Top
Prelazak na novu OLX.ba platformu - Česta pitanja - OLX blog
fade
8924
post-template-default,single,single-post,postid-8924,single-format-standard,eltd-core-1.2.1,flow-ver-1.7,,eltd-smooth-page-transitions,ajax,eltd-grid-1300,eltd-blog-installed,page-template-blog-standard,eltd-header-vertical,eltd-sticky-header-on-scroll-up,eltd-default-mobile-header,eltd-sticky-up-mobile-header,eltd-dropdown-default,wpb-js-composer js-comp-ver-6.4.2,vc_responsive

Prelazak na novu OLX.ba platformu – Česta pitanja

Poštovani korisnici, 

 

Pri prelasku na novu OLX.ba platformu pojavile su se tehničke poteškoće. Većina prijava je uspješno zaprimljena, te naš tehnički tim aktivno i neprekidno radi na otklanjaju istih.

 

Bitno je napomenuti da za mnoge funkcionalnosti je moguće uraditi prave testove tek sa velikim brojem stvarnih korisnika.

Komentare korisnika pratimo, sortiramo i uvažavamo, a naš tim nedostatke otklanja po prioritetima i većina servisa će u narednim danima biti usklađeni.

 

U slučaju da Vaš problem nije obuhvaćen u stavkama navedenim ispod, molimo Vas da nas kontaktirate pisanim putem.

 

U nastavku dostavljamo listu najčešćih pitanja i informacije na čemu naš tehnički tim trenutno radi.

 

Reset šifre

Bilježili smo poteškoće sa resetom šifre, ali su iste uspješno otklonjene. U slučaju da i dalje imate problem sa pristupom korisničkom profilu, ponovno izvršite reset šifre.

 

Verifikacija broja telefona

Verifikacija broja telefona funkcioniše putem desktop i mWeb verzije OLX.ba, dok na aplikacijama očekujemo rješavanje poteškoća uz update.

 

Limit pri objavi fotografija

Prijava za dostignut limit objave fotografija je zaprimljena, te naš tehnički tim radi na rješavanju problema. Kako biste uspješno objavili veći broj fotografija, preporučena veličina fotografije jeste manje od 1MB.

 

Spašeni oglasi, korisnici i pretraga

Naš tim je uspješno importovao spašene oglase korisnika na novu verziju stranice, dok se na importu spašenih korisnika još uvijek neprekidno radi.

Spašene pretrage na prethodnoj verziji stranice, nisu dostupne na novoj verziji obzirom da se novi sistem pretraga razlikuje od starog. Savjetujemo da na novoj verziji izvršite nove pretrage i iste spasite.

 

Redoslijed, pogrešni datumi i nemogućnost otvaranja oglasa u privatnim porukama

Tehnički tim je uspješno otklonio sve navedene probleme sa privatnim porukama, te slanje i zaprimanje poruka funkcioniše bez poteškoća.

 

Izdvajanje oglasa na naslovnoj stranici

Premium izdvajanje oglasa na naslovnoj stranici trenutno funkcioniše bez poteškoća, te je opcija promocije vaših oglasa dostupna za korištenje. Za sve korisnike koje su svoje oglase promovisali u trenutku aktivnih problema na stranici će biti nadoknađen utrošeni iznos OLX kredita za koji ćete biti obaviješteni u narednom periodu.

 

Android mobilna aplikacija

Android aplikacija OLX.ba se redovno ažurira te se ispravljaju aktivne greške. Na Google Play Store provjerite da li postoji nova verzija aplikacije. U slučaju greške navedene pod  “Niste prijavljeni” izvršite odjavu sa profila i prijavite se ponovo putem opcija u glavnom meniju, ili aplikaciju u potpunosti uklonite i ponovo instalirate na vaš uređaj.

 

iOS mobilna aplikacija

Za uspješno korištenje iOS aplikacije na svim iPhone uređajima potrebno je da slijedite navedene korake:

  1. Izbrišite staru OLX BiH aplikaciju.
  2. Na iPhone uređaju otvorite App Store i u pretragu upišite OLX BiH.
  3. Pokrenite preuzimanje aplikacije.
  4. Redovno pratite App Store i ažurirajte aplikaciju.

Manji broj dojmova i realizovanih dostava na profilu

Na novoj verziji stranice se prikazuju isključivo dojmovi koji su Vam ostavljeni kao prodavcu. Korisnicima se neće prikazati dojmovi koje su dobili kao kupci. 

Naš tehnički tim radi na importu realizovanih dostava, te uspješno rješavanje poteškoća očekujemo uz sljedeći update.

 

Naslovna fotografija oglasa

Poteškoća sa odabirom naslovne fotografije bit će riješena uz naredno ažuriranje. Za početak će odabir naslovne fotografije biti dostupan prilikom objave oglasa na desktop i mWeb verziji stranice.

 

Nemogućnost odobravanja OLX brze dostave

Trenutno odobravanje zahtjeva za OLX brzu dostavu funkcioniše putem desktop i mWeb verzije OLX.ba, dok na aplikacijama očekujemo rješavanje poteškoća uz ažuriranje.

 

Napominjemo Vam da u postavkama profila możete dodati jednu, ili više adresa za dostavu, koje će ostati sačuvane i za buduće dostave.

 

Još jednom se zahvaljujemo na razumijevanju i strpljenju svim našim korisnicima. 

 

Vaš OLX.ba – Svijet kupoprodaje!

 

Belma
129 0 komentara
  • haris20144

    1. Mnogo lose, za prelazak na novi dizajn i korigovanje stare skripte na novi dizajn, trebalo je napravit Beta test i ne ugroziti povjerenje dugogodisnjih korisnika…
    2. Login skripta ocajno radi prijavis se odmah returna na login
    3. Narudzbe uopste kao da ne rade, odobrio narudzbu 17.02 danas 20.02 niko nije ni dosao a na ispisu je ispisalo da je preuzeto u 08:32 20.02

    Veoma neprofesionalno od strane programmera

    20 Februara, 2023 at 12:10 Komentariši
    • Belma

      Poštovani,

      hvala na komentarima – svjesni smo tehničkih nedostataka te radimo na rješavanju istih. Vjerujemo da će uskoro biti većina otklonjena. Za mnoge funkcionalnosti je moguće uraditi prave testove tek sa velikim brojem stvarnih korisnika. Za upit o narudžbama molimo Vas da nas kontaktirate putem maila pomoc@olx.ba. Hvala Vam na strpljenju.

      Lijep pozdrav

      20 Februara, 2023 at 13:03 Komentariši
    • Zoran

      Pozdrav,da li vise nema opcija “obnovi artikal”?

      26 Februara, 2023 at 14:13 Komentariši
      • Belma

        Poštovani, opcija “Obnovi artikal” dostupna je na svim uređajima. Lijep pozdrav

        27 Februara, 2023 at 08:29 Komentariši
        • Anel

          PRIJE 5 DANA UPLATIO SAM MJESECNU OLX PLATINUM SAD MI PISE DA ISTICE ZA 8 DANA..

          27 Februara, 2023 at 16:32 Komentariši
          • Belma

            Poštovani, kako bi izvršili detaljnje provjere molimo Vas da se javite na mail pomoc@olx.ba. Lijep pozdrav

            28 Februara, 2023 at 08:26
        • Dragan Fratkovic

          Na artiklima i dalje ne postoji opcija obnovi oglas, a kada pokusam uci u spasene artikle aplikacija se ugasi. Koristim Ios.
          Hvala!

          28 Februara, 2023 at 01:57 Komentariši
          • Belma

            Poštovani, molimo Vas da izvršite ažuriranje aplikacije. Ukoliko i dalje budete imali poteškoće pri korištenju kontaktrajte nas na broj 033 407 700 ili putem maila na pomoc@olx.ba. Lijep pozdrav

            28 Februara, 2023 at 09:10
        • Durma

          Obnovit artikal Jel sad svaki put skida olk kredit to nema više opcije besplatno obnavljanje

          7 Marta, 2023 at 07:55 Komentariši
          • Belma

            Poštovani, ukoliko ste korisnik usluge OLX shopa kao i na prethodnoj verziji platforme sljeduje Vas 750 besplatnih obnova na mjesečnom nivou. Lijep pozdrav

            7 Marta, 2023 at 08:21
        • Ernesw

          Pozdrav kako se vrši prijava oglasa ako je u pogrešnoj kategoriji na iOS uredjaju aplikacije

          23 Juna, 2023 at 22:39 Komentariši
          • Belma

            Poštovani,

            za detaljniju pomoć pozovite korisničku podršku na 033 407 700.

            Lijep pozdrav

            26 Juna, 2023 at 11:45
  • Adi ibrisbegovic

    Imam problem ne mogu da promijenim na postojecim oglasima podatke ni cijenu ni dostavu.Sta da radim!?

    20 Februara, 2023 at 15:23 Komentariši
    • Belma

      Poštovani, za detaljniju pomoć molimo Vas da nas kontaktirate putem maila pomoc@olx.ba. Hvala unaprijed i lijep pozdrav.

      21 Februara, 2023 at 09:57 Komentariši
  • Emir

    Postovani,

    Nakon azuriranja aplikacije OLX imam problem sa logovanjen na svoj profil Ekonomista0686. Pokusao sam i sa resetovanjem passworda ali opet bezuspjesno. Zamolio bih Vas da mi provjerite sta je problem i ako je moguce da mi Vi resetujete sufru.

    Unaprijed hvala

    20 Februara, 2023 at 15:48 Komentariši
    • Belma

      Poštovani, za detaljniju pomoć molimo Vas da nas kontaktirate putem maila pomoc@olx.ba. Hvala unaprijed i lijep pozdrav.

      21 Februara, 2023 at 10:07 Komentariši
  • Betty89

    Na appgallery je nemoguće ažurirati aplikaciju😔

    20 Februara, 2023 at 16:12 Komentariši
    • Belma

      Poštovani, tehnički tim radi na razvoju aplikacije koja je namijenjena za Huawei uređaje. Do tada, molimo Vas da koristite desktop verziju naše stranice. Hvala na razumijevanju i lijep pozdrav.

      21 Februara, 2023 at 10:06 Komentariši
  • ljubos1

    Pozdrav, dugogodišnji sam korisnik i veoma sam nezadovoljan ovom novom verzijom, po mom mišljenju,a i mišljenju mnogih korisnika sa kojima sam razmjenjivao mišljenje verzija prije ove,odnosno stara verzija je bila savršena u odnosu na ovu po mnogim pitanjima, sve je bilo preglednije i jednostavnije ,vidim da tim radi na otklanjanju brojnih smetnji ,ali generalno sve je mnogo komplikovanije, na primjer nema rubrike “najnoviji”, odnosno pregleda tek objavljenih artikala bez filtera, pojavljuju se sam izdvojeni artikli,uglavnom isti već nekoliko dana, uređivanje slika i ostalog na profilu je teško, neke stvari i nemoguće, OLX narudžbe su komplikovanije, adresa se mora naknadno tražiti od kupca da bi se upisala, stare poruke od prije par godina se obnavljaju i same šalju pojedinim korisnicima koji se čude, prilično su povećane i cijene izdvajanja artikala i lično mislim da će to a i mnoge druge izmjene imati negativan,kontra efekat, moje mišljenje je da bi najbolje bilo većinu opcija vratiti sa stare verzije,mislim da su vam mnogi slično pisali i vjerujem da su vam već dosadili ovakvi komentari, ali dovoljno sam dugo na OLX-u da mogu dati ocjenu, trenutno ,ako ne dođe do ozbiljnijih poboljšanja ovo nije zadovoljavajuće

    20 Februara, 2023 at 16:30 Komentariši
    • Belma

      Poštovani, sve komentare pratimo, sortiramo i uvažavamo. Naš tim nedostatke otklanja po prioritetima i većina servisa će u narednim danima biti usklađeni. Hvala Vam na strpljenju i konkretnim opisima. Lijep pozdrav

      21 Februara, 2023 at 09:16 Komentariši
  • Jasim

    Nemogu verifikovati broj telefona samo kaze pokusali ste 3 puta a nisam dobio sms i kod

    20 Februara, 2023 at 17:00 Komentariši
    • Belma

      Poštovani, verifikacija broja telefona funkcioniše putem desktop i mWeb verzije OLX.ba, dok na aplikacijama očekujemo rješavanje poteškoća uz update. Hvala na razumijevanju. Lijep pozdrav

      21 Februara, 2023 at 09:19 Komentariši
  • Robi999

    Malo je reci da ste ucinili najvecu glupost prelaskom na noviju platformu. Ljudi su se totalno pogubili, jer ste sve zakomplikovali. Redoslijed spasenih artikala se izmjesao, nekih spasenih korisnika nema nikako, pronaci primjer gume za auto neke velicine i promjera je skoro pa nemoguce, pa cak i za programere. Naj tuznije u svemu tome je sto su se ljudi tolike godine trudili za pozitivne dojmove, a na kraju ste ih umanjili za 800 posto. Ja sam 13 godina registrovani korisnik sa 100 postotnim ucinkom povjerenja, tj. 278 pozitivnih dojmova i 77 realizovanih olx brzih dostava, dok mi sad prikazujete samo 37 pozitivnih, a da ne govorimo o razocarenju ljudi koji su imali preko 1000 pozitivnih dojmova a sad im se prikazuje 80. Kako god morao sam vam prenijeti svoje nezadovoljstvo i nezadovoljstvo drugih mojih poznanika koji su takodjer dugogodišnji korisnici Pik stranice. Sve je razumijem da je ogroman broj korisnika i njihovih objava, da je trebalo sve to posloziti,, da je server dosta sporo otvarao stranicu, ali opet ste uz pomoc tog strucnog tima trebali kreirati skoro pa identicnu stranicu i ostaviti ljude da uzivaju u onome sto su navikli. Lijep pozdrav

    20 Februara, 2023 at 17:03 Komentariši
    • Belma

      Poštovani, hvala na komentarima. Svjesni smo nedostataka kod sinhronizacije te radimo na rješavanju istih. Naš tim je uspješno importovao spašene oglase korisnika na novu verziju stranice, dok se na importu spašenih korisnika još uvijek neprekidno radi.
      Spašene pretrage na prethodnoj verziji stranice, nisu dostupne na novoj verziji obzirom da se novi sistem pretraga razlikuje od starog. Savjetujemo da na novoj verziji izvršite nove pretrage i iste spasite. Hvala na razumijevanju. Lijep pozdrav

      21 Februara, 2023 at 09:24 Komentariši
    • Amel

      Meni se isto desilo. Preko 300 individualnih dojmova od različitih osoba su mi sveli na nekih 90, a na blogu im piše da sad samo prikazuju dojmove sa kupovina, a ne sa prodaja. Pa valjda nas je većina ovdje da prodajemo, to i jeste suština oglasa. Logičnije bi bilo da su ostavili dojmove od prodaje. Ljude zanima jesam li pouzdan i pošten prodavac, koga briga kakav sam kupac bio.

      22 Februara, 2023 at 08:25 Komentariši
      • Belma

        Poštovani, molimo Vas da napišete Vaš OLX korisnički nalog kako bi izvršili detaljne provjere ili se javite sa verifikovanog maila na pomoc@olx.ba Hvala na razumijevanju i lijep pozdrav.

        22 Februara, 2023 at 09:56 Komentariši
        • Amel

          Nalog je: Amel74

          22 Februara, 2023 at 14:27 Komentariši
  • Darko

    Ne mogu da objavim oglas
    Već nekoliko dana
    Napravim jedan korak na drugom me izbaci momentalno.
    Ne znam šta da kažem na ovo
    Telefonsku komunikaciju su isključili

    20 Februara, 2023 at 17:09 Komentariši
    • Belma

      Poštovani, za detaljniju pomoć molimo Vas da nas kontaktirate putem maila pomoc@olx.ba. Hvala unaprijed i lijep pozdrav.

      21 Februara, 2023 at 09:56 Komentariši
  • Hasan

    Treba mi vaša pomoć ne mogu da verificirati pik ba ne prihvaća mi na moj broj i telefona jer sam zaboravio lozinku na piku..i napravio sam novi pik i neće da me verifikuje.ni moj broj telefona .0603591851

    20 Februara, 2023 at 17:56 Komentariši
    • Belma

      Poštovani, verifikacija broja telefona funkcioniše putem desktop i mWeb verzije OLX.ba, dok na aplikacijama očekujemo rješavanje poteškoća uz update. Molimo Vas da redovno ažurirate aplikaciju na mobilnom uređaju. Hvala na razumijevanju. Lijep pozdrav

      21 Februara, 2023 at 09:37 Komentariši
  • Dzevad

    Na staroj platformi sam imao olx kredita prelaskom na novu platformu sam izgubio sav olx kredit pokusavao sam kontaktirati medutim telefon samo izbacuje a poruke nemogu posalati na podrsci korisnicima nadam se da ce ovo sto prije rijesiti

    20 Februara, 2023 at 18:52 Komentariši
    • Belma

      Poštovani, za detaljniju pomoć molimo Vas da nas kontaktirate putem maila pomoc@olx.ba. Hvala unaprijed i lijep pozdrav.

      21 Februara, 2023 at 09:56 Komentariši
  • Almir

    Kako da verifukujem telefon, ne dozvoljava mi nikako, do sad sve funkcioniralo kako treba, jako loše urađeno, sve se promijenilo na gore.

    20 Februara, 2023 at 21:43 Komentariši
    • Belma

      Poštovani, verifikacija broja telefona funkcioniše putem desktop i mWeb verzije OLX.ba, dok na aplikacijama očekujemo rješavanje poteškoća uz update. Hvala na razumijevanju i lijep pozdrav.

      21 Februara, 2023 at 10:08 Komentariši
  • MGD1921

    Odobrio narudžbu prošle srijede, kupcu dostavljeno naredni dan, a danas(ponedjeljak) isplaćen od strane poštara, što je sasvim ok, ali na artiklu koji sam poslao i dalje piše da kurir nije preuzeo paket. Zanima me kada ću “dobiti” realizovanu dostavu. Lijep Pozdrav!

    20 Februara, 2023 at 21:51 Komentariši
    • Belma

      Poštovani, za upit o dostavi molimo Vas da nas kontaktirate na mail pomoc@olx.ba. Hvala unaprijed i lijep pozdrav.

      21 Februara, 2023 at 11:41 Komentariši
  • Ramiz

    Prilikom instalacije novog OLX. ba moj se profin izgubio pregledom sam ustanovio da on postoji u oglasima ali nije verifikovan niti prijavljen na novoj verziji OLX pokušavao sam da ga prijavim po imenu mog profila ali uvjek greška a moje korisničko ime na profilu je 1950g. Tel 062934561 zenica molim vas da mi vratite profil. Pozdrav

    20 Februara, 2023 at 22:50 Komentariši
    • Belma

      Poštovani, svjesni smo trenutnih poteškoća, iste evidentiramo i rješavamo po prioritetima. Uvjereni smo da će velika većina uskoro biti uspješno otklonjena. Što se tiče Vašeg slučaja, molimo Vas da redovno pratite dostupna ažuriranja na mobilnom uređaju. Hvala na razumijevanju i lijep pozdrav.

      21 Februara, 2023 at 11:35 Komentariši
  • Mladen

    Nadam se da će nova platforma zadržati stare podatke među kojima dojmove i datum prve registracije. Ja sam na pikolx preko 10 godina i bilo bi mi žao da se sve zagubi.
    U novoj platforni se ne mogu prijaviti.

    20 Februara, 2023 at 23:07 Komentariši
  • roxi235

    Kupila sam kredit u vrijednosti od 50 olx bodova putem SMS uspješno.Na profili nema bodova.Jucer sam ponovo kupila OLX kredit, potrebno mi je za objavu.Poslala sam upit u vezi problema prije nekoliko dana i ništa.
    Evo već nekoliko dana ne mogu da objavim prodaji, ucitava pa ucitava tri dana.Haos

    20 Februara, 2023 at 23:42 Komentariši
  • Dragan

    Kao dugogodisnji korisnik ove platforme dajem sebi za pravo da novi dizajn web sajta kao aplikacije ocjenim sa cistom nulom .
    Jasno je sa pokretanjem ovako neceg ima dosta bagova koje planirate da ispravite ali nije stvar u bagovima nego o koraku koji ste bezpotrebno napravili promjenivsi “svakodnevnicu” posjete ovoj platformi pogotovo starijim osobama i slabije IT “potkovanima” .
    Takodje smatram da je ogroman pad u transakcijama nastupio od trenutnka prelaska na novi dizajn sto zbog snalazenja sto zbog bagova .
    Sama aplikacija ima ogromne bagova na IOS ,jer su vidljive samo stare poruke nove nikako , sto se tice App Gallery za Huawei korisnike aplikacija ima samo stara koja naravno vise ne moze da radi .
    50/50 misljenja je negativno cak uvredljivo/ubjedljivo ispod nule .
    Potrebno razmotriti “pop up vote” kviz i cuti misljenje korisnika .

    Lep pozdrav

    21 Februara, 2023 at 07:36 Komentariši
  • Clearsky

    Ne znam šta je bio razlog mijenjanja nečega što je savršeno funkcionisalo na ovo što niti je dovoljno pregledno kao stara platforma, a bome ni funkcionalno. Ne mogu da pronađem npr. sačuvane pretrage i artikle, a to je itekako bilo korisno. Nadam se da ćete ovo uskoro popraviti, i kako god bilo – neprofesionalno je urađeno kao što je neko gore već spomenuo.

    21 Februara, 2023 at 07:40 Komentariši
    • Belma

      Poštovani, već duže vrijeme mnogi naši korisnici su tražili unaprijeđenja i nove funkcionalnosti. Kako bi bili u stanju to omogućiti morali smo nužno mijenjati temelje stare verzije platforme i razviti potpuno novu verziju. Nova verzija će nam omogućiti brži i lakši razvoj novih funkcionalnosti i održavanja. Što se tiče sačuvanih artikala i pretraga – spašene pretrage na prethodnoj verziji stranice, nisu dostupne na novoj verziji obzirom da se novi sistem pretraga razlikuje od starog. Savjetujemo da na novoj verziji izvršite nove pretrage i iste spasite. Hvala na razumijevanju i lijep pozdrav.

      21 Februara, 2023 at 10:16 Komentariši
  • Belma

    Zdravo,zasto na Ipad-u ne mogu uci na novi sajt olx.ba niti pronaci aplikaciju OLX BIH na App store-u?

    21 Februara, 2023 at 07:47 Komentariši
    • Belma

      Poštovana, molimo Vas da provjerite lokaciju odnosno regiju za koju je vezan Vaš Google račun. Regija mora biti podešena na Bosnu i Hercegovinu, obzirom da OLX aplikacija nije dostupna u svim zemljama, te ukoliko je regija na Vašem mobilnom uređaju izmijenjena, s tim u vezi ni Vaš uređaj nije kompatibilan sa aplikacijom OLX.ba. Lijep pozdrav

      21 Februara, 2023 at 10:14 Komentariši
  • Niho032

    MOLIM VAS KUPIO SAM U PTT DOPUNU NA 5 KM . KADA SAM OTIŠAO UNESEM BROJ VAUČERA. PISALO MI JE DA SE JAVIM SMS NA BORJ 06202000 I DA ĆE ZA KOJU SEKUNDU DOBITI KOD . KOD SAM DOBIO ALI BILO ŠTO DA UKUCAM KOD ILI BROJ Vučera piše unijeli ste nepostojeći

    21 Februara, 2023 at 13:39 Komentariši
    • Belma

      Poštovani, za detaljniju pomoć molimo Vas da nas kontaktirate putem maila pomoc@olx.ba. Hvala unaprijed i lijep pozdrav.

      21 Februara, 2023 at 13:52 Komentariši
  • Aco

    Da li ćemo dobiti statistiku artikala bez da ulazimo na svaki artikal posebno? Ovdje mislim na običnu statistiku kakvu je imala prošla web i mweb stranica, ne mislim na PRO korisnike koji imaju neku vrstu “profi” statistike.

    21 Februara, 2023 at 17:55 Komentariši
    • Belma

      Poštovana, pregledi na pojedinačnim artiklima su dostupni na Android verziji OLX.ba aplikacije i putem desktop verzije. Lijep pozdrav

      22 Februara, 2023 at 10:02 Komentariši
  • miso

    Da li mozemo ocekivati statistiku artikala bez da ulazimo u svaki artikal posebno? Ovdje mislim na statistiku koju je imao stari web i mweb a ne na statistiku koju imaju PRO korisnici.

    21 Februara, 2023 at 18:07 Komentariši
    • Belma

      Poštovani, pregledi na pojedinačnim artiklima su dostupni na Android verziji OLX.ba aplikacije i putem desktop verzije. Lijep pozdrav

      22 Februara, 2023 at 10:02 Komentariši
  • Vladan

    Ne mogu da se prijavim vec 5 dana
    brko180602

    21 Februara, 2023 at 22:15 Komentariši
    • Belma

      Poštovani,

      molimo Vas da se javite sa verifikovanog maila na pomoc@olx.ba kako bi izvršili detaljne provjere.

      Hvala na razumijevanju i lijep pozdrav.

      22 Februara, 2023 at 10:01 Komentariši
  • SASA DAKIC

    poštovani, imamo veliki oproblem sa količinama…mi koji radimo na više imamo na primer jedan artikl objavljen , ali je u opisu pisalo na primjer 5 komada….to je na starom profilu bilo tako odlično…sada nam se to izgubilo i nemamo opciju da vidimo količinu…ovo je ogroman problem…molio bih odgovor da li će se ovo riješiti ili ….LP

    22 Februara, 2023 at 06:02 Komentariši
    • Belma

      Poštovani,

      molimo Vas da se javite sa verifikovanog maila na pomoc@olx.ba kako bi izvršili detaljne provjere.

      Hvala na razumijevanju i lijep pozdrav.

      22 Februara, 2023 at 10:01 Komentariši
  • Bricha

    Pozdrav. Nisam pročitao dali neko ima probleme sa porukama jer meni konstantno dolaze tuđe poruke. Trebalo bi na tome poraditi jer narušava privatnost.

    22 Februara, 2023 at 08:06 Komentariši
    • Belma

      Poštovani,

      molimo Vas da se javite sa verifikovanog maila na pomoc@olx.ba kako bi izvršili detaljne provjere.

      Hvala na razumijevanju i lijep pozdrav.

      22 Februara, 2023 at 10:00 Komentariši
  • BERINA

    Nova statistika ne prikazuje preglede po pojedinačnim artiklima. Da li to planirate opet uvoditi? Vrlo je korisno da znam koje artikle najviše gledaju kupci.

    Isto tako narudžbe koje su dostavljene, idalje piše da su u tranzitu i ne dobijam OLX kredite jer nisu završene, te ne mogu početi novu narudžbu na istom artiklu već moram praviti nove random artikle samo zbog dostave.

    22 Februara, 2023 at 08:24 Komentariši
    • Belma

      Poštovana, pregledi na pojedinačnim artiklima su dostupni na Android verziji OLX.ba aplikacije i putem desktop verzije.

      Nakon što djelatnici BH Post Expressa označe narudžbu kao realizovanu OLX kredit će automatski biti doznačeni.

      Hvala na razumijevnaju i lijep pozdrav.

      22 Februara, 2023 at 09:59 Komentariši
  • Ticma973

    Jos uvek ne mogu da se prijavim na moj nakog: Ticma973

    “Podaci koje ste šposlali nisu potpuni ili su u neispravnom formatu” je poruka koju dobijam prlikom pokusaja prijave.

    22 Februara, 2023 at 09:31 Komentariši
    • Belma

      Poštovani, molimo Vas da napišete Vaš OLX korisnički nalog kako bi izvršili detaljne provjere ili se javite sa verifikovanog maila na pomoc@olx.ba Hvala na razumijevanju i lijep pozdrav.

      22 Februara, 2023 at 10:57 Komentariši
  • ljubos1

    Pozdrav, molio bih vas da mi kažete šta je sa rubrikom “NAJNOVIJI”, odnosno tek objavljeni artikli koja je postojala u staroj verziji ,bez obzira na kategoriju i bez filtera, u staroj verziji znao sam ujutro uz kafu pregledati po 50 i više stranica i obično nešto “zapne za oko”, pregled je bio neuporedivo bolji, ovako već nekoliko dana pojavljuju se uglavnom neka skupa vozila , skupe nekretnine i slično, uglavnom se skoro vrti u krug, imam osjećaj da su to sve samo izdvojeni artikli, u pregledniku se ne pojavljuju artikli za “sitnu boraniju”, uđem u spašene pretrage ali vidim da je i tu mnogo manje novih objava, meni lično mnogo nedostaje ta rubrika

    22 Februara, 2023 at 10:41 Komentariši
  • Cop99

    Samo da kazem: LAGANO OLX.BA EKIPA! Testiranje na produkciji nikad nije lagan posao 🙂 Tu sam 9 godina i podijelio bih vam par savjeta al’ kontam da vec sve znate. Srdacan pozdrav i nadam se da cete uskoro optimizovati i UI i ostatak funkcionalnosti! Drz'te se! <3

    22 Februara, 2023 at 11:28 Komentariši
  • Beli

    Dobro veče imam problem na olx radnji ne moze da mi kupac ostavi dojam kao prodavci ni ja njemu kao kupcu . Sta činiti kada će biti to otklonjeni i realizovano. Unaprijed hvala

    22 Februara, 2023 at 19:37 Komentariši
    • Belma

      Poštovani, molimo Vas da se sa verifikovanog maila javite na pomoc@olx.ba Hvala na razumijevanju i lijep pozdrav.

      23 Februara, 2023 at 14:00 Komentariši
  • Samir

    Dopuna olx kredita preko paypala ne radi i nisam u mogućnosti isti dopuniti. Nadam se da ćete što prije riješiti ovaj problem.

    23 Februara, 2023 at 20:14 Komentariši
    • Belma

      Poštovani, kako bi izvršili detaljnje provjere molimo Vas da se javite na mail pomoc@olx.ba. Lijep pozdrav

      24 Februara, 2023 at 09:02 Komentariši
  • Enes Mujacic

    Šta sa onim korisnicima koji imaju Huawei telefone i nemaju pristup Google play, nego samo Huawei app gallery?

    23 Februara, 2023 at 21:18 Komentariši
    • Belma

      Poštovani, tehnički tim radi na razvijanju aplikacije za Huawei uređaje. Molimo Vas da koristite desktop verziju OLX.ba platforme. Hvala na razumijevanju. Lijep pozdrav

      24 Februara, 2023 at 09:00 Komentariši
  • mili55

    Nema opcije KUPOVINA kad se daje novi oglas.
    Ima samo opcija PRODAJA
    LP

    24 Februara, 2023 at 07:00 Komentariši
    • Belma

      Poštovani, kako bi izvršili detaljnje provjere molimo Vas da se javite na mail pomoc@olx.ba. Lijep pozdrav

      24 Februara, 2023 at 09:02 Komentariši
  • Hazim

    Nacin na koji ste uveli resetovanje korisnika je nemogu ce jer sve uradim po instrukcijama a vi napise te da je neispravno molim vas da verifikujete moj profil sto prije mozete

    24 Februara, 2023 at 11:03 Komentariši
    • Belma

      Poštovani, kako bi izvršili detaljnje provjere molimo Vas da se javite na mail pomoc@olx.ba. Lijep pozdrav

      24 Februara, 2023 at 11:15 Komentariši
  • Almir

    Poštovani, sortiranje artikala u novoj verziji nije moguće. Konkretno, nakon što filtriram pregled vozila i nakon što odem na opciju ‘sortiraj po’, nudi “po cijeni” i to je ok, ali nema opciju kao prije “po godištu”. Nudite opciju najnoviji/najstariji, koja u principu nije toliko bitna a misli se na kad je objavljen oglas. Molim da vratite opciju “po godištu”. Malo ste popravili filtere, npr. unutar korisnika/olx shopa i to je ok, ali ima puno stvari koje programer očigledno nije istestirao prije puštanja. Pozdrav

    24 Februara, 2023 at 13:17 Komentariši
    • Belma

      Poštovani, tehnički tim je prepoznao navedeni nedostatak te će u što skorijem vremenu opcija sortiranja po godištu biti implementirana. Hvala na razumijevanju i lijep pozdrav.

      27 Februara, 2023 at 08:25 Komentariši
  • Ylvana

    Postovani,

    Poslije nove verzije nailazim na razne poteskoce a trenutno na tu da sam odobrila narudzbu prije 4 dana a kurir jos nije dosao po paket, ovo mi se nikada prije nije desavalo.
    Molim vas da provjerite u cemu je problem.

    Lp

    24 Februara, 2023 at 13:54 Komentariši
    • Belma

      Poštovana, kako bi izvršili detaljnje provjere molimo Vas da se javite na mail pomoc@olx.ba. Lijep pozdrav

      27 Februara, 2023 at 08:26 Komentariši
  • Muharem Kikanovic

    Imao sam narudzbu koja je dostavljema kupcu ,ali nisam dobio nagradnih 10 poena ,molim vas da to ispravite,lp korsnik “muharemkikan”

    25 Februara, 2023 at 23:00 Komentariši
    • Belma

      Poštovani, kako bi izvršili detaljnje provjere molimo Vas da se javite na mail pomoc@olx.ba. Lijep pozdrav

      27 Februara, 2023 at 08:28 Komentariši
  • Senad

    Postovani,
    Danima ne mogu da se ulogujem, tacnije od updatea android verzije.
    Trasys je moj nickname, a iako pise da sam neprijavljen, vidim svoje aktivne artikle.
    Lp

    26 Februara, 2023 at 10:04 Komentariši
    • Belma

      Poštovani, kako bi izvršili detaljnje provjere molimo Vas da se javite na mail pomoc@olx.ba. Lijep pozdrav

      27 Februara, 2023 at 08:28 Komentariši
  • Muhamed

    Zdravo,kupljeno je bilo 240 olx kredita pre novog update-a te je posle update-a u kreditu upisano samo 10.Nije se trosilo niti na jedan oglas kredit pa bi molio da korigujete gresku.U pitanju je profil Gamersell a imam dokaz uplatu sa kartice na 20km ako vam bude potrebno …

    26 Februara, 2023 at 15:35 Komentariši
    • Belma

      Poštovani, kako bi izvršili detaljnje provjere molimo Vas da se javite na mail pomoc@olx.ba. Lijep pozdrav

      27 Februara, 2023 at 08:29 Komentariši
  • Omer

    Kupio sam vaucer kada ga ukucam pise uspjesno ste nadopunili OLX KRED a u stvari ga nije ocitalo

    26 Februara, 2023 at 18:25 Komentariši
    • Belma

      Poštovani, kako bi izvršili detaljnje provjere molimo Vas da se javite na mail pomoc@olx.ba. Lijep pozdrav

      27 Februara, 2023 at 08:30 Komentariši
  • 0Man

    Par stvari koje je meni zapelo za oko. Na desktopu:

    • Fontovi koristeni za pasivne linkove/text su previse tanki. Kao recimo rijeci u filterima/sortiraj.
    • “Spasi artikal” bi trebalo biti lakse odraditi i locirati na stranici, jer je po meni bitna funkcija.
    • Fotografije artikla ne bi trebale biti kropane automatski, jer nemas pojma u sta gledas. Mozda je namjerno, ali gubis vrijeme klikajuci
    na nesto sto si mogao odmah vidjeti iz prve.

    Pik.ba je godinama trebao osvjezenje, i meni se ovo svidja. Samo treba ugladiti.

    26 Februara, 2023 at 22:41 Komentariši
  • Nixon

    Pozdrav, pridružujem se većini zamerki koji imaju ostali korisnici u već napisanim komentarima, pa da dodam i par svojih, za koje se nadam da će se u skorijoj budućnosti ukloniti:
    1. U spašenim korisnicima je nemoguće otvoriti njihove profile u novom tab-u, nego moramo manuelno otvarati jedan po jedan profil;
    2. Imam oko 30tak sačuvanih korisnika, stavljeni su na dve stranice, kada pređem na drugu stranicu i otvorim jedan profil, umesto da kada se vratim jedan korak unazad, umesto da ostane na toj drugoj stranici, prebaci na prvu, iritirajuće je;
    3. Pojedini korisnici nemaju uopšte kategorije svojih proizvoda, tako da ako želimo da tražimo neku određenu vrstu proizvoda koje prodaju, moramo da pregledamo ceo profil
    4. Samo biranje kategorije na profilima koji imaju tu mogućnost je posebno iskustvo, meni lično smeta što kada izaberem nešto, ono se prvo isključi pa morate ponovo da otvorite itek onda ima podkategorija (npr. u profilima za računare, prvo izaberete kategorija računari, umesto da se samo otvori podkategorija npr. procesori, zatvori se sve, pa posle ponovnog otvaranja kategorija, ima ono što vam treba.

    Iskreno se nadam da će se ovakve i slične stvari izmeniti i vratiti prijatno iskustvo koje smo imali pre ovog ažuriranja.

    27 Februara, 2023 at 08:03 Komentariši
  • Daniel

    Pozdrav, recimo na mobilnoj android app odes na automobile, upises cijenu do 14000, izadje samo par vozila sto je nemoguce, izlaze cijene sa 10.5 i slicno, vjerojatno je problem u koristenju tacke ili razmaka poslije 000. Check it out 🙂

    27 Februara, 2023 at 10:33 Komentariši
    • Belma

      Poštovani, hvala na javljanju. Molimo Vas da izvršite ažuriranje aplikacije jer trenutno ne bilježimo takav tehnički nedostatak na OLX android aplikaciji. Hvala na razumijevanju i lijep pozdrav.

      27 Februara, 2023 at 12:16 Komentariši
  • Zoran

    Super aplikacija,puno bolja od stare.Nema tu ni sta da se doda ni oduzme.

    27 Februara, 2023 at 13:58 Komentariši
  • ljubos1

    Pozdrav, molio bih vas da mi odgovorite na pitanje koje postavljam već treći put, konkretnog odgovora nema, zašto nema rubrike sa tek objavljenim artiklima koji nisu izdvojeni, u staroj verziji to je bila rubrika “NAJNOVIJI”, tu je bilo raznih stvarno interesantnih artikala ,i sitnica, ovako na početnoj stranici se pojavljuju već danima uglavnom skupa vozila, stanovi ,i slično, uglavnom slični artikli koji su izdvojeni i to od starta nove verzije, nema onih običnih jeftinijih sitnica kao ranije onim redom kako se objavljuju, vjerovatno su odmah svrstani po kategorijama, juče , a evo i danas sam ulazio u kategoriju BIZNIS I INDUSTRIJA ,prelistao 50 stranica i sve do jednog oglasa su IZDVOJENI, nema objavljenih neizdvojenih artikala do 50 -te stranice,a dalje i nema pretrage,molim da mi odgovorite o čemu se tu radi,i prije je postojala mogućnost izdvajanja , po želji, ali nema računa plaćati izdvajanje jeftinih artikala,već plaćam mjesečno obnavljanje OLX PRO plus obnavljanje artikala svakih 21 dan ,plus po neki obnovljen artikl, nakupi se , po meni stara verzija je bila mnogo,mnogo,mnogo bolja , jednostavnija i preglednija, mogli su i u staroj verziji povećati cijene za izdvajanje, mnogi bi to radije prihvatili od ovoga, još nisam naišao na korisnika da je zadovoljan ovom verzijom, ne rade ni notifikacije, odnosno nema zvučnog obavještenja za nove poruke na OLX-u

    27 Februara, 2023 at 14:24 Komentariši
    • Belma

      Poštovani, prilikom pretrage artikala isti se prikazuju po relevantnosti. Ukoliko želite da filtrirate Vaše oglase po drugom osnovu to možete učiniti klikom na opciju “Sortiraj” te akcenat staviti na najeftinije, najskuplje, nastarije i najnovije. Lijep pozdrav

      27 Februara, 2023 at 15:15 Komentariši
  • Marko

    Dobra večer!
    Kako vratiti određene oglase iz ZAVRŠENIH u aktivne?
    Kada smo prodali i razmijenili dojmove za određeni oglas, otišao nam je u završene, a nemamo mogućnost da ga vratimo kao kod stare verzije OLX-a.
    Lp

    27 Februara, 2023 at 18:25 Komentariši
    • Belma

      Poštovani, opcija prebacivanja završenih oglasa u aktivne nije dostupna na novoj verziji platforme. Molimo Vas da ponovo izvršite objavu oglasa te ukoliko isti želite povući koristite opciju “Sakrij oglas”. Lijep pozdrav

      28 Februara, 2023 at 08:45 Komentariši
  • Ђорђе

    Поздрав.
    Датуми постављених питања се не слажу, пише да је 1970. г

    Лп.

    27 Februara, 2023 at 22:44 Komentariši
    • Belma

      Poštovani, kako bi izvršili detaljnje provjere molimo Vas da se javite na mail pomoc@olx.ba. Lijep pozdrav

      28 Februara, 2023 at 08:48 Komentariši
  • vlado

    ne shavatam čemu ograničenje blok liste na 20 korisnika , valjda bi to trebalo da bude moja privana stvar da ako hocu ve izblokiram i da radim samo skim ja zelim, danas mi covjek psuje majku a ja ga moram trpit jer mi vi niste dozbolili da ga blokiram niti ga mogu prijavit

    28 Februara, 2023 at 06:32 Komentariši
    • Belma

      Poštovani, prijave zloupotrebe OLX.ba platforme možete prijaviti putem maila pomoc@olx.ba. Lijep pozdrav

      28 Februara, 2023 at 08:47 Komentariši
      • Meho

        Lp, jedna od najvećih poteškoća sa novom verzijom jeste da ne dolaze obavijesti ni na koji način, iako su uključene notifikacije i preko vibera i preko SMS ili e-maila.

        28 Februara, 2023 at 11:02 Komentariši
        • Belma

          Poštovani, molimo Vas da ažurirate Vašu OLX aplikaciju. Moguće je da iz tog razloga ne dobijate obavijesti. Ukoliko budete imali poteškoća molimo Vas da nas kontaktirate putem maila pomoc@olx.ba Hvala na razumijevanju i lijep pozdrav.

          28 Februara, 2023 at 12:09 Komentariši
  • Muharem Kikanovic

    U ovoj novoj platformi ne vidim da ima opcija “uresi kategoriju “arikla trebalo bi i to da bude ,zatim prijava artikala ne funcionira ustvari ne odradnujete to pa vam sugeriram da to odradite,lp

    28 Februara, 2023 at 10:16 Komentariši
    • Belma

      Poštovani, kako bi izvršili detaljnje provjere molimo Vas da se javite na mail pomoc@olx.ba. Lijep pozdrav

      28 Februara, 2023 at 15:44 Komentariši
  • Yummy

    Molim Vas nemam opciju da kupim artikal nit da ostavljam dojam, pored ostalih greski i problema sta se desava?!

    28 Februara, 2023 at 13:15 Komentariši
    • Belma

      Poštovani, kako bi izvršili detaljnje provjere molimo Vas da se javite na mail pomoc@olx.ba. Lijep pozdrav

      28 Februara, 2023 at 15:40 Komentariši
      • Nar555

        Pozdrav,javljali smo se mailom na pomoc@olx.ba u vezi sa isplaćenim kreditima za PRO olx ,kasnije ponovo uplaćeni da bi aktivirali ,te nisu dosli krediti od nekoliko dostava ,zatim sad trenutno nemogu pratiti dostavu jer kako kurir odnese paket nema vise uvida u praćenje sa mo poneka dostava bas nemam uvid ni u šta kao pre

        28 Februara, 2023 at 21:26 Komentariši
        • Belma

          Poštovani, OLX kredit dobijate nakon što djelatnici BH Post Expressa označe dostavu kao realizovanu. Što se tiče trackinga, ne bi trebali imati poteškoće pratnje paketa. Ukoliko i dalje imate isti problem, molimo Vas da se javite na mail pomoc@olx.ba. Hvala na razumijevanju i lijep pozdrav.

          3 Marta, 2023 at 14:18 Komentariši
  • mgautocentar

    postovani zadnjih 15 dana artikli nam nisu bili vidljivi a danas nam je istekao olx shop
    zadnjih 15 dana smo bili ograniceni bez obzira sto smo isticali artikle i trosili olx kredit
    imali smo mnogobrojne pozive nasih klijenata koji nisu mogli naci nista na nasem profilu
    dali ce izgubljeni kredit i vrijeme biti nadoknadjeno
    lp
    mgautocentar

    1 Marta, 2023 at 11:10 Komentariši
    • Belma

      Poštovani, obavještavamo Vas da je donesena odluka o refundaciji utrošenih OLX kredita svim korisnicima koji su u periodu migracije na novu verziju platforme bili oštećeni tehničkim nedostacima redovnih funkcionalnosti – izdvajanja, obnove i aktivacije oglasa. Izvršili smo refunaciju OLX kredita za Vaš OLX shop. Zahvaljujemo Vam se na iskazanom razumijevanju. Lijep pozdrav

      3 Marta, 2023 at 14:22 Komentariši
  • Emir Sarajlić

    Postovani, imam problem sa najavama posiljke preko Olx-a. Nece da mi oznaci kvacicu Dozvoljen uvid u sadrzaj, svaki put ukljucim tu opciju a kupci mi se poslije javljaju kako im kurir ne dozvoljava otvaranje

    2 Marta, 2023 at 07:55 Komentariši
    • Belma

      Poštovani, kako bi izvršili detaljnje provjere molimo Vas da se javite na mail pomoc@olx.ba. Lijep pozdrav

      3 Marta, 2023 at 14:23 Komentariši
  • Zlocko

    Izvrsena uplata putem Pay Pal ali nije uknjizeno na racun?

    2 Marta, 2023 at 11:25 Komentariši
    • Belma

      Poštovani, kako bi izvršili detaljnje provjere molimo Vas da se javite na mail pomoc@olx.ba. Lijep pozdrav

      3 Marta, 2023 at 14:23 Komentariši
  • vlado

    evo već 4. put postavlajm pitanje koje uporno brišete,.Dali je ukinut olx kredit za transakcije preko olx dostave???

    6 Marta, 2023 at 09:39 Komentariši
    • Belma

      Poštovani, OLX kredit dobijate nakon što djelatnici BH Post Expressa označe dostavu kao realizovanu. Lijep pozdrav.

      6 Marta, 2023 at 10:37 Komentariši
      • vlado

        Imao sam realizovane 2-3 olx dostave i nisam dobio nista

        7 Marta, 2023 at 07:54 Komentariši
        • Belma

          Poštovani, kako bi izvršili detaljnje provjere molimo Vas da se javite na mail pomoc@olx.ba. Lijep pozdrav

          7 Marta, 2023 at 08:24 Komentariši
  • Predrag

    Može li me neko prosvijetliti i kazati mi kako obnoviti oglas

    8 Marta, 2023 at 13:38 Komentariši
  • Princeton

    Ne shvatam zašto brišete sugestiju. Nisam očekivao zahvalnicu ali ako mi korisnici već preuzimamo ulogu Beta testera onda bi valjda trebali da uzmete u obzir ukazivanje na greške u funkcionisanju baze podataka. Ovo valjda samo ima kod nas. Ali, evo ponovimo na šta se odnosi greška:

    Nije moguće pretraživati BMW motocikle. Kad se u tražilicu ukuca BMW pod kategorijama je moguće izabrati Vozila – Automobili a kategorija Vozila – Motocikli ne postoji za BMW. Takođe nije moguće ni ako se ode na kategoriju Motocikli Izaberi proizvođača izabrati BMW jer ga nema na listi. Ostali motocikli čiji proizvođači takođe proizvode i auta, tipa Honda, Suzuki…, nemaju ovaj problem.

    10 Marta, 2023 at 11:06 Komentariši
  • ljubos1

    Evo,posle mjesec dana korištenja ove nove verzije smatram da je najveća greška to što je ukinuta rubrika sa tek objavljenim raznovrsnim artiklima po redoslijedu ,onako redom kako se objavljuju, iz minute u minut, pa ko želi neka uključuje filtere kako mu odgovara,naravno, iskakali su i “izdvojeni i obnovljeni “artikli koji imaju prednost pri objavi,ništa sporno , bilo je svega za nas obične male korisnike koji su pokušavali da nešto izvuku iz trgovine,od igle do lokomotive, vidim po ovoj skraćenoj statistici gdje se kao u staroj verziji ne vide tačno najposjećeniji artikli da je daleko manje pregleda,a i to se mora pojedinačno otvarati za svaki artikl ,generalno, manje je i poruka,pitanja i naravno transakcija, konkretno, da bih pregledao sve novoobjavljene artikle u toku dana moram ulaziti bezbroj puta u svih dvanaest kategorija naizmjenično ,svaki put sortirati,odnosno uključivati opciju “najnoviji” , stvarno mislim da nešto ne funkcioniše, jer evo, nisam jedini koji nije zadovoljan, u odnosu na ranije mjesece i godine,( korisnik sam više od 12 godina ), ovo mi je najlošiji mjesec što se tiče prodaje, nisam realizovao ni jednu OLX dostavu, ima tu još sitnica koje su bez potrebe izmijenjene i zakomplikovane, ali mislim da je način pregledanja tek objavljenih artikala presudan, naravno , možda ćete reći da postoji mogućnost izdvajanja i obnavljanja artikala ali kad bi se sabralo koliko bi koštalo često izdvajanje više artikala po novom cjenovniku, nama “malim ” je to nemoguće, napominjem da sam dugogodišnji korisnik i da mogu da uporedim ovu sa svim ranijim verzijama i smatram da bi mnoge bolje opcije iz stare verzije trebalo vratiti i uklopiti u ovu novu, to je i mišljenje mnogih sa kojima sam u kontaktu, napravite nešto da većina bude zadovoljna kao ranije, POZDRAV

    13 Marta, 2023 at 10:52 Komentariši
  • vlado

    Zato mi je broj prgleda pao sa 700 na 150 dnevno , Pitanje je jednbostavno i molim odgovor bez brisanja pitanja jer cu ga ponavljat dok ne dobijem odgovor

    13 Marta, 2023 at 18:18 Komentariši
    • Belma

      Poštovani, kako bi izvršili detaljnje provjere molimo Vas da se javite na mail pomoc@olx.ba. Lijep pozdrav

      21 Marta, 2023 at 09:11 Komentariši
  • vlado

    Upravo sam obnovio 50 Artikala i nijedan nije izao na naslovnici kao prije, dali to znaci da je sad obnavljanje artikala beskorisno i da nema bas nikakvog efekta, tj ja obnavljanjem ne dobijam bas nista dok mi skida po jedan kredita za svako obnavljanje?

    23 Marta, 2023 at 06:35 Komentariši
    • Belma

      Poštovanai,

      kako bismo bili u mogućnosti izvršiti provjere, ljubazno Vas molimo da nas kontaktirate putem forme dostupne na https://pomoc.olx.ba.

      Lijep pozdrav

      23 Marta, 2023 at 08:21 Komentariši
  • SirFoggy

    Narudzbe….
    Kada otvorim Moj OLX pokazuje “Narudzbe 2” mada u tom istom trenutku imam 5 aktivnih i odobrenih narudzbi. Onda se ovo 2 odnosi na narudzbe koje jos cekaju na odobrenje ili sta vec?

    Poruke…
    Moji odgovori se registruju kao “nove” poruke… zaista? Kada nesto pretrazujem i vidim da ikona poruka pokazuje 1 ili 2 ili kolikogod “novih” poruka, mislim neko je odgovorio na moj upit. Ali nije… to je samo moj upit na neki oglas!

    Pretrage, sortiraj po cijeni…
    Pocetni pogled, iako je izabrano “Sortiraj po Cijen najniza” ne radi. Ispravno pokazuje tek kada se izbere opcija cijena “Najvisa” pa odmah zatim cijena “Najniza”.

    Marudzbe/Zavrsene…
    Pokazuju sve artikle koje sam kupio ali i one koje sam prodao… trebalo bi biti razlike u te dvije kategorije, zar ne?

    Onaj… ummm… pomalo cudni znak pored mog profila, tj ≡ … sve je samo pa intuitivan.

    I da… Windows 10 Pro x64 + Firefox sve sa najnovijim raspolozivim verzijama.

    29 Marta, 2023 at 21:03 Komentariši
  • Princeton

    Dobro bi bilo da se u pretragama može birati samo pretraga po shopovima ili samo pretraga u koju ne ulaze shopovi. Dosta bi ubrzalo i pojednostavilo pretragu kada se traži nešto specifično a benefite bi osjetili i shopovi i drugi prodavači.

    11 Aprila, 2023 at 07:13 Komentariši
  • edin1111

    Mislim da je pretraga prekomplikovana, previše se gubi vremena. Mene najviše zanima numizmatika pa bih predložio da se pretraga razdijeli na tri kategorije: kovanice, novčanice i ostalo. Zatim svaka od ove tri kategorije bi se izdijelila na sljedeće podkatergorije: ex-Jugoslavija, Evropa, Sjeverna Amerika,Južna Amerika, Australija, Azija,Afrika, možda još dodati srednji vijek i antičko razdoblje. Olakšalo bi pretragu.
    Zatim bi se osvrnuo i na ponudu, konkretno u numizmatici. Imate previše prodavača koji tu samo zauzimaju prostor, postavljaju
    iracionalne cijene za koje neće nikada prodati artikal ali će vječno zauzimati prostor i tuđe vrijeme. Primjer su kovanice “rijetkih”eura za koje prodavači traže na stotine i hiljade maraka. Trebate to destimulisati.

    21 Aprila, 2023 at 17:52 Komentariši
  • SirFoggy

    Ne znam sta ste uradili danas ali neke stvari veceras ne rade kao sto su radile prije podne…
    Koristim Windows 10 Pro i Firefox sa najnovijim nadogradnjama a kako ih danas nije bilo niti za Win10 niti za Firefox onda mora biti nesto sa vase strane.
    AKo OLX-u pristupam u full-screen ((2560 x 1440)) pogledu, onda nisam u stanju odgovoriti na poruke ili poslati odgovor jer reklama pokriva donji dio gdje se dugme “Posalji poruku” nalazi. Ako predjem u windowed pogled, sve je u redu do nekih 2422×1400 kada se pojavljuje reklama u donnjem dijelu prozora a “Posalji poruku” nestaje. Isto tako, klikanjem na ikonu “Poruke” ne dovodi me nazad u Inbox nego ostaje na zadnjoj otvorenoj poruci. To se desava bez obzira jesam li u full i windowed pogledu.
    Isto tako, ako iz windowed pogleda – u kojem mogu vidjeti “Posalji poruku” – predjem u full pogled, “Posalji poruku”ostaje ali samo za tu poruku a onda se opisana greska (nema “Posalji poruku”) javlja pri otvaranju bilo koje druge poruke.

    24 Aprila, 2023 at 18:23 Komentariši
  • SirFoggy

    Jos jedna greska…
    Kupim neki od artikala, OLX pokazuje da je narudzba isporucena ali originalni oglas ostaje otvoern, tj. opcija “Naruci” jos uvijek postoji 24 sata ili duze nakon isporuike i mog ostavljenog dojma. Razumio bih ako se radi o oglasu gdje prodavac prodaje vise istih artikala ali to ovdje nije slucaj.
    Samim time sto narudzba pokazuje “isporuceno” predmetni oglas bi automatski trebao biti oznacen kao “Prodato”, “Zavrseno” ili nesto u tom smislu cime se sprjecava njegovo pojavljivanje u pretragama i sasvim nepotrebna frustracija prodavca kopji mora odgovarati na poruke i zhtjeve za kupnju kao i potencijalnih kupaca koji probaju kupiti vec prodati artikal.

    24 Aprila, 2023 at 18:34 Komentariši

Objavite komentar