Top
Kako realizovati kupoprodaju i izvršiti razmjenu dojmova na novoj verziji OLX.ba? - OLX blog
fade
2426
post-template-default,single,single-post,postid-2426,single-format-standard,eltd-core-1.2.1,flow-ver-1.7,,eltd-smooth-page-transitions,ajax,eltd-grid-1300,eltd-blog-installed,page-template-blog-standard,eltd-header-vertical,eltd-sticky-header-on-scroll-up,eltd-default-mobile-header,eltd-sticky-up-mobile-header,eltd-dropdown-default,wpb-js-composer js-comp-ver-6.4.2,vc_responsive

Kako realizovati kupoprodaju i izvršiti razmjenu dojmova na novoj verziji OLX.ba?

Kako-razmijeniti-dojmove-OLX

Razmjena dojmova predstavlja jednu od najbitnijih aktivnosti u online trgovini. Dovoljno je samo nekoliko klikova da biste svakom transakcijom bili sve pouzdaniji korisnik. Postoje korisnici sa više od 2000 transakcija, njima vjeruju ljudi širom BiH, zašto to ne biste bili i Vi?

Kako započeti razmjenu dojmova?
– Kao i uvijek, proces kupovine započinje kupac, klikom na KUPI ARTIKAL, što se nalazi na prepoznatljivom mjestu u desnom dijelu otvorene stranice artikla, kao na slici iznad.

Šta činim kao prodavač?
– Prodavač dobija obavijest da je dobio zahtjev za kupovinom:
Putem Moj OLX i poruka:
Razmjena-dojmova-v2_MOJPIKRazmjena-dojmova-v2_zahtjev_poruke
– Prodavač odlučuje da li želi prihvatiti ponudu, što čini ukoliko želi da pristupi procesu razmjene dojmova sa budućim, stvarnim kupcem:Razmjena-dojmova-v2_Odobri_Odbij

OLX savjetuje: Kupac ne bi trebao izvršiti narudžbu artikla i plaćanje istog, sve dok prodavač ne prihvati ponudu. Na taj način, kupac je zaštićen i imat će mogućnost ostavljanja negativnog dojma u slučaju neispoštovanog dogovora. Također, Prodavač je zaštićen jer je kupac stupio u proces kupoprodaje s njim, te Prodavaču daje mogućnost ostavljanja negativnog dojma u slučaju da kupac ne ispoštuje dogovorenu kupoprodaju.

Kako razmijeniti dojmove?
– Kada dobijete dogovoreni artikal kao kupac, odnosno novac ukoliko ste prodavač, imate mogućnost ostavljanja dojma, kao na slici:
Razmjena-dojmova-v2_razmjena

Klikom na “OSTAVITE DOJAM PRODAVCU“, odnosno “OSTAVITE DOJAM KUPCU“, ćete pristupiti razmjeni dojmova.

Nadamo se da ćete uvidjeti prednost i značaj ovakvog načina razmjene dojmova, te da će isti doprinijeti još većem broju realizovanih transakcija, kojih je do sada bilo nekoliko stotina hiljada.

sv3
96 0 komentara
  • kuki

    Iskreno, ne vidim neku veliku promjenu na stari nacin funkcionisanja, osim sto se malo promjenile boje u izgledu.

    22 Jula, 2014 at 14:53 Komentariši
    • Jasir

      Pa i nije napisano da treba da bude promjena

      26 Jula, 2014 at 18:47 Komentariši
    • keno

      Kako nema promjena? Uzmite Android novi sa OLX verzijom, i uvjerite se u promjene, sad ima sve opcije kao i preko racunara… S moje strane sve pohvale

      26 Februara, 2015 at 20:22 Komentariši
      • budimir69

        nema upravo ova opcija kupi artikl

        25 Juna, 2015 at 15:25 Komentariši
        • Denis | OLX.ba

          Upravu ste, a takva opcija je nešto što će svakako biti implementirano u narednim nadogradnjama. Molimo Vas za strpljenje.

          25 Juna, 2015 at 16:12 Komentariši
          • farci

            ja vec 3 mjeseca mozda i vise nisam dobio ni 1 pikkredit, a zavrsio sam vise artikala, sta je tu problem, mozel mi ko reci

            4 Januara, 2016 at 15:38
          • Denis | OLX.ba

            Pikredit ne biva dodijeljen ukoliko vršite transakcije.

            11 Januara, 2016 at 16:29
    • Irfan

      Prodao sam auto,razmijenili smo dojmove sve odradili kako treba,ja nisam dobio ni jedan bod.Sta je reći

      21 Maja, 2018 at 07:11 Komentariši
  • erol

    Kako ne vidiš ba? Priije si morao odmah ostaviti dojam kupcu, on te izlevati pa mu ne mozes ostaviti negativan dojam. Sad fino prihvatis, pa ako te zezne (ne preuzme artikal) opalis negativan dojam.

    22 Jula, 2014 at 19:36 Komentariši
    • Zijad

      Nisi morao ni prije da mu odgovoris odmah. Mogao si sačekati 😉

      24 Jula, 2014 at 13:19 Komentariši
      • erol

        Ti kao prodavač da. Onda ti je artikal aktivan i drugi te pitaju i šalju poruke. Ovako prihvatiš ponudu, artikal nije aktivan, a ti ne moraš odmah dojam ostaviti.

        Ja kao kupac kažem da se prihvati ponuda i nema bojazni da će prodavač izbrisati artikal i sl.

        25 Jula, 2014 at 14:04 Komentariši
        • mrga9

          ja sam kupio sablju u derventi a i jasam iz dervente i sada nemogu ostaviti dojam ,kao zato što smo iz istog grada nerazumijem a nemože ni on meni ostaviti dojamkao prodavač zbog čega ako neko zna nek objasni ??

          2 Oktobra, 2015 at 21:25 Komentariši
          • univerzalac

            to nema nikakve veze, ja sam trgovao sa ljudima iz istog grada i uredno razmjenjivao dojmove, uostalom pogledaj moje dojmove na profilu pa ces se uvjeriti. pozz..

            31 Maja, 2016 at 16:20
  • Nihad Gulamović

    Iskreno mi smeta na novoj varijanti što se ne prikazuje br. bodova sakupljenih za medalju kao što je bilo u staroj varijanti PIK-a .

    23 Jula, 2014 at 09:40 Komentariši
  • aa

    Previše natrtpano stvari na ovu versiju.

    26 Jula, 2014 at 16:02 Komentariši
    • armin

      Verzija je bas jednostavna i sa super funkcijama, samo sto ljudi ne vole promjene na bolje, jer nisu naucili, uvijek oce po starom

      15 Septembra, 2014 at 13:41 Komentariši
  • budimir69

    a sta cemo sa mobilnom aplikacijom pik-a… koja ni do dana danasnjeg nema nikakvu opciju da provjerite dojam tj povjerebje osobe sa kojom pregovarate… totalno je zaostala i primitivna aplikacija, budali. moras se svaki put nanova ulogovat iako si prethodno naznacio da ostanes prijavljen… slao sam ja mailove i priije godinu dana, i svaki put isti odgovor….strpite se, radimo na poboljsanju, a mobilna verzija nikad gora… osnovno nema, a to je provjera dojma niti ostavljanje,,,

    28 Jula, 2014 at 16:59 Komentariši
  • korisnik02

    Ne radi Vam ovo ostavljanje dojmova, vec treci artikal ne mogu ostaviti dojam, od prije je pocelo stopat…. Daj popravite to

    29 Jula, 2014 at 11:13 Komentariši
  • Amir

    Jel se jos kod nekog dogadja pri ostavljanju dojma, da mu se prozor za pisanje ne vidi ili samo pola vidi. To mi se dešava na iphonu 4s

    29 Jula, 2014 at 18:21 Komentariši
  • dellboy1974

    Upomoc – hocemo staru verziju ovo je nigdje veze , umjesto da bude bolje ono gore sto puta

    7 Augusta, 2014 at 17:35 Komentariši
    • Sergej

      hahhahahaahahhahahhaahahaaaa

      18 Marta, 2015 at 21:59 Komentariši
    • Captain Barbossa

      ahhahahahaha

      1 Maja, 2015 at 13:40 Komentariši
  • doka

    Prodao sam artikal, ostavio sam pozitivan dojam kupcu, ali on još uvijek nije ostavio meni dojam jer izgleda ne zna kako se to radi. Prošlo je par mjeseci od kako smo izvršili transakciju, a ja i dalje nemam mogućnost da izbrišem svoj artikal zato što kupac ne zna da ostavi dojam.

    Potrebno je ograničiti vrijeme za ostavljanje dojma, a ne u nedogled da stoji otvoreno ako jedan korisnik nije vičan da to odradi.

    Da li postoji način da se ovo riješi?

    22 Augusta, 2014 at 08:51 Komentariši
  • Vuk67

    I ja sam misljenja da je stara verzija bila bolja i jednostavnija a koli vidim iz ostalih komentara da su i drugi slicnog misljenja

    23 Augusta, 2014 at 09:58 Komentariši
  • edin

    Ovo je čisto sranje. Može li se kako koristiti stari PIK. Na ovom nekupujem niti prodajom. Vratite stari PIK

    24 Augusta, 2014 at 21:18 Komentariši
    • armin

      Nauci prijatelju prihvatit promjene, i da mozes uvijek vratit staro, samo trazi

      15 Septembra, 2014 at 13:42 Komentariši
    • Sergej

      jeste razmaženi xD

      18 Marta, 2015 at 22:00 Komentariši
  • matomiskovic50

    Sa kupcem sam dogovorio prodaju artikla,odvezo artikal na
    adresu,kupac bio zadovoljan,ja mu ostavim pozitivan dojam,a on nakon nekoliko dana se predomislio i ostavi mi negativan dojam.Ja mu odgovorim da to nije u redu,ali dojam nemogu izmijeniti.Mislim da to nije u redu.Lp

    25 Augusta, 2014 at 08:58 Komentariši
  • tditdi@live.com

    STARA VERZIJA IMA NEDOSTATAKA ALI STO IH OVA NOVA IMA TO JE STRASNO NEVJEROVATNO JE ZBUNJUJUCA VRATITE NAM STARI PIK PLZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

    17 Septembra, 2014 at 19:36 Komentariši
  • bećir

    novi pik je super -sve fercera ko podmazano !svaka vam čast samo tako nastavite !

    18 Septembra, 2014 at 17:24 Komentariši
  • momakzasve

    imam loše iskustvo sa prodavcima na piku puno lažu a vi nećete daji mi ocjenimo moj predlog da javna pitanja ostaju trajno i da prodavac nemože da blokira javno pitanje da znamo koje kakav lažov ili iskren.imam loše iskustvo sa vašim članovoma

    23 Septembra, 2014 at 08:38 Komentariši
    • zoi1975

      tako je svaka čast

      21 Januara, 2015 at 16:23 Komentariši
    • univerzalac

      slažem se sa vama u potpunosti

      18 Januara, 2016 at 14:27 Komentariši
    • univerzalac

      e to je ono najgore na pik-u, dobro si to primijetio. jednostavno ako mu se ne svidja javno pitanje, on ga jednostavno izbrise.

      31 Maja, 2016 at 16:23 Komentariši
  • nermin

    samo da vam kažem iz iskustva uzimajte robu u svom kraju LIČNOI sve ostaloje je za kupce HALALI novac,, za prodavce BOGATI se……kupi od mene mobilni,,,ja ti pošaljem kutiju drine ti pouzečem meni daš 50km ja dobar ti se uhvatiš za glavu pošto nesmiješ načeti paket dok sve ne uplatiš…..žali se a kamoli tamo nekom piku gdje niko ne staji iza toga nema pajdo od tog ništa.kako saam počeo trgovinu preko pika ostao sam bez ičega…….budala sam za sve samo neču biti za one kojima se nešto slično ne dogodi.pozz

    28 Oktobra, 2014 at 00:43 Komentariši
    • zoi1975

      u potpunosti se slažem sa tobom

      21 Januara, 2015 at 16:21 Komentariši
  • nermin

    jednostavno ti šukne i BLOKIRA te pa ti sad gledaj u nebo nego treba tu PIK neku zaštitu da poduzme

    28 Oktobra, 2014 at 00:46 Komentariši
  • jasko222

    dobar vam je pik ,jedino trebate naci nekakav nacin da onemogucite ove lopove da varaju vase clanove.

    6 Januara, 2015 at 17:41 Komentariši
  • edin

    Stranica je izvrsna!Samo dajte ove lopove i prevarante izbrišite ih da nemogu nikad vise da uđu na piku.Ja sam prije isti imo profil ali od kad sam došo u njemačku imam novi sa suprugom zajedno.Previše prevarant dajte molim vas poduzmite nesto sa ovim prevarantima.Pozz do sviju!!

    21 Januara, 2015 at 13:43 Komentariši
  • nodibic

    glupost nije nista boji neka naprave malo jednostavniji pik.ba boji da se lakse kreces

    18 Februara, 2015 at 17:50 Komentariši
  • mazija2

    ZutKoLimun evo nazovete i svašta ti se nalaje na telefon jel to nije kršenje pravila nije telefon verikofovo otome ti ja pričam administratore svi taki su lažnjaci ko nema verikofan telefon morao sam budalu blokirat sad ti proceni kako oš al je ovaj lažnjak

    19 Februara, 2015 at 00:43 Komentariši
  • Zenoni

    Svaka promjena na bolje,pa i ova je dobra,prije svega zbog obostrane sigurnosti kod transakcija a i da se eliminišu neozbiljni i prevaranti kojima nije mjesto ovdje.

    21 Februara, 2015 at 23:16 Komentariši
  • Kiba37

    Poštovani,da li se može negdje vidjeti sa koliko poena se prebacuju medalje,npr. do 700 je bila zelena a poslije 700 crvena ili neka druga boja,nebitno uopšte.međutim ništa se nije pojavilo.A kad stavite strelicu na miša samo piše više od 500 transakcija.
    Hvala.

    28 Februara, 2015 at 15:02 Komentariši
  • Sergej

    Postovani administratori i moderatori, ovaj korisnik predstavlja prijetnju piku. Kupio sam od njega artikal koji je rekao da je ispravan. Kad je dosao bio je skoro čitav raskliman i morao sam ga popravljati. Poslije kraćeg vremena rekao mi je da će dati pola novca što sam išao u popravku. Administratori čekam odgovor ovde ili na piku. Lijep pozdrav.

    18 Marta, 2015 at 22:10 Komentariši
    • Amer | PIK.ba

      Poštovani,
      molimo Vas da nam se obratite putem kontakt forme na stranici te detaljno opišete slučaj i o čemu je riječ.
      Lijep pozdrav!

      19 Marta, 2015 at 16:50 Komentariši
  • LILI43

    OKEJ STVARNO DOBAR PRODSVAC

    19 Marta, 2015 at 09:18 Komentariši
  • irvin123

    trazim pomoc prodao sam artikal i kad kliknem da ostavim dojam odaberem sve normalno napisem ali se nemoze poslati dojam i pise “nemozete ostaviti dojam sa iste IP adrese”

    24 Juna, 2015 at 00:10 Komentariši
  • Bogdan

    Iskreno se nadam da ćete u sledećim poboljšanjima Vaše i naše stranice ONEMOGUĆITI prodavcima da brišu “JAVNE PORUKE”.!!! Na taj način bi u mnogome uozbiljili prodavce, a i svim drugim korisnicima omogućili da ih detaljnije upoznaju. Sve to bi u mnogome uticalo na sticanje povjerenja ili ne povjerenja. Mislim da bi ovo bilo od velikog značaja, pogotovo kada se zna da mnogi korisnici prilikom otvaranja profila ne verifikuju ni e-majl, ni broj telefona ni adresu stanovanja, pa se pitam na osnovu čega mogu imati povjerenja u takve ljude.

    29 Juna, 2015 at 22:52 Komentariši
  • odgob

    Iskreno se nadam da ćete prilikom sledećeg poboljšanja Vaše i naše stranice prodavcima ONEMOGUĆITI brisanje “JAVNIH” poruka. Na taj način bi u mnogome uozbiljili prodavce, a i drugim korisnicima omogućili veću mogućnost da formiraju svoje mišljenje o njima. To se pogotovo odnosi na, ne mali broj korisnika koji prilikom otvaranja profila nisu verifikovali ni e-majl, ni broj telefona, ni kućnu adresu pa se pitam na osnovu čega se može o njima steći bilo kakav utisak.

    29 Juna, 2015 at 23:40 Komentariši
  • hanai

    Po prvi put sam naisao na problem kupoprodajne transakcije gdje je kupac klinuo na kupi artikal i ja potvrdio prodaju,artikal oznacen kao prodan medjutim dalje se nista ne desava,artikal je izbrisan a nije nas dovelo do ocjenjivanja kupoprodaje i ostavljanja dojmova.
    U cemu je problem,mozda taj sto kupac nema verifikovan br. telefona a ni email adresu ili je nesto trece??Molim za pomoc i odgovor!Hvala i Lp!

    5 Augusta, 2015 at 14:42 Komentariši
    • Denis | OLX.ba

      Kada prihvatite ponudu kupca, možete nastaviti s ostavljanjem dojma kupcu, bez problema. Jedino što je potrebno jeste da korisnik koji ostavlja dojam ima 100% verifikovan profil.

      20 Augusta, 2015 at 11:15 Komentariši
  • Dzempy

    za mene je najbolji dojam kad vidim covjeka i u principu ne trgujem postom.
    cist racun duga ljubav

    9 Augusta, 2015 at 21:13 Komentariši
  • endy

    sad vidim da i drugi imaju problem , masu artikala sam prodao i nema opcije ostavi dojam . šta da radim gdje je problem

    6 Oktobra, 2015 at 22:02 Komentariši
    • Denis | OLX.ba

      Potrebno je da kupac inicira razmjenu dojmova, klikom na “KUPI ARTIKAL”, a zatim da prodavač prihvati/odobri ponudu, nakon čega može uslijediti razmjena.

      7 Oktobra, 2015 at 09:56 Komentariši
  • mersooo

    kako mogu da izdvojim artikal da mi uvijek bude na pocetku u svojoj kategoriji ja bi to platio ali neznam kako da to uradim hvala vam

    7 Novembra, 2015 at 19:13 Komentariši
  • PERO

    DOK GOD REGISTRACIJA NE BUDE UZ BROJ LICNE ILI OSOBNE KARTE,DA KLINCI I OSTALI PREVARANTI NE SALJU.KAMENJE,ZGUZVANE NOVINE,POKVARENE UREDJAJE,I SVE ONO STO NEBI SMJELI KADA IMA INDENTIFIKACIONI BROJ,,,UOPSTE NIJE BITNO KOJE BOJE,,,,I ,,KAKAV DOJAM DA OSTAVIM NEKOM KO UOPSTE NIJE POSLAO ARTIKAL,,,A JA CEKAM 5 DANA,,,I MALTRETIRAM OSOBLJE NA POSTI…HVALA

    5 Decembra, 2015 at 12:47 Komentariši
  • EDIN BULJUBASIC

    SAMO ME INTERESUJE GDJE SU NESTALI MOJI DOJMOVI????? NIJE IH BILO MOZDA 5 KUPOVINA 2-3 PRODAJE….NISAM KORISTIO JEDNO VRIJEME I KADA SAM SE PONOVO VRATIO NESTALO JE SVE????? NIJE MI JASNO AKO MOZE OBJASNJENJE HVALA UNAPRED….

    15 Januara, 2016 at 19:04 Komentariši
    • Denis | OLX.ba

      Molimo Vas da nam se obratite putem kontakt forme sa upitom vezanim za korisnički profil.

      29 Januara, 2016 at 12:58 Komentariši
  • anel

    kako da promjenim ime na pik-u

    24 Januara, 2016 at 21:05 Komentariši
    • Denis | OLX.ba

      Molimo Vas da nam se obratite putem kontakt forme sa zahtjevima vezanim za korisnički profil.

      29 Januara, 2016 at 12:57 Komentariši
  • elvedin cajic

    Sve najbolje….za ovog covjeka……od rijeci……100% posten

    5 Februara, 2016 at 20:55 Komentariši
  • Almir

    Posten i iskren kao covjek… Meni je svojim savjetom pomoga i ustedio novac… A sa mnom nije napravio trgovinu… Hvala jos jednom… ako mi budes trebao znam kako da te nadem i pravimo posao…

    30 Marta, 2016 at 23:18 Komentariši
  • kajtaz83

    Ljudi nekad sam mogla poslati/pokazati neki od artikala na Viber, sad nemam tu opciju, može samo na fb. Jel do mene ili je stvarno tako????

    13 Aprila, 2016 at 00:07 Komentariši
  • hakem80

    Molim vas da mi potvrdite da prodavac uvijek prvi ostavlja dojam? Šta u slučaju kada on to ne želi?

    11 Maja, 2016 at 15:37 Komentariši
    • Denis | OLX.ba

      Zaista ne vidimo razlog zbog kojeg prodavač ne bi ostavio dojam, ukoliko prihvati ponudu kupca. Da, prodavač prvi ostavlja dojam u prvih 10 dana od prihvatanja ponude.

      18 Maja, 2016 at 13:01 Komentariši
      • Max79

        Kada nismo u prilici da lično preuzmemo artikal već ga dobijemo poštom, često se zna desiti da naknadno utvrdimo da kupljena stvar nije onakva kako je prezentirana na olx-u. Naravno, i sam prodavač to zna i ne želi da prvi ostavi dojam jer zna da nakon toga slijedi od nas (kupca) negativan dojam.
        Desilo mi se to više puta (od prodavača koji imaju dosta pozitivnih dojmova). Ne mogu ni imati negativne dojmove kad odrade stvar taktički i ne dozvole kupcima da im ostavljaju negativne dojmove.

        15 Juna, 2016 at 09:28 Komentariši
        • Fikro

          Isto sam dozivio mnogo puta.Artikl bude izbrisan

          29 Marta, 2017 at 01:07 Komentariši
  • dule

    Imam jedno pitanje. Nisam ranije imao priliku ni da prodajem ni da kupujem preko pika. Sad prodajem neka kolica za bebu, i javio mi se lik iz Foce. Na koji nacin ja sada njemu da posaljem tu robu,a i da naplatim tu robu ? Hvala unapred.

    7 Jula, 2016 at 12:47 Komentariši
  • Goran Kovačević

    Sto ljudi-sto čudi. Ne vidim neke posebne probleme da čovjek kupi ili proda nešto preko PIK-a tj OLX-a. To što neko ima teškoća u baratanju ovom trgovinom je normalno. Treba čitati upute i razmišljati svojom glavom. Smiješna je priča da neko kupi pouzećem kutiju Drine za 50 KM!!! Takvima ne treba OLX tj. biće izvarani i na ulici i u školi, kafiću… itd. Trgovina dobro šljaka, ljudi rade na boljim opcijama i stalno treba mijenjati opcije OLX-a ali na bolje, svakako. Čestitke ekipi ljudi koje ovo realiziraju.Pozz

    13 Septembra, 2016 at 21:40 Komentariši
  • nele63

    greškom sam ostavio neutralan dojam prodavaču, kako se to može ispraviti?
    Hvala

    29 Septembra, 2016 at 00:26 Komentariši
    • Amer | OLX.ba

      Poštovani,

      molimo Vas da nam se obratite putem pomoc.olx.ba te proslijedite podatke o transakciji (link ili OLX ID broj artikla te link ili ID broj profila korisnika).

      29 Septembra, 2016 at 10:20 Komentariši
  • schmied

    Pozdrav,
    Završio sam transakciju sa kupcem,ostavio sam mu dojam i sve ostalo što ide, no međutim meni još uvijek stoji da je transakcija ne završena? Možete li mi reći u čemu je problem?

    9 Oktobra, 2016 at 19:02 Komentariši
    • Amer | OLX.ba

      Poštovani,

      tek nakon što i korisnik ostavi dojam, transakcija se uspješno završava.

      10 Oktobra, 2016 at 09:29 Komentariši
  • Daneyyy

    Koja su moja prava ako sam prodao artikal kupcu koji mi je isti vratio i tražio da platim brzu poštu u oba smijera a sve što je tražio ja sam mu ispunio. sada sam isti artikal obnovio čak mu i ostavio pozitivan dojam. Neznam kako da ponistim prodaju i pozitivni dojam a da mu ostavim negativan. LP

    19 Januara, 2017 at 12:16 Komentariši
  • Bosanac90

    Nemogucnost davanja negativnih komentara prije nego sto kupac objavi svoj komentar je dno dna.

    19 Januara, 2017 at 14:22 Komentariši
  • Mensur Šakić

    U zadnje vrijeme, iako sam uredno logiran, ne mogu da klikom na “ostavi dojam o kupcu” isti ostavim jer dobijem komentar da nisam kupca ocijenio?????????? a u proceduri “ostavi dojam…” i ne dobijem tu moguićnost (npr. 5 zvjezdica). Da li je to trenutni problem sa web stranicom ili se možda kod mene neka “baja” uvukla.

    18 Aprila, 2017 at 08:56 Komentariši
  • Kasim

    Nema opcije za brisanje artikla koji ceka prevoz brzom postom. Molim vas obrisi te ga za mene. Zbog hitnosti sam poslao drugom brz postom…hvala

    22 Augusta, 2017 at 16:17 Komentariši
  • goran hotic

    a sta ako prodavac oteze sa slanjem artikla ,koliko vremena ima na raspolaganju da posalje artikal,i ako uopste ne ispostuje a prihvatio je da je artikal prodan,artikal je skinut sa njegovog profila

    25 Septembra, 2017 at 13:06 Komentariši
  • una2006

    Kako otkazati OLXbrzu dostavu,jer je prodavač nakon prihvačene ponude odustao od prodaje,a ja sam taj artikl naručila preko OLX brze dostave

    19 Novembra, 2017 at 21:18 Komentariši
  • zdravko

    Nemam mnogo iskustva u trgovini posredstvom OLX-a, ali suština mi je jasna i tu nemam primjedbi. Moje primjedbe se odnose na dostavu kupljene robe, Na pr. ja i prodac smo se dogovorili oko kupovine jednog bicikla, vi ste naš dogovor zaprimili, poslali poruke da je roba kupljena-prodana, i od tada je prošlo već podosta vremena, a prodavac mi javlja da roba još od njega nije ni izuzeta. Prodavac se nalazi U Banjaluci, a ja sam samo desetak km. dalje. Želim da mi vaš Adm. odgovori u čemu je problem?

    1 Decembra, 2017 at 10:08 Komentariši
  • Djuka

    Ne radi vam kada se izvrsi kupoprodaja i dostava preko premium dostave dojam se nemoze ostaviti kupcu kupac je meni ostavio ali ja nogdje nemam opciju da ostavim dojam samo stoji prati dostavu neznam u cemu je problem neradi vam nesto kako treba

    1 Decembra, 2017 at 20:50 Komentariši
  • Hidajet

    ne mogu da ostavim dojam

    5 Decembra, 2017 at 08:25 Komentariši
  • Salle

    Zanima me kako funkcioniše ova olx dostava. Hvala

    18 Januara, 2018 at 22:53 Komentariši
  • Haris

    Nikako mi nije jasno kako ne mogu da zavrsim artikl? Artikl je vec prodat, novac dosao a kupac kaze da je ostavio dojam za mene a ja ne mogu za njega jer nemam tu opciju koja pise “OSTAVITE DOJAM” …nadam se da cete mi izaci u susret i to srediti…

    29 Novembra, 2018 at 21:02 Komentariši
  • Haris

    Vidim nisam jedini koji se zali za ostavu dojma…nadam se da cete mi izaci u susret da mogu ostaviti dojam..hvala unaprijed Haris

    29 Novembra, 2018 at 21:05 Komentariši
  • 54DRAGAN54

    nemogu da razmjenim dojam posto kupac nema opciju KUPI ARTIKL na mome objavljenom artiklu

    7 Decembra, 2018 at 18:26 Komentariši
    • vojkan

      Ako ste artikal prodali putem brze pošte ondnosno preko sistema aktiviraj kupovinu ne možeš da razmijeniš dojam već na par artikala nisam ništa mogao da uradim i slao sam poruke administracija ali niko mi ništa nije odgovorio

      11 Decembra, 2018 at 19:47 Komentariši
  • vojkan

    Problem sa artiklima odnosno obnovom artikla dešava mi se da ih obnovim a oni ostanu na istom mjestu gdje su i bili recimo na 10 stranici nisu opšte postavljeni odmah iza plaćenih oglasa i to mi se desilo već par puta i slao sam poruke administraciji ali mi se jave nakom dva ili tri dana i kao sad su na mjestu gdje treba da budu jeste ali nisu bili ondje gdje treba da budu kada su trebali iako sam platio pro a ima još dosta manjkavosti u samom sistemu ona dvuga verzija PIK-a je bila najbolja i sa daleko manje problema npr. nestanak slika artikla , onda čim je artikal stariji ne možete otvoriti pitanja , pa izdvajanje artikala po nekoj posebnoj specifikaciji nekad je totalno nefunkcionalno ne dobijete tražene artikle a oni se vode pod tom opcijom koju ste izdvojili i da ne nabrajam svakojake manjkavosti

    11 Decembra, 2018 at 20:00 Komentariši
  • Mustafa

    Kako mogu ako kupac klikne na KUPI ARTIKAL i tada ne stigne obavijest da ide dostava putem PIK a tj A2B poštom ili BH poštom koje imaju ugovor sa PIK om jer mi se to dešavalo nego samo ako kupac klikne ZAPOČNI NARUDŽBU ili recimo kupac nije registrovan na PIK u ili ne zna kliknuti tada bih ja trebao da dam nalog za dostavu.Da li je to moguće izvesti?

    19 Decembra, 2018 at 16:58 Komentariši
  • Nihad

    Nekoliko puta tražim zahtjev za kupovinu ili prodaju artikla, iako su sve radnje o prihvatanju kupoprodaje izvršene nisam imao kontakt sa dostavljačima. Možete li mi odgovoriti o čemu se radi?

    29 Decembra, 2018 at 11:09 Komentariši
    • Anesa | OLX.ba

      Poštovani,

      Informacije koje ste nam dali nisu potpune. Molimo da kontaktirate našu podršku da bi Vam mogli pomoći. Napišite da li ste kupac, ili prodavač, koji artikal je u pitanju, koja je odabrana pošta, datum narudžbe i slično. Kada se koristi integrisana OLX dostava i svi koraci su ispravno odrađeni dostavne kompanije automatski dobijau podatke i o prodavaču i o kupcu te pozivaju za preuzimanje artikla.

      Kontakt podrške: https://pomoc.olx.ba/hc/bs/requests/new?ticket_form_id=118285#top

      Lijep pozdrav!

      10 Januara, 2019 at 14:58 Komentariši

Objavite komentar