, kojima i ljeti treba malo veća šara (zimska), tako da mogu proći i zimi, uz izuzetno lose performanse. Naime ljetne gume su po sastavu tvrđe, te u zimskim uslovima ne prijanjaju zapodlogu kao zimske. Ovo npr moze produziti zaustavno vrijeme kod kočenja za duplo na klizavim podlogama.

      Pogledaj malo ADAC-ove testove guma, sve ce ti se samo kasti. 😉

      Takodje, i ovdje ima dobrih komentara. Procitaj malo sta ljudi kazu za sastav gume, nije sve u sarama.

      Poz!

      30 Aprila, 2013 at 09:38 Komentariši
  • Slaven

    Potpuno pravilno kao na slici cuvam zimske i ljetne gume bas na isti nacin stim sto jos pokrijem naljonom da imaju vlaznost i nijkad nisam imao problem da se guma deformise

    18 Aprila, 2013 at 17:23 Komentariši
  • Sapy

    Gledajte. Evo čitam nekima se gume deformirale prilikom skladištenja. Guma mora biti izdušena na oko 1 bar cca a ne kao neki što duše skroz ili ostavljaju napumpane. Ostavite 1 bar jer guma prilikom zime se skuplja a ljeti se razvlaci!

    19 Aprila, 2013 at 13:04 Komentariši
    • dddd

      Nije tacno da treba izduvati,nego naduvati vise za 0,5 bari. Npr. ako vam je standard za vase auto 2,0 bara,onda mora se doduvati do 2.5. To sam dobio email od öamtc, austrijski auto moto klub,posto sam njihov clan.I ja sam se iznenadio,ali tako je.

      22 Aprila, 2013 at 20:46 Komentariši
      • dddd

        Vor dem Einlagern sollte man den Luftdruck an der Tankstelle um 0,5 bar gegenüber der Herstellervorgabe erhöhen. Denn auch wenn Reifen nicht benutzt werden, verlieren sie langsam an Druck.

        22 Aprila, 2013 at 20:56 Komentariši
        • dddd

          Isto pise,kada se gume ne koriste ,gube polako zrak.To savjetuju austriski i njemacki auto klubovi,oni zajedno suradjuju i rade testove.Znaci uvijek treba doduvati!

          22 Aprila, 2013 at 21:00 Komentariši
  • DADO

    gume za sve sezone,ne mogu nikada zamijenit dva para ljetnih i zimskih guma,znam iz iskustva,a jedino ako imate quatro onda mozete i na samim felgama voziti hehh 😀

    22 Aprila, 2013 at 10:50 Komentariši
  • mikiii

    ne treba jednu na drugu redat treba da ima…protok zraka oko 10 cm raspon izmedju guma..i bice sve ok…svaka cast sto mislitie..ali malo je lose objanjeno sa felgama treba malo odvojiti inace se gume deformisu….

    22 Aprila, 2013 at 15:00 Komentariši
  • E73MI

    HVALA NA BRIZI, JA VEĆ 35.GODINA KORISTIM LJETI SAMO LJETNE GUME, ZIMI GUME M+S, TJ.ZIMSKE GUME NA DRUGIM FELNAMA I NEMAM PROBLEMA A KORISTIO SAM IH NA VIŠE VRSTA VOZILA S PREDNJOM I ZADNJOM VUČOM..GARAŽIRANE GUME DUVAM 0,5 ATM.VIŠE OD NOMINALNOG PRITISKA I DO DANAS NISAM IMAO NI JEDNU PRIMJEDBU.NEKAD JE TO 1975.GODINE OBJAVIO ,,SAM SVOJ MAJSTOR,, IZ ZAGREBA I OD TADA SE NIJE NIŠTA BITNO PROMIJENILO U VEZI BRIGE O GUMAMA.VELIKI POZDRAV SVIM VOZAČINA IZ DOBOJA.

    23 Aprila, 2013 at 13:13 Komentariši
  • sone

    citam pa svasta pisu te izduvaj te naduvaj gumu jel treba naduvat za 0.5 bara pa da bude 2.5bara i stavit jednu na drugu ako su na felgama

    4 Maja, 2013 at 00:24 Komentariši
  • univerzalac

    ja kad skinem ljetne gume sa njima se djeca igraju cijelo ljeto tako da su stalno u pogonu, a vjerujte sve duze traje sto se malo koristi nego kada leze tek onako bilo gdje kao neki bolesnik.
    a zimske gume ljeti stavim na zemlju i na njih slazem bale sijena. naravno sve je ovo samo sala, a sustina je u sljedecem, ako su gume kvalitetne, kako god ih odlozite bice ponovo dobre kad vam zatrebaju. tu nema nekog posebnog pravila

    4 Maja, 2013 at 21:48 Komentariši
  • Huhahaha

    Najposlije ljudi….kupite sebi set ovih, set onih, i mjenjate po potrebi. Kupite cak i povne po pijacama, kji dovezu ljudi iz inostranstva, i one znaju biti super dobre, narocito ako su od poznatihmarki proizvodjaca guma. Ja na svojoj letili, kad hocu da se vozak kao ludak, ostavim Pirelice, i kad rokne prvi snijeg, haos napravim hehe. Onda naravno na novom autu, nove gume, pa polako ko penzioner od kafane do kafane, a on pada bijeli se, najbolje je onih prvih 5 cm pa roknes u nalka hehe.Opa sad ce zima pa prvi snijeg, pa ciscenje kicma boli hehe.Ali neka..fiskulture malo hehe. A gume..ma ebo gume ba, stavi lance i nek zvone trapovi ko prpaorci hehe.

    7 Maja, 2013 at 23:07 Komentariši
  • Huhahaha

    Aha, jos nesto…ovaj moj text iznad je: POKUSAJ PRAVILNO PROCITATI NAPISANO.. hehe..

    7 Maja, 2013 at 23:12 Komentariši
  • Aida

    Ja isto koristim gume. 4 gume.

    15 Novembra, 2013 at 16:57 Komentariši
  • Elvedin

    Slaganje guma jedna do druge sa felgama je potpuno ispravno!

    15 Novembra, 2013 at 17:00 Komentariši
  • Edvin

    Ovo cuvanje guma sa felgama je skroz pogresno. Dvva puta sam to radio i oba puta sam balans morao raditi

    22 Aprila, 2016 at 17:00 Komentariši
    • Ljubiša

      Poštovani diskutanti,
      U redu je da iznosimo svoja iskustva i mišljenja, ma kakva bila, ali nije u redu da tvrdimo ono što ne znamo… savjeti kolega sa Pik-a su napravljeni u dobroj namjeri, i u svemu su ok, to o pravilnom čuvanju guma nisu izmislili ljudi sa pika, nego su prenijeli savjete respektabilnih proizvođača guma – pogledajte stranice Continental, Michelin, Bridgestone, Pirelli… itd… i vidjećete da su savjeti ok…
      Dalje, tvrditi da ‘all season’ gume ne postoje je neozbiljno, prave ih svi veći proizvođači, i mogu se kupiti u BiH… Takođe, tvrditi da su ‘smeće’ takođe nema smisla, da je neki Michelin ili Continental proizvod smeće… kao kada bih ja tvrdio da je neki model Audi ili VW smeće… Druga je stvar što je bolje rješenje 2 seta guma, niko nije tvrdio suprotno, ali za nekoga ko vozi 90% u lokalu sa čistim ulicama i do brzina od 80km/h all season guma jest rješenje… I da, M+S guma nije all season guma, kao što ne znači ni da je zimska guma…
      Itd, itd… dakle, informišite se malo prije nego nečiju dobru namjeru napadate…
      Izvinjavam se ako sam nekoga uvrijedio, nije mi to bila namjera…

      26 Aprila, 2016 at 15:50 Komentariši
  • dusko trninic

    Hvala puno na savjetima svaki dobar savjet je dobrodosao i dobar savjet zlata vredi. Puno pz. Nastavite tako i u buduce.

    26 Aprila, 2016 at 13:33 Komentariši

Objavite komentar