Top
Novosti o riješenim greškama na PIKu - OLX blog
fade
749
post-template-default,single,single-post,postid-749,single-format-standard,eltd-core-1.2.1,flow-ver-1.7,,eltd-smooth-page-transitions,ajax,eltd-grid-1300,eltd-blog-installed,page-template-blog-standard,eltd-header-vertical,eltd-sticky-header-on-scroll-up,eltd-default-mobile-header,eltd-sticky-up-mobile-header,eltd-dropdown-default,wpb-js-composer js-comp-ver-6.4.2,vc_responsive

Novosti o riješenim greškama na PIKu


Dragi naši,

PIK razvojni tim je prethodnih dana mnogo radio na prijavama koje su pristizale upravo od vas, bez kojih ne bismo mogli da primjetimo greške koje se znaju dogoditi.

Nakon puštanja u rad novih servera, potpuno smo se usmjerili na riješavanje pristiglih prijava za greške koje ste u uočili.

Obzirom da ste vi u mnogome doprinijeli, želimo da vas upoznamo sa prepravkama koje su rezultati spomenutih radova.

Otklonjene greške i prepravke su:

– Raspored slika na artiklima više neće biti naknadno poremećen;
– Spašavanje izmjena slika možete vršiti u istom tabu/kartici:
– Ubačen je upit za potvrdu brisanja notifikacije:

– Jasniji naziv poslane poruke nevezane za artikal. “Konverzacija sa korisnikom”:

– Direktno odgovaranje na prispjelu notifikaciju o javnom upitu:

– Detaljno provjereno funkcionisanje upita i odgovaranja na upite gost-korisnika;
– Otklonjen problem sa notifikacijama, te sada funkcionišu mnogo brže – instantno;
– Korisnici  Android aplikacije mogu da brišu artikal;
Statistika posjeta artikala je vraćena u funkciju dok se ne napravi naprednija;
– Autoobnova artikala i njeno kašnjenje je svedeno na minimum;
– Uređen tekst koji je bio kod prevlačenja pokazivača miša na koracima 3, 4 i 5 pri objavi;
– Kada mijenjate šifru unutar postavki imate mogućnost skrivenog unosa (*):

– Odabir pojedinih modela proizvođača automobila će sada biti uspješno registrovan
– Pretraga artikala po “Cijena po dogovoru“,
Live (uživo) mapa posjeta
Live (uživo) mapa objavljivanja artikala 

Napominjemo sve korisnike, a pogotovo one koji su prijavili još neke probleme sa kojim su se susreli da nećemo stati na ovome i da ćemo nastaviti konstantno da radimo na Vašim prijavama, na kojim smo Vam mnogo zahvalni, jer pomažu i ubrzavaju rad Pika.

Zanimljivo: Etimologija riječi “bug”
1946. godine, kada je Grace Hopper oslobođena dužnosti, pridružila se Univerzitetu Harvard, računarskoj laboratoriji, gdje je nastavila svoj rad na Mark II i Mark III računarima. U toku mnogih radova, operateri su primjetili grešku na Mark II računaru, a to je bio leptir zarobljen u releju, koji je poslije proslavio i riječ bug, koja je široko rasprostranjena u IT terminologiji, pa danas mnogi stručnjaci programske greške nazivaju “bagovima”.

sv3
97 0 komentara
  • vudario1

    gdje mogu pogledati artikl koji sam spasio

    25 Oktobra, 2012 at 13:46 Komentariši
  • mara-

    Šta se desilo sa naprednom pretragom vozila? Prije se mogla izabrati bilo koja karakteristika, tipa dizel, benzin. I odavno opcija “Samo novi artikli” i “Samo iz radnji” ne radi, tj prikazuju se i dalje polovni artikli i artikli koji nisu iz radnji.

    25 Oktobra, 2012 at 14:35 Komentariši
    • Denis | Pik.ba

      Pretraga vozila je i dalje u funkciji, a možete je vršiti na dva načina, tako što posjetite http://www.pik.ba/vozila ili posjećivanjem kategorija “Automobili”.
      Također, posjetite sljedeći link za prikaz automobila iz autosalona – Pik radnji: Automobili iz Pik radnji gdje Vam je automatski obilježena dodatna forma se lijeve strane “Iz auto salona”. Link za sve artikle iz Pik radnji možete posjetiti pritiskom na “Svi artikli iz radnji“, gdje smo Vam također simulirali odabir artikala iz Pik radnji putem dodatnih formi pretrage. LP.

      25 Oktobra, 2012 at 17:12 Komentariši
      • mara-

        U redu, tako radi, ali kada se klikne na “Napredna pretraga” u vrhu stranice, pored polja za pretragu opcije “Samo novi artikli” i “Samo iz radnji” ne funkcionišu. Jedino radi opcija “Sa besplatnom dostavom”. Auta sam naveo samo kao primjer.

        25 Oktobra, 2012 at 20:55 Komentariši
        • Denis | Pik.ba

          Hvala Vam na prijavi, ona je osnovana i sada smo ustanovili grešku. Odmah će biti proslijeđena kolegama. Pozdravljamo Vas! 🙂

          25 Oktobra, 2012 at 23:40 Komentariši
  • Alen

    ja prijavljujem greške i zloupotrebe stalno ali nikada ne dobijem odgovor.

    26 Oktobra, 2012 at 01:24 Komentariši
    • Amar

      I opet nisi dobio odg 😀

      29 Oktobra, 2012 at 23:33 Komentariši
    • Denis | Pik.ba

      Poštovani,
      Molimo Vas da imate na umu da kolege koje rade na stranici i upravljaju Vašim računima jedine mogu znati odgovor na to, zbog toga Vas upućujemo da se njima obraite.
      Hvala. Lijep pozdrav 🙂

      30 Oktobra, 2012 at 09:36 Komentariši
  • sanjin

    Molim posaljite mi uputstvo o nacinu registracije.

    26 Oktobra, 2012 at 16:04 Komentariši
    • Denis | Pik.ba

      Upućujemo Vas da posjetite http://www.pik.ba/registracija a zatim izaberete klasični profil. Zatim unesete podatke koji se traže i odmah ćete moći da pristupite Vašem profilu, ukoliko se poslije pritiska na “Kreiraj nalog” pojavi “Čestitamo …” Ono što korisnici najčešće ne primjete jeste da pri registraciji unesu zauzeto korisničko ime (PIK ime), te e-mail koji je već iskorišten na njihovom ranije kreiranom profilu.
      Ako trebate bilo kakvu pomoć, slobodno se obratite na http://www.pik.ba/kontakt
      Pozdrav 🙂

      28 Oktobra, 2012 at 17:09 Komentariši
  • plavojka

    I ja sam, jednom nedavno prijavila zloupotrebu artikla,tocnije,dobila sam haljinu na aukciji od korisnice ninaaa,istoj je sigurno bilo premalo novca pa mi je ostavila negativan dojam pod izlikom da sam joj prijetila i da se nisam javila na vrijeme sto nije tocno i sto PIK-REDAKCIJA može pročitati iz nasih konverzacija i ostalog.
    ALI,niti odgovora od njih a kamoli brisanja tog negativnog dojma od te prevarantice. Od tada mi je se doslovno receno pik zgadio,ako cemo iskreno… a na aukcijama sigurno,nikada vise necu sudjelovati…ima tu još puno toga,ali o tom potom…
    Zao mi je sto ovo moram pisati,ali je bilo neophodno reci.

    26 Oktobra, 2012 at 20:54 Komentariši
  • tanky

    povjerenje-100 % ,u prodaji puno artikala,sve najbolje o kupcu i prodavcu-******* i kupim artikal od 80 km,uplatim novac prije mjesec dana na ime **** ********,roba nikad nije stigla a isti prodavac je banovan prije 10-15 dana,e sad ko je ovde kriv i dali je pik bas tako pouzdan,volila bi da mi odgovorite!

    29 Oktobra, 2012 at 11:21 Komentariši
    • Denis | Pik.ba

      Poštovana, Molimo Vas da uzmete u obzir da PIK ne može garantovati za odnos korisnika i transakcije koje vrše, iako svakim danom želimo da sigurnost transakcija podignemo na viši nivo. Molimo Vas da pritisnete na KONTAKT te se obratite kolegama iz administracije kako bi Vam pomogli koliko god to mogu. Lijep pozdrav.

      29 Oktobra, 2012 at 15:31 Komentariši
    • witch

      Ta **** *******je prevarila mnoge kupce, vec su mi se javljali jer ja imam jednu transakciju s njom u kojoj me takodje prevarila. Imam njenu adresu i znam da ce neki od korisnika PIKa da je potraze licno ili prijave policiji. Ako ti nesto znaci, adresu ti mogu napisati…
      Zao mi je sto zbog osoba kao **** ljudi gube povjerenje za kupovinu preko PIKa…

      30 Oktobra, 2012 at 21:19 Komentariši
  • kako

    korisnik sam bio i na staroj stranici pika a sad ne mogu nikako da se ulogujem ma svoj profil preko androida.pozz

    29 Oktobra, 2012 at 20:36 Komentariši
  • fajka

    Kako obrisati spasene artikle ili spasene korisnike sa profila,ja ne uspijevam .Molim vas da mi odgovorite.Hvala

    30 Oktobra, 2012 at 19:31 Komentariši
  • jokerr

    “poslovao” sam sa profilom “****” u namjeri da kupim sat koji se nalazi u njegovom oglasu, u konverziji sa korisnikom, on je rekao da je potrebno prvo uplatiti novac na njegov racun, pa tek tada on naruci artikal sa drugog site-a, i salje ga na moju adresu, buduci da taj korisnik ima dabar dojam ostalih korisnika pristao sam na to, i onda je podigao cjenu sata sa 13 na 18 KM. rekao mi je da ce sast stici na moju adresu u roku 15-25 dana, medjutim, danas posle dva mjeseca sat nije stigao ….
    hocu samo da ostalim korisnicima kazem DA NE POSLUJU SA PROFILOM “ASUS87” i da dojam ne mora da garantuje da je profil OK. …..
    lijep pozdrav svim PIK-ovcima ;))))

    1 Novembra, 2012 at 09:51 Komentariši
  • jokerr

    “poslovao” sam sa korisnikom “******” izradio me, ustvari izradila me zena/cura/gospodjica, sta god da je, a kasnije sam cuo da radi sa vise profila….
    radi se o osobi **** ********… ako se odlucite da kupite nesto sa dostavom preko poste, i kad dobijete broj za uplatu i ime, ako vidite da je u pitanju **** ******** idite odmah na block, izradit ce vas 100 %
    pozdravlja Vas jokerr 😉

    1 Novembra, 2012 at 10:03 Komentariši
    • Denis | Pik.ba

      Poštovani,
      Morali smo da obrišemo Vaše javno spominjanje imena, jer to ne smijemo dopustiti, a upoznati smo sa profilom osobe koju ste prozvali. LP.

      1 Novembra, 2012 at 11:15 Komentariši
      • jokerr

        denise, sto onda niste obrisali i “*****” u prethodnom mom komentaru ???
        a ne biste trebali brisati, kakve koristi ima od toga sto ste vi upoznati sa time, trebaju KORISNICI da budu informisani, da ne posluju sa tom osobom … ???

        1 Novembra, 2012 at 20:24 Komentariši
  • plavojka

    JA VEC 2 TJEDNA NE MOGU DA OBNOVIM ARTIKL NITI DA ODLUCIM ZELIM LI POSLATI JAVNO ILI PRIVATNO PITANJE KAO I KLIKNUTI NA KUPI ARTIKL ZBOG NEKAKVIH REKLAMA KOJE MI SE NADJU SVAKI PUT PREKO NAVEDENIH POLJA,A TE REKLAME NEMOGU NITI IZBRISATI NITI IZICI IZ NJIH.. OVO JE STVARNO PREVIŠE. molim vas,pogledajte.
    A jokker- ne očajavaj-susresti ces se sa mnogo nepravda kako u zivotu tako i na PIK-u.kao i ja kao i svi… I JA SMATRAM DA SU SVI PIKOVCI TREBALI VIDJETI IMENA TIH PREVARANATA! POZDRAV!

    4 Novembra, 2012 at 09:38 Komentariši
    • jokerr

      plavojka, hvala ti na razumjevanju, volio bih da i administracija ima razumjevanja, i da se na neki nacin sankcionise prvo amra, a onda i ostali PIKprevaranti

      8 Novembra, 2012 at 00:15 Komentariši
  • armin

    Kako izbrisati acc tj. pik profil?

    22 Novembra, 2012 at 11:10 Komentariši
  • GM

    Da li ste upoznati da je na apple mobil platformi bug? Dvije stvari, prva je galerija slika ne radi vise na “Slide” principu ve se mora otvarati slika po slika i back opcija koristiti svaki put, i postavili ste baner na mobile verziju koji koci ucitavanje. Umjesto naprijed vi idete nazad sa dev.

    23 Novembra, 2012 at 09:09 Komentariši
    • Denis | Pik.ba

      Namjeravamo da uskoro poboljšamo verzije, pa Vas iskreno molimo za strpljenje. Lp.

      23 Novembra, 2012 at 15:41 Komentariši
  • goco

    i mene su par puta izradili medjutim ne vrijedi tu nista,samo zdravo za gotovo,postom,placanje pouzecem dragi moji i to je to
    posta nije nikog izradila,jer ne mozess podici dok ne platis a druga strana dobije svoj novac
    cist racun duga ljubav i idemo dalje
    ako se dvoumi ili ne prihvata odma znajte da je prevara
    50% je prevaranata i duplih profila ovde za ne povjerovati
    elem morao sam baciti komentar ustvari imam drugi problem ovde naime
    MJESTO U KOJEM ZIVIM –KOSTAJNICA–NEMA U PIK POSTAVKAMA PA SAM MORAO STAVITI —DUBICA–NAJBLIZE STO MI JE DA BIH VERIFIKOVAO NALOG I DESAVA MI SE DA KAD NAPRAVIM DOGOVOR SA NEKOM MUSTERIJOM I DAM MU SVOJU ADRESU STANOVANJA KOSTAJNICA DOSTA IH ODUSTANE JER MISLE DA JE NEKI DUPLI NALOG ILI NEKAKVA MULJAZA
    PISAO SAM U KONTAKT ADMINISTRATORIMA DVA PUTA UNAZAD MOZDA POLA GODINE ALI NISTA JOS UVIJEK ZASAD PA AKO NEKO OD NJIH PROCITA OVO MOLIO BIH OPET AKO POSTOJI MOGUCNOST DA SE KOSTAJNICA UBACI U VERIFIKACIJU JER NAS IMA I OVDE NAJMANJE 20-TAK KOJI IMAMO ISTE PROBLEME

    23 Novembra, 2012 at 14:37 Komentariši
    • Denis | Pik.ba

      Naravno da smo pročitali Vaše obraćanje i obećavamo Vam da ćemo nastojati udovoljiti Vašem prijedlogu. Hvala Vam na strpljenju koje pokazujete! LP.

      28 Novembra, 2012 at 16:22 Komentariši
    • Denis | Pik.ba

      Obavještavamo Vas da smo upravo dodali Kostajnicu kao lokaciju korisnika.
      Hvala Vam na strpljenju i čekanju.
      Lp.

      5 Decembra, 2012 at 16:05 Komentariši
  • feratt

    daj ljudi na str sa muzickim instrumentima uredite kako valja a ne svasta se nudi od neznam slusalica do kojekakvih kablova samo pogledajte portal “kupujem prodajem” i sve ce vam se samo kazat pozdrav

    24 Novembra, 2012 at 09:49 Komentariši
    • Denis | Pik.ba

      Prethodnih dana smo postepeno radili na tome i nastojat ćemo uskoro da riješimo problem organizacije ove kategorije, jer znamo koliki problem stvara. Molimo Vas za razumjevanje. LP.

      27 Novembra, 2012 at 16:53 Komentariši
  • fixobonzo

    kada će biti moguće izbrisati završene artikle?

    28 Novembra, 2012 at 08:16 Komentariši
    • Denis | Pik.ba

      Molimo Vas da se obratite administraciji kako bi Vam pomogli u otklanjanju problema vezanih za Vaše artikle i profil. LP.

