Novosti o riješenim greškama na PIKu – treći dio.

Poštovani čitatelji,

PIK tim je nastavio sa radovima na sajtu.
Prethodnih dana smo ponovo radili na rješavanju Vaših prijava.

Ako želite da pregledate riješene stavke, one su:

– Napravljen je poseban folder za nepročitane poruke:

– Riješen problem pristupa korisnicima sa ogromnim brojem artikala i notifikacija
– Riješen problem objave artikla za pojedine korisnike određenog internet provajdera
– Izjednačen prikaz početne slike unutar Moj PIK i stranice artikla
– Problem notifikacije za novu(nepostojeću) poruku je trajno riješen:

– Linkovanje iz pristigle poruke za pobjedu na aukciji je ponovo validno
– Riješen problem sa slanjem i primanjem poruka na Internet Explorer browseru

Hvala svima na doprinosu! 🙂

Naravno, na ovome nećemo stati i uskoro očekujte nove ispravke i poboljšanja.
Vaš PIK tim! 🙂

125 mišljenja za “Novosti o riješenim greškama na PIKu – treći dio.

  1. Odlično. Pošto sam nov na PIK-u, pa ne znam da li ta opcija ima, ali bilo bi dobro da ako neko ima neke robe u više količina, da se i to može dodati na oglas. Npr. prodajem mobitel Nokia N97, kojih imam 3 na stanju. Jedinična cijena: xxx KM. Mobitela ostalo na stanju: 2/3. Nešto slično kao i na Ebay-u, što se tiče količine artikla: “Quantity – količina”, primjer: http://goo.gl/0oKSJ

  2. Hocete li omoguciti ostavljanje dojma kupcu odmah nakon sto klikne kupi a ne tek nakon sto prodavac potvrdi prodaju.
    Ovo prodavci koriste jer nece da odobre prodaju sve dok ne dobiju pare. Dakle kupac mora platiti i preuzeti artikal i ako je prevaren nema mogucnost ostavljanja dojma jer prodavac to nece omoguciti.
    Najbolje bi bilo napraviti kao sto je na ebay-u. Cim kupac klikne kupi kupovina se smatra zakljucenom i kupac i prodavac mogu neovisno jedan od drugom ostaviti dojam.

    • Svijesni smo takvog problema, međutim uvođenjem takve mogućnosti bismo više problema zadali upravo svim profilima, jer bi pojedini korisnici mogli da tokom noći npr. ostave dojam na profilu i to Vašem profilu ne bi išlo u prilog jer bi tokom iste noći neki potencijalni korisnik koji je od Vas htio da kupi određeni artikal vidio negativan dojam na profilu i to bi ga odbilo. Vjerujte da je jako nezgodno na našem tržištu uvesti takvu opciju, ali je svakako imamo na umu. LP i hvala Vam na prijedlogu.

      • Ne bih se složio sa odgovorom da to nije za naše tržište. Ta predložena opcija upravo jeste za naše tržište.
        Prodavac čak može da blokira davanje negativnog dojma od strane kupca tako što ne ostavi svoj dojam.

        Dakle, prodavac ima dvostruku mogućnost blokade negativnog dojma.

        Postavite odgovarajuća upozorenja prije nego što kupac klikne na kupujem artikal (da mora prvo dobiti potvrdu da je artikal dostupan i dogovoriti se) a onda nakon toga prodavac ne smije imati uticaj na dojam kupca. Uvedite upozorenje da se u slučaju problema sa artiklom kupac prvo proba sa prodavcem dogovoriti o rješavanju problema i ako to ne uspije, da mu onda da negativan dojam.
        Tako bi se smanjio i ukupan broj prevarantskih postupaka prodavaca.

      • Zaista samo me interesuje na šta bi to ličilo, to je jedina opcija koju ne treba nikad mijenjati,jer koliko njih bi kliklo da kupi i odmah ostavi negativan dojam, mislim zaista prijedlog koji nije na mjestu.

        • Na eBay koliko vidim postoji trostruki mehanizam provjere, jedan je vrijeme (koliko artikal treba da putuje u slučaju prodaje gdje se isporučuje preko pošte, dakle ne možete preko noći da postavite dojam a artikal putuje 2-3 ili 15 dana do odredišta), drugi je provjera dokaza o uplati od strane eBay tima i treći je mogućnost žalbe (prodavac na kupca i obrnuto) koji na osnovu nalize i dokaza rješava eBay tim.

          U slučaju kad eBay utvrdi da je neko prevario (kupac ili prodavac) onda ga eBay isključuje -trajno.

          Morate naći neki mehanizam zaštite prilagođen nama jer sa ovim načinom favorizujete prodavce i pomažete nepoštenim prodavcima. Mogu se riješiti i ti bezobrazni koji klikću bezveze -trajnim isključenjem i brisanjem njihovih negativnih dojmova koje su dali drugima. Kad se to pokrene sa upozorenjima i kad nekoliko njih bude isključeno (možete i napisati u vrhu stranice-korisnik “X” isključen sa pika zbog prevare, isključen zbog nepravilnog ostavljanja dojmova itd.), neće ih biti mnogo koji klikću “bezveze”.

          • Hvala Vam na komentarisanju, a srazmjerno mogućnostima i uzimajući u obzir mnoge stvari koje utiču na uvođenje takvih provjera ćemo razmisliti o rješenjima. LP.

  3. Problem je sto kad prodam uslugu posmatrate je kao artikal i vise se ne moze vidjeti jer je prodato. Mišljenja sam da usluga treba da ostane i da ne pise prodato, ali da se negdje vidi broj transakcija. Svaki put kad prodam uslugu moram postavljati isti artikal koji je ustvari usluga. Samim tim briše se i podatak koliko je ljudi pregledalo taj artikal što nekad može biti veoma bitno. Ovo sam sugerisao i putem telefona, davno.

  4. prije svega ljepo ste se sjetili da napravite prostor ,gdje mi kao korisnici mozemo ostaviti svoje misljenje 🙂
    eh sad ne znam dali je se ko javljao u vezi ovoga problema ,napravio sam jednu transkakciju ,kupac je dosao do mene kuci i kada je usao da klikne da kupi pisalo je da ne moze da kupi sam od sebe.
    mislim da znam o cemu se radi :usli smo na istoj ip adresi ta zastita je stvarno dobra ,inace bi mnogi napravili profil i sami pravili transakcije ali postavljam sta je sa onima korisnicima a znam ih tuce koji koriste pik iskljucivo iz internet klubova nemaju internet kod kuce ,i kada nadu nesto kod sebe u gradu jednostavno to ne mogu da kupe . hvala

    • Za sada je jedina mogućnost takva da korisnici koji razmjenjuju dojam moraju biti prijavljeni sa različite IP adrese. Razlog tome je najprije Vaša zaštita, iako ponekad budete u nezgodnoj situaciji, ali vjerujte da bi sa druge strane postojala velika mogućnost zloupotrebe. Svakako da svakodnevno razmišljamo na koji način da otklonimo problem. Hvala na komentarisanju. LP.

  5. I dalje traje problem sa uploadom slika, vec danima editovanje vec objavljenih oglasa (slika) nije moguce. I objava vise istih oglasa odjednom umjesto jednog.
    Takodjer opcija zavrsenih oglasa “Objavi Ponovo” je moguca na samo par zavrsenih oglasa, moze li se to staviti na sve oglase koji su zavrseni/prodati jer olaksava prodavcima da ne moraju ici pjeske iznova svaki put kad hoce da objave isti artikal??

  6. Super 🙂
    Bilo bi dobro da za svakog korisnika na PiK-u napravite račun,kako bi mogao na njega uplaćivati i lakše obavljati kupovinu (jednim klikom),a samim tim bi i povećali broj transakcija.
    Naravno tu bi morali postavit ograničenja (npr.da se artikal može kupiti samo od onih sa 100% povjerenjem),jer živimo u Bosni…:)
    Mislim da imate dobar tim da ovo implementirate….

  7. Vidim da za sada moji prosli prijedlozi nisu uvrsteni medu ostvarene,al nadam se da necete na ovom stati i tako uzeti barem neki prijedlog od navedenih.

    Lijep pozdrav i sretno.

  8. Pozdrav,
    Postoji li mogucnost da mogu vidjeti da imam novu poruku ili notifikaciju odmah u istom trenutku, a da ne moram uraditi reload stranice?
    Na fb, npr, odmah izadje notifikacija, i kada nista ne radimo u tom trenutku na stranici. Na pik-u, zbog ovoga, ponekad prodje puno vremena dok skontam da imam poruku, a ulogovan sam, samo sto ne vidim tu poruku ako stranica miruje.
    Tek kad kliknem na nesto, onda se stranica reoladuje i vidim poruku.
    Hvala

    • Imate mogućnost da se obratite korisniku i predložite način na koji možete da izmirite situaciju kako bi ostavljač dojma donio odluku da obriše dojam na Vašem profilu, jer ima takvu mogućnost. LP.

  9. Zašto ne uvažavate prijavu zloupotrebe? Prijavim 20 artikala koji isto krše pravila, npr. dupli su artikli ili pogrešna kategorija, od toga meni dođu 2 poruke da ste prihvatili samo da ta 2 artikla krše pravila? Nije mi jasno zašto onda piše da Pik.ba ne štedi na svojim korisnicima, kad očito štedi? Lijep pozdrav

  10. Da li je moguce,kod odjece,da se uvede jos za velicinu, ako je npr M (postoji broj 38 i 40) mnogi samo stave oznaku slova,a neki nose manji M neki veci M,moguce je to napisati pod detaljno ali je lakse npr izabrati pored velicine u slovima da se zna kojem broju odgovara,npr da ispod toga stoji koliko je cm od ramena do ramena….te npr da se uvede opcija za duzinu rukava,ukupnu duzinu itd…mozda malo zahtjevno za prodavace,ali i sama prodajem pa izmjerim ako neko zatrazi,i ja kad kupujem neki komad odjece trazim da mi prodavac posalje mjere… sto moram uvijek da pitam za mjere kad to moze biti odmah kod svakoga ispod slike,da ne dosadjujem dzaba sa porukama odmah vidim jel odgovara il ne po tim mjerama 😀 pozz

  11. Hoće li biti sankcionirani kroisnici koji urade npr. : Prodavac stavio nešto na aukciju, ja pobijedio , no međutim prodavac mi odmah stavio negativni dojam i blokirao me!!! Administracija je poništila to ( srećom da sam screenshoot stavio), ali onaj i dalje “prodaje” i postavlja aukcije

  12. Strasno me nervira kada kada udjem u kategoriju “mobiteli” i nakon toga po 3 stranice mi samo idu rezervni dijelovi i oprema za mobitele.
    Postoji li nacin da ne objavljujete artikle koji ne spadaju u tu kategoriju ?
    Hvala!!!

  13. Po meni je najveca zamjerka nesigurnost pri kupovini.. kupio sam artikal, kupac me prevario i odmah blokirao tako da nisam ni dojam mogao ostaviti..slao sam vam poruku i odgovorili ste da prvo prijavim policiji.. radilo se o vrijednosti od 50KM, a moglo je biti i 500!morate naci nacin zastite kupaca, recimo, da prodavac mora verifikovati bankarsku karticu ili bar adresu!tek tada cete postati ozbiljan portal

      • Zar je moguće da ste toliko na strani prodavača? Šta ćemo sa prevarenim kupcima koji ostaju bez mogućnosti da ostave negativan dojam prodavaču, jer prodavač ili ukloni artikal ili blokira kupca. Dokle više da budete na strani prevarantskih prodavača? Hoćete li napraviti nešto da stanete tome u kraj? Hvala!

        • Zaista ne uviđamo da smo pri ovako regulisanom načinu razmjene dojmova na strani jedne od kupoprodajnih strana, međutim ukoliko bi svaki korisnik klikom na “Kupi artikal” imao mogućnost ostavljanja dojma, to bi rezultiralo nekontrolisanim ostavljanjem dojmova od strane mnogih korisnika, s toga Vas molimo za razumijevanje. Ukoliko administracija ima mogućnost, reagovat će po Vašoj prijavi, ali molimo da znate da smo ponekad u ograničenim mogućnostima. Svakako, želimo naglasiti da iz dana u dan razmatramo načine zaštite korisnika, ali pri tome i Vaša pažnja igra veliku ulogu. Lijep pozdrav.

  14. Cesto kod prodaje na profilu kod drugih ljudi vidim slike moje (zivotinje koje sma ranije ja slikala i prodaval) ) sto znaci da taj prodavac ustvari ne prodaje taj proizvod i laze ostale, desi se da neki ljudi putuju po par sati da bi dosli po zivotinju i kada dodju to ustvari nije to sa slike. Znala sam prijaviti kao zloupotrebu al nikada nisam dobila niakav odgovor od vas, ni pikredite za to, nego sam morala licno ulaziti u rasprave s takvim ljudima preko poruka.

  15. Kako bi bilo da napravite kad se vec uplati 1 pik kredit za jednu dodatnu sliku, da kad je izbrisemo imamo jos uvjek to mjesto, a ne da se opet mora ulacivati 1 pik kredit za isto mjesto?

  16. Nije korektno da brišete komentar, odnosno dobronamjernu sugestiju. Predlažem da onemogućite blokiranje korisnika. Prevaren sam, a prodavac me blokirao tako da nisam mogao ostaviti dojam. Vi ste napisali da se obratim policiji.

      • kako da drugi korisnici znaju da je neko prevarant ako ga ne imanujemo u komentaru i označimo kao prevaranta

        i ja sam bio prevaren dva puta preko pika i administracija ni na jedan način nije sankcionisala prevarante nego se samo ogradila od odgovornosti i uputila me da se obratim policiji

        • Zaista ne želimo da se javnim spominjanjem na Pikovim stranicama o bilo kojoj osobi nešto negativno kaže, te razmotrite i drugu stranu, a to je da bismo tako postupili i u slučaju da Vas neko prozove. Molimo Vas za razumjevanje. Lp.

          • pa zašto onda prevarante nakon prijave ne sankcioništete oduzimanjem medalje ili pikkredita ili u krajnjem slučaju blokadom profila

  17. Već neko vrijem u vašim porukama na moj mail su linkovi za uključenje na PIK neaktivni, što otežava ulazak na pik, a prije je to bilo normalno da kliknem na link i da budem na piku. sada ga moram kopirati i zalijepiti na novu stranicu itd…
    Osim toga jako poželjno bi bilo da na listi proizvoda prije nego se klikne na njega ispod stoji vidljivo mjesto prodavca- kupca, što ubtzava pregledanje. nadam se da će linkovi opet biti aktivni,a pregled bolji.Brzine zbog mnogo korisnika su četo jako loše,a učitavanje slika često i nemoguće. Hvala, pozdrav ekipi

  18. pozz
    zanima me kako da promjenim dojam ili ga obrisem posto me korisnik prevario?
    a i ta mogucnost oko dojma bi se mogla nekako srediti posto ima mnogo ljudi koji bas vuku za nos
    lijep pozz

  19. Pozdrav prvo i pohvala sto je pik besplata. Mana je sto, kako je vec neko naveo, postoji mogucnost zolupotrebe sistema za ocjenjivanje, sto se i meni desilo. Kupio sam artikl, platio i dobio, nije odgovarao opisu, i kupac iako ima preko 100 prodaja, nije zavrsio kupovinu jer zna da bi mu ja dao negativnu ocjenu. Opet razumijem i ovaj sistem, jer vi ne mozete garantovatio nista jer nista ni ne naplacujete. Dugo koristim ebay i tamo su to drugacije uveli, ali opet od nedavno prodajem preko njih, i nije mala provizija od 10-11% koliko oni uzmu, pa nije cudo sto daju garanciju protiv prevara.

  20. Postovani,

    Da li mi mozete obrisati pozitivan dojam kojeg sam ostavio kupcu … .

    Naime, radi se o tome da smo dogovorili kupnju, poslao sam mu artikal prporuceno ( placanje pouzecem) on je cekao da prodje citav dan i navecer mi napisao da odustaje od artikla kada sam ga ja vec poslao i platio postarinu,

    Nazalost uhvatio me je na dobrotu i pricu te sam mu ostavio pozitivan dojam i prije nego se kupnja zavrsila tj prije nego su mi stigle pare nazad.

    Da li mozete nesto tako da napravite, da mi obrisete pozitivan dojam koji sam mu ostavio i da mi dadnete mogucnost da mu ostavim negativan dojam ( iako to ne radim rado ali zasto bih ostao bez 6 KM) i dozvolio takvoj osobi da ponovo nesto tako uradi.

    Vec sam pisao podrsci o ovome problemu.

    I mozda bi zaista trebali da ostavite prostora na blogu za kupce i prodavace te da oni mogu da upozore sve prisutne na (ne)kvalitet usluge i slicno .

  21. Molim vas, dali mi mozete odgovoriti,, zasto nemogu brisati slike sa artikla, i zasto jos nikad i nitko od vas administratora nije mi odgovorio na moje mailove, to jest kritike koje sam upucivao, tacnije receno za neusluge koristenja PIK radnji kao korisnik,, hvala lijepo.

  22. Pozdrav bilo bi dobro da uvedete online placanje kao sto ima ebay npr. paypal ili tako nesto mislim da bi bilo manje prevara i vise pozitivnih transakcije,i takodje ako bi mogli da uvedete chat radi lakse i brze komunikacije sa korisnicima..nadam se da cete da uvazite barem nesto od ovoga…pozdrav 🙂

  23. Pozdrav,
    Vecina korisnika koji prodaju djelimicno (ne)ispravne artikle iz kategorije mobiteli,
    postavljaju na profil kao ispravne, iako imaju mogucnost da izaberu opciju NEISPRAVNAN ARTIKAL. Mozda bi bilo dobro da ubacite opciju djelimicno ispravan artikal ili artikal sa manjom greskom, tako da kupci ne gube vrijeme dok ne procitaju pod detaljno da trea recimo promijeniti displej na mobitelu koji prodaje.
    Mislim da je to zloupotreba profila, a posto nemam vremena da prijavljujem stalno takve zloupotrebe, bolje bi bilo da postoji ta notifikacija koju bi kupci mogli vidjeti vec na stranici kada pretrazuju taj artikal.
    Ocito je da sed niko ne prdrzava toga da odabere da je artikal neispravan.
    Hvala

  24. Pozdrav,
    bilo bi dobro da sredite malo situaciju oko pretrazivanja artikala
    da se recimo moze odabrat odredjeni kantoni
    npr…da kad nesto trazim, odredim pretragu samo na ZE-DO i Sarajevsko kanton, a ne da moram svaki posebno pretrazivat
    Hvala

  25. Da li mozete napraviti opciju da za svaku novu poruku dobijem i email?
    Trenutno email dolazi samo za prvu poruku od jednog korisnika dok za ostale ne.

    Takodjer, citanje i odgovor putem email-a nebi bilo lose..veoma korisno za one koji nemaju vremena sjediti ispred komp.

    Hvala

      • Notifikacije su mi ukljucene od ranije, ali email stize samo kad mi se prvi put javite i kada rasprava krene nemam vise nikakve obavjesti ako je “musterija” pisala dalje nesto. Tek kada se prijavim na Pik vidim da imam novu poruku. Jedini nacin trenutno je moliti “musterije” da se svaki put jave u novoj poruci kako bi dobio obavjest. Nadam se da razumijete na sta mislim.

        Upravo sam testirao, na prvu poruku sam dobio SMS i email (bez problem) ali za drugu, trecu i ostale nista.

        Hvala

  26. Imam prijedlog da prodavci kod Vas uplate depozit u nekom iznosu kao garanciju u slucaju da kupac prijavi da je prevaren, i da na profilu kupci mogu vidjet da je prodavac sa osiguranim depozitom. Takvi prodavci ce imati vece povjerenje kod kupaca koji kupuju na nacin da preuzimaju postom ili pouzecem, a ne licno.

  27. Pozz.
    Sugestija : zasto ne promjenite ovo vezano za dojmove , zasto samo mogu ostaviti jedan dojam u roku 15min i onda moram cekati :S , Sta naprimjer bude neka zamjena i 4 artikla se trebaju pikovat , da se ostavi dojam , znaci trebam 1h cekati samo da se pikiram , nista vise ,, msm da trebate to promjenuti , i da bude neograniceno ostavljanje dojma , tj. kolko god dojmova trebate ostaviti , bez ikakvog cekanja .
    Hvala i pozz
    P.S Nadam se da ce te uvaziti ovu sugestiju .

    • Mnoštvo korisnika je bilo nepažnjom dovedeno u nezgodnu situaciju upravo iz razloga što je ranije bilo dopušteno ostavljanje dojmova bez vremenskog limita. Morali smo pronaći način za zaštitu, jer je preko jedne noći određeni korisnik mogao da skupi mnoštvo dojmova, dogovori trgovinu sa nepažljivim korisnikom, te bude oštećen. Molimo Vas za razumjevanje i svakako ćemo ponovo pokušati pronaći pravo rješenje. LP.

  28. Pozdrav, znam da sam milijarditi koji upucuje kritike na server ali vas molim da poradite na nadoplaćivanju Pik kredita. Maloprije sam izgubio 3KM+PDV u pokušaju da preko sms-a nadoplatim PIK kredit. Nakon slanja sms-a natrag sam umjesto koda za nadopunjavanje dobio poruku “Poštovani korisniče greška u sistemu. Molimo Vas pokušajte ponovo”. Novci su uredno skinuti sa računa…

    Slao sam mail službi za korisnike i očekujem odgovor.

    LP

  29. Mene zanima hoćete li ikad riješiti opciju da se verifikuje broj telefona. Nevjerovatno je da ste ukinuli mogućnost ostavljanja dojma bez te verifikacije, a pokušao sam verifikaciju sa 4-5 brojeva i ni na jedan nije stigla:( Zanimljivo je kako korisnike tretirate debilima pa porukom: “Na vaš mobitel je stigla sms poruka od PIK-a.” Stigla??? poruka nikad nije stigla. Bar napišite poruka je poslana.

  30. Nisam procitao sve komentare pa ne znam dali je bilo slicnih prijedloga, a moj se odnosi na sljedece:
    1. ako je moguce uvesti nove kategorije i podkategorije klasifikacije artikala zbog lakse preglednosti, striktno kategorija vozila-motocikli ( ispadosmo nacija sa ogromnim brojem motocikala , a u stvari 90 % su skuteri).
    2. kod samog ostavljanja dojmova trebalo bi da pik administracija donese konacan sud dali je dojam ostavljen osnovano, uz predocenje prepiske , naravno ako je ona postojala i ako je sacuvana, a ja uvijek ostavim u sanducetu sve dok se transakcija ne zavrsi .
    3. uvesti nekakav oblik stimulacije za vracanje povjerenja medju korisnicima u vidu recimo dodjele nekog iznosa pik kredita na svakih 50 ili 100 pozitivnih transakcija.
    4. za lakse obavljanje transakcija korisnika koji su duze vremena na piku , a koji prodaju robu nize trzisne vrijednosti , uvesti paralelno neku valutu placanja recimo gold-pik koji bi se regularno kupovao od pika kao i dosadasnji pik kredit , ali bi se koristio i kao srestvo placanja izmedju korisnika, jer ako ja recimo kupim 20 gold-pik zetona (virtualno) i platim ih 20 KM da mogu sa njima platiti nekakvu postansku markicu od recimo 2 KM i da prebacim na racun prodavca, on taj racun moze koristiti za dalje kupovine….. ili da jednostavno malo pojacate mogucnost trgovine sa obicnim pik kreditom kako bi on dobio na vrijednosti ..
    naravno u slucaju ovakve trgovine pik bi zadrzao pravo da za ovu uslugu naplacuje dio provizije, i dobro svima svi vuci siti, a sve ovce na broju …

  31. Ovo izmjene koje ste radili su odlicne. Ali ja imam pitanje: da li je zaista neophodno da možete ostaviti samo jedan u 15 minuta? Ja sam prije par dana od istog prodavca kupio 40 artikala. Čuli se, dogovorili, uplatio, preuzeo i uživam u kupljenim stvarima a još nisam uspio ostaviti sve dojmove. Više mi vremena treba da ostavim dojmove, nego što je trajalo od prvog kontakta do krajnje realizacije. Ja iz Doboja on iz Brčkog, Po meni je to stvarno glupo. I smatram da Stripovi treba da dobiju podkategoriju. Ipak ih u svakom momentu na Piku ima izmedju 5000-10000. Bilo bi super kada bi imali podkategoriju po junacima recimo. A i po izdavačima bi bilo dobro. Sve najbolje. Bato.

    • Nažalost, postojala je ogromna zloupotreba u periodu dok nije postojalo takvo ograničenje, pa su korisnici tokom noći mogli da steknu pogrešan utisak o profilu koji je iskoristio takav “propust”, pa smo iz tog razloga postavili limit. Vezano za kategorisanje potkategorije stripova, molimo Vas da nam saopćite koje sve potkategorije po stripovima biste željeli vidjeti. Hvala. LP 🙂

      • U vezi kategorisanja stripova moj bi prijedlog bio sledeći:
        Da se strip prilikom postavljanja podjeli i u kategoriju po najzastupljenijim junacima npr. Zagor, Tex, Mister No, Dilan Dog…..ostali. Pošto već ima po brendu, što je sasvim u redu. Ali još bitnije da se i prilikom pretrage podjeli na kategorije po izdavaču i junaku. Naravno da se omogući i nezavisno pretraživanje npr. ako izaberem samo Tex da izbaci sve o njemu od svih izdavača, suzim pretragu Ludensom, i unutar toga upisujem broj stripa. A ako izaberem Ludens da mi izbaci sva njihova izdanja sa svim junacima itd itd. Recimo da bi tako bilo značajno jednostavnije doći do željene pretrage, i sa mnogo manje upisivanja. Nažalost mnogi prodavci nemaju usklađeno naslovljavanja stripova, tako da mnogi promaknu nekom „plićom“ pretragom. A da ne napominjem veliki broj kupaca-kolekcionara (i sam sam takav) koje interesuje samo Zagor recimo, ili samo Veseli Četvrtak. Mogu se kategorije još kvalitetnije napraviti, ali mislim da nema potrebe jer 98% stripova na Piku čini desetak izdavača i junaka. „Ostali“ je sasvim dovoljno.
        Želim vam dalji uspjeh u radu. Pozdrav.
        Batcox

      • A u vezi dojmova mislim da griješite u startu, jer sam broj transakcija sa bilo kim određuje rejting. Ako ja kupim recimo 50 jeftinih artikala od istog prodavca (jer ako sam zainteresovan biram jednog zbog troškova poštarine, puta…) naravno da ću ih platiti i preuzeti u isto vrijeme. I po meni jednom transakcijom dobijam rejting 50, legalno. I eto medalja. Nije pravedno prema ljudima koji prodaju kuće, auta i mnogo skuplje predmete. Recimo za tih 50 artikala trebam dobiti 50 transakcija, ali rejting 1. Jer je sa istim prodavcem. Naravno i prodavcima isto. I aktivirati neki vremenski limit između tih prodavac/kupac. Odnosno i dalje mogu sarađivati, ali bi dobijali samo veći broj transakcija, ne i rejting. Jer ako nas dva kupujemo prodajemo samo jedan od drugog svaki dan, onda nam Pik ne treba. Komšije smo. I to je zloupotreba uglavnom.
        Sa najboljom namjerom. Batcox

  32. “molimo da se obratite pik administraciji”. Čemu onda ovaj forum a nijednog konkretnog odgovora. Prije par dana poslao sam jedan odnosno tri prijedloga na ovaj forum i sad hocu da vidim odgovor , a nema ni moje poruke, nisam krsio pravilo i nisam prozivao nikog od prevaranata , a i ma ih dosta . Samo sam dao konkretne prijedloge cisto iz iskustva posto pik koristim maltene od osnivanja.Ako jednostavno objavljujete samo ono sto vama odgovara da se objavi ja od danas vise necu pisati ni pik administraciji , a niti cu ucestvovati u ovakvim forumima. Naravno ne morate objaviti ni ovo, niti se nadam, neka sve bude ruzicasto kako nam je inace u zemlji , pa zasto bi vi odskakali od Bosansko Hercegovackog prosjeka. 🙁

    • Vezano za stvari koje se tiču tehničkih problema, korisnike moramo uputiti administraciji, dok blog pretežno uređuje drugi dio tima. Hvala Vam na prijedlozima i Vaša sloboda mišljenja je uvijek prisutna, međutim nismo stigli odobriti komentar zbog ogromnog broja Vaših komentara, te smo prvom prilikom odobrili komentar kada smo Vam mogli i odgovoriti. LP.

  33. zasto se vise ne moze u pretragama neke kategorije otici na posljednju stranicu,nego samo redom od pocetka pretrazivati..ima dosta artikala koji su davno postavljeni i dok dodjem do kraja da to sve pregledam,treba dosta vremena.npr danas pregledam do 50 str i nemam vise vremena,pa cu sutra nastaviti,onda moram ponovo sutradan od 1 stranice,a vec sam to pregledala.a prije je moglo otici direktno na zadnju stranicu.

  34. Pa brisete li Vi ikako ove duple artikle.Na jednom profilu po 15 artikala koji su dupli.necudi me sto ima na stranici 500 000 artikala,pola dupli 30 posto lazni,10 posto koji su stari koliko i sam pik.pa dajte malo angazujte se,radite nesto.

  35. da se uvede općenita kategorija za lov /ribolov jer dosta artikala spada i u jedno i u drugo a postojeće odvojene podkategorije mogu ostati radi drugih specifičnih artikala koi spadaju u njih

  36. Imam problem sa slikom, kada otvorim neku kategoriju nemogu da pregledavam slike, osim kada uđem u svaku kategoriju pojedinačno, npr. otvorim vozila i kada mi otvori listu vozila te kada mišom kliknem na krstić u lijevom uglu tada neprikazuje slike a kada kliknem naprimjer na pasat otvori mi detaljniji pregled o tom vozilu tada mogu gledat slike, pa neznam u čemu je problem.

  37. Imam problem sa ucitavanjem slika znaci ne otvara niti jednu sliku sem one koje je prva postavljena tj kada otvorim artikal i zelim da pogledam resto slika kao da klikcem u prazno

  38. Problem isti kao kod Denisa :
    “Imam problem sa ucitavanjem slika znaci ne otvara niti jednu sliku sem one koje je prva postavljena tj kada otvorim artikal i zelim da pogledam resto slika kao da klikcem u prazno”.
    Nije do postavki brouzera, nije do jave.
    Bilo bi poželjno da mi odgovorite . 😀

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *