Top
Potpisan ugovor za razvoj e-tržišta u BiH - OLX blog
fade
6400
post-template-default,single,single-post,postid-6400,single-format-standard,eltd-core-1.2.1,flow-ver-1.7,,eltd-smooth-page-transitions,ajax,eltd-grid-1300,eltd-blog-installed,page-template-blog-standard,eltd-header-vertical,eltd-sticky-header-on-scroll-up,eltd-default-mobile-header,eltd-sticky-up-mobile-header,eltd-dropdown-default,wpb-js-composer js-comp-ver-6.4.2,vc_responsive

Potpisan ugovor za razvoj e-tržišta u BiH

Danas je u sjedištu  OLX.ba održana press-konferencija u povodu potpisivanja ugovora koji najavljuje brojne projekte namijenjene unaprjeđenju e-tržišta u BiH.

Potpisivanju su prisustvovali predstavnici OLX.ba, nosioca projekta MarketMakers, udruženja BIT Alijansa, DHL Expressa, Monri Paymentsa i Lilium agencije.

Zajednički projekat ima za cilj kreiranje novih radnih mjesta u segmentu e-trgovine (prodaji, marketingu, IT, dostavi itd.). Ukupna vrijednost projekta je 135.838,00 KM, a planirano je da bude realiziran kroz 16 mjeseci aktivnosti.

Ideja je inicirana od strane MarketMakers projekta kojeg podržava Vlada Švicarske, a čiji je cilj poboljšati mladima pristup unosnim i pristojnim mogućnostima zapošljavanja.

MarketMakers je dio portfolia programa zapošljavanja mladih Vlade Švicarske koji provodi konzorcij Helvetas Swiss Intercooperation i Kolektiv d.o.o. (Posao.ba).Globalni trendovi nam pokazuju da se organizacija prodaje robe i usluga okreće sve više prema e-trgovini u kojoj BiH zaostaje, kako u prisustvu poduzeća u e-trgovini, tako u obimu u kojem stanovništvo kupuje na internetu u odnosu na EU prosjek, stoga je jasno da u BiH postoji ogroman prostor za poboljšanje e-trgovine. Populacija BiH rjeđe obavlja online kupovinu (13%), u odnosu na stanovnike EU zemalja (60%).

Market Makers projekt je proveo prethodno istraživanje, putem kojeg su u suradnji sa akterima na e-tržištu u BiH identificirane glavne barijere za razvoj e-tržišta, a koje se iz perspektive prodavca ogledaju u nedostatku znanja i informacija, manjku resursa koji su potrebni za uspostavljanje/održavanje web shopa; neprikladnosti prodajnog asortimana i sumnji u isplativost. Iz perspektive kupaca, evidentan je nizak nivo svijesti/informiranosti, koji proizvodi nepovjerenje u postupak plaćanja i percepciju o visokim troškovima dostave.

U cilju povećanja obima e-trgovine u BiH i posljedično, stvaranja novih radnih mjesta, MarketMakers je u saradnji sa ključnim učesnicima i tržišnim igračima u e-trgovini kreirao projekt koji ima za cilj smanjenje utjecaja glavnih barijera u razvoju e-trgovine kao i stimulaciju prodavaca na aktivniji nastup na e-tržištu.

Glavne aktivnosti projekta se ogledaju kroz plasiranje kampanja za promociju e-trgovine, te podršku za uspostavu e-trgovine na platformi OLX, kao i finansijskoj podršci za razvoj web shopova u saradnji sa IT kompanijama.

Vodeći partner je kompanija OLX čiji su razvojni planovi u skladu sa projektom, a tiču se povećanja svijesti o važnosti e-trgovine i njenih pozitivnih efekata kako na prodavce, tako i na kupce. Svoj značajan doprinos će, uz OLX, kroz iskustvo osigurati partneri BIT Alijansa, DHL, digitalna agencija Lilium, platni sistem Monri, te IT kompanije.

Cilj projekta je animirati 40 novih kompanija da se uključe u e-trgovinu, te minimalno 50 poduzeća detaljnije informisati o prednostima online trgovine. Očekuje se povećanje, prihoda, investicija i broja zaposlenih u 40 pomenutih poduzeća, kao i povećanje obima posla i zapošljavanja u lancima vrijednosti.

Anesa
No Comments

Post a Comment