Top
Prelazak na novu OLX.ba platformu - Česta pitanja - OLX blog
fade
8924
post-template-default,single,single-post,postid-8924,single-format-standard,eltd-core-1.2.1,flow-ver-1.7,,eltd-smooth-page-transitions,ajax,eltd-grid-1300,eltd-blog-installed,page-template-blog-standard,eltd-header-vertical,eltd-sticky-header-on-scroll-up,eltd-default-mobile-header,eltd-sticky-up-mobile-header,eltd-dropdown-default,wpb-js-composer js-comp-ver-6.4.2,vc_responsive

Prelazak na novu OLX.ba platformu – Česta pitanja

Poštovani korisnici, 

 

Pri prelasku na novu OLX.ba platformu pojavile su se tehničke poteškoće. Većina prijava je uspješno zaprimljena, te naš tehnički tim aktivno i neprekidno radi na otklanjaju istih.

 

Bitno je napomenuti da za mnoge funkcionalnosti je moguće uraditi prave testove tek sa velikim brojem stvarnih korisnika.

Komentare korisnika pratimo, sortiramo i uvažavamo, a naš tim nedostatke otklanja po prioritetima i većina servisa će u narednim danima biti usklađeni.

 

U slučaju da Vaš problem nije obuhvaćen u stavkama navedenim ispod, molimo Vas da nas kontaktirate pisanim putem.

 

U nastavku dostavljamo listu najčešćih pitanja i informacije na čemu naš tehnički tim trenutno radi.

 

Reset šifre

Bilježili smo poteškoće sa resetom šifre, ali su iste uspješno otklonjene. U slučaju da i dalje imate problem sa pristupom korisničkom profilu, ponovno izvršite reset šifre.

 

Verifikacija broja telefona

Verifikacija broja telefona funkcioniše putem desktop i mWeb verzije OLX.ba, dok na aplikacijama očekujemo rješavanje poteškoća uz update.

 

Limit pri objavi fotografija

Prijava za dostignut limit objave fotografija je zaprimljena, te naš tehnički tim radi na rješavanju problema. Kako biste uspješno objavili veći broj fotografija, preporučena veličina fotografije jeste manje od 1MB.

 

Spašeni oglasi, korisnici i pretraga

Naš tim je uspješno importovao spašene oglase korisnika na novu verziju stranice, dok se na importu spašenih korisnika još uvijek neprekidno radi.

Spašene pretrage na prethodnoj verziji stranice, nisu dostupne na novoj verziji obzirom da se novi sistem pretraga razlikuje od starog. Savjetujemo da na novoj verziji izvršite nove pretrage i iste spasite.

 

Redoslijed, pogrešni datumi i nemogućnost otvaranja oglasa u privatnim porukama

Tehnički tim je uspješno otklonio sve navedene probleme sa privatnim porukama, te slanje i zaprimanje poruka funkcioniše bez poteškoća.

 

Izdvajanje oglasa na naslovnoj stranici

Premium izdvajanje oglasa na naslovnoj stranici trenutno funkcioniše bez poteškoća, te je opcija promocije vaših oglasa dostupna za korištenje. Za sve korisnike koje su svoje oglase promovisali u trenutku aktivnih problema na stranici će biti nadoknađen utrošeni iznos OLX kredita za koji ćete biti obaviješteni u narednom periodu.

 

Android mobilna aplikacija

Android aplikacija OLX.ba se redovno ažurira te se ispravljaju aktivne greške. Na Google Play Store provjerite da li postoji nova verzija aplikacije. U slučaju greške navedene pod  “Niste prijavljeni” izvršite odjavu sa profila i prijavite se ponovo putem opcija u glavnom meniju, ili aplikaciju u potpunosti uklonite i ponovo instalirate na vaš uređaj.

 

iOS mobilna aplikacija

Za uspješno korištenje iOS aplikacije na svim iPhone uređajima potrebno je da slijedite navedene korake:

  1. Izbrišite staru OLX BiH aplikaciju.
  2. Na iPhone uređaju otvorite App Store i u pretragu upišite OLX BiH.
  3. Pokrenite preuzimanje aplikacije.
  4. Redovno pratite App Store i ažurirajte aplikaciju.

Manji broj dojmova i realizovanih dostava na profilu

Na novoj verziji stranice se prikazuju isključivo dojmovi koji su Vam ostavljeni kao prodavcu. Korisnicima se neće prikazati dojmovi koje su dobili kao kupci. 

Naš tehnički tim radi na importu realizovanih dostava, te uspješno rješavanje poteškoća očekujemo uz sljedeći update.

 

Naslovna fotografija oglasa

Poteškoća sa odabirom naslovne fotografije bit će riješena uz naredno ažuriranje. Za početak će odabir naslovne fotografije biti dostupan prilikom objave oglasa na desktop i mWeb verziji stranice.

 

Nemogućnost odobravanja OLX brze dostave

Trenutno odobravanje zahtjeva za OLX brzu dostavu funkcioniše putem desktop i mWeb verzije OLX.ba, dok na aplikacijama očekujemo rješavanje poteškoća uz ažuriranje.

 

Napominjemo Vam da u postavkama profila możete dodati jednu, ili više adresa za dostavu, koje će ostati sačuvane i za buduće dostave.

 

Još jednom se zahvaljujemo na razumijevanju i strpljenju svim našim korisnicima. 

 

Vaš OLX.ba – Svijet kupoprodaje!

 

Belma
47 0 komentara
  • haris20144

    1. Mnogo lose, za prelazak na novi dizajn i korigovanje stare skripte na novi dizajn, trebalo je napravit Beta test i ne ugroziti povjerenje dugogodisnjih korisnika…
    2. Login skripta ocajno radi prijavis se odmah returna na login
    3. Narudzbe uopste kao da ne rade, odobrio narudzbu 17.02 danas 20.02 niko nije ni dosao a na ispisu je ispisalo da je preuzeto u 08:32 20.02

    Veoma neprofesionalno od strane programmera

    20 Februara, 2023 at 12:10 Komentariši
    • Belma

      Poštovani,

      hvala na komentarima – svjesni smo tehničkih nedostataka te radimo na rješavanju istih. Vjerujemo da će uskoro biti većina otklonjena. Za mnoge funkcionalnosti je moguće uraditi prave testove tek sa velikim brojem stvarnih korisnika. Za upit o narudžbama molimo Vas da nas kontaktirate putem maila pomoc@olx.ba. Hvala Vam na strpljenju.

      Lijep pozdrav

      20 Februara, 2023 at 13:03 Komentariši
  • Adi ibrisbegovic

    Imam problem ne mogu da promijenim na postojecim oglasima podatke ni cijenu ni dostavu.Sta da radim!?

    20 Februara, 2023 at 15:23 Komentariši
    • Belma

      Poštovani, za detaljniju pomoć molimo Vas da nas kontaktirate putem maila pomoc@olx.ba. Hvala unaprijed i lijep pozdrav.

      21 Februara, 2023 at 09:57 Komentariši
  • Emir

    Postovani,

    Nakon azuriranja aplikacije OLX imam problem sa logovanjen na svoj profil Ekonomista0686. Pokusao sam i sa resetovanjem passworda ali opet bezuspjesno. Zamolio bih Vas da mi provjerite sta je problem i ako je moguce da mi Vi resetujete sufru.

    Unaprijed hvala

    20 Februara, 2023 at 15:48 Komentariši
    • Belma

      Poštovani, za detaljniju pomoć molimo Vas da nas kontaktirate putem maila pomoc@olx.ba. Hvala unaprijed i lijep pozdrav.

      21 Februara, 2023 at 10:07 Komentariši
  • Betty89

    Na appgallery je nemoguće ažurirati aplikaciju😔

    20 Februara, 2023 at 16:12 Komentariši
    • Belma

      Poštovani, tehnički tim radi na razvoju aplikacije koja je namijenjena za Huawei uređaje. Do tada, molimo Vas da koristite desktop verziju naše stranice. Hvala na razumijevanju i lijep pozdrav.

      21 Februara, 2023 at 10:06 Komentariši
  • ljubos1

    Pozdrav, dugogodišnji sam korisnik i veoma sam nezadovoljan ovom novom verzijom, po mom mišljenju,a i mišljenju mnogih korisnika sa kojima sam razmjenjivao mišljenje verzija prije ove,odnosno stara verzija je bila savršena u odnosu na ovu po mnogim pitanjima, sve je bilo preglednije i jednostavnije ,vidim da tim radi na otklanjanju brojnih smetnji ,ali generalno sve je mnogo komplikovanije, na primjer nema rubrike “najnoviji”, odnosno pregleda tek objavljenih artikala bez filtera, pojavljuju se sam izdvojeni artikli,uglavnom isti već nekoliko dana, uređivanje slika i ostalog na profilu je teško, neke stvari i nemoguće, OLX narudžbe su komplikovanije, adresa se mora naknadno tražiti od kupca da bi se upisala, stare poruke od prije par godina se obnavljaju i same šalju pojedinim korisnicima koji se čude, prilično su povećane i cijene izdvajanja artikala i lično mislim da će to a i mnoge druge izmjene imati negativan,kontra efekat, moje mišljenje je da bi najbolje bilo većinu opcija vratiti sa stare verzije,mislim da su vam mnogi slično pisali i vjerujem da su vam već dosadili ovakvi komentari, ali dovoljno sam dugo na OLX-u da mogu dati ocjenu, trenutno ,ako ne dođe do ozbiljnijih poboljšanja ovo nije zadovoljavajuće

    20 Februara, 2023 at 16:30 Komentariši
    • Belma

      Poštovani, sve komentare pratimo, sortiramo i uvažavamo. Naš tim nedostatke otklanja po prioritetima i većina servisa će u narednim danima biti usklađeni. Hvala Vam na strpljenju i konkretnim opisima. Lijep pozdrav

      21 Februara, 2023 at 09:16 Komentariši
  • Jasim

    Nemogu verifikovati broj telefona samo kaze pokusali ste 3 puta a nisam dobio sms i kod

    20 Februara, 2023 at 17:00 Komentariši
    • Belma

      Poštovani, verifikacija broja telefona funkcioniše putem desktop i mWeb verzije OLX.ba, dok na aplikacijama očekujemo rješavanje poteškoća uz update. Hvala na razumijevanju. Lijep pozdrav

      21 Februara, 2023 at 09:19 Komentariši
  • Robi999

    Malo je reci da ste ucinili najvecu glupost prelaskom na noviju platformu. Ljudi su se totalno pogubili, jer ste sve zakomplikovali. Redoslijed spasenih artikala se izmjesao, nekih spasenih korisnika nema nikako, pronaci primjer gume za auto neke velicine i promjera je skoro pa nemoguce, pa cak i za programere. Naj tuznije u svemu tome je sto su se ljudi tolike godine trudili za pozitivne dojmove, a na kraju ste ih umanjili za 800 posto. Ja sam 13 godina registrovani korisnik sa 100 postotnim ucinkom povjerenja, tj. 278 pozitivnih dojmova i 77 realizovanih olx brzih dostava, dok mi sad prikazujete samo 37 pozitivnih, a da ne govorimo o razocarenju ljudi koji su imali preko 1000 pozitivnih dojmova a sad im se prikazuje 80. Kako god morao sam vam prenijeti svoje nezadovoljstvo i nezadovoljstvo drugih mojih poznanika koji su takodjer dugogodišnji korisnici Pik stranice. Sve je razumijem da je ogroman broj korisnika i njihovih objava, da je trebalo sve to posloziti,, da je server dosta sporo otvarao stranicu, ali opet ste uz pomoc tog strucnog tima trebali kreirati skoro pa identicnu stranicu i ostaviti ljude da uzivaju u onome sto su navikli. Lijep pozdrav

    20 Februara, 2023 at 17:03 Komentariši
    • Belma

      Poštovani, hvala na komentarima. Svjesni smo nedostataka kod sinhronizacije te radimo na rješavanju istih. Naš tim je uspješno importovao spašene oglase korisnika na novu verziju stranice, dok se na importu spašenih korisnika još uvijek neprekidno radi.
      Spašene pretrage na prethodnoj verziji stranice, nisu dostupne na novoj verziji obzirom da se novi sistem pretraga razlikuje od starog. Savjetujemo da na novoj verziji izvršite nove pretrage i iste spasite. Hvala na razumijevanju. Lijep pozdrav

      21 Februara, 2023 at 09:24 Komentariši
    • Amel

      Meni se isto desilo. Preko 300 individualnih dojmova od različitih osoba su mi sveli na nekih 90, a na blogu im piše da sad samo prikazuju dojmove sa kupovina, a ne sa prodaja. Pa valjda nas je većina ovdje da prodajemo, to i jeste suština oglasa. Logičnije bi bilo da su ostavili dojmove od prodaje. Ljude zanima jesam li pouzdan i pošten prodavac, koga briga kakav sam kupac bio.

      22 Februara, 2023 at 08:25 Komentariši
      • Belma

        Poštovani, molimo Vas da napišete Vaš OLX korisnički nalog kako bi izvršili detaljne provjere ili se javite sa verifikovanog maila na pomoc@olx.ba Hvala na razumijevanju i lijep pozdrav.

        22 Februara, 2023 at 09:56 Komentariši
  • Darko

    Ne mogu da objavim oglas
    Već nekoliko dana
    Napravim jedan korak na drugom me izbaci momentalno.
    Ne znam šta da kažem na ovo
    Telefonsku komunikaciju su isključili

    20 Februara, 2023 at 17:09 Komentariši
    • Belma

      Poštovani, za detaljniju pomoć molimo Vas da nas kontaktirate putem maila pomoc@olx.ba. Hvala unaprijed i lijep pozdrav.

      21 Februara, 2023 at 09:56 Komentariši
  • Hasan

    Treba mi vaša pomoć ne mogu da verificirati pik ba ne prihvaća mi na moj broj i telefona jer sam zaboravio lozinku na piku..i napravio sam novi pik i neće da me verifikuje.ni moj broj telefona .0603591851

    20 Februara, 2023 at 17:56 Komentariši
    • Belma

      Poštovani, verifikacija broja telefona funkcioniše putem desktop i mWeb verzije OLX.ba, dok na aplikacijama očekujemo rješavanje poteškoća uz update. Molimo Vas da redovno ažurirate aplikaciju na mobilnom uređaju. Hvala na razumijevanju. Lijep pozdrav

      21 Februara, 2023 at 09:37 Komentariši
  • Dzevad

    Na staroj platformi sam imao olx kredita prelaskom na novu platformu sam izgubio sav olx kredit pokusavao sam kontaktirati medutim telefon samo izbacuje a poruke nemogu posalati na podrsci korisnicima nadam se da ce ovo sto prije rijesiti

    20 Februara, 2023 at 18:52 Komentariši
    • Belma

      Poštovani, za detaljniju pomoć molimo Vas da nas kontaktirate putem maila pomoc@olx.ba. Hvala unaprijed i lijep pozdrav.

      21 Februara, 2023 at 09:56 Komentariši
  • Almir

    Kako da verifukujem telefon, ne dozvoljava mi nikako, do sad sve funkcioniralo kako treba, jako loše urađeno, sve se promijenilo na gore.

    20 Februara, 2023 at 21:43 Komentariši
    • Belma

      Poštovani, verifikacija broja telefona funkcioniše putem desktop i mWeb verzije OLX.ba, dok na aplikacijama očekujemo rješavanje poteškoća uz update. Hvala na razumijevanju i lijep pozdrav.

      21 Februara, 2023 at 10:08 Komentariši
  • MGD1921

    Odobrio narudžbu prošle srijede, kupcu dostavljeno naredni dan, a danas(ponedjeljak) isplaćen od strane poštara, što je sasvim ok, ali na artiklu koji sam poslao i dalje piše da kurir nije preuzeo paket. Zanima me kada ću “dobiti” realizovanu dostavu. Lijep Pozdrav!

    20 Februara, 2023 at 21:51 Komentariši
    • Belma

      Poštovani, za upit o dostavi molimo Vas da nas kontaktirate na mail pomoc@olx.ba. Hvala unaprijed i lijep pozdrav.

      21 Februara, 2023 at 11:41 Komentariši
  • Ramiz

    Prilikom instalacije novog OLX. ba moj se profin izgubio pregledom sam ustanovio da on postoji u oglasima ali nije verifikovan niti prijavljen na novoj verziji OLX pokušavao sam da ga prijavim po imenu mog profila ali uvjek greška a moje korisničko ime na profilu je 1950g. Tel 062934561 zenica molim vas da mi vratite profil. Pozdrav

    20 Februara, 2023 at 22:50 Komentariši
    • Belma

      Poštovani, svjesni smo trenutnih poteškoća, iste evidentiramo i rješavamo po prioritetima. Uvjereni smo da će velika većina uskoro biti uspješno otklonjena. Što se tiče Vašeg slučaja, molimo Vas da redovno pratite dostupna ažuriranja na mobilnom uređaju. Hvala na razumijevanju i lijep pozdrav.

      21 Februara, 2023 at 11:35 Komentariši
  • Mladen

    Nadam se da će nova platforma zadržati stare podatke među kojima dojmove i datum prve registracije. Ja sam na pikolx preko 10 godina i bilo bi mi žao da se sve zagubi.
    U novoj platforni se ne mogu prijaviti.

    20 Februara, 2023 at 23:07 Komentariši
  • roxi235

    Kupila sam kredit u vrijednosti od 50 olx bodova putem SMS uspješno.Na profili nema bodova.Jucer sam ponovo kupila OLX kredit, potrebno mi je za objavu.Poslala sam upit u vezi problema prije nekoliko dana i ništa.
    Evo već nekoliko dana ne mogu da objavim prodaji, ucitava pa ucitava tri dana.Haos

    20 Februara, 2023 at 23:42 Komentariši
  • Dragan

    Kao dugogodisnji korisnik ove platforme dajem sebi za pravo da novi dizajn web sajta kao aplikacije ocjenim sa cistom nulom .
    Jasno je sa pokretanjem ovako neceg ima dosta bagova koje planirate da ispravite ali nije stvar u bagovima nego o koraku koji ste bezpotrebno napravili promjenivsi “svakodnevnicu” posjete ovoj platformi pogotovo starijim osobama i slabije IT “potkovanima” .
    Takodje smatram da je ogroman pad u transakcijama nastupio od trenutnka prelaska na novi dizajn sto zbog snalazenja sto zbog bagova .
    Sama aplikacija ima ogromne bagova na IOS ,jer su vidljive samo stare poruke nove nikako , sto se tice App Gallery za Huawei korisnike aplikacija ima samo stara koja naravno vise ne moze da radi .
    50/50 misljenja je negativno cak uvredljivo/ubjedljivo ispod nule .
    Potrebno razmotriti “pop up vote” kviz i cuti misljenje korisnika .

    Lep pozdrav

    21 Februara, 2023 at 07:36 Komentariši
  • Clearsky

    Ne znam šta je bio razlog mijenjanja nečega što je savršeno funkcionisalo na ovo što niti je dovoljno pregledno kao stara platforma, a bome ni funkcionalno. Ne mogu da pronađem npr. sačuvane pretrage i artikle, a to je itekako bilo korisno. Nadam se da ćete ovo uskoro popraviti, i kako god bilo – neprofesionalno je urađeno kao što je neko gore već spomenuo.

    21 Februara, 2023 at 07:40 Komentariši
    • Belma

      Poštovani, već duže vrijeme mnogi naši korisnici su tražili unaprijeđenja i nove funkcionalnosti. Kako bi bili u stanju to omogućiti morali smo nužno mijenjati temelje stare verzije platforme i razviti potpuno novu verziju. Nova verzija će nam omogućiti brži i lakši razvoj novih funkcionalnosti i održavanja. Što se tiče sačuvanih artikala i pretraga – spašene pretrage na prethodnoj verziji stranice, nisu dostupne na novoj verziji obzirom da se novi sistem pretraga razlikuje od starog. Savjetujemo da na novoj verziji izvršite nove pretrage i iste spasite. Hvala na razumijevanju i lijep pozdrav.

      21 Februara, 2023 at 10:16 Komentariši
  • Belma

    Zdravo,zasto na Ipad-u ne mogu uci na novi sajt olx.ba niti pronaci aplikaciju OLX BIH na App store-u?

    21 Februara, 2023 at 07:47 Komentariši
    • Belma

      Poštovana, molimo Vas da provjerite lokaciju odnosno regiju za koju je vezan Vaš Google račun. Regija mora biti podešena na Bosnu i Hercegovinu, obzirom da OLX aplikacija nije dostupna u svim zemljama, te ukoliko je regija na Vašem mobilnom uređaju izmijenjena, s tim u vezi ni Vaš uređaj nije kompatibilan sa aplikacijom OLX.ba. Lijep pozdrav

      21 Februara, 2023 at 10:14 Komentariši
  • Niho032

    MOLIM VAS KUPIO SAM U PTT DOPUNU NA 5 KM . KADA SAM OTIŠAO UNESEM BROJ VAUČERA. PISALO MI JE DA SE JAVIM SMS NA BORJ 06202000 I DA ĆE ZA KOJU SEKUNDU DOBITI KOD . KOD SAM DOBIO ALI BILO ŠTO DA UKUCAM KOD ILI BROJ Vučera piše unijeli ste nepostojeći

    21 Februara, 2023 at 13:39 Komentariši
    • Belma

      Poštovani, za detaljniju pomoć molimo Vas da nas kontaktirate putem maila pomoc@olx.ba. Hvala unaprijed i lijep pozdrav.

      21 Februara, 2023 at 13:52 Komentariši
  • Aco

    Da li ćemo dobiti statistiku artikala bez da ulazimo na svaki artikal posebno? Ovdje mislim na običnu statistiku kakvu je imala prošla web i mweb stranica, ne mislim na PRO korisnike koji imaju neku vrstu “profi” statistike.

    21 Februara, 2023 at 17:55 Komentariši
  • miso

    Da li mozemo ocekivati statistiku artikala bez da ulazimo u svaki artikal posebno? Ovdje mislim na statistiku koju je imao stari web i mweb a ne na statistiku koju imaju PRO korisnici.

    21 Februara, 2023 at 18:07 Komentariši
  • Vladan

    Ne mogu da se prijavim vec 5 dana
    brko180602

    21 Februara, 2023 at 22:15 Komentariši
  • SASA DAKIC

    poštovani, imamo veliki oproblem sa količinama…mi koji radimo na više imamo na primer jedan artikl objavljen , ali je u opisu pisalo na primjer 5 komada….to je na starom profilu bilo tako odlično…sada nam se to izgubilo i nemamo opciju da vidimo količinu…ovo je ogroman problem…molio bih odgovor da li će se ovo riješiti ili ….LP

    22 Februara, 2023 at 06:02 Komentariši
    • Belma

      Poštovani,

      molimo Vas da se javite sa verifikovanog maila na pomoc@olx.ba kako bi izvršili detaljne provjere.

      Hvala na razumijevanju i lijep pozdrav.

      22 Februara, 2023 at 10:01 Komentariši
  • Bricha

    Pozdrav. Nisam pročitao dali neko ima probleme sa porukama jer meni konstantno dolaze tuđe poruke. Trebalo bi na tome poraditi jer narušava privatnost.

    22 Februara, 2023 at 08:06 Komentariši
    • Belma

      Poštovani,

      molimo Vas da se javite sa verifikovanog maila na pomoc@olx.ba kako bi izvršili detaljne provjere.

      Hvala na razumijevanju i lijep pozdrav.

      22 Februara, 2023 at 10:00 Komentariši
  • BERINA

    Nova statistika ne prikazuje preglede po pojedinačnim artiklima. Da li to planirate opet uvoditi? Vrlo je korisno da znam koje artikle najviše gledaju kupci.

    Isto tako narudžbe koje su dostavljene, idalje piše da su u tranzitu i ne dobijam OLX kredite jer nisu završene, te ne mogu početi novu narudžbu na istom artiklu već moram praviti nove random artikle samo zbog dostave.

    22 Februara, 2023 at 08:24 Komentariši
    • Belma

      Poštovana, pregledi na pojedinačnim artiklima su dostupni na Android verziji OLX.ba aplikacije i putem desktop verzije.

      Nakon što djelatnici BH Post Expressa označe narudžbu kao realizovanu OLX kredit će automatski biti doznačeni.

      Hvala na razumijevnaju i lijep pozdrav.

      22 Februara, 2023 at 09:59 Komentariši
  • Ticma973

    Jos uvek ne mogu da se prijavim na moj nakog: Ticma973

    “Podaci koje ste šposlali nisu potpuni ili su u neispravnom formatu” je poruka koju dobijam prlikom pokusaja prijave.

    22 Februara, 2023 at 09:31 Komentariši

Objavite komentar