Novosti o riješenim greškama na PIKu – drugi dio.

Kao što smo i najavili, namjeravamo da rjiešimo sve probleme sa kojim ste se do sada suočili i koje ste prijavili.

Prethodnih dana smo ponovo radili na rješavanju Vaših prijava.
Ako želite da pregledate riješene stavke, one su:

– Dodatne opcije u naprednoj pretrazi su ponovo u funkciji:

– Riješeno primanje notifikacija za ponude na aukciju kod pojedinih profila
– Dio za webmastere je potpuno funkcionalan – http://www.pik.ba/mojbanner

– Riješen prikaz dodatnih formi unutar informacija o artiklu:
– Ubačen prozor za potvrdu za brisanja bilo koje notifikacije unutar “Moj PIK”:
– Ubačena napomena za kategorisanje u Sve ostalo > Ostalo. Vidi izgled
– Promijenjen zbunjujući upozoravajući znak trokut u zeleni krug:
– Pušten je novi template/izgled za e-mail od Pika:
Na ovome nećemo stati i uskoro očekujte nove ispravke i poboljšanja.
Vaš PIK tim! 🙂

134 mišljenja za “Novosti o riješenim greškama na PIKu – drugi dio.

  1. Moj prijedlog za pik je da se uvede zvuk prilikom primanja poruke a ne da stalno moramo klikati na REFRESH,ako je ikako moguce to uvesti lijepo bi bilo.LP

  2. Prilikom kupovine bilo cega zgodno bi bilo da ima opcija ponudi zamjenu.

    Zbog jednostavnosti dovoljno bi bilo da korisnik koji zeli nesto ponuditi u zamjenu, klikne na artiklu koji zeli kupiti na tipku – ponudi zamjenu, gdje mu otvara meni njegovih aktivnih stavki i da odabere jednu. (ona ce biti link primaocu gdje ce se otvoriti ta stvar u zamjenu)

    A da se stvar uokviri neka bude neka standardna poruka vec ispisana kao…
    Za Vas artikl “A” ponudio u bi zamjenu moj artikl “B” (link)

    I da korisnik moze upisati sto zeli kao dodatnu poruku. (npr moja doplata, tvoja doplata i sitnice)

    Nadam se da ce biti od pomoci.

    PoZz

  3. Pozdrav. Dajte nešto poradite na duplim, troduplim, četveroduplim oglasima za jedan te isti artikal. Kada kliknem na tek objavljene oglase, slobodno mogu preskočiti prvih 5-6 stranica jer se jedni te isti artikli ponavljaju. Smoriše nas. Upozorite ili sankcionišite dotične oglašivače da nas malo popuste u kontinuiranom oglašavanju jednih te istih artikala. Hvala.

    • Najbolje bi bilo kad bi svima bilo zabranjeno da obnove svoje oglase i da samo tebi dopuste kako bi tvoj artikal bio uvijek prvi a svi mi gledali samo što ti prodaješ. Šta vam je ljudi ? Zašto se zamarate glupostima, jednostavno što vam smeta što neko stavi na oglas nešto što hoće da proda. Ja uopšte ne obraćam pažnju na te stvari, nego tražim ono što meni treba a ostalo me ne interesuje. Ponašate se kao da vam neko baca ispred vrata sve te razne artikle. Što više korisnika i što više artikala svima će nam biti bolje. Umjesto da se provodi vrijeme da se prevaranti sankcionišu i da se daju prijedlozi za te stvari, većina se zamara nekim glupostima, zaista ne razumijem.

      • To je stvar poštenja prodavaca. Oni ne bi trebali birati u kategorijama ime proizvođača koji je kopiran i morlai bi u upisu napisati kopija modela ovog proizvođača.
        Ja mislim da bi se politikom pik-a trebali sankcionisati pokušaji prodaje koji nemaju jasno naznačenu razliku i tretirati kao pokušaj prevare kupaca.
        Pozdrav!

  4. Moj prijedlog je neka vrsta chat aplikacije izmedju dva korisnika koji su zainteresovani za razmjenu ili kupoprodaju, da se ne ide stalno na one poruke i refresh, nesto slicno kao na facebook ali da se ogranici na konverzaciju izmedju zainteresovanih strana.

    • Mislim da chat nije potreban na ovoj stranici, jer kupoprodaja ako se dogovori u 2-3 poruke od toga nešto i ima, jel se to pretvodi u neki vid chata od toga nema ništa. Mislim da su poruke dovoljne jer dolaze veoma brzo ukoliko druga strana odmah odgovori. Jer ne znam šta se to ima toliko pričati oko dogovora i bilo kojeg artikla. Bitne su one osnovne informacije koje se razmjene u 2-3 poruke i ukoliko nešto želiš uzmeš broj, nađeš se s prodavačem i riješite to.

  5. Napredujete nema sta svaka cas timu, al ako moze da uradite nesto za zamjene da ne dolazi 100 poruka za artikl nego recimo da ima opcija zamjena za to i to i ovo refresh stranice da bi vidjeli poruku ili notifikaciju da sam refresha ili slicno… Ovo do sad svaka cast .. LP

    • Hvala Vam, već smo bili sankcionisali preko 100 korisnika koje je sistem prepoznao kao korisnike koji nude zamjene onda kada to i nije tražio prodavač/kupac. Pokušat ćemo pronaći rješenje za poruke i hvala Vam na prijedlogu i lijepim riječima.

  6. Cini mi se da bi bilo zgodno da u email obavjestenju o primitku privatne poruke pise i u vezi kojeg artikla je poruka, ili cak i tekst poruke, ako to nije prezahtjevno ili iz nekog razloga nije vec namjerno izbaceno. Bilo bi zgodno da odmah u mailu vidim o cemu se radi.
    Hvala, pozdrav!

  7. predlazem da se ukine opcija cijena ^po dogovoru^ i da se mora staviti cijena proizvoda,jer kad nesto trazite,morate slati privatne poruke da biste saznali cijenu nekog artikla,inace podrzavam to sto se trudite,samo nastavite,srdacan pozdrav

    • Svaka čast za prijedlog…Uvijek sam se divio stranicama poput mobile.de autoscout24.de itd što nema sakrivanja cijene…Cijena je ključni podatak prilikom kupovine. 100 glasova za Bernardov prijedlog

    • Takodje se slažem sa ovim prijedlogom….baš je ružno kada nema cijene, pa se onda mora kontaktirati oglašivač, pa onda čekati sa odgovorom, pa ponekad i dva-tri dana čekaš da saznaš kolika je cijena nekog proizvoda…. Ukinuti ” cijena po dogovoru”

    • U slučajevima kada su prijavljeni artikli koji jasno ne krše Pravilnik, odnosno ukoliko prijava nije potpuna, kolege nisu u mogućnosti da obrišu takve artikle. Molimo Vas za razumjevanje. Lijep pozdrav.

      • ja cu vam navesti par korisnika…koje sam prijavio i niste brisali artikle… a sta ima biti potpuno ako jedna radnja objavi 15x mp4 player istog kapaciteta,iste marke,iste boje,istog oblika…i iste cijene,detaljnog opisa???

  8. Poradit na komunikaciji između korisnika. Mozda fazon nekog messengera; kad su korisnici koji su međusobno u kontaktima i kad su online da mogu brže razmjenuti poruke. Ako je izvodljivo, nebi bilo loše, a? 🙂

    • Mislim da nije toliko problem u nacinu rada poruka koliki je problemn u saobracaju. PIK treba da kupi veci Bandwich za sajt i da stavi automatski refresh koji ce raditi.
      I to mozda samo da naprave toolbar koji ce korisnici moci intalirati na svoj browser i koji ce “pokupiti” najnovije informacije sa profila poput novih poruka, obavještenja i sl. mozda cak i shortcut prema artiklima, objavi artikala i sl. time bi se uveliko i smanjila guzva koja ponekad nastane na piku pa ne mozes uploadovat ni 186kb JPEGA

  9. Schmitt..koje je tvoje pitanje??

    Ja bi samo da kazem kako PiK privileguje pik radnje po pitanju duplih artikala…i dozvoljavaju im da objave po 10 istih oglasa u istoj kategoriji..a kada ih prijavis nista ne urade iako gore govore kako im mi uveliko pomazemo. A i kada brisu neke artikle to ide jako sporo,ako im fali radnika na tom mjestu neka kazu ima nas puno koji bi to radili za njih evo ja prvi,samo da se rijese ovi dupli artikli i kao i pogresne kategorije.

    Pozdrav!

  10. zašto ne mogu sam odabrati koje brandove da vidim među svojim artiklima…
    imam nekih 10-15 različitih brendova od kojih vidim samo 6 neovisno od toga koliko imam artikala tog branda…pa bih volio da sam mogu staviti koji su mi brandovi vidljiva…
    možda se i može to postaviti ali ja ne znam…ako ko zna,može pomoć…

  11. šta je bilo sa memorisanim artiklima. nekad je bila opcija da se moze spasiti određeni oglas. dobro bi bilo da se ponovo u tabu nađe i ta opcija.

  12. Za kategoriju Automobili predlažem da se uvedu podkategorije:
    – auta sa BiH papirima (auta registrovana u BiH ili koja se mogu registrovati u BiH)
    – auta sa stranim papirima ili bez papira (auta koja se ne mogu registrovati u BiH)
    – oštećena auta

    Naravno, treba da se sankcionišu svi oni koji namjerno pogriješe tu kategoriju.
    Isto tako, puno je namjernih grešaka u postavljanju cijene auta, zato što je cijena na PiK-u postavljena u KM, i tu naravno ide zloupotreba toga, pa neko napiše cijenu npr 5.ooo KM, a u detaljno napiše “Cijena je u eurima”. To treba sankcionisati. To je bezobrazluk.

    Postalo je skroz naporno i frustrirajuće pronaći neko željeno auto od mnoštva svakakvih oglasa. Jednostavno, nedostaje reda i preciznosti u rezultatima pretrage.

    • Trenutno rješenje za takve prijedloge je ponuđeno u vidu dodatnih formi, a koje svi korisnici mogu izabrati prilikom objave artikala. Hvala na sugerisanju, a probleme za koje ne postoje rješenja ćemo naravno riješiti čim prije. LP.

  13. Pozz,pisao sam Vam vec par puta, i zelio bih da uvrstite kategoriju za kopije i orginalne proizvode,posto 80:% odjevnih artikala na piku su kopije da te iste limitirate na takav nacin,te ako oni svoje artikle stavljaju pod orginal a znamo svi da nisu da ih mi mozemo prijaviti i sukladno tome par prijava takvih artikala ban.

    • Nastojat ćemo da riješimo takav problem, međutim za sada postoji mogućnost odabira dodatne forme “kopija”, pri objavi artikla, kao što je slučaj kod mobitela, te na taj način dati drugima do znanja o kakvom artiklu je riječ. Također ćemo pokušati pronaći rješenje za sve artikle na PIKu. Hvala.

  14. Mozda da se napravi dio kod prikazivanja kategorija na profilu. Mislim da je trenutno moguće vidjeti 7 kategorija na profilu i recimo ako objavimo neki artikal koji spada u kategoriju koja ne spada u tih 7 on se neće moći naći na profilu klikom na kategoriju jer je moguće vidjeti samo 7.

    Npr. ako imate 300 artikala rijetko ce ko gledati sve njih nego ce samo kliknuti na kategoriju, a posto je maximalno moguce vidjeti samo 7 neki artikli ce biti “izgubljeni” u masu.

    Lijep pozdrav

  15. Mislim da je s ovom stranicom sve urađeno kako treba, ako Pik administracija bude uvažavala ove prijedloge onda se ovoj stranici bliži kraj. Jer iz dana u dan ova stranica napreduje i ima sve više korisnika, i pitanje je zašto mijenjati svaki dan nešto. Nekad i stalne promjene mogu vratiti unazad par koraka ovu stranicu. Ljudi daju prijedloge samo gledajući sebe, pa nekome nešto i ne odgovara, a kad bi radili izmjene ko god šta kaže tek bi onda bio problem.

    MOJ PRIJEDLOG JE:

    DA SE NA PIKU ODABERU KORISNICI SA NAJVIŠE POZITIVNIH DOJMOVA, ONI SA PIK EXPERT MEDALJAMA, NPR NJIH 100 I KAD NEKI PRIJEDLOG HOĆETE DA RAZMOTRITE DA JEDNOSTAVNO DOĐU PORUKE TIM LJUDIMA, JER GLUPO JE DA DAJE PRIJEDLOG NEKO KO JE TRI PUTA BIO NA OVOJ STRANICI, ALI LJUDI KOJI SU TU AKTIVNI GODINAMA NAJBOLJE BI ZNALI ŠTA TREBA PROMIJENITI I DODATI. ZNAČI DA SE OFORMI NEKA GRUPA OD 100 PIK KORISNIKA KOJI BI PREDSTAVLJALI NEŠTO KAO VIJEĆE. Jer zašto da se usvajaju prijedlozi ljudi koji su ušli tri puta na pik i neće možda nikad više, a mi koji ostajemo tu ispaštamo zbog njih. Treba da se ugađa korisnicima koji su aktivni minimalno godinu dana.

    Pozdrav

    • Hvala na mišljenju, ali razmotrit ćemo mišljenja svih korisnika, jer smatramo da su i tek registrovani korisnici potencijalni kupci Vaših artikala, što znači svima. Hvala na razumjevanju i sugerisanju. LP.

  16. Što se tiče zamjene inače nisam za to, međutim nekad ljudi zaista ponude nešto što mi treba, hoću reći da kad stavim oglas nisam za zamjenu i to je to, i bude ponuda za zamjenu koje ne odgovaraju, ali bude i ono što mi zaista treba, odnosno svakako to trebam kupiti pa zašto nešto prodavati pa kupovati kad je lakše zamjeniti. Mislim da bi ta opcija trebala ostati, zašto da se nekome zabrani da pita za zamjenu, opet kažem nisam za neke stalne zamjene ali činjenica je da se ljudi stalno mijenjaju i da ta mogućnost treba da ostane. Kome smeta neka ignoriše i to je to.

  17. Nije dobro da korisnik sam može moderirati (brisati) komentare i blokirati korisnike na svom profilu jer tako nema načina da se ostali korisnici upozore na eventualne prevare, loša iskustva i sl.

  18. Da li je moguce poraditi na postavljanju videa tako da se moze snimiti artikl i pokazati kupcu o cemu se radi, da se lakse upozori na mane artikla ili da se pokazu prave vrijednosti artikla.Mislim mozda je ideja glupa ali meni bi sigurno pomogla.Pozzzz

    • Za sada imate mogućnost da snimite video i postavite ga na jedan od video servisa na internetu, te postavite link unutar detaljnih informacija. Naravno da je svaka ideja dobrodošla i nemate razloga da smatrate suprotno. Hvala 🙂

  19. postovani,
    Moji prijedlozi su slijedeci:
    – izmijeniti pocetnu stranicu, mislim da previse prostora pridajte spisku kategorija, kao i pronadji artikal po kantonima i sl, to se sve moze odraditi jednostavnije kad kliknes na ikonicu kategorije da se tek onda izlista sadrzaj, Trebate vise prostora posvetiti izdvojenim artiklima, novim artiklima kao i firmama koje se reklamisu i uredno placaju svaki mjesec. Inace ste super, Svaka Vam cast, samo mislim da se tako dragocjen prostor moze rentabilnije i profitabilnije iskoristiti i za Vas i za nas-korisnike
    -takodje postoje profili ciji vlasnici su na piku samo da bi vrijedjali, omalovazavali cak i psovali nas koji samo pokusavamo raditi svoj posao, predlazem da se takvi profili odmah sankcionisu sa nemogucnoscu kreiranja novog profila
    -NAJVECI PROBLEM SU prevare na PIKU (-uplatis novac artikal ne dobijes, placanje po preuzimanju-uredno platis a umjesto mobitela dobijes pola kilograma rize) znam da je odabir ovih opcija nas rizik i to je naglaseno al posto nasi ljudi nemaju trunke postenja u sebi Vise od pola transakcije je upitno jer se ljudi boje ih realizirati cak i ako je ne neko posten. I bojim se da ce vremenom nestati i pika i online prodaje kod nas u Bosni jer je broj prevara sve veci i veci, ili vi meni recite, kako vam mogu dokazati npr da sam pare poslala a artikal nikad nisam dobila? u NJemackoj se zaledi profil i svo poslovanje, cak i tekuci racun u banci ako je veci iznos u pitranju dok se ne izmire obaveze

    • Hvala Vam na komentarima i kritikama, sigurni smo da ćemo ponuditi rješenja na osnovu vaših prijava problema sa kojim se susrećete. Postoje određeni mehanizmi za utvrđivanje prevara, a potrebno je da se obratite PIK administraciji i nadamo se da ćemo Vam pomoći. LP.

        • Termin “Spašeni” je široko korišten prevedeni izraz za riječ “Save” te je mnoštvo korisnika interneta naviklo upravo na njega. Svakako da nismo oglušili i na Vašu kritiku koju ste uputili, ali većina korisnika je naviknuta upravo na takav izraz. Lijep pozdrav.

  20. Poštovani čitatelji,
    Svi vaši komentari su pročitani i prijedlozi zabilježeni. Hvala vam što pomažete radu PIKa. Nastavite čitati blog, jer vas želimo redovno informisati o promjenama i novostima koje uvrstimo. Pozdravlja vas PIK tim! 🙂

  21. Postovani,

    Imam jedno pitanje.
    Prosle godine sam iz administracije dobio poruku da je moguce dobiti pik medalju (neku vecu poziciju,broš) tako nesto samo ako smo duze vremena na piku i ako redovno prodajemo / kupujemo na pik profilu.
    Pa evo htio sam Vam reci da sam par godina na piku,prodaja i mnogo vise nego sto sam namjeravao da cu prodati a kupovina takodje u velikom broju sve uz pomoc pika.Dakle prodao sam mnogo stvari,kupio mnogo stvari,dojmova mnogo kao i dugi niz godina koristenja pik.ba stranice.
    Pa da li je moguce da dobijem ikakvu medalju vise,ili broš (npr stari korisnik) kako to Vi nazivate da sam prepoznatljiv medju pik profilima jer ovo mi drugi profil na kojem sam par godina aktivan a na onom prvom sam bio od kako se PIK otvorio(odnosno tek napravio),dakle od prvog dana sam na vasem sajtu aktivan bez obzira sto mi je ovo noviji profil koji koristim oko trecu godinu.
    pozdrav

  22. Bilo bi dobro kada bi se na profil i na svaki artikal pojedinacno mogla dodati dostupnost i za druge gradove. Naprimjer. Ako prodajem artikal a putujem kroz 5-6 gradova i naznacim te gradove na profilu ili artiklu, korisnik odmah moze vidjeti da na laksi nacin moze doci do artikla. Mnogi oglasi se nakon pregleda samo zatvaraju jer kupcima nekada nije u interesu placati postarinu. To je bar lahko uz malo php i mysql-a, a moze nam svima biti od koristi…

    Drugi prijedlog je da dodate button Prijavi korisnika/Report i ukoliko jednu osobu prijavi 10-20 registrovanih korisnika, da se ban automatski modifikuje. Automatski ban nece nasteti nikome, jer ako dodje do gerske, posteni korisnici vas uvijek mogu kontakirati putem email-a za naknadnu provjeru njihovog profila.

    Puno srece u daljem radu. Pik.ba je koristan site na danasnjem vremenu.

  23. Zdravo,moj jedini prijedlog bi bio da budete strožiji kod prijava novih korisnika koji nisu verififikovani 100% i koji su tu radi prevare,zabave i slicnog jer takvi samo opterete pik i smetaju pravim korisnicima.Predlažem trajno uklanjanje takvih i zabranu ulaska na pik sa blokadom njihove IP adrese.Samo tako se ističe pravi profesionalizam Vašeg poslovanja.Za ostalo nemam komentara jer je sve kako bi trebalo biti.
    Pozdrav.

  24. zamolio bih administraciju da kliknu na link ispod, i da mi objasne zasto mi se ovo desava, odnosno, zasto preko otvorene slike prilozene uz oglas dobijam reklamu koja je iznad oglasa, ili reklamu koja je ispod slike ….
    i dali se taj problem moze nekako otkloniti, ili ako postoji mogucnost ukidanja reklama za odredjeni profil …
    hvala vam unaprijed
    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=118138588344398&set=a.115634801928110.23025.100004447720853&type=1&relevant_count=1&ref=nf

  25. Procitao sam mnoge prijedloge i vidim da se administracija PIK-a dosta trudi biti sto bolja za svoje korisnike.

    Takoder imam jako puno prijedloga za poboljsanje ove stranice,ali ovaj put cu navesti samo 3.

    1. Omoguciti svakom korisniku da u privatnim porukama vidi da li je drugi korisnik sa kojim pise online ili offline,kako nebi morali ic na korisnikov profil i vidjeti da li je online ili ne,
    kao npr. za online : http://s12.postimage.org/xobvegdi5/Online.jpg
    ili vec za offline : http://s7.postimage.org/b17k0fipn/Offline.jpg

    2. Omoguciti svim korisnicima da vide korisnike koje su blokirali,tacnije da korisnik ima uvid u jednu listu koga je blokirao,i to bih dodao medu notifikacije,aktivne artikle,statistika itd. tacnije :
    http://s7.postimage.org/shk3l3b7f/Blokirani.jpg

    3. Brisanje profila korisnika koji nisu se ulogovali zadnjih godinu dana,jer takvi korisnici su samo visak i gubljenje vremena osoba koje zele poslovati.

    Lijep pozdrav,

    Valentin,Brcko

  26. osim onog prijedloga o brandovima,to jest da sami možemo odabrati koji brandovi će biti vidljivi imam još jednu sugestiju…
    riječ je o početnim cijenama na aukcijama…dosta se raje zbuni pa klikne na onu koja piše da se ponudi iako može to izbrisati i klinuti ustvari za jednu KM manje…npr…kod cijene od 1 KM,piše ponudi 2 KM iako se može ustvari obrisati ono 2 i staviti broj 1.

  27. Potrebno je da pretraga bude tacna, desavalo mi se da ako unesem radeon 5870
    rezultati nisu potpuni znaci cak i nedostaje u pretragi artikal koji sam licno postavio.
    Znaci pretraga artikala mora biti sto tacnija a ne da se desi da nije potpuna a i desava se pri detaljnoj pretrazi ne nadje niti jedan artilkal, iako postoji na pik-u.

  28. gdje mogu otvoriti-procitati notifikacije prispjele u poslednjih par dana
    [od prije 4-5 dana notifikacije mi ne dolaze u e-mail inbox] hvala
    pozzzzzzzzz

  29. Moj je prijedlog da se poboljsa server jos koliko je to moguce, jer u ovo doba oko 22:00 h skoro pa je nemoguce bilo sta otvoriti,pola sata cekam dok otvori sliku.
    pozz

  30. Ako je moguće vratite tabove Spašene pretrage i Spašeni artikli tamo gdje su nekad bili – na početnu stranu sa ostalim tabovima.
    Mnogo je lakše bilo pretraživati nego sada, kad je sve ugurano pod Moj PIK.
    Pozdrav.

  31. OBAVEZNO napraviti da nije moguce postaviti oglas ako nije postavljena cijena.
    napravit posebnu grupa za karambolirana i ostecena vozila
    posebnu grupu za neocarinjena vozila
    opciju da mogu odluciti da li da primam JAVNA PITANJA jer uglavnom komentiraju i zapitkuju neljebovci i besposlicari.

    NEMOJTE aktivirati chat jer pravi kupac koristi mobitel, dosta mi je idiotskih javnih komentara i pitanja jos treba da me chatuju 😀

    LP i smao tako nastavite

  32. 1.Primjetila sam da u posljednjih tri do cetiri dana, pik slabije funkcionise- potrebno je cak do 5 minuta da se izlistaju fotografije artikala, neke se i ne izlistaju, pa stalno moram klikati na refresh.
    Takodjer, razne reklame koje ste uveli- zauzimaju mnogo prostora, zbunjuju kupce i prodavce- jer se nalaze tik ispod fotografija objavljenog artikla.
    Moj prijedlog je da ukinete rekllame u prostoru gdje je objavljen artikal, ili da ih pomjerite negdje sa strana.
    Ipak ovdje ljudi vecinom kupuju i prodaju ono sto se objavi, sumnjam da iko obraca paznju na te reklame, ipak vi znate imate statistiku.

    2.Takodjer, problem u pretrazi- svaki put kada ukucam D&G izbaci mi BMW- vozila. sto apslutno nema nikakve veze.

    3.

  33. kako da mi neko ostavi dojam,a da nemora da kupi artikal,posto dajem oglase servisnih usluga,ako kupi artikal moje usluge,automatski mi se brise oglas i moram ponovo da pisem novi oglas.Pozz..

    • PIK je sajt namijenjen isključivo predmetnim dobrima, dok za usluge još uvijek nema adekvatnog rješenja, tako da ćete nažalost morati svaki put obnavljati oglas kada Vaša usluga bude iskorištena. Lijep pozdrav.

      • Zar tu ne bi bilo dobro rješenje da se uvede opcija kada se artikal proda da se ponovo objavi? Znam korisnika koji prodaje štence. Npr. ima ih 3-4, proda jedno, stisnuti artikal prodat, ocijeniti jedni druge, artikal ode u “završene transakcije” tamo se uđe u njega i stisne opcija ponovo objavi? To bi bilo odlično rješenje i za usluge.

          • To je tačno, ali mnogo je bezveznije da neko kao u gore navedenom primjeru prodaje 4-5 štenaca i za svako štene postavlja po artikal. Time se Pik samo zatrpava bespotrebnim stvarima, a prodavač ima još i izuzetno naporan posao da više puta postavlja jedan te isti artikal i prolazi sve korake objavljivanja isponova. To bi tek bio problem. Ili zamislite da neko prodaje strelice za pikado i sl. Tako da…što Vi prije nađete adekvatno rješenje, mislim da će biti i korisnicima i Vama bolje.
            LP

  34. doista bi bilo od velike koristi da radi pretraga u privatnim porukama,npr.čovjekom sam dogovarao za mobitel nokiu n95,i ukucam u pretragu n95 i ono mi nađe tu poruku i od kojeg je korisnika,jer kad imaš više poruka dok sve izlistaš,zaboravis i od kojeg je korisnika,a još uz to ako piše naslov poruke:poruka za korisnika,onda dosta toga treba pregledati dok nađeš ono što radiš…
    i druga stvar ,neznam je li iz nekog potrebnog razloga ukinut direktni link na notifikaciju-poruku kada dođe obavijest u e-mailu,jer mi je onako bilo korisno..

  35. zamolio bih administraciju da mi odgovori na pitanje zasto preko slike artikla dobijem reklamu koja me nikako ne interesuje …
    jedna od reklama mi se pojavi preko slike u 90 % otvorenih slika, ili reklama iznad oglasa, ili reklama ispod slike oglasa …
    hvala vam unaprijed

      • Nisam siguran da li sam u pravu. Ali mislim da taj problem nije do korisnika. Sam sam postavio jedan artikal na iznajmljivanje i stavio cijenu “po dogovoru”. Međutim, kada neko naiđe na taj artikal stoji u pretrazi “0 KM”, a kad uđe u njega gore piše “po dogovoru”. Mislim da je to do Pika.

  36. Cijenjeni administratori.
    Jedan sam od prvih PIK.ba korisnika i od samog pocetka osnivanja stranice desile su se ogromne pozitive promjene i veliki napredak stranice. Takodjer ste napravili upozorenje prilikom pitanja za zamjenu iako je prodavac oznacio da je ne zeli. Moj prijedlog bi bio da ukoliko kupac postavi bilo koju rijec izvedenu od infinitava MIJENJATI (mijenjao, zamjeniti, mijenjas, zamjene, zamjenu, zamjena, itd) da je automatski u nemogucnosti i poslati pitanje.Time bi olaksali ne samo meni, nego i 99% prodavaca koji su jasno naglasili da ne zele apsolutne nikakve zamjene nego samo novac. U mom slucaju napisem najvecim mogucim fontom u detaljno da NE ZELIM ZAMJENU i opet svakodnevno navedena “gospoda” su toliko pismeni da 10 puta dnevno pitaju moze li zamjena. Znam da vama izgleda ovo kao stotinjak nemogucih prijedloga i realnost je da je pola od toga prijedlog ljudi koji nisu posjetili vise od 20-ak puta stranicu, ali tako je i nama koji smo vise od 3 i po godine aktivno na PIK-u dosadilo vise pitanje o zamjenama koji ih dobijemo dnevno po 10 puta…
    Moj drugi prijedlog je da se obrati vose paznje na nove korisnike. Zasto bi bio slogan registrujte se manje od minute. Neka to bude period od 24 sata uz obaveznu registraciju profila, najmanje e-mail i broj telefona. Imajte na umu da mnogo tzv. kulturnih korisnika imaju i svoje duple (lazne) profile koji nisu registrovani a napravljeni s namjerom da stete drugima. Da skratim, NE DOZVOLITE DA PITAJU TEK REGISTROVANI KORISNICI I DATI IM ROK ZA REGISTRACIJU PROFILA MAX 24 SATA, U SUPROTNOM DA SLIJE AUTOMATSKO BRISANJE PROFILA.
    Veliki pozdrav za PIK.ba administraciju.

  37. Moze li mi neko objasniti kako je moguce da neko svaki dan dodaje svoje vozilo a pri tome zadrzava sva pitanja i preglede od prije ??? Ili to pik.ba lazira broj objavljenih artikala po danu u kategoriji vozila tako sto pojedinim artiklima mijenja samo datume za +1 dan sto me nebi cudilo ???

    Ono sto zelim reci mozete vidjeti na slikama:
    http://s13.postimage.org/776no4c6v/tupko.jpg
    http://s7.postimage.org/t239hqzwr/tupko2.jpg
    http://s8.postimage.org/pfse2jqr9/tupko3.jpg

  38. Često imam problem kod ostavljanja dojmova, piše:” ne možete sami sebi ostaviti dojam”, iako se ne radi o istom korisniku, ako smo korisnici istog internet provajdera, to ne znači da sam sebi ostavljam dojam. Mnogo sam prodao artikala , ali nisam uspio dobiti dojam kupca zato što je korisnik istog interneta kao i ja!?

    • Nažalost, za sada postoji uvijek da korisnici koji pristupaju sa iste IP adrese ne mogu između sebe ostaviti dojam. Takav uvijek je uveden najprije radi vas, kako biste bili zaštićeni od zloupotrebe dojmova. LP.

  39. Imam jedan prijedlog vezano za pretragu. Mnogim korisnicima je lakše obaviti kupoprodaju u nekoliko gradova u odnosu na ostale. Evo, ja na primjer živim u Modriči i često putujem za Banjaluku. Ima i ljudi koji imaju u nekim gradovima nekog, prijatelj, dijete ili sam korisnik studira negdje i sl. Uvijek navodim da besplatno dostavljam u Modriču, Derventu, Prnjavor i Banjaluku. Stoga bi bilo dobro da se stavi opcija pretraživanja po gradovima. Npr. hoću da kupim televizor i navedem u pretrazi da me zanimaju 2-3 grada. Dobojsko-bijeljinska regija je velika. Ne interesuju me artikli iz Bijeljine, želim kupoprodaju obaviti lično. Ovako bih znao za pojedine artikle da se ne moram bakćati sa poštom, poštarinom i sl.

      • Da dodam još nešto na ovo. Ujedno bi bilo od koristi kada bi se pri objavljivanju mogla odabrati opcija “artikal dostupan u” pa se odaberu koji gradovi. Time bi u slučajevima kada je prodavač mobilan kao u gore navedenom slučaju potencijalni kupac pri pretraživanju i našao taj artikal u svom gradu. Dakle ja nešto prodajem, idem često za Banjaluku, sestra mi ide sedmično, artikal je dostupan kako za kupca iz Modriče tako i za kupca iz BL (i kupaca na ruti do BL) – nema razlike.

  40. Zdravo.
    Vec jedno vrijeme imam problema sa editovanjem artikla.
    Nemogu da promjenim velicinu slova i ostale funkcije.
    Molim Vas da vidite o cemu se radi i da to popravite.
    Hvala.

  41. POSTOVANI,DA LI POSTOJI MOGUCNOST DA SE DOGOVORITE SA NEKOM BRZOM POSTOM POPUSTU ZA SVE PIK KORISNIKE TE DA SVIM ONIMA KOJI IMAJU PROFIL NA PIKU DUZE OD JEDNE GODINE PUTEM POSTE POSALJETE NEKU VRSTU PIK LEGITIMACIJE SA JEDINSTVENIM KODOM KOJA BI SE POKAZIVALA DOSTAVLJACIMA PRILIKOM PREUZIMANJA PAKETA,MALO JE NEZGODNO KAD KUPAC ZELI UZETI ARTIKAL KOJI KOSTA 15 KM A VI MU KAZETE DA JE DOSTAVA 16,70 KM,SIGURAN SAM DA BI SE MOGAO POSTICI DOGOVOR DA TA CJENA BUDE OKO 5 KM PO ARTIKLU TE DA BI BROJ ZADOVOLJNIH KORISNIKA BIO DALEKO VECI NEGO SAD A I BRZA POSTA SA KOJOM POSTIGNETE DOGOVOR BI IMALA PUNO VISE POSLA!JA ZNAM DA POSTOJI OBICNA POSTA ALI JA SAM 10 KM UDALJEN OD NAJBLIZE EM STO NEVRSE POVRAT NOVCA IZ FEDERACIJE.NARAVNO,TREBALO BI UVESTI ODREDJENE KRITERIJE VEZANO ZA IZDAVANJE TE “CLANSKE KARTE”,NPR. DA STE KORISNIK PIK-A NAJMANJE 6 MJESECI,DA NEMATE NITI JEDAN NEGATIVAN DOJAM I DA STE POTPUNO VERIFIKOVANI(I ADRESA)-UZ TO KREIRATE I JEDNU NOVU IKONICU KOJA BI OZNACAVALA SVAKOG KO U POSJEDU IMA NAVEDENU ISKAZNICU.VJERUJTE MI DA BI TO BILO IZUZETNO OLAKSANJE ZA NAS KOJI DUGO VREMENA KORISTIMO PIK A NEMOZEMO DOBITI ZNACAJKU DA SMO PIK EKSPERTI ILI SLICNO A LJUDI BI ONDA ZNALI SA KIME RADE I OD KOGA KUPUJU,MISLIM DA BI BILO LEPO DA SE OVO STO SAM NAPISAO I ISPUNI A JA BI LICNO PRVI UPLATIO I TROSKOVE IZRADE TE KARTICE OD RECIMO NEKIH 10-AK KM.ETO,HVALA NA VREMENU KOJE STE IZDVOJILI CITAJUCI MOJ PREDLOG I JEDNO VELIKO HVALA ZATO STO SE TRUDITE D SVOJ POSAO RADITE NAJBOLJE STO MOZETE

  42. da uvedete način sankcionisanja za prevarante
    jer prijavio sam prevaru koja mi se desila ali samo što niste tog korisnika nagradili a ne sankcionisali

    kao dokaze sam slao i primjere poruka sa pika i sms poruka ali ništa nije poduzeto

    • Molimo da razumijete ograničenja mogućnosti PIK administracije da reaguje u takvim slučajevima, jer nemamo mogućnost stvarnog uvida u vaše transakcije, te je zbog toga teško reagovati, a Vaša odluka je sa kim želite trgovati i sami procjenjujete korisnike. Svakako da svakodneno raznim načinima, kao što je verifikacija želimo da povećamo sigurnost i opreznost, prije nego se eventualno desi problem. Molimo za razumjevanje. LP.

  43. imam ideju

    ovako npr.kad pretražujem automobile recimo mostar izbaci mi sve iz mostara prvo budu od auto kuća plaćeni a onda ostali, problem je u tome što recimo ja ne želim 100 puta od iste kuće da vidim oglas jer želim i od drugih.
    Znači da ima opcija jedan oglas po korisniku, jer se pretvarate u trulove izvinite ali nedostaje mi pik od prije 7-8 godina

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *