Top
Novosti o riješenim greškama na PIKu – peti dio. - OLX blog
fade
1191
post-template-default,single,single-post,postid-1191,single-format-standard,eltd-core-1.2.1,flow-ver-1.7,,eltd-smooth-page-transitions,ajax,eltd-grid-1300,eltd-blog-installed,page-template-blog-standard,eltd-header-vertical,eltd-sticky-header-on-scroll-up,eltd-default-mobile-header,eltd-sticky-up-mobile-header,eltd-dropdown-default,wpb-js-composer js-comp-ver-6.4.2,vc_responsive

Novosti o riješenim greškama na PIKu – peti dio.



Poštovani čitatelji
,

PIK tim je nastavio sa radovima na sajtu.

Ovo je peti članak u nizu kojem želimo prenijeti novosti.

Ako želite da pregledate riješene stavke, one su:

– Mjesto Kostajnica dodano u lokacije:

Kratki opis u pregledu radnje je ponovo vidljiv:

Prikaz naziva profila više nije prebačen u novi red;

– Sređeno i potpuno podešen redoslijed izdvojenih artikala na pojedinim linkovima

– Odabir samo Vaših artikala za baner je ponovo moguće:

Spašene pretrage su opet u funkciji;

Pretraga artikla u brojčanom formatu, npr. “307”, misleći na automobil, je moguća:

Pretraga artikala u radnji je ponovo u funkciji nakon manje pauze:

Pretraga korisničkih imena je ponovo funkcionalna

Spašene artikle od sada možete vidjeti i na Vašem Piku:

Hvala svima koji su na bilo koji način pomogli!
Pozdrav 🙂

sv3
70 0 komentara
  • pik_korisnik

    Još samo da krenete prihvaćati prijavu zloupotrebe, kako bi se izbrisali dupli artikli i artikli koji su u pogrešnim kategorijama da se stave na svoje mjesto. Dnevno prijavim dosta artikala, ali vi pošaljete ili jednu ili ni jednu poruku sa nagradom.
    Sve pohvale u dosadašnjem radu, mnogo se trudite da postanete još bolja stranica, ali učinite nešto i za svoje korisnike. LP

    6 Decembra, 2012 at 16:34 Komentariši
    • Denis | Pik.ba

      Hvala Vam, naravno da ćemo nastojati, a ukoliko smatrate da Vaše prijave nisu obrađene, a imale su razlog za to, molimo Vas da se obratite na http://www.pik.ba/kontakt i obrazložite artikle koje ste prijavili, ili unutar Vaše prijave artikla detaljišite razlog prijave. Hvala na pomaganju rada Pika! LP.

      6 Decembra, 2012 at 18:58 Komentariši
      • muhamed

        postovanje dali postoji mogucnost da se rjesi nacin kupovine na aukciji mozeli se to rjesiti osim banovati korisnika postoji li mogucnost da se pri aukciji davanje oglasa rjesi bez lazi prodavaca nakon zavrsetka ili cak i kupaca postoji li kaka v zakon zastite lijep poz

        10 Decembra, 2012 at 21:19 Komentariši
        • Denis | Pik.ba

          Jedini način koji je Pik administraciji dozvoljen jeste sankcionisanje korisnika, nažalost. Lp.

          11 Decembra, 2012 at 17:36 Komentariši
    • dianasmaic

      ja mislim da niko nema pravo da prijavljuje tuđe artikle ja to nebi nikad radila a vidim da ljudi guraju nos tamo gdje im nije mjesto, to je nekulturno i moj artkal je neko prijavijo a moj artikal je u pravoj kategoriji za posao znaci biznis jer se radi o artiklu koji nudi posao i to istinit nema lazi i prevare taj moj oglas za posao je definitivno istinit a ja nisam kriva sto mnogi ne razumiju kako se radi sta se radi i na koji nacin posluje mnogi ne znaju ni engleski jezik a kamoli neki drugi to su za mene maloumni ljudi slabo pismeni ne razumiju a idu prijavljivati prvo nek pitaju o cemu se radi a nek ne prijavljuju napamet a moj posao ima 2 linka neka kliknu nalink i sve ce im biti jasno..

      13 Decembra, 2012 at 02:53 Komentariši
      • Kiril

        Govorite za ljude koji ne znaju engleski jezik da su za Vas “nepismeni ljudi”. U isto vrijeme, međutim, u Vašoj poruci niste imali ni jedan jedini interpunkcijski znak. Toliko o pismenosti. A to što postoji mogućnost prijavljivanja artikala je vrlo dobra opcija.

        19 Decembra, 2012 at 12:39 Komentariši
      • pik_korisnik

        Nikad ne prijavljujem ispravne artikle, ali za one korisnike, koji na svome profilu imaju 100 artikala, a 15 različitih, njih prijavim, ali slabo ko da reaguje, ignoriraju te prijave. I artikli koji su u pogresnim kategorijama; pik adminitracija bi u tim slucajevima trebala korisnicima sugerirati da im je artikal prijavljen jer je u pogresnoj kategoriji ili ga sami staviti u pravu kategoriju, i nagraditi korisnika koji je to uocio.

        19 Decembra, 2012 at 15:35 Komentariši
  • azir

    iz dana u dan napredujete i to je vidljivo na ovim ispravljenim greskama
    samo jedno pitanje jer nisam znao gdje drugo da se obratim poslo sam poruku za verifikaciju adrese 18.11.2012 dosla mi je poruka da ce doci pismo sa PINom i instrukcijama nakon 15 dana nije mi jos stiglo za PIK profil Azir2

    6 Decembra, 2012 at 17:45 Komentariši
  • rapptor

    Mogu li ja dobiti malu porciju cevapa i pivo :-)..

    6 Decembra, 2012 at 20:07 Komentariši
  • sasa_s

    sto puta sam prijavio zloupotrebu ili lažni artikal, i za nagradu dobio zabranu prijave zloupotrebe. Može li se to nekako ispraviti?

    6 Decembra, 2012 at 21:59 Komentariši
  • bernard+atanasijevic

    idete u dobrom pravcu,samo tako nastavite,pozz

    6 Decembra, 2012 at 22:43 Komentariši
  • Ljubo

    Stvarno se trudite i stranica je dobra. Ja bih vam preporučio da uvedete i jednu rubriku o prevarama, da se može napisati tko vas je prevario pa da se može provjeriti tu kakav je prodavač prije obavljene transakcije. Ja sam nedavno prevaren a prodavač je odmah skinuo artikal sa profila tako da mu nisam mogao ostaviti negativan dojam.
    Pozdrav.

    6 Decembra, 2012 at 23:11 Komentariši
    • Denis | Pik.ba

      To bi bila jako nezgodno, jer ne dozvoljavamo da se o bilo kojem profilu piše u negativnom kontekstvu, iz prostog razloga što jasne dokaze o tome nemamo i svaki korisnik je nevin, osim da postoji valjan dokaz na Piku da korisnik nanosi štetu drugim korisnicima/korisniku. Hvala na prijedlogu, ali Vas molimo za razumjevanje. Lp.

      9 Decembra, 2012 at 20:43 Komentariši
  • Edin

    Bilo bi pozeljno i da se trazi obavezna veritifikacija broja telefona i maila. Jer jedna osoba je narucila artikal i odbija da ga preuzme. Imam dokaz za to, i moje misljenje i mnogih drugih korisnika koji Pik.ba shvataju ozbiljno, je da takve osobe treba trajno banovati.

    6 Decembra, 2012 at 23:57 Komentariši
    • Denis | Pik.ba

      Takvim uslovom bismo prodavačima i kupcima na Piku smanjili broj potencijalnih kupaca ili prodavača koji bi zaista htjeli trgovati, a nije im poznato, te nisu skloni takvom tipu verifikacije. Ipak, nastojat ćemo postepeno povećati stepen verifikacije koji je potreban. Lp.

      9 Decembra, 2012 at 20:45 Komentariši
  • corba81

    Prijavio sam se sinoc na pik,nema mi poruke u e-malu za verifikaciju naloga.gde je zasoj.poz

    7 Decembra, 2012 at 09:44 Komentariši
  • parfemizavas

    Svaka cast za ispravke.

    Ova nova pretraga u radnjama sto je aktivirana ponovo ne radi bas kako treba.
    Problem nastaje kada nadje vise od 24 rezultata odnosno kada rezultata ima na vise stranica ( npr 1 2 3 …).
    Prva stranica je OK.
    Kada se prebaci na stranicu 2 onda izbacuje standardno sve artikle iz radnje bez obzira na pretragu.

    Pozdrav

    7 Decembra, 2012 at 13:29 Komentariši
  • Damir3

    Poštovanje, kada će nam Pik.ba omogućiti da svojevoljno izbrišemo artikle koje smo kupili, prodali ili artikle koji su završeni. Unaprijed hvala.

    7 Decembra, 2012 at 22:04 Komentariši
    • Denis | Pik.ba

      Opcija je već sada moguća, a ukoliko imate problema sa brisanjem, molimo da se obratite na http://www.pik.ba/kontakt i saopćite sa kojim artiklima imate problem kada ih želite obrisati, te kakva greška Vam se prikaže. LP.

      9 Decembra, 2012 at 20:37 Komentariši
  • Chris

    Svaka Cast ljudi samo nastavite tako…sve pohvale!!

    7 Decembra, 2012 at 23:19 Komentariši
  • jokerr

    prije svega, svaka Vam cast, kompletnoj PIK administraciji jer vidno napredujete i trudite se da budete sto bolja web adresa
    ali postoji jedan problem, javljam se po ko zna koji puta u vezi prikaza slika, i niti jednom nisam dobio odgovor zasto je to tako …
    u 90% otvorenih oglasa mi se pojavi reklama preko slike, i onda moram otici u tab sa pitanjima i onda kliknuti na tab slike, jer u “pitanjima” nema reklama, i prikaze sliku kako treba, a u tabu “informacije” mi bude preko slike reklama, ili ona ispod slike, ili ona iznad oglasa ….. u cemu je problem ???
    hvala unaprijed …

    8 Decembra, 2012 at 01:01 Komentariši
  • Alen

    Da li mogu da znam sto ne mogu da gledam slike .)

    8 Decembra, 2012 at 20:11 Komentariši
  • Samra

    Mislim da bi trebalo da se ugledate na vece web stranice ovog tipa, ili da korisnicima malo bolje objasnite koristenje iste, ja sam par puta kupila artikal medjutim, taj artikal kad je dosao bio je neispravan a ja nisam imala opciju da ostavim nikakav dojam, a prodavac se onda fino usuti i ne odgovara na poruke, dok na ebayu kad nesto kupim automatski imam pravo ostaviti i dojam na to,skreno ono narodski receno to vam je bezveze, a poslije kad se zalim vama onda ne odgovarate. Al hajd kakva nam je drzava tako i sve ostalo.
    PS. Ako ima ta mogucnost prosvijetlite me bas bi voljela ostavit dojam djevojci koja mi je prodala novu jaknu sa pokvarenim rajfeslusom i momku koji mi je prodao dvije desne kozne rukavice….zbog ovog mi se i ne kupuje vise na piku

    11 Decembra, 2012 at 10:40 Komentariši
    • Denis | Pik.ba

      Molimo da se obratite na http://www.pik.ba/kontakt te unesete e-mail koji je na Vašem profilu na Piku, te očekujete odgovor na isti. Kolege će razmotriti Vašu žalbu i u slučaju da mogu reagirati, to će učiniti. Molimo Vas za razumjevanje, te navedite korisničke profile i argumentujte žalbu na iste. LP.

      11 Decembra, 2012 at 15:33 Komentariši
  • Samra

    Pa iskreno, prvi put sam se zalila (jakna je bila u pitanju) a drugi put nisam medjutim nisam dobila nikakav odgovor. Al nema veze … postala sam mudrija pa se sad i ne zalijecem lako;nego htjela sam da i kao kupac mogu ostaviti dojam a ne cekati da prodavac prvo ostavi svoj…. i ako on ne ostavi onda nista ne mogu,ili kao sto sam rekla da mi objasnite kako to ide mozda to vec postoji a je se ne znam koristiti.Jer ja sam te artikle kupila regularno medjutim kad udjem u tekupljene artikle njih nema( a isla sam na kupi) Hvala!

    12 Decembra, 2012 at 10:27 Komentariši
  • Prckikiriki

    Svaka cast stvarno se admini trude da poboljsaju, ali treba i njih razumjeti, koliko samo ima korisnika i svaki nek posalje po poruku oni su zatrpani. Po tom i ja sam jedna koja je vise puta pisala adminu, vjecito mi se nesto desava 🙂 i sad imam problema, ali onaj “LJUBAZNI” admin nije se ni potrudio da mi objasni sta se desava, necu ga imenovati jer nije vrijedan spominjanja. Ali zato najveci pozdrav za admina Denisa svaka cast, stvarno se trudi svima sve lijepo da objasni i pomogne kako je moguce. Da je vise ovakvih ljudi vjeruj te pik bi radio bez problema i brzinom munje 🙂

    12 Decembra, 2012 at 11:31 Komentariši
  • Korisnik

    Pozdrav

    Predlažem da se ostavljanje dojmova ograniči na 20 dana bilo kupcu bilo prodavaču. Dešava se to da ostavite dojam a vama kupac ostavi dojam nakon 3 mjeseca. Mislim da bi nakon 20 dana trebalo ukinuti opciju ostavljanja dojmova jer 20 dana je i više nego dovoljno. Ovako iako ste sve završili po dogovoru i regularno možete dobiti negativan dojam nakon pola godine. Ipak zna se da ima svakakvih ljudi.

    Lijep Pozdrav

    12 Decembra, 2012 at 12:50 Komentariši
  • Bojan

    Čestitke na dosadašnjem radu, jedina zamjerka je zbog loše programiranih aukcija. Ako napravite aukciju sličnu ebay-u to bi bio pun pogodak.
    Da pojasnim na ebay-u kupac može ostaviti maximalnu cijenu do koje je spreman platiti artikl, na piku cilj je sačekati samo zadnju sekundu aukcije i staviti marku više od zadnje cijene..

    12 Decembra, 2012 at 16:59 Komentariši
  • Rina5

    Šta se dešava sa objavlljivanjem artikala, kada pokušam opciju “aukcija” ponudi mi klasičnu aukciju i aukciju od 60 minuta ali aukcija od 1km kao opcija se ne pojavljuje.
    Zašto?

    Hvala na odgovoru,lp

    13 Decembra, 2012 at 12:27 Komentariši
  • zamisljen

    Svaka cast na uradjenom. Imao sam pozitivno iskustvo sa vasom podrskom nakon sto mi je neko deriste iz ciste obijesti ostavilo negativan dojam, nakon prijave toga vi ste obrisali taj negativan dojam.

    Sto se tuce zamjerki, jos uvijek je potesko otvoriti stranicu ponekada.

    14 Decembra, 2012 at 15:30 Komentariši
    • Denis | Pik.ba

      Slobodno nam napišite sa kakvim problemima se susrećete prilikom otvaranja. Hvala :). LP:

      14 Decembra, 2012 at 16:16 Komentariši
  • Rina5

    Vidim da ste odgovorili gospodinu poslije mog pitanja ali na moje niste.
    Molim da ne ignorišete jer ste počeli i to sve češće, žao mi je što to moram reći ali tako je.
    Već duže vrijeme koristim Pik.ba portal ali nije se do sad desilo da ne mogu postaviti artikla u 1km aukcije jer nema te ponude, već treći dan, mogu artikal objaviti u klasičnoj aukciji i u Turbo aukciji ali od 1km ne.
    Da li mi je nešto promaknulo, jesu li se kriteriji promjenili što se tiče toga?

    Poslala sam i poruku Pik timu ali odgovor nema???

    Također sam prije tri dana prijavila oglase ( jer se jedan te isti duplira ) u kojem se prodaju “Viseće kobasice” u kategorijama: odjeća za djevojčice i igračke za djevojčice ali niste se ni potrudili obrisati oglas.

    Toliko od mene.

    Lijep pozdrav.

    14 Decembra, 2012 at 19:11 Komentariši
    • Denis | Pik.ba

      Na Vaš upit na 14.12.12 – 13:59:44 kolege iz administracije su odgovorile, a odgovor je otišao na Vaš e-mail koji ste unijeli i to je naznačeno. Žao nam je što mislite da Vam ne odgovaramo, samo bismo tražili da bolje uočite da smo napisali da će odgovori na Vaše upite stizati na e-mail koji unesete.
      1km aukcije, odnosno ikona za njihovo objavljivanje nije bila vidljiva, međutim kolege su otklonile problem i on više nije prisutan.

      Također, vezano za prijavljene oglase na 14.12.12 – 13:43:35 su kolege odgovorile i reagovale, što možete vidjeti pritiskom na
      http://www.pik.ba/artikal/4318673/kobasice-visece/ ili na http://www.pik.ba/artikal/4318672/kobasice-visece/ da su oglasi obrisani.
      Svako Vaše mišljenje saslušamo i na svaki upit odgovorimo, te nam je žao što ste uopće Vaša obraćanja smatrali ignorisanim, jer smo očito odgovorili na Vaša oba upita/prijave.

      Hvala Vam na prijavi. Lijep pozdrav.

      16 Decembra, 2012 at 22:25 Komentariši
      • pik_korisnik

        Znaci, vi ste uvazili prijavu tog artikla, obrisali ste to, ali ona nikakvu naknadu za to nije dobila??

        19 Decembra, 2012 at 15:37 Komentariši
        • Indijanac

          nažalost sve češća pojava je da administracija obriše artikal ali ne nagradi korisnika

          27 Decembra, 2012 at 16:43 Komentariši
  • Dino_ze

    Puno toga nije objasnjeno na PiK-u…i neko smatra da se to podrazumijeva, umjesto da sve fino napisu. Pomoc korisnicima je katastrofa,i jedini koji se koliko toliko trudi jeste Denis,a ostali cista nula.

    14 Decembra, 2012 at 23:42 Komentariši
  • Vildan

    Definitivno bi mogli unaprijediti search engine.

    16 Decembra, 2012 at 11:52 Komentariši
  • Roki

    zasto ovi sto izdvajaju artikle mogu imati po 5 profila? prijavljeno bar 20 puta sa detaljnim objasnjenjem i poslano vise puta na Kontakt ali niko nista………a druga stvar zasto ne ukinete prijave za artikle koji krse pravila kad uvazite jednu od 50 prijavljeni?

    17 Decembra, 2012 at 10:19 Komentariši
  • Titomir

    Ja ionako preskacem sponzorisane i izdvojene artikle. U Bosni to je uvijek neka stela, ili nesto sto ne ide pa guraju naprijed.

    18 Decembra, 2012 at 13:30 Komentariši
  • benjamin

    i bilo bi poželjno kad bi uveli “chat” da nebi bilo sve preko privatne poruke to kad bi uveli bilo bi predobro

    19 Decembra, 2012 at 01:56 Komentariši
  • adnan

    možete li mi reći kako da promijenim username na piku, pozz.

    19 Decembra, 2012 at 08:44 Komentariši
  • Elvis

    prijavim 5 duplih artiklala ili lazni artikala a vi samo 1 prihvatite ne isplati se to vise vama ni pomagati
    napravite bar nesto s ovim porukama kada dodje da odma javlja neki signal ili nesto sl… da se ne mora refresovati stranica svakih 2 minuta jer ima mnogo nas sto ne gasimo pik i nonstop smo online i neto cackamo

    19 Decembra, 2012 at 17:00 Komentariši
  • stojanovic Milorad

    zastomi stalno editujete moj artikl ..kaciga zastita glave…ti korisnici koji to prijavljuju i sjede i ubiraju punkte ti nemaju veze sa ovim stvarima staje …i vi nasijedate i menii editujete artikle…sad ja vas pitam staje za vas kaciga za glavu jeli stiti glavu staje tu pogresno… akomi jos jednom editujete artikal svecu izbrisati
    dalekoste vi sa ovim od dobrog tosto na piku mogu isto telefonom obaviti mogu kad moram 300.kilometara otic pa da vidim stasam kupio jer niku zastitu nema kupac.. avi se bavite necim nepotrebnim ..odgovorite mi…

    20 Decembra, 2012 at 12:03 Komentariši
    • Denis | Pik.ba

      Kolega iz administracije Vam je odgovorio, a kacige imaju svoju kategoriju, dok unutar kategorije “Zaštite za glavu” trebaju biti smještene kape i slična motooprema. Molimo Vas za razumjevanje. Lijep pozdrav.

      20 Decembra, 2012 at 15:55 Komentariši
  • EDUfair

    Zasto nema Milici medju gradovima?

    21 Decembra, 2012 at 01:29 Komentariši
    • Denis | Pik.ba

      Možete li sada odabrati veći grad, a najbliži kojem ste blizu, a prema trenutno nabrojanim kantonima i regijama reći u koji od takvih Vaš grad spada? LP.

      21 Decembra, 2012 at 15:45 Komentariši
  • pik korisnik

    Nešto nije u redu sa log in podacima koji su memorisani u tri razlicita browsera.
    Više nisu zapamćena i svaki put moram ponovo ukucavati ime i password a browseri više ne nude opciju zapamti.
    Je li ovo do vas ili mene…
    Pozdrav.

    23 Decembra, 2012 at 10:26 Komentariši
    • Denis | Pik.ba

      Da li još uvijek imate takav problem? Molimo da očistite Vaše postavke (cookies, cache) browsera i ponovo sačuvate podatke o prijavi i testirajte da li Vam nakon toga bude memorisan. LP.

      24 Decembra, 2012 at 15:11 Komentariši
  • bojan

    U kategoriji kompjuteri prije je uvijek ispisivalo artikle koji su tek dodati i ako nisu izdvojeni a izdvojeni su se mogli vidjeti u podkadtegoriji kompjuterska oprema.Sada na oba nacina prvo pokazuje sve izdvojene pa tek onda na nekoj stranici obicne tek postavljene artikle…da li tako treba ili?

    24 Decembra, 2012 at 14:18 Komentariši
  • Indijanac

    pa mislim da stvarno nema smisla

    ja sam sinoć prijavio oko 20 duplih artikala i to samo od jednog korisnika a vi ste ih sve obrisali a ja za prijave nisam dobio ni 1 Pikkredit

    ili smanjite nagradu za prijavu ako vam se 2 Pikkredita po prijavi ne isplati a ne ovako da ne dobijamo ništa

    27 Decembra, 2012 at 16:35 Komentariši
  • DD

    Postoji problem sa promjenom avatara, kad pokusam da promijenim sliku dobijem obavjestenje da je uspjesno izvrseno i pojavi se nova slika, ali kad refreshujem vraca se stara slika.

    27 Decembra, 2012 at 17:58 Komentariši
    • Denis | Pik.ba

      Hvala na prijavi, kolege će nastojati što prije da otklone problem, pa Vas molimo za strpljenje. LP.

      28 Decembra, 2012 at 15:33 Komentariši
  • Denis | Pik.ba

    Hvala na prijavi, kolege će nastojati što prije da otklone problem, pa Vas molimo za strpljenje. LP.

    28 Decembra, 2012 at 15:32 Komentariši
  • povjerljivi1

    veliko poboljsanje u zadnje vrijeme. Zelio bih vam sugerisati nesto sto ce biti od koristi za kupce. A to je da kada kupci zele da edituju artikal da im se dozvoli potpuno editovanje. Ja to do sada nisam bio u stanju. Mogao sam samo da editujem ono sto je pod detaljno. A volio bih da se moze editovati i polje sa cijenom kao i naslov artikla!
    I josh jedna stvar, vidim da mnogi nestavljaju pravu cijenu tamo gdje treba, vec samo da privuku potc.kupce, dok prava mnogo veca cijena stoji u polju pod detaljno. Dali je to prihvatljivo? Meni izgleda kao jeftin trik, i gubljenje vremena kupca.
    Hvala unaprijed!

    15 Januara, 2013 at 17:56 Komentariši
    • Denis | Pik.ba

      Hvala. Moguće je i sada da uredite Vaš oglas, uključujući cijenu i naslov, pritiskom na “Uredi artikal”, što možete vidjeti sa desne strane na stranici svakog Vašeg artikla. Uslov je da se prijavljeni na profil. Vezano za ostale stvari, naravno da ćemo se potruditi da se kvalitet oglasa podigne na veći nivo. Lijep pozdrav.

      15 Januara, 2013 at 18:33 Komentariši
  • HARIS

    molim vas nesto ne mogu da ulazim u pik nesto su mi deca zeznula i pise banovani ste

    13 Februara, 2013 at 12:19 Komentariši
  • xembok

    POZDRAV MOGU LI DA ZNAM ZASTO SAM SANKCIJONISAN TJ BANOVAN PA NEMOGU UCI U PIK GDJE SAM POGRJESIO I KAKO MOGU PONOVO KORISTITI VASE USLUGE UNAPRIJED HVALA

    23 Februara, 2013 at 00:51 Komentariši

Objavite komentar