Top
Porast prihoda najvećeg poštanskog operatera u BiH - OLX blog
fade
8633
post-template-default,single,single-post,postid-8633,single-format-standard,eltd-core-1.2.1,flow-ver-1.7,,eltd-smooth-page-transitions,ajax,eltd-grid-1300,eltd-blog-installed,page-template-blog-standard,eltd-header-vertical,eltd-sticky-header-on-scroll-up,eltd-default-mobile-header,eltd-sticky-up-mobile-header,eltd-dropdown-default,wpb-js-composer js-comp-ver-6.4.2,vc_responsive

Porast prihoda najvećeg poštanskog operatera u BiH

INTERVJU: MIRSAD MUJIĆ, GENERALNI DIREKTOR BH POŠTE

Prilagodili smo se novim zahtjevima tržišta što je zahtijevalo i uvođenje novih usluga te optimiziranje postojećih – Usluga BH PostExpress u konstantnom porastu – Dobri rezultati usluga hibridna pošta, mjenjački poslovi, platni promet i novčane transakcije.

BH Pošta spada u najuspješnije kompanije u Bosni i Hercegovini i vodeći je domaći poštanski operater. Zavidan poslovni uspjeh BH Pošte rezultat je dobrih odluka menadžmenta, kvalitetnih kadrovskih rješenja, uvođenja novih usluga, modernizacije i digitalizacije postojećih servisa i  pametnog ulaganja u poštansku infrastrukturu.

Generalni direktor BH Pošte, gospodin Mirsad Mujić na čelu je kompanije od 2015. godine i u tom periodu BH Pošta bilježi najbolje poslovne rezultate, a takav kontinuitet dobrog poslovanja zadržan je i u dvogodišnjem periodu pandemije, kao i danas u uslovnima globalne krize.

Šta je sve uticalo na sadašnje poslovne rezultate BH Pošte?

– Sve aktivnosti BH Pošta vodila je promišljeno i odgovorno što je rezultiralo time da je godišnji prihod naše kompanije posljednih godina povećan za 12 do 15 posto. Takođe, uveli smo nove usluge i optimizirali postojeće. Rekao bih da smo to učinili zahvaljujući modernizaciji i prilagođavanju  online trgovini kao najviše rastućem trendu globalne trgovine i komunikacije. U tom procesu fokus smo stavili na dobro obučene kadrove, iskusne i kvalifikovane. Nastojimo da osiguramo što bolje uslove za naše radnike, ali isto tako pokušavamo da dođemo do kvalitetnih novih kadrova koji će unijeti inovativnost u naše poslovne procese.

U istom periodu, i pored svih izazova, nismo zanemarivali ni društvenu odgovornost, te smo nastavili pomagati projekte iz oblasti nauke, sporta, kulture, historije, obrazovanja, kao i donirati sredstva udruženjima čiji rad je važan za razvijanje bosanskohercegovačkog društva – kazao je na početku intervjua generalni direktor BH Pošte Mirsad Mujić.

Iz godine u godinu bilježite sve bolje rezultate. Kako to objašnjavate s obzirom na izazove koji su nam u posljednje vrijeme donijele razne krize?

 Jednostavno, prilagodili smo se tržištu u datom trenutku i iskoristili naše prednosti, a to su: najrazvijenija poštanska mreža, brza dostava pošiljaka, veliki broj naših zaposlenika, dostupnost naših usluga, te smo konstantnim obnavljanjem voznog parka stvorili uslove za brzu i kvalitetnu realizaciju svih naših usluga.

Izdvojit ću samo nekoliko onih koje su nam donijele najveći rast prihoda. Na prvom mjestu je svakako usluga BH PostExpress – brza pošta. To jeste nova usluga, ali ona ima najveći rast i najveći broj korisnika. Radit ćemo na njenom širenju i usavršavanju sa obučenim kadrovima s obzirom da očekujemo da će ova usluga biti sve traženija i dalje, što je rezultat svakodnevnog povećanja broja  korisnika u online trgovini.

Takođe, zaključili smo Ugovore za štampu i distribuciju računa sa velikim komunalnim preduzećima, a gdje je do izražaja došla naša savremena usluga –  hibridna pošta. Time je prihod od ove usluge udvostručen u odnosu na raniji period. Po osnovu mjenjačkih usluga koje smo proširili i modernizovali, takođe smo udvostručili godišnji prihod. Izdvojio bih još uslugu transfera novca unutar BiH i u međunarodnom prometu koja standardno bilježi veliki broj  transakcija. Pored navedenih, tu je još niz drugih usluga koje su rezultirale značajnim povećanjem prihoda. Ne treba zaboraviti našu ulogu plaćanja u unutrašnjem i međunarodnom platnom prometu, gdje se i dalje ističemo sa najpovoljnijim cijenama.  

U eri digitalizacije i savremene tehnologije poštanska djelatnost nije mogla biti izostavljena.  Gdje vidite poštu u tim nezaobilaznim procesima?

– Percepcija o poštanskoj djelatnosti se mijenja u skladu sa svim novitetima. Smatram da pošta ima svoje potencijale koje može iskoristiti u novom digitalnom dobu. Recimo, brza pošta, koja unazad desetak godina nije ni postojala, a danas predstavlja glavni faktor u online trgovini. Trenutno se nalazimo u fazi implementacije PKI infrastrukture i taj sistem će nam omogućiti primjenu elektronskog potpisa u svakodnevnoj korespodenciji fizičkih i pravnih lica i javne uprave. Nadalje, u domenu e-usluga (e-trgovina, e-shop) pošta mora imati svoju ulogu i mi na tome konstantno radimo. S druge strane, svi ovi procesi neće se desiti tako brzo, te će u međuvremenu uobičajene poštanske usluge funkcionisati kao i do sada. Mi posebnu pažnju posvećujemo tome da svim građanima osiguramo dostupnost naših usluga i dovoljan broj šalterskih mjesta koja će obezbijediti   sigurno i brzo gotovinsko i kartično plaćanje.

Kakvi su planovi menadžmenta BH Pošte u daljem razvoju najuspješnijeg domaćeg poštanskog operatera?

– Prije svega, moramo zadržati poziciju vodećeg poštanskog operatera u BiH. A to mislimo uraditi prvenstveno podizanjem kvaliteta naših usluga. Naravno, najbitnija je stabilnost u poslovanju firme, a nju možemo zadržati sa uvođenjem novih usluga, optimiziranjem tradicionalnih i prilagođavanjem tržištu koje stalno ima nove zahtjeve.  

Što se tiče novih projekata, u fokusu nam je već spomenuta implementacija elektronskog potpisa, zatim rad na daljem razvoju BH PostExpressa – brze pošte, unapređenje e-komerca,e-shop i sistema integrisane dostave, instaliranje prvog sistema paketomata u BiH, uvođenje  mobilne aplikacije za automatsko upravljanje i plaćanje komunalnih i ostalih računa, te stvaranje ostalih  preduslova za razvijanje nadolazećih trendova u poštanskoj djelatnosti i komunikaciji.

Ranije ste vrlo često isticali da je za postizanje uspješnih rezultata osim zadovoljstva korisnika, jako bitno i zadovoljstvo radnika BH Pošte. Ispunjava li BH Pošta sve obaveze prema svojim radnicima?

Veliku pažnju obraćamo na ispunjavanje svih obaveza prema zaposlenicima. Lično smatram da samo na taj način možemo postizati uspjehe kakve smo do sada imali. U svim poslovnim procesima ljudi su najvažniji, a u tom smislu imamo izuzetno korektnu saradnju sa Sindikatom BH Pošte i radnicima, što je preduslov za uspjeh jedne kompanije. Naši radnici imaju sva radnička prava u skladu sa zakonskim rješenjima i internim pravilnicima. Uprava se trudi biti pravedan partner i transparentno sarađivati sa Sindikatom kao predstavnicima radnika.

Zajedničkim radom i trudom nastavljamo dalje jer je Upravi i radnicima podjednako važno da BH Pošta ostane stabilna kompanija, sa redovnim platama i ostalim naknadama, a da u isto vrijeme opravdamo povjerenje svih naših korisnika.

ANTREFILE: Isplata penzija prioritet

Više od 100.000 penzionera prima penzije putem BH Pošte.

– U tom segmentu postoji poseban odnos penzionera i pošte koji je baziran na povjerenju. Mi činimo sve da to povjerenje opravdamo, tako što je podjela penzija početkom svakog mjeseca, poštarima prioritet, te smo uveli i obavezu da se isplata završi u što kraćim rokovima, najviše u roku od tri dana – navodi generalni direktor BH Pošte.

ANTREFILE: Društvena odgovornost

Generalni direktor BH Pošte, Mirsad Mujić izrazio je zadovoljstvo zbog činjenice da je BH Pošta svih proteklih godina ostala društveno-odgovorna kompanija.

– Podrška projektima iz oblasti obrazovanja, nauke, kulture, sporta, te kroz akcije humanitarnog karaktera, za nas u BH Pošti je već tradicija, običaj na koji smo ponosni. Svake godine kroz javni poziv za dodjelu donacija izdvojimo i po nekoliko stotina hiljada maraka za prijavljene projekte. To nije naša obaveza, nego čast i poziv kojem ćemo se uvijek i rado odazivati. I ove godine izdvojili smo značajna sredstva za donacije udruženjima i projektima za koje smatramo da su važni u razvoju naše društvene zajednice, te ćemo i dalje u skladu sa našim mogućnostima, ostati društveno-odgovorna kompanija.

Belma
No Comments

Post a Comment