Provjerite kakav automobil kupujete, izvršite dijagnostiku prije kupovine.

Provjerite-automobil

PIK tim želi podijeliti značajne informacije sa velikim brojem korisnika koji aktivno prodaju i kupuju automobile, osvrnuvši se tim putem posebno na kupce.

Kako izgleda Vaš put od pretrage do kupovine automobila? Da li riječ o klasičnoj pretrazi automobila na PIK.ba, dolaska na dogovoreno mjesto, gdje nakon brzog pregleda vozila pristupate zaključenju kupoprodajnog ugovora, kao na slici:
dijagnostika_kupi

Zašto se ne odlučite kupovinu izvršiti na za Vas bolji način? Zašto ne provjeriti tehničku ispravnost motora i svih parametara automobila koji kupujete?

Diagnostika-provjeri-i-kupi

Provjera automobila kod stručnjaka Vas neće koštati više od jednog točenja goriva, a kvar koji je potencijalno prisutan na automobilu koji kupujete može da Vam izvuče mnogo sredstava iz novčanika.

Šta se može provjeriti prije nego zaključite kupoprodajni ugovor s prodavačem? SVE
U svakom gradu postoji automehaničar, gdje možete provjeriti ispravnost vozila, kao i očuvanost dijelova. Također, dijagnostikom vozila (spajanjem na kompjuter u automobilu koji kupujete), može se utvrditi tačna pređena kilometraža, greške koje ni board computer ne prikazuje, historiju grešaka koje su ostale zapisane na kompjuteru automobila, te mnoge druge. Na Piku možete pronaći stručnjake koji nude takve usluge, klikom OVDJE, kao i klikom OVDJE.

Nadamo se da ćemo ovim člankom doprinijeti učestalijim odlukama o provjeri automobila prije realizacije kupoprodaje.

Vaš PIK.ba

11 mišljenja za “Provjerite kakav automobil kupujete, izvršite dijagnostiku prije kupovine.

    • Druze nemoj da se dzaba trudis oko toga,mozes da odvezes auto na nebo i da provjeris ali samo ce ti pokazati trenutno stanje brojila,ili kada je npr uradjen zadnji servis od tad pa nadalje vise ne broji jer nije bio povezan niti je vlasnik automobila to htio,jer njemu ide u korist sto manje kilometraze to bolje za njega i naravno prodaju…
      Sto se tice ovlastenih servisa oni nude provjeru odnosno spajanje dijagnostike na Vase buduce vozilo ali ni to vise nema garancije jer su “strucnjaci” i to skontali…
      Da ne duzim,svako vozilo koje kupujete i ako je polovnjak i ako mu starost prelazi preko deset godina vracena mu je kilometraza i udareno je …
      Pozz i sve najbolje u buducoj kupovini kao i prodaji…

  1. Jedini, konkretan, nacin je, pod uslovom da je vozilo redovno servisirano u ovlastenom servisu, na nacin da odete u bilo koji ovlasten servis i da Vam, spajanjem na kompjuter i sinronizacijom sa centralnom bazom vozila potvrde kilometrazu. Nisam siguran da li oni to smiju, radi nekih svojih propisa i zastite podataka, ali ako nekoga imate u servisu, to vam moze provjeriti na taj nacin. Ako je situacija drukcija, sto je uobicajeno, pa auto nije odrzavano u ovlastenom servisu, ili je vlasnik mogao traziti da se podaci ne upisuju u sistem, onda nema nade da mozete tacno utvrditi kilometrazu, ostaju samo posredni znaci koje dobri mehanicari mogu provjeriti a to su razliciti pokazatelji: istrosenost originalnih dijelova, pohabanost, stanje motora (niko ne moze znati tacno stanje, to su sve procjene), stanje mjenjackog sklopa, vjesanja, vizuelni pregled karoserije, sasije, kopcanje na kompjuter, eventualna poredjenja odredjenih informacija tako prikupljenih sa onim vidljenim okom na vozilu ili izmerenih instrumentima, to je otprilike sve. Jako je bitno da se uvjerite da je auto redovno odrzavano, da ima regularnu servisnu knjizicu, da nije udarano, bar ne fatalno, te da poredjenje kilometraze odgovara realnom stanju potrosenosti odredjenih dijelova i segmenata automobila, naravno i da su papiri vozila uredni. Tako imate najvece sanse da budete sigurni da ste kupili solidan automobil, jer zapamtite, cak i nova auta se kvare, otklanjaju se kvarovi na poziv u servise itd, ne mozete ocekivati da polovno vozilo, nakon kupovine i registracije mozete voziti godinama bez ulaganja. Obavezno je uraditi veliki servis, otkloniti sva manja ostecenja karoserije, ako postoje, promjeniti sve tekucine, filtere, po potrebi temeljno ga oprati, spolja i iznutra, opremiti neophodnom opremom i novim, dobrim gumama. Onda brige nema….

  2. Imam pitanje vezano za dijagnostiku vozila naime nedavno sam kupio auto od prijatelja nisam ga vozio na provjeru jer je u pitanju bila kompenzacija vozilo za vozilo, pre 2-3 dana upalila se lampica od abs-a odvezao sam ga na diagnostiku i tada kad smo ga prikljucili racunar je samo izbacio nije moguce povezivanje sa kontrolnim racunarom vozila… pa bi zelio znati imali iko kakvog iskustva sta bi to moglo da bude i kako otkriti sta je… unapred hvala i lijep i srdacan pozdrav

    • Nekada vlasnik vozila izmjeni redosled žica na konektoru preko kojeg se priključuje uređaj za dijagnostiku. To radi zato da bi onemogućio neovlašte pristup kontrolnom računaru vozila.
      Druga mogućnost je da je kontrolni kompujuter vozila u kvaru.

  3. sto se tice pregleda najbolje povesti mehanicara sa sobom i to dobrog,prije nego kupite auto.bolje vam dati 100KM dobrom majstaru nego da cingacite i kupite krsinu od vozila,servisna knjiga i nije bitna nema svatko para da odlazi servisu koji naplati 2 puta skuplje od privatnika itd.znam za jednog dobrog majstora ako u servisu nemogu rijesiti niti jedan kvar zovu njeg da rijesi.i ja stalno opravljam kod njega ako sta hlupa u motoru kaze vam,,meni prosli put hlupo motor na autu,,i kaze mi da su mi otisli lezaji na motoru i da nece izdrzati ni 2 dana tako je i bilo..rekao mi je da su otisli prvi i zadnji lezaji ja se ono malo smijo,,,kad je rastavio tacno sve kako je rekao,uzeo sam passata 4 i odve mu da pregleda uzeo mi je za pregled 50KM i rekao da se samo ventile treba nastelovat,i opet je tako bilo kad je uradio evo vozam ga 4 godine nikakvih problema,,svaka mu cast mehanicar se nalazi u zivinicama

  4. Zar se treba praviti lud kao da ništa neznamo novo je novo auto, ali i to neznaci da nemoraš ulagati u njega. Kupiš auto platiš 40 000KM i samo ga izvezeš na ulici odmah možeš isti dan dobiti 30 000KM (moj primjer sa crvenim golfom 6). ili za pet godina možeš dobiti 15 000KM. ko misli da je tu u prednosti prevario se osim u slučaju ono kako došli tako ošlo. Što se tice polovnjaka u Njemačkoj ima i orginalnih 120 000 kilometara za 11 godina i više treba platiti 5 do 6 hiljada eura , pogledajte mobile.de švabe su izuzetno inteligentni…. kao u predhodnim komentarima samo dobar majstor i fizičko mjerenje kompresije i opšte stanje automobila, ako auto platiš 15% njegove cijene u godini proizvodnje i voziš ga 10 godina bez velikih kvarova, i opet toliko dobiješ na otpadu puni pogodak za čovjeka iz Bosne….

  5. Ili provozajte auto bar 100-200 kilometara van grada ili autoput moge stvari otkricete koje nijedna ovlasteni servis ni profi majstor nemože. Uostalom mercedes prevaljuje i milion kilometra i nije bitno jeli preso 200 ili 300 hiljada kilom. dali bio nov ili star bez izlano moraš kupovati gume ulja filtere remenove disk pločice itd. itd…

    • Ispravka, Merecedesi su prelazili i po milion kilometara. tacka. Proslo vrijeme danasnja iskustva su drugacija, to svi vidimo, cujemo, poznajemo ljude ili i sami vozimo MB, nema toga vise, ne postoje izuzeci, ljudi voze jos uvijek i Golfa 2, 70% ih je preslo vise od pola miliona, uzmimo za usporedbu Golfa 4, nema sanse da mozete uporediti, jako skupo i poprilicno nesigurno auto, kriticno u gotovo svim aspektima i neuporedivo sa npr.kvalitetom tadasnje dvojke, tako je i sa Mercedesom, nikakve razlike. Bilo koje auto, danas je drugaciji cilj i smisao proizvodjaca, zarada je na dijelovima, servisima, rok trajanja je oko 200 hiljada, nakon toga je krpljenje, cesto skuplje od samog polovnjaka, to su cinjenice, koje ja, na zalost znam, kako iz iskustva, licnog, tako i iz druge ruke…

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *