Kako realizovati kupoprodaju i izvršiti razmjenu dojmova na novoj verziji Pika?

Kako-razmijeniti-dojmove-OLX

Razmjena dojmova predstavlja jednu od najbitnijih aktivnosti u online trgovini. Dovoljno je samo nekoliko klikova da biste svakom transakcijom bili sve pouzdaniji korisnik. Postoje korisnici sa više od 2000 transakcija, njima vjeruju ljudi širom BiH, zašto to ne biste bili i Vi?

Kako započeti razmjenu dojmova?
– Kao i uvijek, proces kupovine započinje kupac, klikom na KUPI ARTIKAL, što se nalazi na prepoznatljivom mjestu u desnom dijelu otvorene stranice artikla, kao na slici iznad.

Šta činim kao prodavač?
– Prodavač dobija obavijest da je dobio zahtjev za kupovinom:
Putem Moj OLX i poruka:
Razmjena-dojmova-v2_MOJPIKRazmjena-dojmova-v2_zahtjev_poruke
– Prodavač odlučuje da li želi prihvatiti ponudu, što čini ukoliko želi da pristupi procesu razmjene dojmova sa budućim, stvarnim kupcem:Razmjena-dojmova-v2_Odobri_Odbij

OLX savjetuje: Kupac ne bi trebao izvršiti narudžbu artikla i plaćanje istog, sve dok prodavač ne prihvati ponudu. Na taj način, kupac je zaštićen i imat će mogućnost ostavljanja negativnog dojma u slučaju neispoštovanog dogovora. Također, Prodavač je zaštićen jer je kupac stupio u proces kupoprodaje s njim, te Prodavaču daje mogućnost ostavljanja negativnog dojma u slučaju da kupac ne ispoštuje dogovorenu kupoprodaju.

Kako razmijeniti dojmove?
– Kada dobijete dogovoreni artikal kao kupac, odnosno novac ukoliko ste prodavač, imate mogućnost ostavljanja dojma, kao na slici:
Razmjena-dojmova-v2_razmjena

Klikom na “OSTAVITE DOJAM PRODAVCU“, odnosno “OSTAVITE DOJAM KUPCU“, ćete pristupiti razmjeni dojmova.

Nadamo se da ćete uvidjeti prednost i značaj ovakvog načina razmjene dojmova, te da će isti doprinijeti još većem broju realizovanih transakcija, kojih je do sada bilo nekoliko stotina hiljada.

74 mišljenja za “Kako realizovati kupoprodaju i izvršiti razmjenu dojmova na novoj verziji Pika?

  1. Kako ne vidiš ba? Priije si morao odmah ostaviti dojam kupcu, on te izlevati pa mu ne mozes ostaviti negativan dojam. Sad fino prihvatis, pa ako te zezne (ne preuzme artikal) opalis negativan dojam.

      • Ti kao prodavač da. Onda ti je artikal aktivan i drugi te pitaju i šalju poruke. Ovako prihvatiš ponudu, artikal nije aktivan, a ti ne moraš odmah dojam ostaviti.

        Ja kao kupac kažem da se prihvati ponuda i nema bojazni da će prodavač izbrisati artikal i sl.

        • ja sam kupio sablju u derventi a i jasam iz dervente i sada nemogu ostaviti dojam ,kao zato što smo iz istog grada nerazumijem a nemože ni on meni ostaviti dojamkao prodavač zbog čega ako neko zna nek objasni ??

          • to nema nikakve veze, ja sam trgovao sa ljudima iz istog grada i uredno razmjenjivao dojmove, uostalom pogledaj moje dojmove na profilu pa ces se uvjeriti. pozz..

  2. Iskreno mi smeta na novoj varijanti što se ne prikazuje br. bodova sakupljenih za medalju kao što je bilo u staroj varijanti PIK-a .

  3. a sta cemo sa mobilnom aplikacijom pik-a… koja ni do dana danasnjeg nema nikakvu opciju da provjerite dojam tj povjerebje osobe sa kojom pregovarate… totalno je zaostala i primitivna aplikacija, budali. moras se svaki put nanova ulogovat iako si prethodno naznacio da ostanes prijavljen… slao sam ja mailove i priije godinu dana, i svaki put isti odgovor….strpite se, radimo na poboljsanju, a mobilna verzija nikad gora… osnovno nema, a to je provjera dojma niti ostavljanje,,,

  4. Prodao sam artikal, ostavio sam pozitivan dojam kupcu, ali on još uvijek nije ostavio meni dojam jer izgleda ne zna kako se to radi. Prošlo je par mjeseci od kako smo izvršili transakciju, a ja i dalje nemam mogućnost da izbrišem svoj artikal zato što kupac ne zna da ostavi dojam.

    Potrebno je ograničiti vrijeme za ostavljanje dojma, a ne u nedogled da stoji otvoreno ako jedan korisnik nije vičan da to odradi.

    Da li postoji način da se ovo riješi?

  5. Sa kupcem sam dogovorio prodaju artikla,odvezo artikal na
    adresu,kupac bio zadovoljan,ja mu ostavim pozitivan dojam,a on nakon nekoliko dana se predomislio i ostavi mi negativan dojam.Ja mu odgovorim da to nije u redu,ali dojam nemogu izmijeniti.Mislim da to nije u redu.Lp

  6. STARA VERZIJA IMA NEDOSTATAKA ALI STO IH OVA NOVA IMA TO JE STRASNO NEVJEROVATNO JE ZBUNJUJUCA VRATITE NAM STARI PIK PLZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

  7. imam loše iskustvo sa prodavcima na piku puno lažu a vi nećete daji mi ocjenimo moj predlog da javna pitanja ostaju trajno i da prodavac nemože da blokira javno pitanje da znamo koje kakav lažov ili iskren.imam loše iskustvo sa vašim članovoma

  8. samo da vam kažem iz iskustva uzimajte robu u svom kraju LIČNOI sve ostaloje je za kupce HALALI novac,, za prodavce BOGATI se……kupi od mene mobilni,,,ja ti pošaljem kutiju drine ti pouzečem meni daš 50km ja dobar ti se uhvatiš za glavu pošto nesmiješ načeti paket dok sve ne uplatiš…..žali se a kamoli tamo nekom piku gdje niko ne staji iza toga nema pajdo od tog ništa.kako saam počeo trgovinu preko pika ostao sam bez ičega…….budala sam za sve samo neču biti za one kojima se nešto slično ne dogodi.pozz

  9. Stranica je izvrsna!Samo dajte ove lopove i prevarante izbrišite ih da nemogu nikad vise da uđu na piku.Ja sam prije isti imo profil ali od kad sam došo u njemačku imam novi sa suprugom zajedno.Previše prevarant dajte molim vas poduzmite nesto sa ovim prevarantima.Pozz do sviju!!

  10. ZutKoLimun evo nazovete i svašta ti se nalaje na telefon jel to nije kršenje pravila nije telefon verikofovo otome ti ja pričam administratore svi taki su lažnjaci ko nema verikofan telefon morao sam budalu blokirat sad ti proceni kako oš al je ovaj lažnjak

  11. Svaka promjena na bolje,pa i ova je dobra,prije svega zbog obostrane sigurnosti kod transakcija a i da se eliminišu neozbiljni i prevaranti kojima nije mjesto ovdje.

  12. Poštovani,da li se može negdje vidjeti sa koliko poena se prebacuju medalje,npr. do 700 je bila zelena a poslije 700 crvena ili neka druga boja,nebitno uopšte.međutim ništa se nije pojavilo.A kad stavite strelicu na miša samo piše više od 500 transakcija.
    Hvala.

  13. Postovani administratori i moderatori, ovaj korisnik predstavlja prijetnju piku. Kupio sam od njega artikal koji je rekao da je ispravan. Kad je dosao bio je skoro čitav raskliman i morao sam ga popravljati. Poslije kraćeg vremena rekao mi je da će dati pola novca što sam išao u popravku. Administratori čekam odgovor ovde ili na piku. Lijep pozdrav.

  14. trazim pomoc prodao sam artikal i kad kliknem da ostavim dojam odaberem sve normalno napisem ali se nemoze poslati dojam i pise “nemozete ostaviti dojam sa iste IP adrese”

  15. Iskreno se nadam da ćete u sledećim poboljšanjima Vaše i naše stranice ONEMOGUĆITI prodavcima da brišu “JAVNE PORUKE”.!!! Na taj način bi u mnogome uozbiljili prodavce, a i svim drugim korisnicima omogućili da ih detaljnije upoznaju. Sve to bi u mnogome uticalo na sticanje povjerenja ili ne povjerenja. Mislim da bi ovo bilo od velikog značaja, pogotovo kada se zna da mnogi korisnici prilikom otvaranja profila ne verifikuju ni e-majl, ni broj telefona ni adresu stanovanja, pa se pitam na osnovu čega mogu imati povjerenja u takve ljude.

  16. Iskreno se nadam da ćete prilikom sledećeg poboljšanja Vaše i naše stranice prodavcima ONEMOGUĆITI brisanje “JAVNIH” poruka. Na taj način bi u mnogome uozbiljili prodavce, a i drugim korisnicima omogućili veću mogućnost da formiraju svoje mišljenje o njima. To se pogotovo odnosi na, ne mali broj korisnika koji prilikom otvaranja profila nisu verifikovali ni e-majl, ni broj telefona, ni kućnu adresu pa se pitam na osnovu čega se može o njima steći bilo kakav utisak.

  17. Po prvi put sam naisao na problem kupoprodajne transakcije gdje je kupac klinuo na kupi artikal i ja potvrdio prodaju,artikal oznacen kao prodan medjutim dalje se nista ne desava,artikal je izbrisan a nije nas dovelo do ocjenjivanja kupoprodaje i ostavljanja dojmova.
    U cemu je problem,mozda taj sto kupac nema verifikovan br. telefona a ni email adresu ili je nesto trece??Molim za pomoc i odgovor!Hvala i Lp!

  18. DOK GOD REGISTRACIJA NE BUDE UZ BROJ LICNE ILI OSOBNE KARTE,DA KLINCI I OSTALI PREVARANTI NE SALJU.KAMENJE,ZGUZVANE NOVINE,POKVARENE UREDJAJE,I SVE ONO STO NEBI SMJELI KADA IMA INDENTIFIKACIONI BROJ,,,UOPSTE NIJE BITNO KOJE BOJE,,,,I ,,KAKAV DOJAM DA OSTAVIM NEKOM KO UOPSTE NIJE POSLAO ARTIKAL,,,A JA CEKAM 5 DANA,,,I MALTRETIRAM OSOBLJE NA POSTI…HVALA

  19. SAMO ME INTERESUJE GDJE SU NESTALI MOJI DOJMOVI????? NIJE IH BILO MOZDA 5 KUPOVINA 2-3 PRODAJE….NISAM KORISTIO JEDNO VRIJEME I KADA SAM SE PONOVO VRATIO NESTALO JE SVE????? NIJE MI JASNO AKO MOZE OBJASNJENJE HVALA UNAPRED….

  20. Posten i iskren kao covjek… Meni je svojim savjetom pomoga i ustedio novac… A sa mnom nije napravio trgovinu… Hvala jos jednom… ako mi budes trebao znam kako da te nadem i pravimo posao…

  21. Ljudi nekad sam mogla poslati/pokazati neki od artikala na Viber, sad nemam tu opciju, može samo na fb. Jel do mene ili je stvarno tako????

      • Kada nismo u prilici da lično preuzmemo artikal već ga dobijemo poštom, često se zna desiti da naknadno utvrdimo da kupljena stvar nije onakva kako je prezentirana na olx-u. Naravno, i sam prodavač to zna i ne želi da prvi ostavi dojam jer zna da nakon toga slijedi od nas (kupca) negativan dojam.
        Desilo mi se to više puta (od prodavača koji imaju dosta pozitivnih dojmova). Ne mogu ni imati negativne dojmove kad odrade stvar taktički i ne dozvole kupcima da im ostavljaju negativne dojmove.

  22. Imam jedno pitanje. Nisam ranije imao priliku ni da prodajem ni da kupujem preko pika. Sad prodajem neka kolica za bebu, i javio mi se lik iz Foce. Na koji nacin ja sada njemu da posaljem tu robu,a i da naplatim tu robu ? Hvala unapred.

  23. Sto ljudi-sto čudi. Ne vidim neke posebne probleme da čovjek kupi ili proda nešto preko PIK-a tj OLX-a. To što neko ima teškoća u baratanju ovom trgovinom je normalno. Treba čitati upute i razmišljati svojom glavom. Smiješna je priča da neko kupi pouzećem kutiju Drine za 50 KM!!! Takvima ne treba OLX tj. biće izvarani i na ulici i u školi, kafiću… itd. Trgovina dobro šljaka, ljudi rade na boljim opcijama i stalno treba mijenjati opcije OLX-a ali na bolje, svakako. Čestitke ekipi ljudi koje ovo realiziraju.Pozz

  24. Pozdrav,
    Završio sam transakciju sa kupcem,ostavio sam mu dojam i sve ostalo što ide, no međutim meni još uvijek stoji da je transakcija ne završena? Možete li mi reći u čemu je problem?

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *