Top
Zlatna pravila za Vašu sigurnost na OLX.ba - OLX blog
fade
3127
post-template-default,single,single-post,postid-3127,single-format-standard,eltd-core-1.2.1,flow-ver-1.7,,eltd-smooth-page-transitions,ajax,eltd-grid-1300,eltd-blog-installed,page-template-blog-standard,eltd-header-vertical,eltd-sticky-header-on-scroll-up,eltd-default-mobile-header,eltd-sticky-up-mobile-header,eltd-dropdown-default,wpb-js-composer js-comp-ver-6.4.2,vc_responsive

Zlatna pravila za Vašu sigurnost na OLX.ba

Poštovani korisnici,

sa željom da doprinesemo Vašem pozitivnom iskustvu pri korištenju OLX.ba, nastojimo da s vremena na vrijeme napišemo bitne članke sa korisnim savjetima. Ipak, primjećujemo da oni nerijetko izmaknu Vašem pregledu, pa ćemo nastojati unutar ovog članka, pored Vašeg obaveznog čitanja savjeta na olx.ba/sigurnost, da ukažemo na važne pojedinosti.

Komunicirajte samo putem OLX-a

Komunikaciju nemojte vršiti e-mailom, telefonski i drugim eksternim načinima komunikacije, te je obavljajte samo putem OLX privatnih poruka, jer ste na taj način najviše zaštićeni, naročito u slučaju prevare, kada nadležnim državnim organima možemo isporučiti podatke. Također, imate jasan uvid u komunikaciju odmah unutar profila, te možete ostaviti negativan dojam.

Provjerite verifikaciju i medalje korisnika

Kako smo to i ranije naglasili, stepen verifikacije korisnika i broj medalja na profilu govori mnogo o pouzdanosti korisnika. Izbjegavajte trgovati sa korisnicima koji nisu verifikovali broj telefona, a pogotovo izbjegnite komunikaciju putem eksternih načina komunikacije (e-mail, SMS, Viber) ukoliko na OLX-u taj korisnik nije verifikovao barem broj telefona. Razlog je jednostavan, korisnik koji nije potvrdio svoj broj telefona nije korisnik sa pouzdanim statusom i treba izbjeći pregovore jer ne znate ko stoji iza tog profila.

Cijena artikla treba biti realna

Cijena predstavlja glavni parametar u odabiru željenog artikla, s toga Vas često privuku niže cijene, koje mogu  biti i pokazatelj nepouzdanog prodavača, koji žele pridobiti Vašu pažnju i privoljeti Vas da izvršite uplatu unaprijed kako biste osigurali artikal.

Način plaćanja

Što je iznos koji trebate uplatiti veći, to se manje odlučujte za avansnu uplatu putem banke, sredstava internet plaćanja, a pogotovo Western Union,MoneyGram i sličnih sistema plaćanja. Navedeni servisi jesu pouzdani i kvalitetni i Vaša uplata će biti uspješna, ali je pitanje da li ćete sigurno dobiti protuuslugu ili artikal koji ste platili.  Internet prevare se dešavaju upravo zbog toga što se korisnici bez mnogo provjera odlučuju uplatu novca vršiti bez poznavanja prodavača. Prevaranti se znaju često koristiti i metodama pravljenja fiktivnih ugovora gdje se predstavljaju kao strana kompanija, pri čemu nude prodaju artikala, pretežno automobila, po pristupačnim cijenama, uz Vašu uplatu unaprijed. Vi dobro razmislite da li ćete pristati na to. Poštenih prodavača uvijek ima, ali mi ukazujemo na postojanje onih kojim nije mjesto u online poslovanju.

Fotografije

Fotografije artikla će pokazati mnogo. Pogledajte okolinu u kojoj je uslikan artikal, provjerite da li je fotografija preuzeta sa druge internet lokacije ili je autentična, ukoliko je korisnik napisao da je takva. Ukoliko se radi o autentičnoj slici koju je korisnik uslikao, takve vjerovatno nećete pronaći na internetu, a ukoliko ne pronađete, budite slobodni da zaobiđete tog korisnika. OVDJE možete dodati sliku ili URL artikla, te ga pronaći na drugim internet lokacijama, ako je on na istim pronađen.

Nadamo se da će navedena zlatna pravila biti podijeljena među svim korisnicima, te da ćete imati veći oprez pri trgovini. Sjajan pokazatelj je i taj da se na OLX-u dnevno uspješno obavi nekoliko hiljada uspješnih transakcija.

sv3
176 0 komentara
  • Boyantes

    Nevezano za temu… bilo bi dobro da se uvede nadopuna SMS kredita u iznosima od 5 i 10 KM… jer dosadi mi više slati hrpu poruka i stalno unositi kodove da nadopunim kredit, ovako od jednom pošaljem 5 KM ili 10KM i miran sam.
    Molim povratnu informaciju?

    29 Aprila, 2015 at 09:45 Komentariši
    • Denis | OLX.ba

      Hvala Vam na prijedlogu. Trenutno je moguće izvršiti kupovinu pikredit vaučera na trafikama širom BiH, Petrol benzinskim pumpama, poslovnicama BH Pošte i Bingo TC-a, u vrijednosti 5 KM, 10 KM i 20 KM. Lijep pozdrav.

      28 Maja, 2015 at 14:27 Komentariši
      • Semin

        da li je moguce Izbrisati svoj profil na OLX.ba Piku?

        7 Augusta, 2015 at 19:08 Komentariši
        • Denis | OLX.ba

          Molimo Vas da nam se obratite putem kontakt forme kako bismo Vam pomogli za navedeno pitanje.

          20 Augusta, 2015 at 11:09 Komentariši
          • Gabrijelica

            Nemogu da verifikujem br mob poslat mi je kod kojeg nema nigde kako da resim problem

            9 Jula, 2021 at 15:51
          • Anesa | OLX.ba

            Postovani,

            Vas broj telefona možete verifikovati i tako što ćete sa navedenog broja kontaktirat našu korisničku podršku na broj 033/407-700.

            Lijep pozdrav!

            12 Jula, 2021 at 10:00
      • Nelesaba

        Poštovani,molio bih Vas, ako je moguče da ne dozvoljavate otvaranje novih profila bez verifikacije,pošto u zadnje vrijeme sve više ima ružnih i bezobraznih provokacija od nekih korisnika sa prijavljenim profilom.Na Vaš upit ja ču vam poslati nazive profila koje sam ja blokirao upravo zbog toga.
        lijep pozdrav,

        29 Decembra, 2016 at 20:12 Komentariši
    • sanel

      a sta kada narucite patike i oni vam donesu skroz druge i VI IM PLATITE UZ NJiHOVU pricu kako ce oni poslati one koje smo trazili i sada kada ih zovem ne zele da se jave ili se prave i govore kako oni nisi ti vec koje trazimo vec navodno neki stan ili bla bla bla… kako da vratim svoje strto sam platio ili nek mi da slicne ili bilo kako samo nek bude fer i korektno

      3 Januara, 2016 at 17:49 Komentariši
      • Medha

        Isto sam dozivila od korisnice kely 30 na slici su bile nike tene a poslala mi je tene iz winka…strasno

        17 Aprila, 2017 at 17:22 Komentariši
    • Dsu

      Mozete li mi reci kako mogu nekoga blokirati na piku?

      11 Decembra, 2016 at 12:58 Komentariši
      • Željko Dizdar

        I mene to interesuje. Hvala

        28 Januara, 2017 at 23:05 Komentariši
      • Nadina

        Mene zanima kako mogu nekoga odblokirati…naime,došlo je do nesporazuma,osobu sam blokirala ali pošto sam izbrisala poruke ne znam je sada odblokirati-a htjela bih…kako?….naziv profila znam..

        2 Januara, 2019 at 02:49 Komentariši
    • Necagl

      Kako da veeifikujem svoj broj telefona?

      7 Februara, 2019 at 17:27 Komentariši
      • nedimsap

        Pridružite se diskusiji…

        6 Novembra, 2020 at 21:57 Komentariši
    • Nermin

      Dobro ba ljudi sta je vise sa ovim kolacicima! 10 puta u toku dana udjes i svaki puta obavijest prihvati kolacice a ranije nikada nije iskakalo. Pa zar se ne mogu samo jednom prihvatiti i da zapamti…

      19 Augusta, 2019 at 18:34 Komentariši
  • Bećir

    Dobro objašnjeno :))

    29 Aprila, 2015 at 18:15 Komentariši
  • Ibrahim Kešetović

    Dobar dan poštovani Denis, vezano za ova pravila gore kao što ste naveli o ” zlatnim pravilima sigurnosti ” na olx.ba. Vjerovatno vam je poznata situacija da je nekada prodavač iznevjerio kupca te da je prevario kupca i nije mu poslao željeni artikal uopće dok je recimo kupac uplatio iznos na bankovski račun. Poznato vam je sigurno i to kako recimo ima i ne verifikovanih korisnika ali samo mi recite zašto jednostavno pik ne stane na tu stranu u sigurnost poštenih korisnika i jednostavno ne zabrani objavljivati artikal za prodaju ako mu nije sve 100 % verifikovano pa čak i adresa. Pozdrav

    3 Maja, 2015 at 11:07 Komentariši
    • Denis | OLX.ba

      Želimo Vas obavijestiti da je u mjesecu maju postavljen uslov za objavu artikala, tako da samo korisnici s verifikovanim mobitelom mogu objaviti artikal. Lijep pozdrav.

      28 Maja, 2015 at 14:25 Komentariši
      • Niko

        Molim vas recite mi šta prevarenim kupcima znači verifikovan prepaid mobilni telefon ili mail adresa na Yahoo?

        16 Septembra, 2015 at 08:11 Komentariši
        • Denis | OLX.ba

          Takvi podaci mogu služiti pri provjeri profila prije realizacije kupoprodajte, te nakon realizacije, ukoliko ste prevareni. Potrebno je da znate da je verifikacija broja telefona standardni i prvenstveni metod identifikacije jedinstvenosti profila, online korisničkih računa, kada imate priliku komunicirati sa nepoznatim korisnicima. Verifikovati broj znači unijeti kod koji dospije na navedeni broj telefona, što dokazuje da je taj broj bio u nečijem posjedu, te da ta osoba postoji, odnosno da ne razgovarate sa lažnim profilom.

          30 Septembra, 2015 at 14:22 Komentariši
          • Softic Hajrudin

            molim vas kako mogu prijaviti prevaru od navodno stopsto provjerenog prodavaca koji me prevario i u roku od 5 dana jadnostavno nestao sa stranice a zapisao sam njegov id i naziv

            9 Januara, 2016 at 09:11
          • Denis | OLX.ba

            Iako je OLX administracija u ograničenim mogućnostima, molimo Vas da prijavu, pored prijave policiji, izvršite putem kontakt forme na linku http://www.olx.ba/kontakt

            11 Januara, 2016 at 16:39
          • Dragan

            Kako mogu ostvariti prava posto me je prodavac prevario verifikovan na piku ima nasa prepiska prodo mobtel polovan napiso sve top ko nov ispravan a kamera neispravna i baterija a sad se pravi lud imam i njegov broj

            12 Aprila, 2021 at 21:55
          • Anesa | OLX.ba

            Poštovani,

            Molimo da navedeni slučaj prijavite na e-mail pomoc@olx.ba.

            Srdačan pozdrav!

            13 Aprila, 2021 at 08:59
      • 2302993CR

        Molim vas da suspendujete korisnika ID 1839880 objavljuje oglase za Posao ljudi rade na crno, i duguje radnicima novac. Prevarant i lazov korisnik Gradnjabb. Da drugi nebi ispaštali ko ja i drugi radnici..

        18 Aprila, 2019 at 17:50 Komentariši
        • Anesa | OLX.ba

          Poštovani,

          Na profilu svakog korisnika nalazi se opcija “Prijavi” u kojoj možete obrazložiti svoju prijavu. Kolege će nakog provjere odlučiti kako postupiti dalje i da li je potrebno da korisnik bude sankcionisan.

          Lijep pozdrav!

          19 Aprila, 2019 at 09:29 Komentariši
          • Fadil

            sankcije vaše suloše mjesto da ga brišet vi ga upozoravate a onog ko prijavi dajet kredit to netreba za vaš kredit nema razloga kad on prevari 100 aivišekupac

            13 Februara, 2021 at 14:05
          • Anesa | OLX.ba

            Poštovani,

            Ukoliko imate konkretan slučaj da prijavite molimo da to uradite putem e-maila na pomoc@olx.ba. Upozorenje se dobija kao korak 1, a ukoliko korisnik ne ispravi pogrešku slijedi suspenzija, tako da Vaš opisani proces u praksi ne izgleda unutar procesa OLX.ba. Sigurnost na stranici shvatamo jako ozbiljno i poduzimamo sve što je potrebno da bi bili svedeni na minimum.

            Lijep pozdrav!

            15 Februara, 2021 at 11:28
  • kenan

    odlican je novi pik 🙂

    3 Maja, 2015 at 22:08 Komentariši
    • adi

      Postovanje…prije svega da vas pohvalim i svaka cast pa vas imamo….uz vas se u ovoj drzavi moze i zaraditi koji dinar….jedino imam pitanje i malu zamjerku sto sam sa svog pik profila slao prituzbe na neke artikle (nepostojece, duple artikle,nepostojece artikle) a nikad ni odgovora ni pik kredita…malo ste mi odsutni u zadnje vrijeme 🙂

      3 Jula, 2015 at 17:44 Komentariši
  • amar

    Dobar i pouzdan partner

    5 Maja, 2015 at 22:46 Komentariši
  • Mehmed

    Svaka na mjestu L.P.

    12 Maja, 2015 at 12:18 Komentariši
  • sabin

    sve pohvale

    15 Maja, 2015 at 20:31 Komentariši
  • Jode

    Sve pohvale za ovo!

    18 Maja, 2015 at 18:22 Komentariši
  • adi

    Ima li sansa da ugasim profil i da ga po potrebi upalim a da mi se neizbrisu artikli postavljeni…..ili na neki nacin da ugasim sve artikle da nisu objavljeni na piku dok sam ja na putu

    19 Maja, 2015 at 01:31 Komentariši
    • Denis | OLX.ba

      Mogućnost koja postoji jeste da završite Vaše aktivne artikle, a zatim ih ponovo objavite pri ponovnom korištenju stranice.

      28 Maja, 2015 at 16:16 Komentariši
  • adi

    P.s pik je za 10…bolji od ebaya i drugih evropskih stranica

    19 Maja, 2015 at 01:33 Komentariši
  • Adem

    za svaku pohvalu na brizi za postene korisnike

    19 Maja, 2015 at 10:24 Komentariši
  • tunjalo

    .?

    19 Maja, 2015 at 21:52 Komentariši
  • tarik

    golf2 turbo dizel dvoja vrta crvene sporski na daljinski

    20 Maja, 2015 at 16:47 Komentariši
  • cybernck

    “Ukoliko se radi o autentičnoj slici koju je korisnik uslikao, takve vjerovatno nećete pronaći na internetu, a ukoliko je pronađete, budite slobodni da zaobiđete tog korisnika.”

    Rekao bih da je evidentna greska u recenici. Vjerovatno samo jedno slovo – “ukoliko NE pronadjete” bi trebalo biti “ukoliko JE pronadjete”, zar ne?

    25 Maja, 2015 at 01:20 Komentariši
    • Denis | OLX.ba

      Hvala Vam na ukazivanju na grešku u rečenici. Ispravka je izvršena. Lijep pozdrav.

      28 Maja, 2015 at 14:00 Komentariši
    • Goran

      To JE je takodje nepotrebno dodavati. Pogledajte pravopis, prije nego administraciju pocnete ispravljati!

      23 Juna, 2016 at 11:27 Komentariši
  • nandino

    nažalost što nije vise pik

    28 Maja, 2015 at 07:45 Komentariši
  • vuk

    Imam problem ne mogu se ulogujem, a kad udjem na svoj atrikl pise da sam bio online! Zato vas molim ako nije problem do stranice da blokirate profil jer neko koristi drugi! Hvala

    31 Maja, 2015 at 12:55 Komentariši
  • Jelena

    Pokušala sam da se registrujem. Prvi put je registracija prošla, ali kod prijave stoji da je pogrešna pik šifra ili mail adresa.
    Šta je problem ???

    4 Juna, 2015 at 12:18 Komentariši
  • zajke

    prije 10 dana sam poslao pitanje u vezi kupovine preko PIK,a ,,niko mi nije odgovorio????
    da li radite dostavu težih predmeta (kao što je motor za veš mašinu) boli vas uho za nas i naša pitanja pozz

    9 Juna, 2015 at 11:54 Komentariši
    • Denis | OLX.ba

      Molimo Vas da upite takve prirode postavljate putem kontakt forme na stranici. Dostavljanje artikala iznad 10kg i veličine iznad jednog kubnog metra trenutno nije moguće.
      Ispričavamo se na zakašnjelom odgovoru.

      7 Jula, 2015 at 10:37 Komentariši
  • hana

    Zanima me šta uraditi u sljedećoj situaciji:
    kupite artikal, na slici je nov i sa etiketom, veličina S. Platite cijenu i preporučenu poštu. Nakon 10 dana vam stigne poderan, uništen artikal, veličine M, bez etikete naravno. Dakle, definitivno nije nov, nema etiketu, poslano je puno kasnije nego je trebalo biti… A korisnik od kojeg ste kupili artikal nije “izabrao” vas kao kupca, tako da ne možete ostaviti negativan dojam. 🙁
    Mislim da biste trebali uvesti opciju da se dojam mora moći ostaviti, a ne da vas mora izabrati onj ko vas je namjerno zeznuo. Molim Pik za savjet. LP

    25 Juna, 2015 at 21:09 Komentariši
    • Denis | OLX.ba

      Savjetujemo Vam da pošaljete ponudu za kupovinu artikla, koju Vam kupac treba prihvatiti prije realizacije transakcije. Na taj način ćete biti više zaštićeni. Ispričavamo se zbog zakašnjelog odgovora.

      8 Jula, 2015 at 14:20 Komentariši
  • neno

    Uradio sam zamjenu stege za cirkular sa korisnikom čiji je profila ******* i isti nije ispoštovao dogovor poslao mi je neispravan cirkular što se da primijetiti na fotografijama da je goreo.To je bio njegov predlog za zamjenu međutim sad bježi tvrdi da treba da se to riješi na neki način ali nikako da to riješi.Želio bih znati na koji način pik mi savjetuje da riješim to pošto je moja adresa verifikovana i do sad nisam imao nikakvih problema ali sad imam problem koji ne znam kako da riješim.Profil prevaranta je registrovan na području zapadne hercegovine,Posušje

    12 Jula, 2015 at 10:14 Komentariši
    • Denis | OLX.ba

      Molimo Vas da se obratite putem kontakt forme, te će naš tim razmotriti na koji način može pomoći u navedenom slučaju. Lijep pozdrav.

      13 Jula, 2015 at 15:21 Komentariši
  • ljuki

    Poštovani,

    Kada se odradi prijava prodavca da nije ispoštovao dogovor i sada izbjegava svaki vid komunikacije, Šta uraditi, nakon prijave stoji da ce se razmotriti ali nekoliko dana ništa. Smatram da su kupci na ovaj nači nezaštićeni. Kao što je jedan korisnik i pisao, nemoguće ostaviti negativan dojam jer prodavac odbija prodaju, ukoliko ostaviš javno pitanje korisnik briše negativne komentare gdje drugi korisnici ne mogu da vide o kakvom prodavcu je riječ i nastavlja sa svojim malverzacijama.

    15 Jula, 2015 at 08:51 Komentariši
    • Denis | OLX.ba

      Molimo Vas da se obratite putem kontakt forme sa prijavom problema, kako bismo razmotrili mogućnosti djelovanja. Lijep pozdrav.

      23 Jula, 2015 at 16:56 Komentariši
  • Jasmin

    Pozz,kako prijaviti profile koji su napravljeni za neke malverzacije prepoznam ih npr po lose prevedenom pisanju vjerovatno su stranci u pitanju i prevode na Googlu???

    29 Augusta, 2015 at 17:44 Komentariši
    • Denis | OLX.ba

      Molimo Vas da iskoristite kontakt formu, klikom ovdje. Hvala.

      3 Septembra, 2015 at 16:36 Komentariši
    • Goga

      Meni se već drugi put javlja takav “profil” sa loše prevedenim pisanjem i sa upitom za najskuplji artikal na stranici, tražeći da podatke pošaljem na mail adresu. Prvi put sam “nasjela” i poslala podatke gdje su mi tražili broj Paypal računa, kada sam odbila i dala broj transacijskog računa za uplatu (za koji su mi u banci rekli da ga je “nemoguće” pokrasti) nisu se nikad više javili.
      Ovo pišem da upozorim druge, a moj prijedlog za vas PIK-ovce je da nas više “tjerate” da čitamo pravila sigurnosti.

      20 Oktobra, 2016 at 08:45 Komentariši
      • Denis | OLX.ba

        Hvala Vam na upozorenju i obavještenju drugih korisnika. Preporučujemo da uvijek zaobiđete nejasne upite na lošem našem jeziku, te posebno da ispitate korisnike koji Vam se obraćaju na engleskom jeziku.

        15 Novembra, 2016 at 17:00 Komentariši
  • Niko

    Poštovani,

    preko vas sam kupio auto u Srpcu i tom prilikom sam žestoko prevaren. Falsifikovana servisna knjižica, nema airbagova, i t.d, a ko zna šta još… Čist kriminal. Prije nego sam uspio da reagujem prodavac je obrisao artikal tako da nema nikakvog traga. Takođe on nije odobrio komunikaciju preko OLX-a. Šta učiniti?

    15 Septembra, 2015 at 09:01 Komentariši
    • Denis | OLX.ba

      Molimo Vas da se obratite nadležnim organima, odnosno policiji, od koje bismo trebali dobiti službeni zahtjev za isporuku podataka o profilu, te ćemo na isti odgovoriti u rekordnom roku.
      Kada je u pitanju odgovornost korisnika i njegovo buduće korištenja OLX-a, molimo Vas da nam se obratite putem kontakt forme opisom slučaja koji Vam se dogodio, kako bismo razmotrili kako možemo da reagujemo.

      18 Septembra, 2015 at 10:18 Komentariši
  • benzema8

    zelim da promjenim svoje korsinicko ime ,molim za pomoc

    17 Septembra, 2015 at 12:22 Komentariši
    • Denis | OLX.ba

      Molimo Vas da se za takve upite obratite putem kontakt forme.

      18 Septembra, 2015 at 10:10 Komentariši
      • nada

        zelim da promjenim svoje korsinicko ime, nikename ,molim za pomoc

        22 Oktobra, 2015 at 13:17 Komentariši
        • Denis | OLX.ba

          Molimo Vas da se obratite putem kontakt forme za sve upite vezane za Vaše korištenja OLX-a, a posebno korisničkog računa.

          4 Novembra, 2015 at 13:58 Komentariši
          • eldina_h74

            kako promijeniti ime na piku umjesto eldina_h74 da bude lili_56

            7 Januara, 2016 at 21:19
          • Denis | OLX.ba

            Molimo Vas da nam se s takvim zahtjevom obratite putem kontakt forme.

            11 Januara, 2016 at 16:27
  • mersad

    Vertikaciju email adrese

    28 Septembra, 2015 at 12:44 Komentariši
  • zagondzija

    Molim Vas, na koji način da spriječim da bilo šta da pokušam da otvorim na Vašoj stranici, otvaraju mi se neke bezvezne reklame i nemogu iz prve da uđem što sam htio da otvorim! Hvala!
    Inače ste najbolji, preko Vas sam uspio riješiti dosta stvari u životu! Pozz

    28 Oktobra, 2015 at 00:51 Komentariši
    • Denis | OLX.ba

      Molimo Vas da nam navedete, ukoliko i dalje imate takve probleme, screenshot problema, te ga pošaljete putem kontakt forme na stranici. Veoma nam je drago zbog takvog iskustva. Upravo zbog takvih stvari i postojimo.

      23 Novembra, 2015 at 11:44 Komentariši
  • Adnan

    POZZ
    NI KRIV NI DUZAN BRUTALNO SAM IZVRIJEDJAN !
    PRODAVAO JE RADIO ;ZA 50 KM, PITAO SAM :DA LI MOZE ZA 30
    a on mi je poceo psovati sve po spisklu.
    Kako da tu osobu sprijecim da psuje i da me uznemirava?Sigurno je i drugima to radio!
    unaprijed hvala

    30 Decembra, 2015 at 00:26 Komentariši
    • Denis | OLX.ba

      Potrebno je da se obratite putem kontakt forme, navodeći link konverzacije, te Vam savjetujemo da svaku takvu konverzaciju okončate iskorištavanjem opcije “Blokiraj korisnika”.

      11 Januara, 2016 at 16:31 Komentariši
  • Admir

    Pozdrav. Jedna osoba je saznala pasvord moga profila, ulogovao se i sada koristi moj profil, a koristim ga i ja naravno. Promijenio sam pasvord, medjutim vidim da ta osoba opet moze da koristi moj profil, vidim u porukama da koristi, pa ako postoji ikakva mogucnost da se to rijesi, bio bih zahvalan ? Lijep pozdrav.

    14 Januara, 2016 at 20:03 Komentariši
    • Denis | OLX.ba

      Molimo Vas da nam se obratite putem kontakt forme sa upitom vezanim za korisnički profil.

      29 Januara, 2016 at 12:58 Komentariši
  • Sandra

    Brisanje Pik profila je izgleda nemoguća misija. Malo je bezveze što nemate tu opciju u svojim postavkama. Nije isto obrisati samo artikl i dalje ostaje pik profil sa svim mojim ličnim podatcima. Mislim pitanje je kako da obrišem Pik račun ??? Nije OK da to ne mogu…

    15 Januara, 2016 at 11:12 Komentariši
  • omt

    Mozeteli mi pomoci,imao sam pik. profil koji je uredno radio.Prije dva-tri dana kada se hocu prijaviti na svoj pik.profil pise sljedece “Pogrešno OLX ime, email ili password, pokušajte ponovo”.Sta da uradim,molim vas da mi pomognete?
    Unaprijed zahvalan vas korisnik.

    21 Januara, 2016 at 15:58 Komentariši
  • emina

    Super

    27 Februara, 2016 at 09:22 Komentariši
  • hare jare

    Kako da se nekim ljudima napise da nije artikl na zamjenu

    4 Marta, 2016 at 11:37 Komentariši
  • sebina00

    Može li se promijeniti ime?

    10 Aprila, 2016 at 12:35 Komentariši
    • Denis | OLX.ba

      Promjena korisničkog imena je moguća ukoliko ste OLX PRO korisnik. Za više informacija Vas molimo da posjetite stranicu http://www.olx.ba/pro, te da nas kontaktirate putem kontakt forme.

      18 Maja, 2016 at 13:06 Komentariši
  • jasmin

    Dobio sam negativan dojam tek nakon godine dana od prodaje artikla,s tim da je kupac koristio godinu dana taj artikal,koji je medjutim i pokvario,da bi mi ostavio negativan dojam,pa me zanima kako i na koji nacin da se zalim na to i da mi se ponisti taj dojam jer nije po pravilu ostavljen,i to nakon godinu dana?Kako da rijesim to ,molim vas na odgovor sto prije,unaprijed hvala

    18 Aprila, 2016 at 23:23 Komentariši
  • goran

    Svaka cast za sve sto.nam omogucavate i zelim vam isto takkvu fin.zaradu.pozz

    23 Juna, 2016 at 14:19 Komentariši
  • nize933

    zasto se nemogu prijaviti na profil samo me izbaci na pocetnu stranicu

    9 Oktobra, 2016 at 21:04 Komentariši
  • Ivona

    Koliko vam treba da sankcionirate lažni profil, jer nas cijeli dan ljudi uznemiravaju, budući da se netko neslano želio našaliti i dao brojeve telefona lažne (tj. naše)? Uznemiravaju se ljudi koji rade i koji nemaju vremena za ovakve gluposti. Kako je moguće da netko verificira tuđi broj mobitela? Pripazite na ovakve stvari

    19 Oktobra, 2016 at 11:40 Komentariši
    • Amer | OLX.ba

      Poštovana,

      molimo Vas da se obratite putem pomoc.olx.ba ili na mail pomoc@olx.ba te proslijedite OLX ID broj oglasa kako bismo mogli izvršiti provjere.

      19 Oktobra, 2016 at 11:42 Komentariši
      • Ivona

        Hvala Vam na odgovoru, poslala sam prijavu na ovaj mail.

        LP

        19 Oktobra, 2016 at 12:05 Komentariši
  • frenk007

    Zasto ja nisam dobio novu medalju za vise od 10 transakcija jos uvijek mi je zelena za vise od 4 transakcije

    10 Novembra, 2016 at 21:15 Komentariši
    • Amer | OLX.ba

      Poštovani,
      medalje se vežu za broj dojmova na profilu. Nakon 10 pozitivnih dojmova, prikazat će se i nova medalja. Lijep pozdrav!

      11 Novembra, 2016 at 10:48 Komentariši
  • enes

    nadam se da kao dugogodisnji korisnik mogu predloziti da se uz prijavu novih a i starih korisnika moraju navesti svi podaci o identitetu kako bi se smanjile mogucnosti prevare i da se takve osobe ne mogu vise prijaviti po drugim imenom
    molim vas da korisnike obavjestite da tacno napisu sve vezano za artikle da ne bude( iphone otkljucan a pod detaljno zakljucan)(kao novo a pocijepana postava itd.
    lijep pozdrav

    13 Decembra, 2016 at 17:52 Komentariši
  • Gordana Bošković

    Poštovani,
    već desetak puta mi se dešava da mi se javljaju “stranci” (pišu na engleskom i drugim jezicima) vezano za najskuplji artikal na profilu, tražeći da im dostavim “podatke” na njihov mail. Svi su novi korisnici, svi su neverifikovani profili i nemaju nikakve transakcije na profilu. U pitanju je klasična prevara i to mi je jasno. Ovim putem vam sugeriram, ako ste u mogućnosti, pored ovih objavljenih upozorenja o sigurnosti i zaštiti, da napravite još neki vid upozorenja za ostale korisnike odnosno da nađete način da “natjerate” korisnike da pročitaju upozorenja o sigurnosti i zaštiti još jednom. Lijep pozdrav

    28 Januara, 2017 at 11:53 Komentariši
  • Halida

    zdravo ja bih da vas zamolim da mi objasnite sta da radim jer nemogu da se prijavim na svoj profil na piku.Sve sam radila al ne ide .Slijedila sam sva njihova uputstva za verifikaciju emaila i lozinke jer kad god ukucam uvjek mi izbaci da je pogfesno .Molim za pomoc

    2 Februara, 2017 at 12:00 Komentariši
  • modly

    francisroberts – Ponovno jedan od likova koji pokusavaju prevariti ljude… Molim administraciju da reagira. Hvala

    2 Marta, 2017 at 10:29 Komentariši
  • Misa

    Molim Vas kako da zastitim slike jer sam primjetio da mi jedan korisnik preuzima slike i stavlja na svoj zid. Hvala

    5 Marta, 2017 at 22:08 Komentariši
  • dzida62

    Bilo bi dobro kad bi se promjenile postavke u smislu da svi mogu promijeniti ime bez problema ili kompliciranih zahtjeva, da na vidljivom mjestu postoji opcija -deaktiviraj profil i sl.
    Pozdrav

    14 Marta, 2017 at 10:35 Komentariši
  • Davor

    Prijavio bih korisnika saver,sa kojim sam pregovarao preko poruka na piku i privatnog mail za vikendicu,hvala Bogu nisam oštećen,ali on ima privatni mail i broj mobilnog.Sad vidim da je prevara i da je korisnik suspendovan i da li imate vise informacija o korisniku saver?

    22 Marta, 2017 at 15:10 Komentariši
    • Linda

      19.03.isti taj je meni pisao za vikedicu. Evo danas AllenTuck isti slucaj za bundu. To se desava bar 2-3x mjesecno. Ja ih blokiram,ali smatram da bi trebalo da se takvi korosnici od strane PIK-a odmah prepoznaju i suspenduju. Ako ce neko ozbiljno trgovati,neka pik ima sve podatke detaljne o korisniku u slucaju neke zloupotrebe a da drugim korisnicima ne budu dostupni svi ti podaci.

      26 Marta, 2017 at 11:45 Komentariši
  • luka jotanovic pik ime laki13

    postovani zadnja dva dana nemogu uci na pik otvori mi stranic i kad ukucam artikal samo izbaci crvenim slovima nije bezbedno i zasto nemogu dodati jos slika na artikal fasade ako imam pik kredita,hvala unapred na odgovoru laki13

    13 Aprila, 2017 at 15:23 Komentariši
  • IMRA

    Obratio mi se jedan korisnik ali kada sam ušla na njegov profil suspendovan je????

    29 Augusta, 2017 at 20:39 Komentariši
  • Ivana1307

    Zasto je moj artikl izbrisan kad ima vise njih koji prodaju isto, i njihovo nije izbrisano nista fer

    26 Februara, 2019 at 08:11 Komentariši
  • Ognjen Lukajic

    Postovani,htio bih da prijavim korisnika ninja 1967 koji me je prevario tako sto mi je preko vase dostave poslao neispravnu busilicu koju sam platio a zatim izbrisao artikl.Molim vas da hitno reagujete

    27 Februara, 2019 at 20:17 Komentariši
    • Anesa | OLX.ba

      Poštovani,

      Molimo da navedeno prijavite na: pomoc@olx.ba.

      Lijep pozdrav!

      7 Marta, 2019 at 11:38 Komentariši
  • sako55

    Dobar dan molim vas da izbrisete moj profil sako55jer sam suspendovan bez razloga, gospodja Marica mi je dozvolila putem sms da joj prodam stan ali očigledno sam nasjeo na igru bolesne žene .
    Ujedno se izvinjavam svim korisnicima kojim sa slao poruke Hvala

    12 Aprila, 2019 at 12:54 Komentariši
    • Anesa | OLX.ba

      Poštovani,

      Molimo da navedeno pošaljete našoj korisničkoj podršci putem linka: https://pomoc.olx.ba/hc/bs/requests/new?ticket_form_id=118285#top.

      Hvala na razumijevanju i lijep pozdrav!

      15 Aprila, 2019 at 09:40 Komentariši
      • sako55

        Hvala na odgovoru ali linku za pomoć nije vam u funkciji. Stoga molim vas da izbrisete moj profil sako 55.
        Hvala

        15 Aprila, 2019 at 17:36 Komentariši
        • Anesa | OLX.ba

          Poštovani,

          Link je u funkciji, ali možete se javiti i putem e-maila pomoc@olx.ba. Također, u okviru Vašeg profila u postavkama – korisničke informacije imate opciju za brisanje profila.

          Lijep pozdrav!

          16 Aprila, 2019 at 09:22 Komentariši
          • sako55

            Hvala na odgovor pokusao sam da obrisem profil ali ne mogu da otvorim profil podatke ni oglase. Samo prijava i odjava Hvala,srdacan pozdrav iz Kreševa

            23 Aprila, 2019 at 14:49
  • Fatima

    Htjela bih objaviti artikal za prodaju ali ne mogu da verifikujem broj telefona. Uporno mi ponavlja da je više puta korišten. Molim da verifikujete broj tel. Hvala pozdrav!

    17 Maja, 2019 at 08:58 Komentariši
    • Anesa | OLX.ba

      Poštovana Fatima,

      Molimo da se javite na pomoc@olx.ba da kolege mogu izvršiti provjeru o čemu je riječ i da Vam pomognu izvršiti verifikaciju.

      Lijep pozdrav!

      20 Maja, 2019 at 09:25 Komentariši
  • Darija

    Poštovani,

    Na koji način mogu da “prijavim” nečiji broj mobilnog telefona?
    Naime, broj mobilnog telefona koji je inače službeni broj u jednom preduzeću je iskorišten kao kontakt broj na jednom profilu na PIK-u, te zbog oglasa o prodaji, poruke i pozivi stižu na poslovni broj telefona osobi/osobama koje apsolutno nemaju veze sa nalogom na PIK-u i prodajom artikala na istom.
    Unaprijed hvala!

    22 Maja, 2019 at 11:52 Komentariši
    • Anesa | OLX.ba

      Poštovana,

      Molimo da se za navedeno javite na pomoc@olx.ba ili broj telefona 033/407-702.

      Lijep pozdrav!

      22 Maja, 2019 at 13:51 Komentariši
  • Džavid Ganić

    Pozdrav
    Poslao naručeni artikal i korisnik “jedannula” neće da preuzme iako je sve dogovoreno i sve sam ispoštovao sa moje strane.
    Molim vas da istog sankcionište.
    Kako da mu ostavim negativni dojam?

    24 Maja, 2019 at 14:28 Komentariši
    • Anesa | OLX.ba

      Poštovani,

      Molimo da navedeno pošaljete na pomoc@olx.ba.

      Lijep pozdrav!

      27 Maja, 2019 at 09:33 Komentariši
  • Aida

    Poštovani, ne mogu da objavim slike uz artikal ,traži mi potvrdu memorije.Pošto se nisam složila sa potvrdom uvida u memoriju, otišla dalje, sad to ne mogu da nađem, pa da potvrdom da bih mogla objavljivati slike.
    Lp

    29 Maja, 2019 at 19:59 Komentariši
    • Anesa | OLX.ba

      Poštovana,

      Molimo da se sa navedenim upitom javite na pomoc@olx.ba.

      Lijep pozdrav!

      30 Maja, 2019 at 09:33 Komentariši
  • Miloš

    Vipautocentar garantuje za svoje dijelove i kazu da su novi, prilikom narudzbe dostavili su mi Hladnjak vode motora za Insigniu 2009 2.0 118 KW automatik, koji je na prvi pogled izgledao normalno, stavili smo ga na auto posle par stotina kilometara ulje iz hladnjaka je pocelo curiti, kada smo skinuli hladnjak vidilo se na njemu da je ofarban i repariran a ulje je izbijalo na sve strane, sada sam morao promjeniti ulje u mjenjacu i kupiti novi Hladnjak, zato sto su oni na moje primjedbe napisali da to nije moguce i da ne garantuju za hladnjake, posto se kod njih ne moze ostaviti dojam ovako zelim da upozorim kupce koji bi saradjivali sa njima da znaju na sta su spremni!

    25 Juna, 2019 at 18:08 Komentariši
  • veronika

    pošovani,
    promjenila sam broj teleona, a e mail zaboravila.
    Aktivni oglas postoji, sa novim brojem u oglasu.
    Imam mobilnu aplikaciju, te sam bez problema pristupala proilu. Od prije par dana mi je to onemoućeno. Kao ponovo aktivirati proil ili stari brisati, a napraviti novi

    7 Jula, 2019 at 16:18 Komentariši
    • Anesa | OLX.ba

      Poštovana,

      Molimo da se za navedeni problem javite na pomoc@olx.ba.

      Lijep pozdrav!

      8 Jula, 2019 at 12:58 Komentariši
  • Muhammed

    Lijep pozdrav, imam prijedlog u vezi unapredenja pik stranice vezan je za prijavu artikla, bilo bi dobro da se nakon navedenog razloga prijave necijeg artikla tipa: prijava da je artikal prodan a nije skinut s pika moze uz navedeni razlog prijave okaciti fotografija sa dokazom jer u suprotnom nije moguce dokazati da je artikal prodan, zbog toga sto mnogi ne postavljaju javna pitanja nego salju privatne poruke. hvala

    25 Jula, 2019 at 17:11 Komentariši
  • Zarko

    Postovani,zasto nisam u mogucnosti da ostavim negativan dojam kao kupac proizvoda,jer nije navedena istinitost proizvoda koji se prodavao!
    Ja kao kupac cu moci da ostavim dojam tek nakon njegovog dojma,sto on nikada nece ostaviti!””””Vi, kao kupac, ćete moći ostaviti dojam tek nakon što prodavač ostavi svoj dojam””””””
    Mislim da to nije fer i korektno!

    13 Septembra, 2019 at 06:17 Komentariši
    • Amer | OLX.ba

      Poštovani,
      prodavač ima mogućnost da u roku od 10 dana prvi ostavi dojam. Ukoliko dojam ne ostavi u roku od 10 dana, kupcu se također otvara mogućnost ostavljanja dojma. Potrebno je da sačekate navedeni period, koji je ostavljen kako bi se mogao postići eventualni dogovor, u slučaju nesporazuma.
      Lijep pozdrav!

      13 Septembra, 2019 at 09:16 Komentariši
      • Zarko

        Ok,hvala na odgovoru! Sacekacu taj period !

        13 Septembra, 2019 at 14:42 Komentariši
  • Zmaj811

    Molim vas možete li mi reći kako da prosljedim sliku ugovora i vlasničku knjigu jer u prijavama imam opciju samo pisanja teksta
    A na osnovu riječi pisani ne poduzimate ništa
    Auto je prodan prije dva tijedna al je i sada obijavljan kao da se prodaje a to je obijavljeno od 5 mjeseca ! Bio je na dvije različite stranice sa jedne je izbrisan al na drugoj je i sada a koliko mogu primijetiti ovu odavno vlanik ne otvara

    5 Oktobra, 2019 at 23:12 Komentariši
    • Anesa | OLX.ba

      Poštovani,

      Možete nam se javiti putem e-maila na: pomoc@olx.ba

      Lijep pozdrav!

      7 Oktobra, 2019 at 15:45 Komentariši
  • nimetr

    JaskoBato
    Lokacija – Tuzlanski, Tuzla
    Datum registracije 30.01.2010.
    ID korisnika 63365

    narucio sam artikl solarni reflektor sa senzorom pokreta jer ga tako reklamira i porucim on mi posalje, ali ne taj koji sam trazio vec neki bez senzora pokreta, a naplati ga kao taj sa senzorom, sto znaci da je lazov i prevarant. Posalje nesto sto sigurno nebi kupio da mi je napomenuo da je bez senzora nebi ga ni kupio i sada nece da kontaktira blokirao me. Zar treba da vam takvi kvare poslovnost.

    10 Oktobra, 2019 at 18:17 Komentariši
  • abio

    Kada šaljem BH post expres sve ide dobro do novac od otkupnine čekam po 20-30 dana, konkretno artikal od 16.12.2019 nisam još naplatio a iz BH pošte ne odgovaraju na upite.

    6 Februara, 2020 at 22:22 Komentariši
    • Anesa | OLX.ba

      Poštovani,

      OLX podrška je tu da pomogne u takvim situacijama i uvijek je na raspolaganju. Molimo da nam se da ID brojem navedene pošiljke javite na e-mail: pomoc@olx.ba. Nakon što kolege izvrše provjeru sa BH Post Expressom poslat će Vam povratnu informaciju.

      Hvala na razumijevanju i lijep pozdrav!

      7 Februara, 2020 at 15:28 Komentariši
  • kukunjesce

    Kako prijaviti bezobraznog kupca koji je poručio robu, ja mu poslao robu putem prijatelja, a on se onda ne javlja danima na telefon i neće da preuzme robu? Smatram da je neozbiljan, jer smo dan ranije nego što sam poslao robu sve dogovorili. Prijavio bih ga zbog drugih korisnika, da ga izbjegavaju.

    14 Februara, 2020 at 10:14 Komentariši
    • Anesa | OLX.ba

      Poštovani,

      Prijavu možete izvršiti putem e-maila: pomoc@olx.ba. Molimo da u prijavi navedete više detalja i naziv profila korisnika kojeg prijavljujete.

      Lijep pozdrav!

      14 Februara, 2020 at 16:43 Komentariši
  • Anja

    ne mogu verificirati broj mobitela. radi se o HR broju mobitela.

    17 Februara, 2020 at 08:32 Komentariši
    • Anesa | OLX.ba

      Poštovana,

      Ukoliko ste broj unosili u formatu +385, te isti i dalje ne prolazi, molimo da naše kolege iz podrške pozovete sa broja koji pokušavate verifikovati da bi Vam ručno mogli izvršiti verifikaciju. Broj korisničke podrške je +387 33 407 702.

      Lijep pozdrav!

      17 Februara, 2020 at 09:57 Komentariši
  • Bojana

    Kako da prijavim oglas ?

    27 Aprila, 2020 at 13:30 Komentariši
    • Anesa | OLX.ba

      Poštovana,

      Na svakom artiklu se nalazi opcija “Prijavi” pomoću koje može prijaviti određeni oglas. Ukoliko npr. pristupate putem desktop računara navedena opcija se nalazi ispod imena korisnika i opcija kao što su telefon, poruka…

      Lijep pozdrav!

      27 Aprila, 2020 at 14:24 Komentariši
  • Bojana

    Kako bih mogla da prijavim oglas ?

    27 Aprila, 2020 at 19:00 Komentariši
  • Mira

    Molim Vas kad je dislo do postavke mogu profila sve je bilo i redu.Ali došlo je do VERIFIKOVANJA ALI MENI JE POSLAT BERIF.KOF KOJI JE U VLASNISTVU OSTALIH KOM DTE VEC DALI..NAKON 2 DANA TRAZENJA OD VAS DA MI POSALJETE OPET VER.KOD POSLALI STE MI OPET BR KOJI STE DALI OKOLO I KOJI MI NIJE POMOGAO …..SAD VAS MOLIM DAJTE MI POSALJITE VER.KOD DA POKRENEM PROFIL MOLIM VAS!!!!!!!

    3 Maja, 2020 at 22:40 Komentariši
    • Anesa | OLX.ba

      Poštovani,

      Molimo da se javite našoj korisničkoj podršci na e-mail: pomoc@olx.ba ili broj telefona 033/407-702.

      Lijep pozdrav!

      5 Maja, 2020 at 09:52 Komentariši
  • Seid Hasanovic

    Pozz htio bi da prijavim profil samirlela osoba koristi moj broj telefona neznam kako molim vas da reagujete lp

    7 Maja, 2020 at 23:17 Komentariši
    • Anesa | OLX.ba

      Poštovani,

      Molimo da pozovete našu korisničku službu na broj 033/407-702. Pozovite sa broja telefona za koji kažete da je upotrijebljen na drugom profilu, da bi kolege mogle potvrditi da broj pripada Vama.

      Lijep pozdrav!

      8 Maja, 2020 at 09:27 Komentariši
  • aknarb

    Ja se ne mogu nikako ulogovati na svoj racun postojeci niti otvoriti novi.
    A ne dobijam novu sifru na mail vec danima.
    Molim pomoc
    Pozz

    12 Maja, 2020 at 17:03 Komentariši
    • Anesa | OLX.ba

      Poštovani,

      Molimo da pozovete našu korisničku podršku na broj 033/407-702 ili im se javite na e-mail: pomoc@olx.ba.

      Lijep pozdrav!

      13 Maja, 2020 at 09:12 Komentariši
  • Tessa

    Trenutno pregovaram sa kupcem svog artikla. Uplatu očekujem putem banke. Ali sad vidim da je ovdje “suspendovan” – sa mnom komunicira putem maila. Nije mi jasno zašto neko može biti suspendovan. Da li da šaljem podatke za uplatu?

    15 Jula, 2020 at 15:05 Komentariši
  • Natasa

    Ja zelim da se zalim na sve cesce provokacije,neprofesionalnost,zezanje ili kako vec to da nazovem.? Cast ozbiljnim ljudima ali u zadnje vrijeme se javljaju ljudi koji bukvalno naruce,pa traze da mjerite ili slikate sto puta i onda se uopste ne jave. Nisam.dugo ovde ali ovo se prosle godine nije dogadjalo. Trebali bi pronaci nacine da sumnjive profile blokirate. Svi smo ovde jer zelimo nedto da prodamo a ne da nam neko oduzima vrijeme. I zaista pik postaje neozbiljan zbog takvih ljudi. Evo juce za 4 artikla pitanja i zezanje samo. Ako mi postujemo pravila onda uprava Pika ili marketing neka ispostuje ili zastiti korektne klijente. Takodje.ima duplih profila. Javi se sa jednom i kaze rszmislit ce pa se javi sa drugog i trazi da se spusti cjena. Tipicna prevara. Meni je to uradila djevojka za Monin kaput. Ima profil registrovan u banja luci a i u bijeljini ista osoba. Hocu da je prijavim? Kako? Imam njen broj tel.

    9 Augusta, 2020 at 14:23 Komentariši
    • Anesa | OLX.ba

      Poštovana,

      OLX.ba ima različite mehanizme kada su u pitanju novoregistrovani profili i profili koji kreiraju spam poruke na stranici. Nažalost, mi ni na koji način ne možemo uticati na to da ukoliko korisnik postavlja dodatna pitanja i ne odluči se na kupovinu, da ga sankcionišemo, jer to ne spada u kršenje pravila. Vašu prijavu i pismeni prigovor možete izvršiti na ovom linku: https://pomoc.olx.ba/hc/bs/requests/new?ticket_form_id=118285#top.

      Lp.

      10 Augusta, 2020 at 09:14 Komentariši
  • ShltanijaMahi

    Kako ukucati kod, poslije uplate kredita

    16 Augusta, 2020 at 20:52 Komentariši
    • Anesa | OLX.ba

      Poštovani,

      Molimo da kontaktirate našu korisničku podršku putem e-maila na: pomoc@olx.ba ili broja telefona 033/407-702.

      Srdačan pozdrav!

      17 Augusta, 2020 at 09:20 Komentariši
  • ShltanijaMahi

    Kako upisati kod?

    16 Augusta, 2020 at 20:52 Komentariši
  • Natasa

    Kako mogu prijaviti odredjene korisnike?

    19 Augusta, 2020 at 17:26 Komentariši
    • Anesa | OLX.ba

      Poštovana,

      Vašu prijavu možete poslati putem e-maila na: pomoc@olx.ba.

      Lijep pozdrav!

      20 Augusta, 2020 at 09:47 Komentariši
  • Sendi74

    Poštovanje,postoji li opcuja da prijavim korisnika

    11 Septembra, 2020 at 17:50 Komentariši
    • Anesa | OLX.ba

      Poštovani,

      Vašu prijavu možete poslati putem e-maila na: pomoc@olx.ba.

      Lijep pozdrav!

      14 Septembra, 2020 at 15:21 Komentariši
  • Boris

    vec treci put sam prevaren dal administracija radi ista po tom pitanju????

    2 Oktobra, 2020 at 16:39 Komentariši
    • Anesa | OLX.ba

      Poštovani,

      Molimo da kontaktirate našu administraciju i prijavite slučaj putem e-maila na: pomoc@olx.ba.

      Lijep pozdrav!

      7 Oktobra, 2020 at 09:14 Komentariši
  • Vedrana

    Zdravo, treba mi pomoc. Uplatila sam avans za vrata. Gospodin je uzeo novac, rekao da nece doci, a pare ne zeli da vrati. Sta da uradim?

    7 Oktobra, 2020 at 13:12 Komentariši
    • Anesa | OLX.ba

      Poštovana,

      Ukoliko ste konverzaciju vodili unutar OLX poruka, molimo da nam se javite na e-mail: pomoc@olx.ba. Navedite naziv Vašeg profila i objasnite detaljnije navedenu situaciju.

      Lijep pozdrav!

      12 Oktobra, 2020 at 11:04 Komentariši
  • radenko piljagic

    zasto nemam na profilu opciju da prijavim korisnika prevaranta koji poruci robu i posaljem mu putem olx dostave, a on se onda ne javlja da preuzme posiljku,..

    27 Oktobra, 2020 at 10:12 Komentariši
  • nedo

    je jedan obični prevarant i ne kupujte od njega nista- prevarant .

    27 Novembra, 2020 at 14:12 Komentariši
  • Crniprinc1199

    Juče sam imao prvi put pokušaj na olx,naručio sam paket pošiljalac nije naveo da otvorim paket prije preuzimanja i iznos veći da platim od navedenog.iako sam i dalje bio zainteresovan za pošiljku poslao sam mu poruku da to ispravi u pošti on me za uzvrat blokira na piku i na telefonu kao i na viberu a ja mu za uzvrat vratim paket nazad,posle sam prijavio na olx pokušaj prevara vidim da je sad suspendovan njegov profil pretpostavljam da nisam jedini koji je bio pokušan prevaren

    22 Januara, 2021 at 16:25 Komentariši
  • Vladimir

    Postovani,

    Obratite paznju na sigurnost vasih oglasa. Od juce po obnavljanju oglasa koje sam postavio vec 2x je na nacin phishinga trazeno da ostavim podatke moje kartice od tekuceg racuna. Jednom su me kontaktirali putem vibera (broj telefona koji me je kontaktirao je iz Ukrajine) a drugi put preko PIK poruka mi je trazen direktan kontakt na e-mail.

    Pozdrav

    SVladimir

    15 Februara, 2021 at 14:56 Komentariši
  • Musaib Dzinovic

    Srdačan pozdrav.
    Zanima me da li je spam trenutna opcija mogucnosti narudžbe artikla gdje kupci ne ostavljaju svoje podatke preko poruke nego samo poruce artikal i ta obavijest dodje u smislu poruke gdje se treba potvrditi pošiljka u narednih 48 h. Nisam se susretao do sada sa time pa me zanima da li je neka malverzacija.

    24 Februara, 2021 at 18:13 Komentariši
    • Anesa | OLX.ba

      Poštovani,

      Iz Vašeg komentara zaključujemo da se radi o opciji OLX integrisane dostave, gdje Vi kao prodavač narudžbu trebate samo potvrditi, bez potrebne komunikacije sa kupcem ili pozivanja kurira. U svakom slučaju ukoliko želite detaljniju provjeru molimo da kontaktirate našu korisničku podršku putem telefona na broj 033 407 700.

      Srdačan pozdrav!

      25 Februara, 2021 at 09:32 Komentariši
  • Mario

    su prevaranti, prekjučer sam im uplatio 50 km, za seminarski rad i od tada se ne javljaju.

    5 Marta, 2021 at 12:34 Komentariši
    • Benjamin | OLX.ba

      Poštovani,

      zaista nam je žao ukoliko je kupoprodaja neispoštovana. Molimo Vas da nas kontaktirate putem forme na ovom linku kako bismo bili u mogućnosti adekvatno odgovoriti na Vaše obraćanje.

      Lijep pozdrav.

      8 Marta, 2021 at 09:34 Komentariši
  • Stanko

    Postoje prevare u ponudama za posao , i to se nema gdje prijaviti .

    2 Aprila, 2021 at 21:32 Komentariši
  • nikolina123v

    sta se desi kada slucajno porucite artikal od suspendovanog korisnika??

    27 Aprila, 2021 at 15:58 Komentariši
    • Amer | OLX.ba

      Poštovani,
      savjetujemo da nam se svakako obratite na pomoc@olx.ba, sa informacijama o Vašem profilu te naručenom artiklu a kako bismo mogli izvršiti provjere.
      Lijep pozdrav!

      29 Aprila, 2021 at 09:49 Komentariši
  • DARIO

    kako prijaviti korisnika? ocigledno covijek smara sve redom da mu se odgovori na mail adresu da bi zloupotrebio podatke. sifra korisnika je: thomposn234 ID 1856914

    3 Maja, 2021 at 21:21 Komentariši
    • Amer | OLX.ba

      Poštovani,
      našoj podršci korisnicima se možete obratiti na pomoc@olx.ba ili putem kontakt forme na stranici pomoc.olx.ba
      Lijep pozdrav!

      11 Maja, 2021 at 15:49 Komentariši
  • Mirza

    Sa broja +40 737 273 099 sam dobio poruku na WhatsApp da dostavim broj žiro računa radi određene uplate.
    Da li je moguće zaštiti korisnike PIK-a od ovakvih napada prevaranata ?
    lp

    5 Jula, 2021 at 14:25 Komentariši
  • alija

    zasto nema dojmova kada se transakcije vrse putem olx -zapocni -narudjbu-

    23 Jula, 2021 at 22:44 Komentariši
    • Anesa | OLX.ba

      Poštovani,

      sistem dojmova vezan za OLX dostavu je i dalje u fazi implementacije. Kolege iz tehničkog tima rade na potpunom redizajnu sistema dojmova, gdje će dojmovi putem OLX dostave biti dodatno istaknuti na profilima korisnika. Prema tome, dojam koji Vam ostavi Vaš kupac putem OLX dostave, za sada je prikazan na artiklu, pod rubrikom “Dojam”.

      Za standardnu razmjenu dojmova, potrebno je na trenutnom artiklu odabrati opciju “Završi prodaju”, te putem opcije “Objavi ponovo” izvršiti novu objavu. Na taj način, Vaš kupac može odabrati opciju “Kupi artikal”, te pristupiti klasičnoj razmjeni dojmova.

      Hvala Vam na iskazanom razumijevanju.

      26 Jula, 2021 at 08:56 Komentariši

Post a Comment