OLX test: Honda Civic 1.5T CVT Sport Plus
Honda Civic je uvijek nudila atraktivan izgled za razliku od konkurenata u klasi. Novom, desetom generacijom je to dodatno i potvrđeno. Posebno se to može vidjeti u Sport Plus opremi, kakvu smo dobili od naših partnera iz Bunjo Grupacije za prvi test OLX.ba.
Izgled nove Honde Civic neće se svidjeti svakome, ali će svakako privući pažnju.
Eksterijer je definitivno nešto na šta niste navikli. Ogleda se u velikom broju detalja, dodatno zakomplikovanih raznim linijama i uglovima ispod kojih se skrivaju usisnici i plastike. Agresivan izgled je možda najbolji opis za Sport Plus verziju koju imamo na testu a posebno se ističe u dvobojnoj crveno-crnoj kombinaciji.
Ovako nizak prednji dio je u klasi postao rijetkost, s obzirom na veliki broj sigurnosnih testova za pješake. Ipak, Honda je baš tu uspjela ostvariti veliku ocjenu od čak 75%, te punih 5 zvjezdica Euro NCAP testa.
Atraktivan izgled se nastavlja i nazad, gdje imamo dva velika spojlera od kojih jedan čak i dijeli gepek staklo te se nastavlja na zadnja svjetla neobičnog oblika. U verziji Sport Plus, ističe se zadnji branik u kombinaciji sa crnim plastikama koje upotpunjuju sportski izgled te se završava sa dvije velike ispušne ‘rore’ na samoj sredini.
Unutra je situacija dosta skladnija, te imamo standardan izgled sa digitalnim kokpitom ispred vozača, centralnim displejem preko kojeg se vrši kontrola većine opcija automobila, te klima uređajem. Centralni dio je velik, te odvaja vozača i suvozača gotovo u potpunosti. Tu pronalazimo veliki broj mjesta i ostave za sitnice i tečnosti, a posebno i ispod naslonjača za ruku. Dodatno, tu je i mjesto za bežično punjenje Vašeg mobilnog uređaja – zbogom kablovima!
Bogat nivo opreme podrazumijeva da smo ispred sebe imali najbolje što Honda može ponuditi za model Civic. Teško bi sada bilo navoditi sve što Honda ima s obzirom da je lista ogromna, te ćemo samo izdvojiti par stvari kao što je keyless otključavanje i start, veliki infotainment ekran sa navigacijom, nadziranje mrtvih uglova, lane assist, prednji i zadnji parking senzori uz kameru, 3D LED farovi, električni šiber isl. Materijali su ugodni i mekani, a zamjerku imamo na tipke na volanu koje zbog svojih oštrih uglova i nisu baš najbolje rješenje.
Unutra ima dovoljno mjesta naprijed a prostorom je Civic bogat i pozadi. Bez problema se mogu smjestiti 4 osobe proječne visine i težine. Pozitivno smo iznenađeni gepek prostorom, za kojeg smo mislili da će trpiti zbog oštrih uglova i interesantnog dizajna automobila.
Pogonski agregat je turbo-benzinac od 1500 kubika, koji razvija 134kW odnosno 182 konjske snage. Ovo je srednji ‘motor’ s obzirom da u ponudi ima i slabiji 1.0 turbo benzinac te jači 2.0 rezervisan za Type R sa 320 konjskih snaga.
Civic na testu je uparen sa automatskim CVT mjenjačem sa kojim se vozači naših prostora slabo susreću. Iz tog razloga je potreban određeni period navikavanja. Mjenjač je zaista usklađen, te lijepo sarađuje sa motorom. Navika je potrebna samo prilikom pritiska pedale gasa do kraja, gdje biste na automobilima slične snage standardnog automatskog mjenjača očekivali lijepljenje za sjedišta dok se to ovdje ne događa. Prenos snage je bez neugodnih trzaja. Honda je pokušala na neki način približiti ovaj mjenjač većini, dodavanjem vještačkih brzina, za koje čak posjedujete i ručice iza volana. Ipak, i pored svega, ne mislimo da je CVT dobar odabir za automobil koji bi trebao nositi sportski pedigre.
Potrošnja se na testu kretala oko 7l, dok fabrika navodi da možete postići i do 5l benzina na 100km.
Honda Civic zaista nudi osvježenje u moru automobila koji izgledaju (a i nude) potpuno isto. Isticati ćete se gdje god se pojavite i prođete, te je iz tog razloga nećemo uporediti sa dosadnim dizajnom evropskih automobila tipa VW Golf, Audi A3 isl. već samo sa sličnim konkurentima sa dalekog istoka, u vidu nove Mazde 3 te nove Toyote Corolle.
Hondu Civic je testirao i ženski dio kompanije OLX.ba
Obzirom da veliki dio ženske publike automobile bira na osnovu izgleda, gdje po strani ili na drugom mjestu stavljaju jačinu motora i ostale performanse, tako je bilo i u ovom slučaju.
Metalic crvena boja je smatraju puni pogodak, koja pridonosi još atraktivnijem izgledu ovog automobila. Crna sjedišta kao kontrast vanjskom dijelu doprinose fantastičnom ukupnom vizuelnom dojmu.
Osim boje, navele su da im se dopada pomalo “futuristični” oblik i linije koje ga definitivno odvajaju od većine drugih pomalo “uniformisanih i dosadnih” automobila.
Iz ženskog ugla navode da im je osim izgleda najbitnije da je automobil praktičan, siguran i pregledan, te da se nisu pretjerano opterećivali performansama, dodatnom opremom te agregatom ispod poklopca motora. Vozeći automobil smatraju ga dovoljno jakim, možda čak i više od potrebnog, za obavljanje svakodnevnih obaveza poput odlaska na posao, fitness, kafu sa prijateljicama i slično (naravno ukoliko niste profesionalni žena vozač :)).
Keyless otključavanje i start je također ono što se dopalo ženskom dijelu i čime su u najmanju ruku bile oduševljene jer ih može poštediti višeminutnog “kopanja” po torbi u akciji “pronađi ključ”, kao i prostranost između vozača i suvozača jer ukoliko uzmemo u obzir da su žene sklone nošenju velikih torbi u kojima može stati sve od igle do lokomotive naravno da ništa manje ne očekuju ni kada su automobili u pitanju. Prostranost gepeka je također segment koji je ženama jako bitan, tako da je Honda Civic prošla i na ovom dijelu testiranja, koferi za duža putovanja, dječija kolica ili namirnice nakon šopinga definitivno imaju prostora da se nesmetano odlože.
Ono što su navele kao “manu” jeste dužina automobila koji smatraju nepraktičnim za parkiranje po gradu, gdje više preferiranju manja i kompaktnija auta, kao i to što sa praktične strane vjeruju da potrošnja i održavanje ovog automobila u Sport Plus opremi iziskuje više novca od uobičajenog “ženskog gradskog automobila”.
OLX.ba – Svijet kupoprodaje!
Airtools.ba
Pozdrav, od svih automobila vec duze vremena bas gledam ovaj model (ali samo gledam 😀 ) zato sto bas privlaci moju paznju, i eto da se desi da bas njeg testirato.
Veliko hvala u moje ime 😀
Anesa | OLX.ba
Poštovani,
Drago nam je da smo uradili recenziju automobila koji Vam se dopada i dijelimo mišljenje da zaista privlači pažnju. Nadamo se da ste zadovoljni recenzijom i da ćete imati priliku da ga provozate ili postanete njegov vlasnik :).
Srdačan pozdrav od OLX BiH administracije!
DAMIR KOMARICA
Postovani,
Za testnu voznju se slobodno najavite kada god zelite
033222630 Damir
BUNJOGRUPACIJA
LP
Nenad
da li ima ovaj mode sa dizel motorom
Miroslav
1.Kad se moze ocekivati test opcije da prodavci vide koliko potencijalnih kupaca “gleda/prati” njihov artikal.
2.Kad se moze ocekivati test mogucnosti pretrage zavrsenih artikala, bilo prodatih, bilo neprodatih.
3.Kad se moze ocekivati test samostalnog unosa “brendova” u polje “brend/proizvodjac/…” jer nedostaje veliki broj brendova koji se postavljaju ovdje na olx.u, a kada je tehnicka sluzba pitana da unese pojedine brendove, oni su rekli: “trenutno nemamo mogucnosti da unosimo nove brendove jer nam je baza previse prepunjena, nema dovoljno prostora za nove brendove”, sto ne samo da zvuci glupo da bilo ko da takav odgovor, nego zvuci posebno glupo ako taj odgovor dolazi od tehnicke sluzbe.
Amer | OLX.ba
Poštovani,
Kao OLX PRO korisnik, imate mogućnost korištenja PRO statistike na profilu, gdje možete pronaći sve posjete na Vašim artiklima i samom profilu. Svakako je planirana i opcija gdje biste na samom artiklu vidjeli koliko trenutno korisnika isti prati.
S obzirom da je OLX.ba stranica za kupoprodaju, ne vidimo potrebu uvođenja pretrage završenih artikala, s obzirom da je prodaja istih završena te više nisu u ponudi za kupovinu/prodaju.
Korisnici u početku jesu imali mogućnost unošenja/dodavanja novih brendova, međutim, zbog velikog broja različitih opcija i mogućnosti unosa, onemogućili smo ovu opciju. U toku je filtriranje svih brendova, gdje npr. od strane korisnika imamo zapise “Honda”, “honda”, “HONDA”, “HONDA CIVIC”, “CIVIC” isl. koje moramo proći te objediniti u jedno.
Lijep pozdrav!