PIK.ba postao član OLX mreže

slikablogolx

Vodeći bosanskohercegovački sajt, Pik.ba, postao je član globalne OLX mreže, koja je najveća ove vrste i u koju je trenutno uključen veliki broj sajtova u više od 40 zemalja iz cijelog svijeta.

S početkom 2009. godine Pik.ba je započeo fazu beta testiranja, da bi za javnost bio pušten vec 31. marta iste godine. Tada je pred sobom imao jaku i prepoznatljivu konkurenciju i jednu jedinu misiju, da postane centralno kupoprodajno mjesto u BiH gdje će korisnici jednostavno i brzo moći preprodati svoje artikle, ili se uz nekoliko klikova informirati o vrijednosti artikala koje posjeduju. Pikov slogan, od tada je ostao krajnje jednostavan – “Pik.ba – Svijet Kupoprodaje”.

Danas, gotovo šest godina kasnije, s ponosom možemo reći da smo uz korisničku podršku i pomoć u toj misiji zaista i uspjeli. Više od tri godine Pik se nalazi na prvom mjestu po mjerenju Gemius/Audience istraživačke mreže o posjećenosti domaćih sajtova. Pik.ba trenutno broji blizu million registriranih korisnika, od čega 1.400 predstavlja komercijalne PIK radnje koje su prepoznale potencijal koji im PIK kao kanal promocije i prodaje nudi.

Sredinom jula 2014. vodeći sajt, Pik.ba, postao je član globalne OLX mreže koja je prisutna u više od 40 zemalja iz cijelog svijeta.

„Ulazak Pika u OLX mrežu predstavlja veliki iskorak za našu kompaniju. Postali smo dio globalne mreže sličnih sajtova od kojih imamo priliku mnogo naučiti, te iskoristiti prednosti saradnje za brži razvoj novih servisa. To za krajnje korisnike može značiti samo jedno, još bolju i kvalitetniju uslugu“, istakla je Aida Raonić, PR Pik.ba sajta.

OLX mreža je najveća ove vrste u koju je trenutno uključeno veliki broj sajtova u više od 40 zemalja širom svijeta i članice mreže broje više od 200 miliona aktivnih korisnika, koji objave više od 25 miliona oglasa tokom mjeseca.

Kao rezultat nedavnog saradnje, PIK će se i dalje širiti.
„Trenutno zapošljavamo 14 osoba, a naš cilj je da kroz naredne dvije godine taj broj udvostručimo. Fokus je da prikupljamo znanje od kolega iz OLX mreže, te da primjenjujemo kreativne i zanimljive ideje koje su se pokazale kao uspješne na drugim, sličnim tržištima. Ono čemu smo trenutno posvećeni je lansiranje novih mobilnih aplikacija, uvezan servis Premium dostave, te novi načini promocije i obnavljanja artikala…“ dodala je Raonić.

Vaš Pik.ba – Svijet Kupoprodaje i dio OLX mreže

112 mišljenja za “PIK.ba postao član OLX mreže

  1. Svaka čast, samo naprijed.
    Stranica je mnogo napredovala zadnje dvije godine ( a prije je bila teško smeće).

    Ovo što ste uveli PIK Premium Dostava, to je nešto najbolje što ste uveli.
    Do sad sam obavio samo jednu transakciju na taj način, al sam prezadovoljan.
    I NEMA BOLJEG I SIGURNIJEG NAČINA ZA DOSTAVU ARTIKLA.

    S poštovanjem 1_pc_servis

  2. vratite aukcije! I jos nesto, sad vam neko moze samo “odustati od kupovine”, I vi mu kao prodavac ne mozete ostaviti negativan komentar. glupost…

  3. SVAKA CAST SAMO NAPRIJED DA NEMA VAS NEBI NI UPALIO KOMPJUTER A OVAKO STE NAM SPOJILI UGODNO SA KORISNIM DA NEKUPUJEMO NOVINE I LISTAMO OGLASE,PONEKAD SE I KUPI I PRODA NENADANO SAMO NAPRED ZAKON STE UZ VAS SMO.

  4. Stvarno, mogli ste malo bolje objasniti sta je OLX i sta sad to spajanje znaci za korisnike Pika. Hoće li biti promjena pravila? Hoće li moći direktno da se kupuje iz drugih zemalja koje su u OLX? Sta time korisnici dobijaju a sta gube…

  5. Extra, sada nas vide širom svijeta. Moju želju ste ispunili. Želim Vam još puno, puno poslovnog uspjeha, samo naprijed. Ž I V J E L I ! ! ! !

  6. Ma vi ste extra
    svaka cast piku
    samo ste pogresili sto ste izabrali najneodgovorniju kompaniju za dostavu artikla do kupca
    ja sam poslao artikal i trebalo im je oko 40 sati da ga dostave kao fol zivi tamo negdje
    a ako kazu dostava u 24 sata neka tako i bude 14+14=28 km me je kostalo dostava sa povratom drugog artikla
    nikad vise

  7. Cestitam mnogo ste napredovali u odnosu na prije 2god pogotovo zadnjih mjeseci i sto bi jedan korisnik rekao spajamo ugodno sa korisnim pomocu vaseg pik-a tu su i komentari dopisivanja i druzenje sa drugim korisnicima cestitke iskrene i da nije vas pitanje da li bi uopste upalio racunar jednom sedmicno a ovako svaki dan po par puta gledam i ganam neka desavanja sve pohvale pozz

  8. Sta reci , Profesionalci na djelu , svaka cast , radujem se svim novitetima koji ce eventualno biti implementirani sa iskustvima koje ce “pikovci” steci u saradnji sa ovom internacionalnom mrezom, … do sada ste uvijek pravili promjene koje su samo donosile dobre stvari korisnicima vasih servisa , … Kada bi trebao ocjeniti PIK sa ocjenom 1 – 10 , ja bih ipak dao 11 😉

  9. Svaka čast! Samo naprijed! Podržavam uvođenje novina pogotovo ako su korisne i funkcionalne.
    Jedina stvar koju pod hitno treba da unaprijedite/osvježite je mobilna aplikacija. Sa ovom sada praktično ništa ne mogu da uradim osim da čitam poruke. Za sve ostalo je trapava, spora, nepregledna…
    A danas smo svjedoci da svi imamo te “pametne” telefone koje koristimo više nego računare.
    Savjetujem da pogledate kako je to napravio E-bay ili Amazon.
    Pozdrav i sretno!

  10. Svaka cast članovima i liderima PIK d.o.o na velikom uspjehu. Stvarno je prelijepo znati da su naši Bosanci i Hercegovci uspjeli u poslovnom segmentu bez odlaska u inostranstvo. Ovo je samo još jedan od mnogobrojnih dokaza da i u našoj zemlji ima nade i napretka. Pozz za sve članove ove mreže

  11. Sve super samo se treba povesti vise racuna na korisnike jer previse je prevara ovdje..PIK dozvoljava neverifikovanim kupcima da trguju sto je apsolutno nepravedno..PS aplikaciju za smartphone podhitno poboljsati..pozz

  12. Svaka čast, sve ste bolji, čak šta više, na samom ste vrhu, ipak da bi ste tu i ostali trebali bi ste povesti računa o gramatici. “mnogo naučit” ovakvim stvarima nema mjesta Na vrhu. Pozdrav. Svima sretnu i uspješnu novu godinu želim.

    • Slažem se da je pik.ba odličan, ali Vi ako već ispravljate, morate se pobrinuti da napišete korektno gramatičku ispravku, a da pri tome ne napravite istu (biste se piše sastavljeno a ne odvojeno). Vaša rečenica: “…ostali trebali bi ste povesti računa …”. Pozdrav

  13. Super ste sajt i sve 5 za desktop verziju, ali sto vam ne valja mobilna aplikacija to je sramota za vas i vas rejting.
    Molim vas poradite na tom kako bi bili 100% pozitiva sajt. pozz.

  14. Sta reci osim da ste sve gori, kao da vas uopste vise ne interesuje da poboljsate PiK! Bezbroj puta prijavljujem pojedine artikle zbog raznih neispravnosti kao sto je netacan opis ili naziv koji nije odgovarajuci za taj artikal samo da bi isti izbacivalo u pretrazi, ali vi uopste ne reagujete i dozvoljavate to! PiK je postao smetljiste!!!

    • Nije korektno da se na ovaj način kritikuje PIK, najlakše ukoliko ti zahtjev nije ispoštovan, odmah drvlje i kamenje. Zbog takvih kao što si ti koji non stop traže i prijavljuju gluposti i neke artikle (neće li te admin slučajno zakititi medaljom ili kreditom) ostali normalan svijet ima probleme, kupuj i prodaji kao mi svi.

      Lijepo bi bilo PIK ima opciju i da dobiješ Ticket ili Code number za rješavanje tvog problema, pa da vidiš da je PIK milionski auditorij, e sad Dragan ima problem koji ekipa iz PIK-a jedva čeka samo da tvoj riješi, kad bi dobio broj problema 15.554 (broj koji si dobio kad si prijavio problem ili grešku), onda bi morao da se sušiš dok ne dođeš na red. Eto Dragan opet čeka i PIK opet nevalja, generalno nikako ti ugoditi. Kad sam mali bio takve smo zvali šmekerima i cicijama, pa neka sam i ja u ustom košu sa PIK, istina boli.

      Ekipa PIK-a sve najljepše sa svim projektima i partnerskim ugovorima, ostajte zdravo, veselo i debelo u životu.

      Prezadovoljni PIK korisnik

      • Stvarno se izvinjavam sto sam se eto udostojio da kritikujem PiK, nisam znao da je ovo mjesto rezervisano samo za ostavljanje hvalospjeva kako je PiK sve u superlativu.
        Mozda sam ja cicija ili smeker ali sigurno nisam kreten koji prodaje recimo tockove za BMW a usput u opis artikla doda i sve poznatije marke automobila samo da bi njegov artikal izbacivalo kada ljudi ukucaju u pretragu recimo peugeot i na taj nacin nista ne postize jer covjek ne trazi tockove za BMW i ne odgovaraju mu. Ti si se ocigledno nasao u mom komentaru pa si nasao za shodno da komentarises moju opasku na katastrofalno ponasanje PiK administracije ali to je vec tvoj problem! Ja svakodnevno koristim PiK i zelio sam da ucestvujem u njegovom poboljsanju i svaki put kada primjetim da neko krsi pravila PiK-a, koja cisto sumnjam da si procitao, prijavljivao sam to administraciji bas iz razloga da se rijesimo takvih dosadnjakovica koji ubijaju vrijeme na piku i trose tudje na takav nacin da obmanjuju druge korisnike na raznorazne nacine ali kako je administracija reagovala samo par puta izveo sam logican zakljucak da ih ne interesuje bas mnogo da to postave na pravi put! Mene ne interesuje mnogo medalja niti kredit jer medalja nista ne znaci a kredit mogu kupiti, ono sto govori drugim korisnicima kakav sam ja korisnik jeste dojam koji su mi ostavili ljudi sa kojima sam trgovao!
        Eto nadam se da sam ti malo pojasnio sta je poenta moje kritike a ti opet u opisu artikla navedi da je NOV a onda u detaljnom opisu navedi “koristen samo mjesec dana” i nemoj biti cicija i smeker jer za takve kao ti ima jedno drugo ime!
        LP

  15. Sve pohvale za poboljsanja stranice, jedna zamjerka, pojedine prodavce prijavljujem vise puta, a vi nista neucinite,druga zamjerka je sledeca, pojedine artikle prodaje vise korisnika, uistinu su to isti artikli od jednog korisnika, vi nista nepreduzimate, ili razmjena dojmova medzusobno,istih tih korisnika, nadam se da me svi razumjete

    – lijep pozzz

  16. Drago mi je da napredujete. Međutim ovo ce biti prave stranice za prodaju kada budete naplaćivali prisustvo na njima, u vidu nekog članstva ili slicno. Ovdje se 80% artikala razmjenjuje i svakakvi dokoličari iz dosade provode vrijeme ovdje. Vecina upita kada sam prodavao nesto bila je da li se moze zamjeniti. Ja bih ovo nazvao stranice za razmjenu robe. To je moje iskustvo i dobronamjerna sugestija. Sve najbolje.

  17. Svaka cast za Vaš rad samo naprijed. Ono sto bi ja mogao da Vas zamolim jeste da povedete racuna o pretrazivacu i da naprimjer bude vidno 100 artikli a ne 50 jer puno vremena oduzima nova ucitavanja stranica. Onda ovo izdvajanje artikala u odnosu na druge je veoma nezahvalno. Naprimjer tek ubaceni artikl ako nije ni po kom tipu izdvojen ide automaski na sedamdesetu stranicu pretrazivaca i sl. Nemojte me pogresno shvatiti samo i treba da bude profitabina stranica ali i klijenti treba da kupe ili prodaju najbolje izabran proizvod..LP

  18. Iako nema veze s ovom temom ali meni je katastrofa zasto se pik kredit preko SMS-a ne moze dopuniti iznosima vecim od 3 KM. Uvedite barem jos iznose 5,10,20 KM a idealno bi bilo da ima i 50KM. Ne razumijem u cemu je problem?

    Jedan od problema moze biti kod vecih iznosa da netko uzme neciji mobitel pa sebi nadoplati, ali onda ogranicite da se s mobitela moze nadoplatiti veci iznos samo na account koji je povezan s ovim brojem i eventualno da u poruci salje nekakav kod za nadoplatu koji je samo poznat vlasniku account-a a to moze biti i pass. Da i ovdje bi trebalo dodati provjeru mobilnog broja pri registraciji i postojecih accounta da nema duplih brojeva: jedan account moze imati jedan ili vise brojeva, ali obrnuto ne moze biti.

    Pozdrav i dajte ovo vise rijesite.

      • Imam svoje razloge zasto mi ovo odgovara a vjerujem da ima jos takvih ljudi, i nisam pitanje postavio tebi da mi svojim neargumentiranim glupim odgovorom pametujes i na kraju nista ne kazes. Mucni malo glavom, pa mozda i skuzis zasto je ovo potrebno sto trazim.

        • I jos nesto glupsonu jedan, ljudi npr avio karte placaju mobitelom, jos malo preko NFC-a ces kod nas nadam se placati racune u trgovini itd itd itd….

          • Da se ne praviš mnogo pametan, iskuliraj. Nisam argumentovao? Pa mentolu, navedi mi KOJU USLUGU MOŽEŠ PLAĆATI TELEFONOM U IZNOSU VEĆEM OD 5KM? Koja premium usluga to omogućava? NFC je nešto drugo, nije to placanje kreditom u ovoj funkciji koji postoji.

            Da mi je vidjeti te takvog pametnog.

  19. svaka cast na vasem radu vrlo profesionalno obavljate svoj posao kao i pojedinosti s istim drago mi je sto napredujete i da sam clan vaseg sajta i zelim vam sve najbolje u buducem radu

  20. SLAŽEM SE SA SVIMA ONIMA KOJI UKAZUJU
    NA GREŠKE ADMINISTRACIJE ZBOG NE
    REAGOVANJA NA PRIJAVLJIVANJE ARTIKALA
    SA POGREŠNIM PODACIMA O ARTIKLU POŠTO
    JE I TO JEDNA OD RADNJI POKUŠAJA OBMANE
    SA CILJEM PREVARE NEKOG OD KORISNIKA

  21. Molim Vas zasto vec 3 dana ne mogu da otvorim poruke? Ne mogu nikom da posaljem poruku niti da odgovorim jednostavno mi je blokirana stranica. Čita li iko ovo jer vidim da nisam usamljen
    Pozdrav.

  22. Hvala Vam što ste danas udovoljili “sitnim dušama”
    pa ste mi učinili tako beznačajnu stvar time što ste
    naziv mog artikla smjestili u sasvim sličnu kategoriju.
    Držeći se pravila poslovnog dopisivanja (korespondencije)
    da se uvijek prvo istakne naziv artikla, pa tek ono
    dalje naj bitnije po mom mišljenju računar če uvijek
    odmah prikazati artikal sa još ostalima iako nisu
    potpuno u istoj kategoriji kao što je to bilo u
    konkretnom slučaju, ali u svakom slučaju, hvala
    i pozdrav ekipi.

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *