Top
Trebate pomoć na Piku? Često postavljena pitanja. - OLX blog
fade
1263
post-template-default,single,single-post,postid-1263,single-format-standard,eltd-core-1.2.1,flow-ver-1.7,,eltd-smooth-page-transitions,ajax,eltd-grid-1300,eltd-blog-installed,page-template-blog-standard,eltd-header-vertical,eltd-sticky-header-on-scroll-up,eltd-default-mobile-header,eltd-sticky-up-mobile-header,eltd-dropdown-default,wpb-js-composer js-comp-ver-6.4.2,vc_responsive

Trebate pomoć na Piku? Često postavljena pitanja.

pitanja-i-odgovori_2
Dragi naši, dobar dan i sedmicu vam želimo prije svega!

Već duži period smo pripremali posebnu stranicu koja bi vam pored korisničke podrške bila dostupna 24/7 i došli smo na ideju da sve probleme sa kojima su se korisnici susretali.

Ovakvu stranicu smo nazvali “Kontakt i pomoć OLX.ba”, a napisali smo je u takvom obliku da uvijek možete pretraživati tehničke probleme sa kojim se susprećete, te dobiti slikovita objašnjenja.

Stranicu za pomoć možete pogledati OVDJE.

sv3
119 0 komentara
  • Goran

    Znate li da je vaš korisnik ***** xxxxxx xxxxxx o u problemima i da ne šalje robu koja se uplati ili dogovori putem oglasa.Osobno me je prevario za turbinu koju sam čekao 6 mjeseci i svaki tjedan obečaje vratiti novac no od toga ništa.Također sam saznao još jednog kupca u Zagrebu kojeg je prevario za 630 eura.Sve sam prijavio policiji i inspektoratu ,te zbog toga dolazimo u Ljubuški.Tek toliko da se zna.Sve mogu i dokumentirati.

    21 Maja, 2013 at 14:56 Komentariši
    • Denis | Pik.ba

      Žao nam je zbog slučaja koji se dogodio. Istinski Vam želimo svu sreću i spremni smo da veoma brzo djelujemo po nalogu koji zaprimimo. Lijep pozdrav.

      22 Maja, 2013 at 15:35 Komentariši
    • Dinko

      Zasto ne bi napravili javnu listu kupaca koji se bave prevarama ( korisnicko ime te puno ime i prezime) . Od sitnih kada korinik ne zeli da pruzme artikal pa ja moram da platim postarinu do njega i nazad i time me osteti za 7-8 KM i vise pa do ovih sto se bave vecim prevarama. Mi smo tu nemocni jer ja kada pitam ste se desava, zasto nije preuzeo artikal on me samo blokira i tu se prica zavrsi. Negativan dojam njima uopste ne smeta. Ja evo 3 mjeseca cekam da mi jedna iz Trebinja posalje novac koji sam joj uplatio za artikle ili artikle. Sad se cak vise i ne javlja. NI ovde ni na FB. Administracija PIK-a je upoznata sa ovim slucajem ali korisnica je samo blokirana i to je to. Prijavio sam je i policiji ali nista.

      24 Maja, 2013 at 08:05 Komentariši
      • Jaki

        Najbolje je da ti prije pošalje pare preko banke ili paypala i kada ih zaprimiš šalji predmet i to je najbolja solucija!

        24 Maja, 2013 at 18:13 Komentariši
        • Malba

          Ja sam tako jednom uplatio preko banke i ….
          ni robe ni love…
          Dakle FOOO

          15 Juna, 2013 at 03:04 Komentariši
          • moje

            Ja kao prodavac na piku i …., mogu ti reci da je placanje preko banke najsigunije, u slucaju da ti ne tigne paket i ne zeli vise da ti se javi, slobodno mozes otici u banku i dobices sve njegove podatke cak mu mozes i policiju “natovariti” na glavu, da dobije kazne i do 1000 KM

            10 Decembra, 2016 at 10:16
      • renaulRB

        Joj drug da me neshvatis pogresno al mislim da tu Pik ima zavezane ruke te da oni nisu krivi za takvo nesto, a i pravljenje javne liste nebi pomoglo jer bi se ti isti prijavili pod drugim imenom, tako da treba samo pazit na koji nacin treba ovu vrstu trgovine sklapat. LP

        27 Juna, 2013 at 19:16 Komentariši
  • Goran

    Pronašao sam pored nas još jednog kupca koji je stavio negativan komentar na google+ ,a zove se xxxxxx yyyy.Pokušati ćemo i njega kontaktirati zbog prijave.Čuvajte se korisnika xxxxx yyyyy xxxxx.

    21 Maja, 2013 at 15:01 Komentariši
    • Malba

      Ajmo imena te bande u javnost a ne xxxxx ooooxxx.

      15 Juna, 2013 at 02:56 Komentariši
      • Denis | Pik.ba

        Javno prozivanje navodeći privatne podatke zaista ne možemo dopustiti, s toga Vas molimo za razumijevanje. Lijep pozdrav.

        17 Juna, 2013 at 15:33 Komentariši
        • JASMIN

          DE MI RECITE PO KO ZNA KOJI PUT DOPUNJAJEM PIK KREDIT I MALO MALO MI SE DESI DA MI SKINETE KREDIT A NEPOSALJETE MI SIFRU ZA DOPUNU..I MOLIM VAS NEMOJTE MI GOVORITI DA SAM POGRESNO UKUCO ILI NA POGRESAN BROJ POSLAO.NISAM NEPISMEN VEC SAM DOPUNIO 1000 PUTA..PROVJERITE TAMO JASKO55555

          5 Januara, 2016 at 19:55 Komentariši
          • Denis | OLX.ba

            Ukoliko se dogodi takav problem, molimo Vas da se obratite putem kontakt forme, te navedete detalje Vaše poruke, vrijeme slanja, sadržaj poruke i broj na koji ste istu poslali, kako bismo mogli što brže pomoći rješenju problema.

            11 Januara, 2016 at 16:29
  • Robert

    Registrirao sam se na piku al kad izadzem iz BiH-neda mi da otvorim loging?

    21 Maja, 2013 at 20:29 Komentariši
  • dobojsale

    POZZ ZA SVE! JEL POSTOJI MOGUCNOST DA, KADA TRAZIM VOZILO, RECIMO DO 1500 KM, ISKLJUCIM VOZILA KOJA SU POD CIJENOM PO DOGOVORU, JER STVARNO JE POSTALO TESKO NACI RECIMO TAKVO AUTO DO 1500 KM, U OVOM SLUCAJU, JER IZBACI CAK I AUTA KOJA SU PRESKUPA ILI TOTALNA SUPROTNOST OD ONOG STO TRAZIM?? LIJEP POZZZ

    21 Maja, 2013 at 20:53 Komentariši
    • Denis | Pik.ba

      Hvala na prijedlogu. Lijep pozdrav.

      27 Maja, 2013 at 19:30 Komentariši
    • Malba

      Sale narod jee nepismen,PIK tu nije ni najmanje kriv.
      Valja se bas dobro snaci da nadjes ono sto trazis.

      15 Juna, 2013 at 02:58 Komentariši
  • goran

    pozdrav sve pohvale za ovu stranicu i želim da kažem da ste vi jedan od najboljih sajtova za oglašavanje ne samo u bih nego i šire..

    imam jedan predlog:
    predložio bih da se uvede opcija gdje bih se moglo vidjeti koi su korisnici blokirani. npr. blokirao sam nekoga i želim da vidim da li je on i dalje blokiran i da mogu lakše da nađem korisnike koje sam blokirao u slućaju da sam nekoga slučajno.blokirao da bih ga mogao odblokirati.
    lep pozdrav samo tako nastavite

    22 Maja, 2013 at 21:58 Komentariši
  • nerko_zmaj

    OD MENE SAMO SVE POHVALE ZA MOJE DOSADASNJE PIK SARADNIKE,SVAKOG SAM ISPOSTOVO A ISTO TAKO SU I MENE ISPOSTOVALI,BAREM DO SAD.ZAMJERIM SAMO PIK ADMINISTRACIJI STO SU ME ZAKINULI ZA PIK KREDIT KOJI SAM POSLO SA MOBITELA SMS PORUKOM,POSLALI SU MI KOD ZA DOPUNU AL KAD SAM UPISO TAJ KOD DOBIO SAM OBAVIJEST DA KOD NIJE TACAN,ZAR SVE TO ZA OBICNE DVIJE MARKE,SRAMOTA DA SAD JA MORAM DOKAZIVAT PIK-U DA SAM U PRAVU.

    26 Maja, 2013 at 14:34 Komentariši
    • Denis | Pik.ba

      Molimo da se za pomoć po pitanju takvih stvari obratite kolegama iz administracije, putem linka http://www.pik.ba/kontakt. Lijep pozdrav.

      27 Maja, 2013 at 19:25 Komentariši
    • nele

      Sigurno se dogodila neka greska. Ne bi oni tebe radi dvije KM zeznuli sigurno. Obratis im se lijepo objasnis u cemu je problem siguran sam da ce izaci u susret (to zavisi ko ti se javi s druge strane) mada nekad i ne jer sam ija imao jedan problem ali bilo i proslo.

      31 Maja, 2013 at 23:41 Komentariši
  • naidaenna

    ja se trudim da ostavim dojam prodavacima kao kupac al nikako da uspijem nisam vertifkvan 100% niti dobivam kod kako da uspijem jer sam imao uspjesnu saradnju pa bi da ostavim dojam hvala

    27 Maja, 2013 at 13:50 Komentariši
  • nina

    sve pohvale

    29 Maja, 2013 at 08:38 Komentariši
  • Dizdarević Muradif

    Pozdrav od jučer ne mogu da objavim artikl za prodaju
    niti da verifikujem svoj profil dalije moguće da se pošalje na telefon sva verifikacija ili da automatski verifikujete

    30 Maja, 2013 at 09:07 Komentariši
    • Denis | Pik.ba

      Molimo Vas da pritisnete OVDJE te administraciji obrazložite Vaš problem, a mi smo sigurni da će Vam biti ukazana pomoć. Lijep pozdrav.

      3 Juna, 2013 at 13:17 Komentariši
      • Vitomir

        Slučajno sam blokirao učesnika neznam odblokirati

        7 Oktobra, 2016 at 08:07 Komentariši
  • Zeljko

    zasto ne bih napravili da se moze traziti neki prodavci i kupci

    30 Maja, 2013 at 09:10 Komentariši
    • Zeljko

      i neke osobe mislijo sam

      30 Maja, 2013 at 09:11 Komentariši
    • Denis | Pik.ba

      Takva pretraga već postoji, a možete je iskoristiti tako što putem glavne tražilice, kao na slici http://goo.gl/oPEYG, a zatim pritisnuti na korisničko ime i prikazat će Vam se rezultati pretrage artikala, a u vrhu i link/natpis korisničkog imena. Lijep pozdrav.

      30 Maja, 2013 at 15:38 Komentariši
  • Eldin

    Pozdrav, vidio sam da vec ima ovaj prijedlog, ali evo da i ja kazem da bi bilo korisno kad bi se napravila podjela. Recimo trazim auto, također kao i korisnik koji je vec pisao o ovom, do 4000KM ali nakon pretrage izadju sva vozila kojima umjesto cijene pise “Po dogovoru” eh bilo bi odlicno kada bi napravili opciju da se mogu izuzeti te cijene “po dogovoru” pri pretrazi jer je to jako iritantno. Hvala.

    1 Juna, 2013 at 00:17 Komentariši
  • gordan

    pozdrav – od subote 15. 06. 2013 ne mogu da otvorim ni jednu kategoriju, ni vozila, ni nista drugo. prodao sam auto ali ovdje na pik-u ne mogu da zavrsim prodaju sa kupcem, mislim mi smo zavrsili prodaju i ja sam pare dobio prije cetiri dana ali ni on meni ni ja njemu ne mozemo da ostavimo dojam evo vec treci dan. mozeteli mi reci zasto i zasto nemogu otvoriti ni jednu kategoriju. unaprijed hvala…

    17 Juna, 2013 at 16:14 Komentariši
    • Denis | Pik.ba

      Da li nam možete reći da li Vam se problem i dalje pojavljuje? Hvala. Lijep pozdrav.

      18 Juna, 2013 at 14:07 Komentariši
  • Miso

    ljudi koji su me prijavili bili su ljubomorni sto bas njima nisam prodo telefon a trgovina je ovo ko vise dadne njegov je telefon pa vas zamoljavam da me saslusate i uzmete u obzir.Hvala

    19 Juna, 2013 at 16:32 Komentariši
  • renaulRB

    Sve pohvale za vas rad i trud, samo nebi bilo lose ukloniti pojedina vozila-automobile koji ne pripadaju jednom proizvodjacu a oni se ubace sa autom koji je od drugog proizvodjaca, npr. : na stranici gdje se nalaze automobili Opel model Suza se nadje automobil VW model Golf 2. Hvala na razumijevanju.

    27 Juna, 2013 at 19:27 Komentariši
  • Jason

    Imam jedan prijedlog:

    Da se može uvest paypal kao plaćanje jer on je najsigurniji,jer ako prevari neko nekoga kupac se može tužiti i dobiti povrat novca ukoliko bude u pravu.

    5 Augusta, 2013 at 20:53 Komentariši
  • meldin

    kako odblokirati osobu na piku

    18 Jula, 2014 at 00:18 Komentariši
    • Denis | Pik.ba

      Posjećivanjem profila blokiranog korisnika, imate mogućnost pokretanja naredbe odblokiranja na istom mjestu na kojem ste i blokirali korisnika. Lijep pozdrav.

      18 Jula, 2014 at 10:03 Komentariši
  • Brzi_gonzales

    Postovani,
    ja se izvinjam kako mogu da obrisem pik nalog..
    Naime imam dva stara naloga koja vise ne koristim pa bi zeleo da ih obrisem..
    LP i hvala unaped

    11 Augusta, 2014 at 13:27 Komentariši
    • Denis | Pik.ba

      Potrebno je da nam se obratite putem kontakt forme, te zatražite pomoć obraćajući se sa e-mail adrese koja je navedena na profilu. Lp.

      13 Augusta, 2014 at 09:20 Komentariši
  • Samson

    Mozete li mi reci kako da obrisem svoje odgovr na pitanje,na mom artiklu
    znači neko je postavio pitanje a ja sam odgovorio i sad bih zelio da obrisem postoji li ta mogucnost ?

    4 Septembra, 2014 at 12:02 Komentariši
  • Red_Hog

    Da li se dojam moze promjeniti kada se postavi?
    Skoro mi se desilo da mi je korisnik poslao polovan artikal i to vidljivo polovan a na piku je stavio da je u potpunosti nov,kada sam pitao za dojam da zavrsimo transakciju on je nasao izlaz da mu je “mrsko” verifikovati ili to uopste ne zna ocito se bojao loseg dojma,tek nakon nekog vremena sam odlucio da mu stavim neutralan dojam….nisam htio los i nakon toga on je verifikovao profil i meni postavio takav dojam i pisao je kako sam ja ne odgovoran i ne ozbiljan mene postenog je ponizio.Prijavio sam ga ali jako malo takvih ljudi se suspenduje!

    16 Novembra, 2014 at 23:06 Komentariši
  • ranko

    kako izbrisati pitanje koje sam poslao covjeku greskom da li mogu izbrisati da on neprocita.. pozz

    1 Marta, 2015 at 08:31 Komentariši
    • Amer | PIK.ba

      Poštovani,
      molimo Vas da nam se obratite putem kontakt forme.
      Lijep pozdrav!

      3 Marta, 2015 at 09:53 Komentariši
    • Adna

      Mozete li objasniti kako izbrisati komentar koji smo greskom postavili?

      17 Aprila, 2016 at 20:12 Komentariši
  • Sanja

    Kako ocijeniti prodavca i artikal koji smo kupili, ako je artikal obrisan iz baze prije nego smo stigli unijeti dojam jer je artikal odmah obrisan?

    21 Maja, 2015 at 10:36 Komentariši
    • Denis | OLX.ba

      Molimo Vas da se za takve upite obratite podršci korisnicima, putem kontakt forme. Lijep pozdrav.

      28 Maja, 2015 at 14:02 Komentariši
  • ensarahodzic

    kako naci broj korisnika sa pik.ba.

    30 Juna, 2015 at 14:03 Komentariši
    • Denis | OLX.ba

      Potrebno je da na stranici artikla pritisnete na “BROJ TELEFONA”, kao na slici http://prntscr.com/7nwvip
      Ukoliko broj nije prikazan, bit će potrebno da korisnika kontaktirate putem privatnih poruka ili javnih pitanja.

      2 Jula, 2015 at 14:12 Komentariši
  • Dusan

    Molim Vas da mi oobjasnitekako da na androidu sa vasom aplikacijom za isti nadjem privatne poruke koje su poslate meni
    Naime dobio sam vaznu privatnu poruku ali taj cas kada sam hteo da je otvorim telefon se ugasio poslije nigdje ne mogu da je nadjem a ni ostale privatne poruke koje sam vudio samo prilikom prijema i vise ne mogu da ih nadjem hvala pozdrav

    8 Jula, 2015 at 15:22 Komentariši
    • Denis | OLX.ba

      Kada se prijavite na Vaš profil unutar aplikacije, potrebno je sa lijeve strane otvoriti menu, unutar kojeg ćete imati mogućnost odabira “Poruke” iz liste linkova.

      13 Jula, 2015 at 15:24 Komentariši
  • Almir

    pozdrav..zelio bih izbrisati sva moja javna pitanja..kako to da uradim..pozz..

    13 Novembra, 2015 at 20:58 Komentariši
    • Denis | OLX.ba

      Moguće je da izbrišete svako pitanje, jedno po jedno, dok ste prijavljeni na Vaš profil, na stranici gdje su prikazana javna pitanja na artiklu.

      23 Novembra, 2015 at 11:40 Komentariši
  • Korisnik

    Pozz,

    Kako rotirati slike vec postavljne sa telefona na profil, kada ukljucim opciju uredi artikal daje mi mogućnost premjštanja slike i stavljanja na profil, a rotirati nije moguće, pa kako ?

    31 Januara, 2016 at 12:23 Komentariši
  • Ralle

    d

    17 Oktobra, 2016 at 19:57 Komentariši
  • Pero

    Molim vas, mozete li mi objasniti kakva je fora sa ovim korisnicima koji su se nedavno registrovali, i sto salju upite na engleskom jeziku i pri tome traze da im se obrati na e-mail adresu koju ostave u upitu. Obicno je neki nepoznati e-mail koji sadrzi ime i godinu. Znam da je neka muljaza ali me bas interesuje sta je u pitanju.
    Hvala

    12 Decembra, 2016 at 11:06 Komentariši
  • Marko

    Zanima me takodjer ovo za poruke iz stranih drzava na engleskom jeziku. Dobio sam 2 privatne poruke da ih kontaktiram na e-mail adresu ali mi nesto smrdi. Bas ce netko iz afrike kontaktirat mene radi nekog bezveznog artikla

    27 Decembra, 2016 at 03:36 Komentariši
  • borko005

    Meni kada postavim sliku na pik ba ona se objavi ali okrenutr naopako

    4 Marta, 2017 at 07:20 Komentariši
    • luka

      Da li ima rjesenje za ovo

      23 Aprila, 2020 at 23:06 Komentariši
  • xxxda

    Verifikacija broja mobitela poslao sam broj ali nikako da dobije kod

    13 Marta, 2017 at 18:48 Komentariši
  • Nadin

    Verifikacijski kod za verifikaciju e-mail adrese ne dolazi.

    Mozete li rijesiti ovaj problem?

    Hvala.

    Lijep pozdrav.

    31 Marta, 2017 at 22:38 Komentariši
  • Mirza

    Kako postaviti lokaciju stana na olx

    13 Aprila, 2017 at 16:07 Komentariši
  • Eeej

    Kako uklonit moja.javna pitanja artikla

    11 Juna, 2017 at 01:23 Komentariši
  • Saša

    Prodao sam artikle i računajući da se neće javiti kupac radi razmjene dojmova,izbrisao sam iz baze.Da li je moguće da vratim nazad artikle?Hvala.

    12 Septembra, 2017 at 22:08 Komentariši
  • nekotamo94

    Jel moguce da slike od pojedinih artikala nestanu same ili nekom greskom ?

    14 Decembra, 2017 at 20:34 Komentariši
  • Miki

    Tražio sam PVC stolariju i poslao upite. Jedan od njih me blokirao! Pitam se, šta može biti razlog tome?

    22 Marta, 2018 at 18:48 Komentariši
  • cumb092

    Među slikama koje sam postavio za artikal ima i horizontalnih i vertikalnih, međutim, na PIK-u su ove vertikalne postavljene horizontalno… Kako da ih okrenem?

    14 Juna, 2018 at 09:27 Komentariši
  • Milan

    Koja je caka u rotaciji slika

    17 Juna, 2018 at 21:02 Komentariši
  • Nermin

    Pozdrav
    Imam problem sa brisanjem objavljenih artikala.
    Iz nekog razloga od jutros su mi svi objavljeni artikli izbrisani.
    Molim za pomoć.

    19 Juna, 2018 at 12:08 Komentariši
    • Bradaco

      Jesi uspio kako vratit i meni se isto desilo

      5 Augusta, 2018 at 15:52 Komentariši
  • Zoran

    Zasto mi ne stize Vas kod za verifikaciju mobilnog telefona? I da li se moze ferifikovati inostrani broj telefona? Spostovanjem.

    24 Juna, 2018 at 20:20 Komentariši
  • Bradaco

    Pozdrav. Izbrisale su mi se sve artikle same od sebe, kako da ih vratim, moze li ikako?

    5 Augusta, 2018 at 15:51 Komentariši
  • Ljubisa

    narucio sam set alata od 356 dijelova ,receno mi je da je sve kao na slikama ,dobio sam nakon 10 dana cekanja set od 326 dijelova i nije bio kao na slikama , prodavac se ponasao tako aljkavo ,nemarno prema meni kao kupcu amaterski ,jer ako on kao prodavac tj. posiljaoc ne posalje ono sto sam ja narucio kako se to onda zove,jos jedna stvar on kaze saljem sutra dolazi prekosutra ,to se ne desi ja ga kontaktiram a o kaze nisam znao da nemamo vise na stanju hocete cekati da porucimo ,ja pristanem cekam jos nekoliko dana i onda mi javi poslacu u ponedeljak dolazi u utorak a ono dodje u sredu i to dodje ono sto ja nisam narucio ,on se vesto pravi naivan i ne zeli da prihvati odgovornost a kamoli da ispravi gresku. Kako ja da ostavim negativan dojam na njegovom profilu posto trenutno ih nema ni jednog?

    11 Oktobra, 2018 at 09:07 Komentariši
  • Nada

    Pozdrav ekipi PIK-a.

    Dacu interesantan prijedlog kako da PIK riješi problematiku sa duplim, troduplim itd. nalozima i konacno, stane u kraj onima koji rade iskljucivo za svoju korist, a na stetu i PIK-a, i drugih korisnika usluga PIK-portala.

    Uvedite otvaranje naloga uz prethodnu dostavu ovjerenih kopija licnih karata i prebivalista korisnika, telefona, e-maila i sl. i problem ce biti rijesen. Za stare korisnike, primijenite isti princip, pa ce se vrlo brzo znati ko ima koliko profila i sankcionisite takve korisnike. Vi cete od toga imati vise koristi jer svi oni koji prodaju vise od 50 artikala, morace da vam to plate. Nece moci otvarati, po nekoliko puta, druge profile (do 50 artikala) i funkcionisati bez naknade prema vama. Isto tako, i prema drugim korisnicima vaseg portala imace vise respekta i bice u strahu da mogu krivicno odgovarati za sve marifetluke – posebno oni koji se bave sumnjivim i kvarnim poslovima. Ako je za taj vas novi poduhvat potrebno angazovati jos radne snage, PIK ce imati iz cega da to finansira. Takodje, smatram da sada PIK ne stimulise korisnike da prijave svoju adresu – prebivaliste i ostale generalije. Po meni, nije nikakva stimulacija za takav postupak prvo traziti 30 PIK-kredita (posebno, kada korisnik nema nijedan PIK-kredit), pa onda dati 60 PIK-kredita tom istom korisniku. Bojim se da PIK nema gotovo nikakvu kontrolu nad svim sto se desava na njegovom portalu i da ga sve to puno ni ne interesuje i sve “funkcionise” po sistemu “ko koga prevari”. Nazalost! Nadam se da ce ovaj moj prijedlog biti malo ozbiljnije razmatran od strane PIK-a, te da ce korisnici PIK-a docekati neka svjetlija, buduca vremena.

    9 Novembra, 2018 at 11:49 Komentariši
  • Sanela

    Da li sam ja jedina koja ne moze da vidi postavljena pitanja?
    Primjer
    https://www.olx.ba/artikal/24458423/toyota-avensis-2-0-2006/#pitanja

    31 Januara, 2019 at 08:25 Komentariši
    • Amer | OLX.ba

      Hvala Vam na javljanju i prijavi, problem je upravo otklonjen. Lijep pozdrav!

      31 Januara, 2019 at 09:54 Komentariši
  • Leago

    Od 31.1.2019 pokusavam kupiti artikal sa oglasa i prodavac mi nije jasan.Naime kaze poslat cu vam sutra nisam stigla ,te nije mi telefon ispravan te u gužvi sam itd.Pokusavala sam bezbroj puta kupiti putem ZAPOČNI KUPOVINU i tu mi se čak jednom pojavio odgovor odustani od kupovine a artikal se i dalje nalazi na spisku za prodaju.Obracala sam se bezbroj puta porukama prodavcu ali nema odgovora.????

    23 Februara, 2019 at 17:43 Komentariši
    • Anesa | OLX.ba

      Poštovana,

      Predlažemo da artikal potražite kod drugog prodavača koji je sigurniji i pouzdaniji. Mi nažalost ne možemo uticati na to da li će prodavač biti ažuran pri komunikacijia sa potencijalnim kupcima.

      Lijep pozdrav!

      26 Februara, 2019 at 09:55 Komentariši
  • ziad Al-Daher

    Kako provjeriti da li sam se dopisivao sa bilo kojim prodavacem preko pika koristeci njegov profil direktno bez potrebe da izadem iz profila njegovog i provjerim to kroz opciju “poruke”?
    Uzima previse vremena
    Lp

    19 Januara, 2020 at 00:31 Komentariši
    • Amer | OLX.ba

      Poštovani,
      na profilu svakog korisnika imate opciju “Vidi konverzaciju” koja se nalazi sa desne strane. Koristeći ovu opciju, izlistat će se sve konverzacije sa navedenim korisnikom 🙂
      Lijep pozdrav!

      20 Januara, 2020 at 11:01 Komentariši
  • Dario

    da li mi neko moze reci koliko vremenski traje suspenzija profila na piku?

    23 Marta, 2020 at 13:24 Komentariši
    • Anesa | OLX.ba

      Poštovani,

      Izvršili smo provjeru i Vaša suspenzija je uklonjena jučer.

      Lijep pozdrav!

      24 Marta, 2020 at 09:43 Komentariši
  • Adnan

    Korisnica Biamar nije htjela da zaprimi paket koji sam poslao brzom poštom. Nije išlo brzom poštom preko OLX, nego običnom brzom poštom. Postoji li mogućnost za povrat novca?

    26 Aprila, 2020 at 14:14 Komentariši
    • Anesa | OLX.ba

      Poštovani,

      Troškove dostave u ovakvim situacijama snosi OLX samo ukoliko je dostava vršena putem integrisane OLX dostave.

      Lijep pozdrav!

      27 Aprila, 2020 at 10:22 Komentariši
  • Sabina Smailkadić

    Zašto je moj oglas za prodaju nekretnina nevidljiv na pregledima ako sam ga obnovila

    3 Maja, 2020 at 12:39 Komentariši
  • Sabina Smailkadić

    Zašto je moj oglas za prodaju nekretnina nevidljiv za pregled ako je obnovljen

    3 Maja, 2020 at 12:40 Komentariši
    • Anesa | OLX.ba

      Poštovana,

      Moguće je da Vam je artikal postao neaktivan. Svakako, za detaljnu provjeru molimo da pozovete našu korisničku podršku na broj 033/407-702.

      Lijep pozdrav!

      5 Maja, 2020 at 09:51 Komentariši
  • milenko

    Dobar dan,
    molio bih vas da mi kazete da li mogu izbrisati statistiku starih cijena na oglasu i da ostane samo jedna cijena najnovija. Ako mozem da mi pojasnite kako.
    Hvala unaprijed.

    5 Maja, 2020 at 09:57 Komentariši
    • Anesa | OLX.ba

      Poštovani,

      Historija cijene na artiklu može biti sakrivena ukoliko ste PRO korisnik, ili imate OLX Shop. Svakako, ukoliko Vam treba dodatna pomoć možete kontaktirati našu korisničku podršku na broj 033/407-702.

      Lijep pozdrav!

      5 Maja, 2020 at 10:31 Komentariši
  • vojkan

    Pozdrav,
    tražio sam da vidim gdje se nalazi cjenovnik posebnog oglašavanja , konkretno znači želim sada artikal da izdvojim na početak oglasne kategorije , zanima me koliko stoji OLX kredita po danu koliko na više dana i ne samo to nego zanima me cjenovnik kompletnog oglašavanje jer nisam uspio da ga pronađem samo dobio opciju izdvajanja a koliko ona stoji to nisam uspio da vidim .
    Zahvaljujem unaprijed na odgovoru

    11 Maja, 2020 at 10:12 Komentariši
    • Anesa | OLX.ba

      Poštovani,

      OLX cjenovnik se nalazi na ovoj stranici: https://marketing.olx.ba/. Međutim, on se ne odnosi na cijene izdvajanja, s obzirom da su one dinamičke i podložne promjeni s obzirom da broj ulistanih oglasa u određenoj kategoriji. Cijenu izdvajanja za svoj oglas možete uvijek vidjeti na zadnjem koraku prilikom objave artikla, ili ukoliko ga želite naknadno izdvojiti. Također imate opciju da odaberete npr. jedan dan ili više dana izdvajanja i prikaz koliko bi Vas to koštalo. Ukoliko Vam je potrebno detaljnije objašnjenje preporučujemo da se javite našoj korisničkoj podršci na broj 033/407-702 ili e-mail: pomoc@olx.ba.

      11 Maja, 2020 at 11:46 Komentariši
  • DRAGAN

    Pozdrav,
    Moram da napisem jednu iritantnu pojavu na olx a to je spamovanje,ne znam da li je neko drugi primjetio ali ima vise olx shopova i prodavaca koji samo spamuju a nista nemaju na stanju pa ne znam da li je to u redu ili bi svi trebali tako da skinemo sliku sa interneta i napravimo 100 oglasa niceg
    a ili imamo jedan artikal ili nemamo ni jedan

    Konkretan slucaj:
    Napisete u pretrazivac “samsung s9” a ono 70 istih oglasa od istog prodavca pa onda jos 70-80 od nekog kao on a napisu kao ZLATNI CRNI FULL NOVO PLAVO ZUTO i sve sto su culi da postoji u vezi konkretnog artikla sa istim slikama skinutim sa interneta a onda nazoves a covjek nema nista a ima stotine oglasa iz raznih kategorija i eto samo da se spominje ime njegovog shopa a mi koji trazimo taj artikal listamo i listamo i listamo i listamo……. i od 1000 oglasa nema konkretnih 400 gdje neko nesto stvarno prodaje..

    Mislim da bi trebalo da se uvede zabrana za postavljanje simbolicnih slika koje ne predstavljaju nista vec samo slike konkretnih artikala koje prodaju….ili neka naprave svoju internet prezentaciju pa neka vide da li ce im neko kupiti nesto ako nemaju sliku sta prodaju a ovdje umjesto da plate svoju reklamu na naslovnoj strani ime njihovog shopa je od vrha do dna pretrazenih artikala i tako nekoliko puta a uopste nemaju to sto prodaju

    Druga stvar je spamovanje najvise i najnize cijene koja nema nikakvu svrhu jer stotinu levata stave neku bezvrijednu cijenu na svoj artikal kako bi im bio u vrhu pretrazivaca a onda lupaju cijene bezveze a prvi prodavac koji je stavio realnu cijenu bude na 3-4 stranici pa on ispade budala zbog ovih koji ne postuju tudje a vjerovatno ni svoje vrijeme

    Mozda ovo nije bilo u redu za objavljivanje ovdje ali su sigurno i drugi to primjetili…..

    13 Maja, 2020 at 11:01 Komentariši
  • Maher983

    Ne znam da li se Vama dešava, ne mogu pronaći neke od svojih aktivnih artikala, nisu mi uopšte vidljivi niti ih ima u pretrag, čak 4 artikla, šta može biti razlog?

    17 Maja, 2020 at 08:11 Komentariši
    • Anesa | OLX.ba

      Poštovani,

      U pitanju je bio privremeni tehnički problem koji je riješen. Ukoliko i dalje postoji problem sa Vašim artiklima molimo da kontaktirate našu korisničku podršku na broj 033/407-702 ili e-mail: pomoc@olx.ba.

      Lijep pozdrav!

      18 Maja, 2020 at 09:07 Komentariši
  • nikola

    pozdrav duze vremena ne mogu da udjem na svoj pik a ispravan mi je nalog ime i šifra a nece da udje

    12 Augusta, 2020 at 17:31 Komentariši
    • Anesa | OLX.ba

      Poštovani,

      Molimo da kontaktirate našu korisničku podršku putem e-maila na: pomoc@olx.ba ili broja telefona 033/407-702.

      Srdačan pozdrav!

      13 Augusta, 2020 at 09:34 Komentariši
  • Sadmir

    Pozdrav,

    kada želim da označim marku proizvodjača a ako već prethodno te marke nema u ponuđenim, da li postoji opcija da ja dodam?

    29 Septembra, 2020 at 14:45 Komentariši
    • Anesa | OLX.ba

      Poštovani,

      Samo OLX administracija može dodavati brendove. Molimo da nam se javite putem emaila na: pomoc@olx.ba.

      Lijep pozdrav!

      29 Septembra, 2020 at 15:17 Komentariši
  • Emkna

    Postovani,

    Greskom je izbrisan artikal. Kako ga vratiti? Jako je hitno zbog preporuka.

    Molim Vas za hitan odgovor!

    Srdacan pozdrav,

    Emina

    21 Oktobra, 2020 at 23:19 Komentariši
    • Anesa | OLX.ba

      Poštovana,

      Molimo da pozovete našu korisničku podršku na broj 033/407-702.

      Lijep pozdrav!

      22 Oktobra, 2020 at 09:53 Komentariši
  • Ekrem

    Da se prijavim ne znam lozinku

    1 Decembra, 2020 at 20:35 Komentariši
    • Anesa | OLX.ba

      Poštovani,

      Molimo da za pomoć kontaktirate našu korisničku podršku na broj 033/407-702.

      Lijep pozdrav!

      3 Decembra, 2020 at 11:43 Komentariši
  • Kemo

    Poštovanje
    Da li se može plaćati ovim Xbonom sto se kupi?
    Možete li minobjasnitinkako to ide
    Hvala

    19 Januara, 2021 at 17:11 Komentariši
  • Violeta

    Zasto je artikl koji je oglasenbza prodaju bevidljiv pretrazi? Kako ga aktivirati? Sta je problem?

    22 Marta, 2021 at 11:46 Komentariši
    • Anesa | OLX.ba

      Pozdrav,

      Molimo da nam se sa navedenim upitom javite putem e-maila na pomoc@olx.ba ili pozivom na broj telefona 033/407-700.

      22 Marta, 2021 at 17:04 Komentariši
  • Anto

    Poštovani,
    Zašto olx sam rotira slike prilikom učitavanja? Trošim uzalud olx kredite pokušavajući učitati sliku u izvornom obliku.
    Lijep pozdrav, nadam se brzom odgovoru.

    28 Marta, 2021 at 11:20 Komentariši
    • Anto

      Pozdrav društvo,

      Morate sliku na svome mobitelu prethodno definirati kao horizontalno orijentiranu ( iako vam kao takva već stoji u albumu morate otići na uređivanje i postaviti je kao takvu) kako bi je olx takvu importirao.

      Pozdrav.

      31 Marta, 2021 at 08:23 Komentariši
  • Borislav

    Dobar dan postovana administracijo javljam se povodom ban na vasem korisničkom servisu uslucaju prodaje Asus K555LD Ful Gejmer koji sam prodo u Samac dana 26.4.2021 dobijo je paket dana 27.4.2021 da bi isti korisnik primimo paket da bi poslije primljene posiljke uredno poslane mene Borislav Bjeljac optuzijo za sledeće da sam mu poslo raspali Laptop i poco me uznemiravati sa pozivima dabi pokuso na ljucki nacin da mu objasnim da to sto tvrdi nije istina u razgovoru telefonskom dije se nije slozijo trazijo povrat dije sam odbijao jel nisam mogao da se slozi stim jel sam poslo tehnički ispravnu stvar sto posjedujem dokumentaciju urednu nastavijo me zvati blokirao sam ga Dabi Vasa administrator poslo poruku uvezi toga koju sam otvorio procitao nisam znao kao da se obratim vama jel nije bilo polje za odgovor da bi mi bijo profil blokiran porukom da sam diskvalificiran zbog ne postovanja administracije sto nije tacno Nikad nisam ispostavo neko pravilo koje mimo propisa stranice i statuta kog je propisala korisnicima cak sam uspješno anketu radijo o bezbjednosti i pravilna zaste korisnika na stranici uspješno dije sam ostvarimo pozitivna 43 dojma sto gore o meni kakav sam prodavac sto posto poverenja kupaca preko osam godina koristenja vase stranice uspješno da bi isti gospodin nakon ne zadovoljstva prijavilo polici za prevaru da mi nanese moralnu sramotu i poniženje istetu tvrdim sledeće da sam odgovorno lice koje nikad nije odgovaralo ni za jedan prekršaj sto se moze proveriti u policijskoj stanici da bi isti gospodin poslo sa tudji dva profila lazno se predstavljajuci da je kupac Kulera i Masinice trimer dije je insistirao da se nadjemo Licno sa namerom da me fizički napane zbog ne udovoljene zelje njegove sto vas molim da mi vratite profil da mogu da radim jel nisam ni prestupnik ni lopov kao sto tvrdi gospodin iz ove situacije posteno radim i doprinosim vasoj stranici nadam se da ce te me razumeti u ovom slučaju i ovoj situvaci u naprijed hvala nadam se da ćete mi odgovoriti na moj problem

    10 Maja, 2021 at 12:11 Komentariši
    • Amer | OLX.ba

      Poštovani,
      molimo Vas da se obratite našoj podršci korisnicima na pomoc@olx.ba sa upitom. Dodatno, možete provjeriti i naš Centar za pomoć na pomoc.olx.ba
      Lijep pozdrav!

      11 Maja, 2021 at 15:55 Komentariši
  • Branislav

    Pozdrav znima me kako tacno da postavi slike artikla koji prodajem kako god postavim bude na citavom ekranu, displeju nebude kao kod ostali dlika kao okvir

    23 Maja, 2021 at 21:06 Komentariši
    • Anesa | OLX.ba

      Poštovani,

      Ukoliko smo dobro shvatili Vaš upit, potrebno bi bilo da fotografije napravite napravite horizonalno.

      Za detaljnije upute možete nam se obratiti putem e-maila na pomoc@olx.ba.

      Srdačan pozdrav!

      24 Maja, 2021 at 13:31 Komentariši
  • Selma

    Kako zarotirati sliku da stoji ispravno

    27 Maja, 2021 at 20:46 Komentariši
    • Anesa | OLX.ba

      Poštovana,

      Molimo da za pomoć kontaktirate našu korisničku podršku na broj 033/407-700 ili na e-mail pomoc@olx.ba.

      Srdačan pozdrav!

      28 Maja, 2021 at 10:51 Komentariši
  • Selma

    Kako rotirati sliku?

    30 Maja, 2021 at 23:30 Komentariši

Objavite komentar