Obavljena prva dostava putem integrisane Premium dostave!

Uspjesna-dostava

Dragi korisnici,

samo 4 dana nakon puštanja usluge integrisane Premium dostave, zabilježili smo uspješnu transakciju.

Kurir je stigao po artikal koji je naručen, pri čemu je prodavač dobio potvrdni list (Tovarni list), koji izgleda kao na slici:

Tovarni-LIST-Premium-hide

 

Kupac je dobio obavijest na Piku da je njegov artikal preuzet od Pošiljaoca, te dobio kod za praćenje pošiljke, te kretanje paketa može pratiti putem iOS, Android, Windows Phone aplikacije, kao i putem stranice artikla ili web stranice A2B.ba. Za manje od 5 dana (Economy dostava), pošiljka je dostavljena kupcu, te novac spremljen Prodavaču. Prodavač je dobio notifikaciju da je artikal isporučen, te novac preuzet od kupca kako bi mu bio dostavljen. Na kraju, prodavač je dobio novac, te je uslijedila razmjena dojmova.

Prvi artikal koji je dostavljen ovim putem jeste mobitel u vrijednosti od 1000,00 KM, između korisnika iz Banja Luke i Sarajeva.

Čestitamo korisnicima na prvoj obavljenoj transakciji, te vjerujemo da će mnogi od vas osjetiti pogodnosti dostave putem PIK.ba.

Vaš PIK.ba tim.

48 mišljenja za “Obavljena prva dostava putem integrisane Premium dostave!

  1. zaista prava stvar, samo nam je još ovo nedostajalo, te da se upotpunosti, i sigurno obavljaju transakcije na obostrano zadovoljstvo i prodavca , i kupca.

  2. Drago mi je da imamo ovu mogucnost,na taj nacin cemo svi lakse i uspjesnije saradivati u okviru PIK BA sistema.
    Puno srece sa novim servisom!

  3. Odlicno, nek je probijen led sa te strane. Od vase objave usluge svi moji artikli su dobili mogucnost PIK dostave .
    Nadati se da ce svi potencijalni kupci/prodavci uvidjeti prednost ove dostave, to jest sjedis u kuci kupujes , placas na adresi i sve bez imalo hodanja i suvisnog zivkanja mobitelima

  4. Kako ja da aktiviram A2B, kad kupac klikne kupi artikal, meni nema nigdje opcije nešto kao ” poruči A2B express”, znači moram ih nazvat lično da mi dođu? Hvala

  5. Poštovani
    Da li je moguće izvršiti kontrolu kupljenog artikla, u trajanju barem 15-20 minuta, kako bi se izbjegle kasnije eventualne neugodnosti? hvala

  6. Interesuje me cijene slanja posiljke i da li moguce slati paket da bude razmjena mobitela za mobitel plus novac.Da li je istina da u oba pravca kosta iznos postarine 25 KM

    • Razmjena artikala nije moguća, ali se takva transakcija može realizovati kroz dogovorene dvije pošiljke, putem Economy dostave, što će iznositi ukupno 18 KM (dvije pošiljke po 9 KM). Lijep pozdrav.

  7. pa ne mogu se složiti po pitanju navoda mojih predhodnika.Juče sam u 15 i 54 telefonski dogovorio dostavu,preuzeto u 16 i 59 rok isporuke bio 24 sata.Još nije isporučeno u Obudovac.

  8. samo mi nije jasno utice li na cijenu kilaza tj. gabariti artikla i ako utice mozete li objaviti tabelu?kod bilo koje brze poste ima tabela -kilometraza,tezina,dimenzije artikla…i ovo sve utice na cijenu dostave pa mi nije jasno to 9km dostava.inace sve pohvale za stranicu i zelim vam sve najbolje u daljnjem radu.hvala poz

  9. Dobra stvar je što ste uveli integrisanu dostavu preko PIK-a, ali bi trebalo da objavite cjenovnik dostave (economy i premijum).
    Ima li uticaj na iznos dostave vrijednost artikla, težina u kg, udaljenost i slično?
    Da kupac može odmah znati koliko će ga dostava koštati.
    Naplaćuje li se povrat novca prodavaču? Trebalo bi malo više detalja za ovako važnu uslugu.
    Pozdrav i puno uspjeha u daljem unapređivanju našeg PIK-a!!!

  10. kasnite jedno 100 godina za ostalim prodajnim stranicama ali dobro je sto se trudite PS dosta stvari na ovoj stranici ne radi kako treba tako da rebate jednog pravog programera da to popravi ne ljude koji se uce jos uvjek. pozz

  11. Mislim da ako nemate u ovome da kupac ako naglasi tj prodavac da se paket tokom isporuke ima pravo OTVORITI pri kupovini posto svakakvi danas prevaranata ima onda ne vidim cemu je ovo bolje od ostalih kurirskih sluzbi i jeftinije?

  12. poz. vidim svi hvale dostavu,e pa nebi se slozio u tome ja saljem pakete ali 70% ljudima nije pravo kad se prica o 10-12 km a da nepricamo o tezim paketima.Dakle mi sto saljemo svise slazemo a staje sa musterija dali se ko pito jer i mi i brze poste u sustini zivimo od njih i nihovog placanja a takodzer i izbora.hvala.L.P.Talyan

  13. Koliko ja vidim, u odnosu na klasičnu dostavu brzom poštom ovdje je novost samo to što se može online pratiti gdje je paket, a obzirom da unutar BiH paket stiže brzom poštom u roku od 24 sata, ne vidim neku veliku potrebu za praćenjem.

    Ono što je stvarni problem kod kupovine preko pika je što kupac ako je daleko od prodavača ne može vidjeti i isprobati artikal prije nego ga kupi. To bi neka brza pošta mogla i trebala riješiti ovako:

    1. Kupac naruči artikal od prodavača
    2. Brza pošta dostavi artikal na adresu kupca
    3. Kupac otvori paket i pregleda (eventualno isproba) artikal u roku od nekih 5 minuta. Dostavljač pričeka, prisutan je za vrijeme pregleda i pazi da ništa iz paketa ne fali.
    4. Kupac odluči hoće li kupiti artikal ili neće:
    a) ako hoće, uplati iznos i brza pošta dostavlja novac prodavaču
    b) ako neće, artikal se ponovo zapakira i brza pošta ga vraća prodavaču; kupac snosi troškove dostave u oba smjera.

    Znam da ovo ljudi ne bi koristili u puno slučajeva, posebno ako su neke jeftinije stvari u pitanju. Ali recimo, ako kupujem ručni cikular od 1000 KM, ja bih radije platio dostavu u oba smjera nego riskirao da kupim stroj koji je gotov crknut.

    Pozdrav

  14. Ljudi ne moze pik rijesiti neciji obraz preko dostavne agencije. Pazite od koga kupujete, i sta kupujete. Ako je stvar jeftinina od ostalih onda postoji razlog za sumnju i slicno. I sto je netko gore rekao, ne vidim razlog zasto svaki korisnik nebi imao verifikovanu kucnu adresu, cisto sumnjam da im je zao novca za verifikaciju, u pitanju je ono drugo izgleda. Ebay je megaloman pa i na njemu ima varalica, no srecom paypal je to rijesio, da nema paypala nebi ni ebaya bilo sigurno, jer bi se ljudi masovno varali.

  15. Mislim da bi se mnogo poštenije trgovalo kad bi svi verifikovaki kućnu adrese,zašto to ne učinimo,samim tim dokazujemo da smo ozbiljni,sa poštenim namjerama.A za one druge i nije ovdje mjesto.Time samo dobijamo.

  16. Svaka cast na novom servisu, ali on nikada nece biti No1 sve dok se ne unaprijedi kontrola proizvoda. Tj. navodim primjer, da umjesto Samsung s4 zapakovanog u originalnoj kutiji ne dodje ukrasna plocica za kupatilo u vrijednosti od 0.5KM. Dok se god ne rijesi taj problem ili barem svede na minimum, ovaj servis nema svijetlu buducnost. Mada sam ja bio jako pozitivno iznenadjen njegovim osnivanjem i zelim svaku srecu u napredovanju i unapredjenju servisa i citave PIK familije.

  17. Kada kupac posalje zahtjev za prodajom, da li prodavac samo treba prihvatit zahtjev da bi kurir dosao po paket? Ili se treba jos naknadno nesto napravit??

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *