Počela proizvodnja Hyundai modela i30 N u Europi
- Proizvodnja novog Hyundai i30 N počinje u Hyundai fabrici u Češkoj.
- Unaprijeđeni dizajn fokusiran na dinamičke performance za zabavnu vožnju.
- Po prvi put dostupan sa N DCT, 8 – brzinski mjenjač sa duplim kvačilom.
Hyundai Motor započeo je proizvodnju novog i30 N u svojoj fabrici u Češkoj. Poboljšani model visokih performansi nadovezuje se na uspjeh nagrađivanog originalnog i30 N, dodajući nove karakteristike i tehnologiju za još veću zabavu u vožnji. Pridružuje se asortimanu i30 serije s petoro vrata, karavanu i fastbacku na proizvodnoj liniji, kao i potpuno novom TUCSON-u i novoj KONA Electric.
Novi Hyundai i30 N dolazi sa svježim i jedinstvenim elementima vanjskog dizajna koji su razvijeni s naglaskom na dinamičke performanse. Poboljšanja dizajna uključuju agresivniji prednji branik, novi dizajn kaskadne rešetke i nova LED prednja svjetla sa LED dnevnim svjetlima V –oblika i crnim okvirom za prednja svjetla. Novi sjajni crni stražnji spojler s jedinstvenim svjetlom i dvije velike ispušne cijevi integrirane u donji dio branika daju čisti izgled visokih performansi.
Po prvi puta i30 N dostupan je s N DCT, 8-stepenim mjenjačem s dvostrukim kvačilom koji omogućuje niz karakteristika visokih performansi za maksimalnu zabavu u vožnji u svakodnevnom životu, kao i na trkalištu.
Novi i30 N dostupan je u izvedbama hatchback i fastback karoserije. Dolazi s 2,0-litrenim turbo motorom. Standardni trim donosi izlaznu snagu od 250 KS povezanu sa šestostepenim ručnim mjenjačem (6MT), dok Performansni paket isporučuje 280 KS, uključujući poboljšane performanse ubrzanja, a dostupan je sa MT i N DCT. Obje izvedbe isporučuju najveću brzinu do 250 km / h. Novi i30 N s performansnim paketom i manualnim mjenjačem ubrzava od 0-100 km / h za 5,9 sekundi, što je poboljšanje od 0,2 sekunde u odnosu na prethodni model. Performansna verzija sa DCT mjenjačem može ubrzati od 100 km / h za 5,4 sekunde pomoću kontrole lansiranja.
i30 N prošao je opsežna ispitivanja tokom svog razvojnog procesa, uključujući 180 000 kilometara testiranja izdržljivosti i desetke hiljada dodatnih kilometara za procjene performansi. Izbrušen je u najzahtjevnijim uslovima – njemačkom poligonu Nürburgring-Nordschleife – i prošao je dodatnu ocjenu kvalitete na svom proizvodnom pogonu u Češkoj, vozeći se čuvenim Červenohorské sedlom u Jeseníky planinama i Ecce Homo stazi u Šternberku, kao i na autodrom trkaćoj stazi Most.
Od lansiranja 2017. godine, prodano je više od 54 000 jedinica i30 N širom svijeta, uključujući preko 28 000 primjeraka u Europi, a dobitnik je nekoliko nagrada vodećih automobilskih medija i izdavača, uključujući Auto Bild “Sportsko vozilo godine” 2018 i 2020. Modeli Hyundai N nadahnuli su zajednicu obožavatelja poznatu pod nazivom “N-tuzijasti”.