Pik.ba posao – Administrativni radnik

blog_dizajner
Pozdrav,

U posljednjih godinu dana Pik.ba je uposlio 4 nove osobe, koje čine naš tim većim i kvalitetnijim. Zbog potreba da radne obaveze izvršavamo što brže, kako vi dragi korisnici ne biste mnogo čekali, Pik.ba tim vas ponosno obaviještava o slobodnim radnim pozicijama koje možete vidjeti OVDJE

Detalji za posebno traženo upražnjeno mjesto administrativnog radnika su:

1. Administrativni radnik (Sarajevo)

Vaše obaveze:
– priprema i ispostavljanje predračuna i računa kupcima ili korisnicima;
– protokolisanje i predavanje na plaćanje računa koji se dobiju od dobavljača ili uslužnih firmi;
– ispunjavanje virmana u skladu s predviđenom dinamikom plaćanja (nalozi za prenos sredstava s jednog računa na drugi);
– vođenje računa o različitim vrstama dokumenata i njihovo razvrstavanje, proslijeđivanje i arhiviranje;
– fotokopiranje i distribuiranje potrebnih dokumenata iz arhive, te briga o povratu originala nakon upotrebe;
– proaktivnost, organiziranost i temeljitost;
– bliska saradnja sa knjigovođom i priprema dokumentacije za knjiženje;
– sklonost timskom radu;

Znanja i kvalifikacije:
– SSS ili VSS, poželjno ekonomsko usmjerenje;
– organizovanost i pedantnost;
– sistematičnost, odgovornost i samostalnost;
– proaktivno djelovanje i rješavanje problema;
– kooperativnost i komunikativnost je poželjna

Nudimo:
– zanimljiv i ugodan rad u mladom i dinamičnom kolektivu

Potpune aplikacije, prema stavkama navedenim iznad je potrebno slati na posao@pik.ba

28 mišljenja za “Pik.ba posao – Administrativni radnik

  1. Imam jedan prijedlog koje nije vezan za ovu temu. Bilo bi dobro da omogucite prodaju artikla nekom kupcu ali da se dojam moze unijeti kasnije, kao na ebayu.
    Dakle kupac i prodavac se dogovore o prodaji, prodavac oznaci da je artikal prodan kupcu xxx a zatim naknadno kada kupac dobije artikal
    i prodavac dobije novac ostavljaju dojmove jedan drugom.
    Trenutno prodavac prilikom odobravanje prodaje ostavlja dojam. U ovom slucaju prodavac mora ostaviti pozitivian dojam i ako nije siguran da li ce kupac preuzeti paket.

      • Ja kao kupac trazim prvo da prodavac oznaci da je artikal prodan meni prije nego ga posalje. To je jedini nacin da sebi osiguram mogucnost ostavljana dojma prodavcu ako nesto nije uredu. Prodavac ce ostaviti pozitivan dojam, a ja se u medjuvremenu mogu predomisliti i ne preuzeti paket. Dakle ja sam zeznuo prodavca a on mi je ostavio unaprijed pozitivan dojam.
        Zar nije logicnije da se tranakcija prvo zakljuci online a zatim kada se i fizicki realizira da se ostavljaju
        dojmovi.

  2. Pozdrav,

    i mene interesuje da li je aktualna pozicija podrške korisnicima i da li uposlenik može obavljati taj posao iz bilo kojeg grada ili mora biti lociran u Sarajevu?

    Hvala.

      • Ne razumijem zašto se za administrativnog radnika na svim oglasima traži ekonomski smjer, kad postoji V Gimnazija – Birotehničkog smjera za titulu Administrativni tehničar. Zašto smo onda završavali tu školu specijaliziranu za administraciju.

        • Sanja,

          Da sam na Vašem , mjestu ja bih aplicirala, bez obzira što se traži određena vrsta škole, ako zadovoljavate ostale kriterije onda će Vas vjerojatno pozvati, jer koliko ja vidim oni su otvoreni za suradnje.
          I ja sam znala aplicirati na razne pozicije u nadi da će me pozvati, nekada se ne moramo slijepo držati pravila pogotovo kada je naša egzistencija u pitanju. Čak, i ja ću aplicirati a možda me ne pozovu ali svejedno poslat ću svoju aplikaciju samo da nije prošao rok za prijavu, i na kraju krajeva, nisu oni krivi što ste Vi odabarali to zanimanje, kao što ni meni niko nije kriv što sam trenutno bez posla.

  3. Poštovani,

    Poslala sam prijavu na konkurs vezano za administrativnog radnika.
    Interesuje me da li je to radno mjesto još uvjek otvoreno i do kada.

    Sa poštovanjem!

  4. Pozdrav !

    Javljam se na oglašeno radno mjesto administratora, radio sam godinama u IT firmi kao komercijalista i vodio komercijalnu ključnu grupu kupaca za produkte SHARP i CANON.
    U dvije ranije firma vodio sam servis IT opreme odnosno administrativni dio posla vezan za knjigovodstvo i brigu o kupcima. Za dodoatne podatke, stojim vam na raspolaganju.

    LP

    Selver Buljubašić

  5. Imam i ja jedan prijedlog : da se kod pretrage bicikala uvede i promjer kotača kao kategorija za odabir npr : 26”, 29” ,a uskoro dolazi i novi standard 27,5”.

    Pozdrav!

  6. Ja sam nekoliko puta poslao email da verfikujem račun,a sad mi Blog_hr ukrao moju šifru ,ja sam ga prijavio da ga uklonite i opet ništa.
    Pozz.

  7. Slazem se sa Amiror da je logicnije i bolje za sve nas da se tranakcija prvo zakljuci online a zatim kada se i fizicki realizira i provjeri artikl da se onda ostavljaju
    dojmovi,jer ima nas svakakvih,nekome je bitan samo dojam a kvalitet i ispravnost artikla ga ne zanima. Govorim iz licnog iskustva

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *