Top
Istraživanje zadovoljstva korisnika OLX integrisanom dostavom - OLX blog
fade
5287
post-template-default,single,single-post,postid-5287,single-format-standard,eltd-core-1.2.1,flow-ver-1.7,,eltd-smooth-page-transitions,ajax,eltd-grid-1300,eltd-blog-installed,page-template-blog-standard,eltd-header-vertical,eltd-sticky-header-on-scroll-up,eltd-default-mobile-header,eltd-sticky-up-mobile-header,eltd-dropdown-default,wpb-js-composer js-comp-ver-6.4.2,vc_responsive

Istraživanje zadovoljstva korisnika OLX integrisanom dostavom

istraživanje zadovoljstva korisnika-blog

OLX.ba kao najveći i najposjećeniji oglasnik u Bosni i Hercegovini, uvođenjem novih usluga nastoji kontinuirano poboljšati korisničko iskustvo.

Integrisana OLX brza dostava svakako je samo jedan od segmenata koji sve prodavače i kupce uvodi u bolji i jednostavniji svijet kupoprodaje.

Uvođenjem novog partnera prije izvjesnog vremena BH Post Expressa, željeli smo da dobijemo povratnu informaciju o nivou zadovoljstva naših korisnika (kupaca i prodavača) te da uz njihovu pomoć i komentare unaprijedimo segmente koji trenutno nisu na nivou korisničkih očekivanja. Iznimno smo zahvalni svim korisnicima, obuhvaćenim ovom anketom, koji su odvojili svoje cijenjeno vrijeme i koji će nam svojim odgovorima pomoći da segment “OLX brze integrisane dostave” još više prilagodimo njihovim potrebama.

Untitled-6

Rezultati provedenog istraživanja prije svega pokazuju visoko zadovoljstvo naših korisnika uslugom BH Post Express i zanimljivo je da je nivo zadovoljstva ujednačen kod sve tri pošte (BH Post Express / Pošte Srpske / Hrvatske Pošte).

Posmatrajući zbirno sve rezultate i postavljena pitanja, stiče se dojam da su korisnici jako zadovoljni uslugom u globalu. Glavni razlozi su cijena i brzina usluge.

Zadovoljstvo pojedinim elementima usluge je na visokom nivou i to nas iznimno raduje. Ipak, postoje i elementi kojima su naši korisnici manje zadovoljni, o čemu ćemo govoriti o nastavku, a što će nam biti smjernica ka unapređenju.

Jedno od pitanja koje smo postavili našim korisnima je bilo sljedeće:

Da li ste u korištenju brze dostave BH Post Expressom, doživjeli neko negativno iskustvo?

Sumiranjem svih datih odgovora značajan broj klijenata požalio se na uslugu kojom nisu bili zadovoljni, što svakako planiramo detaljno pratiti i u buduće.

Analizirajući sve otvorene odgovore dolazimo do zaključka da je pojedine segmente potrebno dodatno unaprijediti a odnose se na sljedeće:

Cijena usluge brze dostave

Većina korisnika uslugu smatra prihvatljivom. Nedostatak fleksibilnosti se ogleda u trenutnoj jedinstvenoj cijeni za sve pošiljke. Nekada je usluga dostave skuplja od cijene proizvoda. Također, lošim ocjenjuju to što pošiljke većih masa i dimenzija nisu obuhvaćene trenutnim uslugama i cjenovnikom.

 Brzina dolaska po pošiljku

Slično kao i kod cijene, veliki broj klijenata cijeni trenutnu brzinu, ali su ovim elementom, ipak, ispodprosječno zadovoljni kada se pogledaju rezultati u cjelini. Razlozi se mogu prepoznati u komentarima koji se tiču poštivanja procedure preuzimanja pošiljke. Kvalitetnija i pravovremena komunikacija između korisnika i kurira može olakšati proces za obje strane i sigurno je da ćemo ovome u buduće posvetiti više pažnje kako bi unaprijedili postojeću uslugu.

Brzina i tačnost povrata novca

Povrat novca, prema komentarima klijenata se nekada odvija presporo, što nam također, daje motiv za dalji razvoj ovog dijela prodajnih transakcija. Prodavači koji su potpuno okrenuti online kanalu uvijek su bili i ostali naši najvjerniji korisnici te ćemo doradom ovog procesa njima ponuditi bolje korisničko i prodajno iskustvo.

Zaključak

OLX.ba i u budućnosti planira provoditi istraživačke aktivosti kojima ćemo obuhvatiti različite segmente kupoprodaje, a koji će nam pomoći da, osluškujući “puls” tržišta i naših korisnika unaprijedimo iskustvo online kupoprodaje.

Ono što je zaista bitno i što želimo posebno naglasiti jeste da sve prijave naših korisnika, sugestije, pohvale ali i žalbe ne prolaze neprimjećeno, već se pomno analiziraju a shodno tehničkim i drugim mogućnosti kontinuirano usvajaju i implementiraju.

Hvala vam što ste dijelom naše oglasne zajednice koja je aktivna, spremna na pomoć, i koja zajedno sa nama kreira nove trendove lokalne online trgovine.

Vaš OLX.ba!

 

Anesa
Nema komentara
  • ShopHouse

    Bilo bi pozeljno da pakete mozemo licno ostavljati u bilo kojoj posti bez dolaska kurira, a ne samo i glavnim centralnim postama.

    19 Jula, 2019 at 10:16 Komentariši
    • Anesa | OLX.ba

      Poštovani,

      Hvala Vam na sugestiji. Svakako cilj naše ankete i jeste bio unapređenje usluge integrisane dostave, tako da ćemo sve pristigle prijedloge naših korisnika razmotriti i shodno tehničkim i drugim mogućnostima i implementirati.

      Lijep pozdrav!

      19 Jula, 2019 at 11:03 Komentariši
  • Ervin Becirovic

    Učestvovao sam u anketi i bio sam zadovoljan u prvi mah sa uslugama bhx ali u posljednje vrijeme su pravo razočarenje pogotovo na dio koji se tiče povrata novca. Niti donose na vrata niti ostavljaju obavještenje u sandučić. Jednom riječju katastrofa. Ali naj više mislim da je do poštara kao individue sve.

    19 Jula, 2019 at 10:37 Komentariši
    • Anesa | OLX.ba

      Poštovani,

      U pravu ste, navedeno jeste problem i to smo uvidjeli ovom anketom, ali ne uvijek i kod svih korisnika. Tako da svakako ima prostora za unapređenje što je i bio cilj ovog istraživanja, da zajedno sa našim partnerima unaprijedimo segment integrisane dostave :). Hvala Vam još jednom što ste učestvovali u našem istraživanju.

      Lijep pozdrav!

      19 Jula, 2019 at 10:59 Komentariši
    • Anesa | OLX.ba

      U svakom slučaju, ukoliko imate bilo kakav “problem” a koji se odnosi na korištenje OLX.ba stranice, stojimo Vam na raspolaganju u svakom trenutku i možete nam se javiti na pomoc@olx.ba ili broj telefona 033/407-700.

      19 Jula, 2019 at 11:01 Komentariši
  • Radenko

    Svaka cast,najbolji oglasi u BiH ,sve pohvale.

    19 Jula, 2019 at 10:58 Komentariši
    • Anesa | OLX.ba

      Poštovani Radenko,

      Hvala Vam na lijepim riječima i što koristite OLX.ba.

      Srdačan pozdrav od OLX BiH teama! 🙂

      19 Jula, 2019 at 11:01 Komentariši
  • Airtools.ba

    Poštovani, Za pocečak je odlično ali se nadam da ce uskoro biti mogućnost da korisnici mogu o trošak jedne dostave poručiti više artikala jedne vrste, ili kombinovano. Npr neki hoce 5 komada jedne stavke, ali nemaju mogućnost prilikom Narudzbe odabrati vise artikala, te sam par puta morao odbiti OLX dostavu te poslati privatnom poštom.
    LP

    19 Jula, 2019 at 12:22 Komentariši
    • GJ

      Pa šta vam je problem da postavite cijenu dostave za 5 uređaja, i da ih spakujete sve zajedno u jedan paket. I nikakav problem neće biti.

      19 Jula, 2019 at 19:05 Komentariši
    • atechshop

      drug, možeš kontaktirati prodavača tih artikala i reći mu da posalje sve odjednom

      20 Jula, 2019 at 23:51 Komentariši
    • Anonimus1

      Pozdrav prijatelju ovako sam ja rijesio situaciju kao sto je tvoja, naime napravim poseban oglas i stavim cijenu lupam ako mi je zatrazena narudzba 3 racunara po 200KM napravim jedan artikal i stavim 600KM i tako posaljem.
      Svakako da je lakse i jednostavije kao sto ti kazes ali trenutno ti je ovo jedan od izbora 🙂

      21 Jula, 2019 at 00:00 Komentariši
  • Izet

    Uslugu sam koristo uglavnom sam zadovoljan.Kupac dobio robu odma sledeci dan,novac postar donio isto sledeci dan .Jedino kad sam zvao da najavim posiljku nije mi receno da cu 5 sati cekati da dodju po nju.Nije problem cekati ali treba reci otpriluke za koje vrijeme dolaze po posiljku lp
    .

    19 Jula, 2019 at 17:39 Komentariši
    • fitnessoprema

      Druze, pa sta ti mislis da oni sve to mogu u pola sata tocno odrediti? Zamisli sad kurir ima 10 preuzimanja posiljki, tvoja je peta po redu (a sta ako ima 20 preuzimanja i da je tvoja deseta po redu). Nisu sve posiljke u krugu od 200m, pa da on za par minuta to sve pokupi. Npr prva posiljka je na jednom mjestu, druga 1km dalje, do trece mora ici jos 2km, pa kad dode tamo i nazove posiljaoca on kaze da nije trenutno kod kuce i da se vraca za par min, pa guzva u prometu, ljudi se ne javljaju kad ih kurir nazove…ne moze on znati kad ce tocno doci kod tebe po posiljku. I mi “obicni” ljudi kad imamo u gradu obaviti 3-4 stvari mozemo reci da se vracamo za sat vremena, a ostanemo 2 i pol sata.

      24 Jula, 2019 at 08:46 Komentariši
  • GJ

    Jedan od problema je i to što nisu opremljeni savremenim uređajima koji im izbaci naljepnicu, nego sve se ručno prepisuje, pa to zna da potraje. Pogotovo u situacijama gdje su poštari novi i nisu upućeni u proces.
    I drugi problem je očajno ažuriranje statusa pošiljke, ali i to je vjerovatno povezano sa nedostatkom opreme i uređaja.

    19 Jula, 2019 at 19:07 Komentariši
    • Anesa | OLX.ba

      Poštovani,

      Navedeno je u planu za unapređenje, što će se nadamo desiti uskoro :).

      Lijep pozdrav!

      22 Jula, 2019 at 10:05 Komentariši
  • Marin

    Poštovani,smatram da bi operateri “premium dostave” trebali biti puno odgovorniji prema kupcima i prodavacima. Nije prvi put da mi se desava da na preuzimanje posiljke cekam po 2-3 dana,a samim tim i na otkupninu po 7 dana. Opet mi se to ponovilo iz tog razloga i pisem ovaj post ( http://prntscr.com/ohlyr9 ). Kada vec ne mozemo da vidimo podatke kupca koji posalje zahtjev za dostavu,kako bi poslali kompanijom koja rjesava sve u 24 h,onda bi bilo lijepo kada bi Vasim odabirom operateri posvetili vise paznje korisnicima.

    20 Jula, 2019 at 09:00 Komentariši
    • Anesa | OLX.ba

      Poštovani,

      Hvala Vam na komentaru. Naime cilj ove ankete i jeste bio da saznamo koje segmente možemo i trebamo unaprijediti. Navedeno svakako ima prostora za unapređenje i na tome ćemo zajedno sa našim partnerima u budućnosti poraditi.

      Lijep pozdrav!

      22 Jula, 2019 at 10:00 Komentariši
      • Marin

        Nažalost ali još jedna zamjerka,na uputstvima za pik premium dostavu piše da u slučaju povrata paketa (tj nepreuzimanja) pik snosi troškove. “– u slučaju nepreuzimanja pošiljke, BESPLATAN je povrat iste, odnosno, OLX.ba snosi troškove povrata (samo u slučaju kada kupac snosi troškove poštarine)”. Samo da Vam kažem da sam danas platio povrat paketa 8 KM iako sam ispunjavao sve gore navedene uvijete. Kod pošiljke je 358011 za bilo kakvu provjeru stojim na raspolaganju. Jednom riječju potpuno sam razočaran i drugi Vam ruše ugled koji godinama stvarate. Toliko od mene… lijep pozdrav.

        29 Jula, 2019 at 14:43 Komentariši
        • Benjamin | OLX.ba

          Poštovani,

          zaista nam je žao zbog neugodnosti. Molimo Vas da u ovakvim slučajevima kontaktirate OLX administraciju, kako bismo bili u mogućnosti izvršiti detaljne provjere. Kako ste proslijedili ID paketa, više informacija je zatraženo od kurirske službe. Nakon što budemo imali više informacija, iste ćemo proslijediti na Vaš OLX račun.

          Hvala Vam na iskazanom strpljenju.

          OLX administracija

          2 Augusta, 2019 at 12:11 Komentariši
  • Anonimus1

    Mislim da bi trebali uvesti jos kojeg saradnika jer a2b je trenutno preskupa a bhx je onako solidna. Kako su krenuli i oni ce za neko vrijeme nagurati visoku cijenu 1KM po 1KM i ode. Skoro sam imao situaciju da me je radnica u bhx pitala da li se “paket moze bacati” na sta sam osmijehom odvratio jer se radilo o skupljoj stvari te je dodatno “natovarila” +4KM za oznaku lomljivo.
    Tako da treba jos mnogo dorade u svemu tome.

    20 Jula, 2019 at 23:57 Komentariši
  • bazeni

    Pozdrav, prodajem bazene za djecu – odrasle, bazeni stanu u kutiju 20cm sa 20 cm pa na više, kilaža nije veća od 5 kg najvećeg bazena, npr bazeni za naduvavanje ali ne mogu koristiti premiju, premija na tim artiklima nije aktivna, zašto? Onda prebacim u kategoriju umjesto bazeni stavim u bazeni i dodatna oprema, e tako može. I onda uspješno završimo kupoprodaju i ako nisam u roku dva dana vratila u kategoriju bazeni, prijavi me neko kome je očito dosadno i onda dobivam poruku da mi je artikl izmjenjen itd itd. Pa Vas ovim putem molim da oslobodite kategoriju bazene za premiju da ne bi imali ovakve probleme u toku poslovanja. Hvala.

    22 Jula, 2019 at 22:43 Komentariši
    • Anesa | OLX.ba

      Poštovani,

      Trenutno smo na osnovu Vašeg upita u ovoj kategoriji omogućili OLX brzu dostavu. Ranije to nije urađeno obzirom da su u navedenoj kategoriji uglavnom proizvodi gabaritnih dimenzija. Pratit ćemo svakako ovu kategoriju.

      Lijep pozdrav!

      23 Jula, 2019 at 16:59 Komentariši
  • Slobodan

    Dobar dan,
    često nisam u Bosni, a OLX pratim svakodnevno. Dešava mi se, kao sad, da želim kupiti dva predmeta, ali kako da platim i gdje da mi isporuče robu? Konkurencija ne spava, normalno, i ostajem kratak.
    Zanimljiv zadatak za OLX da razmisli o nekom rješenju, obavite to za mene, uz odgovarajuću kompenzaciju svakako!
    Ne morate žuriti sa odgovorom, ali svakako razmislite.
    Pozdrav iz Rovinja.

    24 Jula, 2019 at 16:30 Komentariši
    • Anesa | OLX.ba

      Poštovani,

      OLX.ba je kupoprodajni sajt koji posluje na području Bosne i Hercegovine. Nažalost naručene artikle nije moguće isporučivati van granica države, osim ukoliko Vam određeni prodavač izađe u susret i sa njim dogovorite način plaćanja i dostave artikala.

      Lijep pozdrav i za Vas od OLX BiH teama i hvala što nas pratite!

      25 Jula, 2019 at 10:14 Komentariši
  • Pero

    OLX Integrisana dostava je integrisana samo djelomicno.

    Problem je sto OLX odvojeno tretira opcije KUPI ARTIKAL i ZAPOCNI NARUDZBU … jedna sa drugom nisu povezane. Razumijem da KUPI ARTIKAL ima svoju posebnu funkciju, recimo prodavac vec ima svoju dostavnu sluzbu, prodaje vise od jednog artikla sa istim osobinama (PC prodavnica ima 100 istih hard diskova) i slicno. Tada to ima smisla. Ali ako ja kao kupac kliknem na ZAPOCNI NARUDZBU i popunim sve sto treba, prodavac odobri moj zahtjev, imalo bi smisla da u takvom slucaju to automatski znaci i odobravanje zahtjeva za kupovinu (opcija KUPI ARTIKAL) iako isti nije posebno poslan. Kako je sada, kupovina preko opcije ZAPOCNI NARUDZBU, opcija KUPI ARTIKAL automatski nestaje. Posljedica je da nije moguce razmijeniti dojmove. Dojmovi, pozitivni ili negativni, su bitni kako za prodavca i za kupca tako i za sve druge koji ce ubuduce trgovati sa njima.

    Istovremeno, ovakve kupovine se ne smatraju zavrsenim transakcijama. Imam 64 OLX brze dostave a samo 54 zavrsene transakcije. Dvije od tih 54 su “duple” jer su prodavaci napravili nove ponude za iste artikle.

    Nije kraj svijeta, ali trebalo bi nesto uraditi da se otkloni ovaj nedostatak.

    1 Augusta, 2019 at 16:47 Komentariši
  • Aleksandar Špehar

    Poštovani,
    Nisam zadovoljan sa ” brzom dostavom i prodajom” .
    Pošto niste objedinili ta dva dijela. Naime prethodnih dana sam prodao jedan dio za računar kupcu sa Ilidže. Pošto nisam imao aktiviranu opciju brze dostave, uradio sam to da bih izašao kupcu u susret. Sve je bilo ok do danas kad sam se čuo sa njim i zamolio ga da isklika zahtjev za kupovinu artikla. On je meni odgovorio da moram prvo ja pošto prodajem artikl. Ispostavilo se da je završio postupak kupovine narudžbom i mojom potvdom iste. A ja kao prodavač nisam dobio zahtjev za kupovinu??? Očigledno nešto ne štima u Vašem software-u??? Molim obješnjenje za navedeni propust. Sva navedena događanja mogu provjeriti Vaši admini. LP

    1 Augusta, 2019 at 21:46 Komentariši

Objavite komentar