      29 Novembra, 2012 at 12:48 Komentariši
  • izudin

    prije svega pozdrav iz sveg srca ja bih vas samo upitao jeli do vas ili do operatera jer kad trazim neke artikle ne pojavljuju se slike odnosno nekoliko njih se pojave ali kad i na hjih udjem ne mogu otvoriti slike tako da na nekima opet mogu ali u vecini ne

    28 Novembra, 2012 at 20:11 Komentariši
  • Danijel

    Ja sam prijavio veliki broj sigurnosnih propusta i jedino sto sam trazio je pismena zahvalnica za moj trud.Nazalost niko nije odgovorio na moju molbu.
    Vama je to nista a meni bi puno znacilo.Nasao sam jos propusta ali nevidim razlog da ih prijavim.

    29 Novembra, 2012 at 22:26 Komentariši
    • Denis | Pik.ba

      Poštovani, Da li ste posjećivali e-mail, jer na isti stižu naši odgovori. Lp. Kolege iz administracije su primjetili jedno Vaše obraćanje sa e-maila sa kojeg ste nam se obratili u februaru ove godine, međutim ne otklanjamo mogućnost i da ste sa drugih e-mailova slali obavijesti o greškama, te Vam mnogo hvala na tome, u ime Pika, kao što je rekao kolega koji je odgovorio na tadašnje Vaše obraćanje vezano za sigurnosni propust u bazi. Lp.

      4 Decembra, 2012 at 00:28 Komentariši
  • Žarko Misilo

    Imao sam na Pik-ba,prodaja – nekretnine oglas ID 3083296,od 13.IV 2012.Ovih dana ga nemogu pronaći. Nakon koliko vremena ih skidate. Molim Vas za odgovor?
    Hvala na usluzi.

    30 Novembra, 2012 at 13:04 Komentariši
  • mISILO žARKO

    Hvala! Pronašao sam moju objavu o prodaji.

    5 Decembra, 2012 at 20:29 Komentariši
  • Dejan--

    Zasto nemam pristup Pik-u?

    11 Decembra, 2012 at 12:03 Komentariši
  • kole84

    Poštovanje,možda ce zvučat glupo al me zanima sljedeće;
    Kad je korisnin neki N.N. banovan dali će se taj isti opet vratit na pik.ba sa svojom ponudom,ako da dali je to do admina stranice ili njega samog,ako ne dali ima nacin da se do njega dodje drugim putem al preko stranice pik.ba Hvala Vam unaprijed .

    17 Decembra, 2012 at 00:36 Komentariši
    • Denis | Pik.ba

      Sve zavisi od toga koji je bio razlog sankcionisanja profila, a postoje situacije kada je korisniku privremeno onemogućeno korištenje, te da će biti skinuta sankcija. Kontakt nije moguće vršiti, nažalost. Nemate na čemu, slobodno nas pitajte za stvari koje su generalne, a koje možemo bez administiranja profila da odgovorimo, jer su za takve ipak zadužene kolege iz administracije. LP.

      17 Decembra, 2012 at 14:40 Komentariši
  • asmira

    zasto nece da mi na mail adresu stigne kod verifikacije

    19 Januara, 2013 at 10:19 Komentariši
  • papiga

    Molio bih ako mi se moze dati odgovor na ovo pitanje kada nekom ostavim neki los dojam kako ga mogu ponistiti

    hvala unaprijed

    19 Januara, 2013 at 17:59 Komentariši
    • Denis | Pik.ba

      Potrebno je da odete na stranicu artikla za koji se veže Vaš negativan dojam, te ćete po tabom “Vidite dojam” imati mogućnost da pregledate i obrišete isti. Lijep pozdrav.

      21 Januara, 2013 at 10:53 Komentariši
  • dasaa

    Moj problem je sljedeci ,kada udjem u artikal neki sve je normalno ali kada uprem da pogledam slike ili pitanja nista se ne desava jednostavno ne mogu otvoriti ,i tako isto kada upirem login nemoze mi uci reinstaliro sam mozillu opet isto ,pozdrav

    21 Januara, 2013 at 19:37 Komentariši
    • Denis | Pik.ba

      Možete li nam reći koji browser koristite i koji je Vaš internet servis provajder? LP.

      24 Januara, 2013 at 18:49 Komentariši
  • Tarik

    Kako da obrisem pik.ba profil?

    25 Januara, 2013 at 10:19 Komentariši
  • mundi

    imam problem sa svojim pik profilom, nemogu da udem ni da pogledam neke artile, niti mogu da otvaram slike koje su prikazane kod nekih artikala koje se prodaju, cak i one artikle koje ja prodajem neotvara mi.nedostupne su mi i poruke .unaprijed zahvalan. pozdrav

    28 Januara, 2013 at 19:48 Komentariši
    • Denis | Pik.ba

      Mislimo da su kolege riješile problem pregleda slika, a ukoliko to nije slučaj, molimo Vas da nam kažete koji je Vaš browser (program koji pregledate sve internet stranice), te pružatelj internet usluga? Lijep pozdrav.

      5 Februara, 2013 at 00:21 Komentariši
  • xembok

    PITANJE : UKUCAM PPIK.BA BA PROBAM DA UDJEM ONO ODMA PISE BANOVANI SSTE NIT ZNAM RAZLOG NISTA ODJEDNOM TAKO GLEDAM I POJAVI SE ???

    22 Februara, 2013 at 10:49 Komentariši
    • Denis | Pik.ba

      Sigurno postoje razlozi banovanja, s toga molimo da ukoliko Vam nije izrečena trajna zabrana, da kontaktirate podšrku na http://www.pik.ba/kontakt. Lp.

      22 Februara, 2013 at 13:17 Komentariši
      • xembok

        kliknem na taj link i ne mogu ućii .. kako je moguce da te neko banuje za stalno ako nisi nista uradio ? i dal se moze nekako sredit da mogu opet u piku ulazit ..

        22 Februara, 2013 at 17:11 Komentariši
  • legija

    Kako mogu da zamenim svoje ime na piku, ili kontaktiram administraciju da oni to urade. hvala

    17 Aprila, 2013 at 16:27 Komentariši
  • adnan

    kako cu skinut auto sa pika

    17 Aprila, 2013 at 19:54 Komentariši
    • Denis | Pik.ba

      Dok ste prijavljeni na Vaš profil, posjetite stranicu artikla kojeg želite obrisati, a zatim sa desne strane pritisnite na “Briši artikal”, te potvrdite brisanje. Lijep pozdrav.

      18 Aprila, 2013 at 16:38 Komentariši
  • GRIJANJA

    KAKO IZBRISATI SA PIK-A PROFIL.

    28 Maja, 2013 at 17:18 Komentariši
    • Denis | Pik.ba

      Molimo Vas da pritisnete OVDJE te se obratite sa e-mail adrese navedene na Vašem profilu. Lijep pozdrav.

      3 Juna, 2013 at 13:18 Komentariši
  • Misilo Žarko

    Nemogu pronaći moj oglas:prodajem povoljno vikendicu itd.
    ID 3083296 15.08.2013. Hvala na usluzi!!!!!!!
    pozdrav Misilo Žarko 062/761-212

    15 Augusta, 2013 at 00:38 Komentariši
  • ignis

    Zašto su artikli koje označim kao spašene nestaju sami od sebe?

    23 Augusta, 2013 at 04:35 Komentariši
    • Denis | Pik.ba

      Molimo Vas da pritisnete OVDJE, te obrazložite problem kolegama i navedete primjer. Zaista ne primijetimo nestanak artikala iz spašenih. Lijep pozdrav.

      29 Augusta, 2013 at 09:32 Komentariši
  • Sasa

    Kako da obrisem javno pitanje?

    5 Septembra, 2013 at 09:35 Komentariši
    • Denis | Pik.ba

      Ukoliko je pitanje postavljeno na artiklu u vlasništvu drugog korisnika, onda je potrebno da kontaktirate tog korisnika i zamolite ga da obriše artikal.
      Lijep pozdrav.

      5 Septembra, 2013 at 14:28 Komentariši
  • pero36

    imam 3 negativna dojma zaradjena na aukciju . kako jih mogu izbrisati

    21 Oktobra, 2013 at 17:20 Komentariši
    • pero36

      imam pitanje kako korisniku mogu naci br telefona a on je verlifikovo tel. adresu i e-mail

      i kako da mu nadjem br tel na njegovom profilu

      26 Oktobra, 2013 at 12:24 Komentariši
  • pero36

    nisam stio da kupim privjesak od 2km a drugi dojam je od istog korisnika isto privjesak bjelo dugme od 3km . nisam stio da kupim . a bezveze sam ponudio ..

    21 Oktobra, 2013 at 17:22 Komentariši
  • Def_Jam

    nemogu nikako da se ulogujem na profil

    16 Januara, 2014 at 22:14 Komentariši
  • starmo93

    pise mi: Email verifikacija već poslana! , udjem na mail tamo nema mi nista poskusavo sam nekoliko puta slati na mail al ne stize mi nista :S

    2 Februara, 2014 at 14:59 Komentariši
    • Denis | Pik.ba

      Sada bi Vam trebao stići verifikacijski e-mail, pa Vas molimo da izvršite provjeru e-mail inbox ili spam foldera. Lijep pozdrav.

      3 Februara, 2014 at 13:34 Komentariši
  • Bozana

    PostovaniNaime nigdje ne mogu da nadjem opciju da odgovorim na javno postavljeno pitanje? Hvala

    12 Januara, 2015 at 19:02 Komentariši
    • Denis | Pik.ba

      Ukoliko ste prijavljeni na Vaš profil, zaista ne postoje prepreke da uspješno odgovorite na postavljeni upit. Lijep pozdrav.

      13 Januara, 2015 at 11:37 Komentariši
  • Jigsaw

    Kako da promenim ime na pik-u?

    21 Aprila, 2015 at 20:14 Komentariši
    • Denis | Pik.ba

      Molimo Vas da se sa takvim zahtjevom obratite putem kontakt forme. Lijep pozdrav.

      6 Maja, 2015 at 13:47 Komentariši
  • stefan

    kako obrisati artikl na izbrisi artikl stisnem nece ?

    31 Augusta, 2015 at 22:58 Komentariši
  • ivan

    postovani, zanima me kako se moze promijeniti korisnicko ime na piku?

    1 Maja, 2016 at 10:54 Komentariši
    • Denis | OLX.ba

      Promjena korisničkog imena je moguća ukoliko ste OLX PRO korisnik. Za više informacija Vas molimo da posjetite stranicu http://www.olx.ba/pro, te da nas kontaktirate putem kontakt forme.

      18 Maja, 2016 at 15:16 Komentariši
  • haskyy

    Kako da promijenim ime profila?

    19 Juna, 2016 at 16:08 Komentariši
  • mirza berbić

    pozz kako mogu ugasiti tj, obrisati profil u potpunosti

    7 Aprila, 2017 at 12:18 Komentariši
  • nebojsa

    poz imam proble, pisemi da imam spasenih 39 artikala a nemamih u invetoriju mog profila stada radim lp

    6 Maja, 2017 at 17:32 Komentariši
  • elvedin

    pozz imao sam izdvojen artikal, i odem promjena kategorije, međutim nisam zelio promijeniti odem zatvori prozor , sad artikal vise nije izdvojen ode 50kredita bezveze….STA SAD???

    18 Maja, 2017 at 19:21 Komentariši
  • mujo

    pozdrav, zanima me nesto, dobio sam ban na piku, da li to traje neki odredeni vremenski period? ako da koliko dugo? ili je to zabrana zauvijek?
    i ako mogu znati koji je razlog zbog kojeg sam dobio ban.
    hvala unaprijed, pozdrav

    10 Januara, 2024 at 23:01 Komentariši
    • Belma

      Poštovani,

      kako bi izvršili detaljne provjere molimo Vas da kontaktirate korisničku podršku na broj telefona 033 407 700.
      Hvala unaprijed.

      Lijep pozdrav

      11 Januara, 2024 at 08:40 Komentariši

Objavite komentar